Jump to content

Blogs

Featured Entries

  • mauros200aris

    14/09/2010

    By mauros200aris

    14/9/2010 Έπειτα από καιρό, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να περάσω την καλωδίωση των ξένον αλλά και να εγκαταστήσω το γνήσιο παρκτρόνικ για το πίσω μέρος μόνο. Είναι πολύ πιθανό να το ολοκληρώσω βάζοντας και τους μπροστά αισθητήρες με όλα τα παρελκόμενά του αλλά αυτά θα γίνουν αργότερα . Στο θέμα μας τώρα. Η καλωδίωση του autolevel για τα ξένον φάνταζε δύσκολη υπόθεση αλλά στη πορεία αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Είναι πολύ απλή η κατάσταση αλλά πρέπει να βγάλεις κάποια πράγματα από το αμάξι και αυτά ήταν με τη σωστή σειρά τα εξής:  το ξεβίδωμα του «νεροχύτη» μεταξύ καθαριστήρων και χώρου μηχανής  η αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας  η αφαίρεση της μπαταρίας και η αφαίρεση της βάσης της μπαταρίας που από κάτω της περνούν διάφορα καλώδια συμπεριλαμβανομένου και της καλωδίωσης του autolevel  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος στη καμπίνα επιβατών κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού  αφαίρεση πλαϊνού δεξιού πλαστικού καλύμματος στη πλευρά του συνοδηγού  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος που βρίσκεται κατά μήκος της πόρτας του συνοδηγού  αφαίρεση – σήκωμα τσιμούχας πλαισίου πόρτας συνοδηγού όπου χρειάζεται  αφαίρεση πίσω δεξιάς επένδυσης επιβατών  αφαίρεση πλαϊνής δεξιάς μοκέτας στο πορτ-μπαγκάζ και  αφαίρεση επένδυσης πατώματος πορτ-μπαγκάζ Εφόσον κάνουμε αυτά για αρχή ξεκινάμε και απλώνουμε την καλωδίωση από: 1. το αριστερό μπροστινό εννοείται φανάρι που συνδέουμε μία φύσα 2. περνάμε μέσα από την ασφαλειοθήκη που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου της μηχανής όπου και συνδέουμε μία από τις φύσες στο λεγόμενο front SAM 3. αφού σηκώνουμε ελαφρά με ένα κατσαβιδάκι το πλαστικό του νεροχύτη συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης περνώντας το καλώδιο και καταλήγουμε στην άλλη πλευρά που καταλήγουν και άλλα καλώδια 4. Από εκεί ένα παρακλάδι της καλωδίωσης οδεύει στο μπροστινό φανάρι και κάτω από το φανάρι οδεύει άλλο ένα καλώδιο που συνδέεται με τον πρώτο αισθητήρα που τοποθετούμε στο μπροστινό ψαλίδι 5. Πίσω πάλι στο χώρο της μπαταρίας συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης η οποία είναι έτοιμη να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας στη πλευρά του συνοδηγού , η καλωδίωση περνά από αναμονές έτοιμες που βρίσκονται σε εκείνο το σημείο και συνδέουν το χώρο του κινητήρα με την καμπίνα. 6. Εφόσον είμαστε μέσα στη καμπίνα, πλέον η όδευση είναι απλή. Και τι σημαίνει απλή; Περνάμε την καλωδίωση μέσα σε καλωδιώδρομο που υπάρχει στο εσωτερικό του μαρσπιέ μέχρι πίσω και με το που φτάσουμε πορτμπαγκάζ υπάρχουν αναμονές πάλι που συνδέουν την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου με το πορτμπαγκάζ. Εκεί κουμπώνει η φύσα για τον πίσω αισθητήρα. 7. Στη συνέχεια σηκώνουμε πάλι το αμάξι ΠΑΝΤΑ με σωστό γρύλο συνεργείου. Εάν έχουμε και σταντ να μείνει εκεί μόνιμα ακόμα καλύτερα. 8. Την τοποθέτηση των αισθητήρων την έκανα σύμφωνα με τις εικόνες που μου έδειξε ο Στηβ από το δικό του site. Δείτε εδώ, στις τελευταίες φωτογραφίες της σελίδας αυτής. 9. Τα φανάρια τα ξαναρύθμισα διότι πλέον με το autolevel τα φανάρια δούλευαν στα σωστά όρια. Γενικά φάνταζε δύσκολη αυτή η προσθήκη αλλά τελικά ήταν πολύ απλή. Ήθελε απλά πολύ ξήλωμα που άμα ξέρεις είναι απλό. Κωδικοποίηση δεν χρειάστηκε να κάνω γιατί παρατήρησα ότι τα φανάρια λειτουργούν όπως πρέπει στις κλίσεις του δρόμου χωρίς να «τυφλώνω» τους απέναντι. Το παρκτρόνικ παρότι το εγκατέστησα( κατέβασμα προφυλακτήρα, τρύπημα προφυλακτήρα σε συγκεκριμένες θέσεις για τους εργοστασιακούς αισθητήρες ) και σύνδεσα όλα τα εξαρτήματα, δεν λειτουργεί για κάποιο λόγο. Πάροτι το σύνδεσα στο SAM που υπάρχει και πίσω, στην κατάλληλη θέση (νομίζω). Οπότε μόνο οπτικά μέσα και έξω υπάρχει αυτό το αξεσουάρ. Θα το εξετάσει ο «γιατρός» του Club βεβαίως βεβαίως, όταν θα ανέβω στα όμορφα Ιωάννινα. Όταν θα πάω εκεί , δεν θα πάω μόνο για αυτό αλλά και για να κάνω μία μετατροπή ακόμα που πάντα ήθελα αλλά κανείς δεν είχε καταφέρει (ούτε καν ο Στηβ) αλλά κατάφερε ο giannisanag και φυσικά ο «γιατρός» μας papalos. Εγκατάσταση των οργάνων από 209 clk. Το έχω ήδη στα χέρια μου, τις επόμενες μέρες θα εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο και μετά βουρ στο Γιώργο για την κωδικοποίηση του κοντέρ! Ελπίζω να δουλέψει και το παρκτρόνικ. Μετά από αυτά κάποια στιγμή σειρά θα πάρουν λίγα ακόμα θέματα αλλά σε βάθος χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχετε διαβάσει το blog αυτό. Ελπίζω να σας βοηθώ και όχι να σας μπερδεύω εάν ψάχνεστε για κάποια από αυτά τα αξεσουάρ. Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα ή να γράψετε στο αντίστοιχο thread. Όταν υπάρξει εξέλιξη με τα τελευταία που κάνω θα σας ενημερώσω. Φιλικά, mauros200aris Ανδρέας Κουτσώφ
    • 5 comments
    • 942 views
 

13/02/2010

13/2/2010 Ξανά εδώ και πάλι... Τόσο καιρό δεν έχω μείνει άπραγος... Από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ, αποκτήθηκαν και κάποια ακόμα πραγματάκια για το μαύρο αστέρι μου και θα αποκτηθούν μερικά ακόμη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμα βέβαια δεν έχουν εγκατασταθεί αλλά θα γίνει σύντομα. Αυτά που αποκτήθηκαν ως τώρα είναι - Τhermotronic(εγκατεστημένο) 200 ευρώ - Rear quick Parktronic όπως το περιγράφει και η Μερσέντες στα 300 ευρώ από EBAY.CO.UK - και το πολυπόθητο autoleveling που μου το έφερε ο Στηβ. Κόστος 450 ευρώ. Το thermotronic εγκαταστάθηκε επιτόπου στο αμάξι και δούλεψε απευθείας. Εννοείται όμως ότι στη λειτουργία του είναι ακόμα thermatic καθώς του λείπουν καποιοι αισθητήρες και το "ενεργό" φίλτρο άνθρακα καθώς και η κατεύθυνση αέρα για το συνοδηγό η οποία είναι κοινή για το thermatic. Οπότε η αναβάθμιση που έγινε σε αυτό το σημείο ήταν μόνο οπτική. Για να γίνει thermotronic γνήσιο έχει πολύ παίδεμα και δεν νομίζω ότι αξίζει να προχωρήσω παρακάτω για αυτή την αλλαγή. Κατά τα άλλα έγινε πραγματικά οπτική αναβάθμιση. Ήμουν και τυχερός επίσης που το βρήκα. Το έψαχνα πάνω από 1 χρόνο και τελικά το βρήκα. Το πίσω parktronic το βρήκα τυχαία κοιτόντας ανταλλακτικά για 203 στο αγγλικό EBAY. Ενώ ήταν κάτι που δεν το είχα ως προτεραιότητα το απέκτησα εντελώς τυχαία. Και τυχαία το λέω γιατί η τιμή που το έδινε όλο το σετ ήταν κοντά στα 450 ευρώ και φυσικά δεν έδινα τόσα για κάτι το οποίο δεν είχα σε προτεραιότητα. Αλλά είχε το κουμπάκι "or make an offer" και έτσι και έγινε του το ζήτησα 300 ευρώ και ενώ δεν περίμενα να μου το δώσει, τελικά το κέρδισα εν μια νυκτί. Οπότε και αποκτήθηκε. Το έχω στα χέρια μου και τα part numbers είναι σωστά καθώς μου τα επιβεβαίωσε ο Στηβ. Το μόνο που μου λείπει είναι το τριμάκι στο προφυλακτήρα με τις έτοιμες τρύπες που έχει για τους αιθητήρες. Θα αποκτηθεί σύντομα αλλά μάλλον σε αυτό το σημείο θα αλλάξω προφυλακτήρα ολόκληρο καθώς θέλω να βάλω το πακετάκι αλουμινίου εξωτερικά στα τριμάκια γύρω από το αμάξι και τις χειρολαβές των πορτών και ο προφυλακτήρας με το αλουμίνιο απ'όσο ξέρω μέχρι στιγμής είναι ένα κομμάτι. Έχει βρεθεί και ο προφυλακτήρας μεταχειρισμένος σε πολύ καλή τιμή και μάλλον θα τον αποκτήσω και αυτόν. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχω να γράψω όταν τα αποκτήσω όλα αυτά. Το autoleveling θα εγκατασταθεί όταν θα κάνω και την εγκατάσταση του παρκτρόνικ και θα τραβήξω και φωτόγραφίες από αυτή την μετατροπή. Τελικώς έχει 2 αισθητήρες ο ένας θα εγκατασταθεί στο πίσω δεξί ψαλίδι και ο δεύτερος στο μπροστινό δεξί ψαλίδι. Θα χρειαστεί και προγραμματισμό με το Star αυτό το έξτραδάκι. Όλα είναι με φύσες οπότε και δεν υπάρχει πρόβλημα στο να βρεθεί το σωστό καλώδιο για να κουμπώσει. Αλλά θα πρέπει να "ξηλωθεί" και πάλι όλη η δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου για να περαστούν οι καλωδιώσεις. Βέβαια δουλειά αλλιώς δεν γίνεται.. Αυτά τα ολίγα. Θα επανέλθω ξανά με φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις όταν θα τις κάνω. Πρέπει να βρεθεί και χρόνος. Περιμένω και από τον Στηβ τιμή για το μπροστινό parktronic και εάν με συμφέρει θα αποκτηθεί και αυτό. Τα λέμε...

mauros200aris

mauros200aris

 

23/11/2009

23/11/2009 Συνέχεια λοιπόν του story των μετατροπών.. Λίγο πριν γίνουν όλα αυτά με τις αλλαγές στους τροχούς και τη κλοπή, νομίζω ότι προηγήθηκε η αλλαγή του σαλονιού. Αυτό το έξτρα το έψαχνα από την αρχή να το βάλω γνήσιο επειδή δεν το είχε το αμάξι μαμά και διότι είχα δει κατά καιρούς κανα-δυο μερσεντές σαν το δικό μου που είχαν σαλόνι after market και ομολογώ ότι δεν μου άρεσε καθόλου. Μπορεί να ήταν προχειροδουλειά στα συγκεκριμένα αλλά εγώ από τότε πήρα την απόφαση να το αλλάξω μόνο εάν βρεθούν γνήσια δερμάτινα. Μετά από πολύ καιρό βρέθηκαν της Evolution(διχρωμία) με θερμαινόμενα μαζί. Φυσικά και τα πήρα διότι ήταν και είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση και δεν βρίσκονται και εύκολα. Κανείς σε κανένα κατάστημα ανταλλακτικών δεν είχε τέτοιο αξεσουάρ σε μεταχειρισμένη κατάσταση και δεν βρισκόταν και τίποτε αξιόλογο στο EBAY. Αυτό το καιρό που κοίταζα υπάρχει ένα σε πολύ καλή τιμή κιόλας και είναι θερμαινόμενα και ηλεκτρικάαγγελία. Αυτή ήταν μια μετατροπή την οποία δεν την έκανα εγώ με προσωπική εργασία όπως τα προηγούμενα, αν και θα το ήθελα, αλλά μου τα εγκατέστησε όλα ο γνωστός σε όλους μας Steve. Αυτή η μετατροπή κόστισε τα περισσότερα ως τώρα από τις μετατροπές που έχω κάνει και ανήλθε στα 1900 ευρώ μαζί με θερμαινόμενα. Αξίζει όμως διότι αλλάζει όλη την εικόνα του εσωτερικού έτσι όπως ακριβώς αλλάζει και όλη η εικόνα του εξωτερικού με μια αλλαγή σετ ζάντες. Η μετατροπή αυτή για τον Steve ήτανε απλή και δεν του πήρε ούτε μισή μέρα για να το ολοκληρώσει. Μια άλλη απλή μετατροπή-αλλαγή που ξέχασα να αναφέρω είναι η μάσκα που φορέθηκε της Evolution. Ήταν μάλιστα το πρώτο πράγμα που άλλαξα στο αυτοκίνητο μου. Κόστος 120 ευρώ. Το δεύτερο έξτρα και χρήσιμο μάλιστα που μπήκε στο αυτοκίνητο ήταν αισθητήρας παρκαρίσματος στο πίσω μέρος. After market και σε μορφή αυτοκόλλητης μεταλλικής ταινίας χωρίς οπτική ένδειξη παρά μόνο ακουστική. Αγορά από EBAY με κόστος 40 ευρώ και εγκατάσταση μόνος μου. Δεν εγκαταστάθηκε το μαμά parktronic ενώ γινόταν διότι θεωρώ πολύ υψηλή την τιμή του(1200 ευρώ περίπου). Για να περαστεί αυτό το έξτρα στο προφυλακτήρα πρέπει να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας από το αυτοκίνητο για να μπορέσεις να βάλεις την ταινία αυτή. Θέλει τόλμη και χέρια εάν το κάνεις μόνος σου. Για να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας χρειάστηκε να ξεβιδώσω 4 βίδες από κάτω, δύο βίδες στο τελείωμα της κάθε πλευράς του προφυλακτήρα στην ένωση με το φτερό, μία βίδα σε κάθε πλευρά εσωτερικά κάτω από τα πίσω φανάρια που φυσικά χρειαζόταν βγάλσιμο μερικώς και η επένδυση του πορτμπαγκάζ και εφόσον τα είχες ξεβιδώσει όλα αυτά μένανε δύο βίδες ακόμα οι οποίες ήτανε κρυμμένες μεταξύ πίσω μετόπης και προφυλακτήρα. Εκεί ήθελε να βγάλεις μερικώς πάλι το κάτω κομμάτι του ελαστικού πλαισίου που στεγανοποιεί το πορτμπαγκάζ για να μπορέσεις να τις διακρίνεις με κάποιο φακό. Με ένα μακρύ και λεπτό καλάμι με καρυδάκι μπόρεσα να τις ξεβιδώσω και το αντίστροφο. Μετά ξεμοντάρουμε από τον προφυλακτήρα εσωτερικά και τον σκελετό του με τα διάφορα αφρολέξ που έχει για απορρόφηση δυνάμεων σε περίπτωση τρακαρίσματος και έτσι μπόρεσα να εγκαταστήσω την αυτοκόλλητη ταινία από άκρη σε άκρη και αυτό είναι πλεονέκτημα διότι στους κανονικούς αισθητήρες δεν έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις τα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Έτσι και με την αντίστροφη διαδικασία μπήκε ξανά ο προφυλακτήρας στο αμάξι και είναι λες και δεν έχει βγει ποτέ. Η εφαρμογή πάνω στο αυτοκίνητο είναι όπως ήταν. Δηλαδή άψογη! Άλλη μία μικρή αλλαγή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ήταν το τιμόνι το πλαστικό, το οποίο αλλάχτηκε και μπήκε το δερμάτινο της Evolution πακέτο μαζί με την αλλαγή του λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων. Και αυτό το εγκατέστησα μόνος μου και κόστισε μόλις 140 ευρώ τα οποία μου τα έστειλε o Steve από την Ολλανδία. Μπορώ να πω ότι μου φαινόταν δύσκολη αυτή η αλλαγή λόγω αερόσακου αλλά τελικά όπως αποδείχτηκε είναι ότι πιο απλό για να βγει από το αυτοκίνητο. Με τα σωστά βήματα δεν παθαίνεις το παραμικρό. Τελευταία και πιο φρέσκια μετατροπή είναι η αλλαγή των φαναριών από μαμά που ήταν αλογόνου σε Xenon γνήσια φανάρια. Αυτό το εξτρά το έψαχνα εδώ και δυό χρόνια. Είχα βρει ένα σετάκι παλιότερα στο EBAY αλλά τελικώς δεν κατάφερα να τα χτυπήσω καθότι ήταν σε δημοπρασία. Η συνέχεια tomorrow. 25/11/2009 Όπως σας έλεγα λοιπόν τα ξένον τα έψαχνα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο. Είμαι πολύ τυχερός που τα βρήκα και μάλιστα από Ελλάδα και πολύ φθηνά. Μόλις 200 ευρώ! Αλλά όταν τα πρωτοείδα είπα να μην τα αγοράσω διότι το ένα είχε ένα ράγισμα στο σώμα του φαναριού(όχι μπροστά στο κρύσταλλο) και σπασμένη την πλαϊνή βάση . Έτσι και του είπα του ανθρώπου που τα πούλαγε ότι δεν τα θέλω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μου είχε πει τίποτε για την τιμή και είχα μείνει με την τιμή που είχε δημοσιεύσει στις αγγελίες(450). Έτσι μόλις πήγα να φύγω μου ανέφερε από μόνος του ότι ήθελε να τα ξεφορτωθεί επειδή είχε βαρεθεί τα πήγαινε-έλα από τους διάφορους που είχε συναντήσει για να τα αγοράσουν και δεν τα παίρνανε και προσφέρθηκε από μόνος του να πάρω το ραγισμένο φανάρι και εάν κατάφερνα να το φτιάξω θα μου τα έδινε και τα δύο 200 ευρώ. Έτσι και έκανα. Το φανάρι φτιάχτηκε με τέλεια εφαρμογή και στεγανότητα και με το σετάκι από ανταλλακτικά Μερσεντές αντικατέστησα την σπασμένη βάση. Το φανάρι όταν μπήκε πάνω απλά δεν χρειάστηκε ούτε μία μικρορύθμιση για να φωτίζει "αλφάδι". Το μόνο που χρειάζεται αυτό το φανάρι, είναι να γυαλίσω το κρύσταλλο διότι έχει μια καλή γρατζουνιά που πιστεύω ότι θα φύγει. Έτσι και απέκτησα τα ξένον και περιμένω τον Στήβ να μου φέρει και την καλωδίωση για το auto leveling για να την περάσω και αυτή, διότι όταν θα είμαι φορτωμένος κλπ. δεν θέλω να στραβώνω τα απέναντι αυτοκίνητα και τους μπροστινούς μου. Η εγκατάσταση των φαναριών φαντάζει απλή ίσως για κάποιους αλλά έχει μία συγκεκριμένη βίδα που αν δε έχεις το σωστό κλειδί για να το φτάσεις εκεί που είναι θα σε κάνει να βλαστημάς. Τα εργαλεία που θέλουμε για να βγει ο προφυλακτήρας είναι 8mm καρυδάκι, 10mm, torx κατσαβίδι και ίσιο κατσαβίδι με μυτοτσίμπιδο για τα κουμπώματα. Η διαδικασία για να βγουν τα φανάρια και να μπουν είναι η εξής: Ανοίγουμε το καπό, αρχίζουμε πρώτα από τη μέση, ξεβιδώνουμε το πλαστικό με καρυδάκι ή κλειδί 8mm που στηρίζει στο πάνω μέρος της την μάσκα. Στην συνέχεια δεξιά και αριστερά από το πίσω μέρος της μάσκας έχει άλλες δύο βίδες 8mm που εκεί αναγκαστικά χρησιμοποιούμε καρυδάκι. Με αυτό τον τρόπο ελευθερώνουμε το πάνω μέρος του προφυλακτήρα. Διπλά από αυτές τις βίδες υπάρχουν οι βάσεις σε κάθε φανάρι όπου και εκεί χρειάζεται καρυδάκι 8mm. Γενικά από μία βίδα σε κάθε μεριά. Ύστερα ξεβιδώνουμε και την πάνω βάση του φαναριού και στη συνέχεια "πέφτουμε" από κάτω από το αυτοκίνητο αφού το σηκώσουμε με ένα σωστό γρύλο και όχι το γρύλο που διαθέτει το αμάξι μας, διότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού και ζημιάς στο αυτοκίνητο. ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλη την ώρα που ξεβιδώνουμε για να μην μας πέσουνε οι βίδες από μέσα και μετά άντε να τις βρεις. Όταν είμαστε από κάτω βλέπουμε κάτι κουμπώματα τα οποία τα βγάζουμε με την βοήθεια μικρού ίσιου κατσαβιδιού και μυτοτσίμπιδο. Στη συνέχεια πάμε στο θόλο της ρόδας και παρατηρούμε ότι στην ένωση του θόλου με τον προφυλακτήρα έχει πάλι δύο κουμπώματα που τα αφαιρούμε με τον ίδιο τρόπο. Αφού έχουμε τελειώσει με τα κουμπώματα παρατηρούμε και βλέπουμε 10άρες βίδες στο θόλο πίσω από το τροχό όπου τις αφαιρούμε και αυτές με το αντίστοιχο εργαλείο. Τότε είμαστε έτοιμοι να αφαιρέσουμε το κομμάτι του θόλου που πιάνει από κάτω από τον προφυλακτήρα εώς ένα σημείο στο θόλο στο ύψος λίγο πριν την ένωση του προφυλακτήρα με το φτερό. Αφού αφαιρέσουμε το κομμάτι αυτό βγάζουμε ακόμα ένα κούμπωμα από το θόλο που βρίσκεται στο ύψος του φτερού με την ένωση προφυλακτήρα και με το χέρι μας "διπλώνουμε" το κομμάτι του θόλου όσο μπορούμε.Έτσι και βλέπουμε την ένωση φτερού με προφυλακτήρα η οποία έχει ένα τύπο συνδετήρα και στην άκρη έχει μια βίδα torx.Την ξεβιδώνουμε και με το ίσιο μικρό κατσαβίδι βγάζουμε τον συνδετήρα. Είμαστε ένα βήμα μόνο για να λύσουμε την μια πλευρά και να μπορέσουμε να βγάλουμε το φανάρι. Εδώ θέλει όμως τώρα 2 χέρια και μπόλικο φως γιατί ανοίγοντας το προφυλακτήρα με το χέρι προς τα έξω βλέπουμε όχι και πολύ βαθιά, άλλη μια 8άρα βίδα την οποία την λύνουμε. Αυτή η βίδα όμως σε εκείνο το σημείο έχει ένα εξάρτημα στρογγυλό. Σε αυτό πάει και κουμπώνει με μια διχάλα ο προφυλακτήρας.ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ στο επόμενο βήμα για να μην γίνει ζημιά. Αφού λύσουμε αυτά νομίζουμε ότι είναι οκ για να τραβήξουμε το προφυλακτήρα να βγει. Δεν είναι οκ όμως διότι υπάρχει άλλο ένα μικρό συνδετηράκι από μπροστά όπως κοιτάμε το φανάρι που ενώνει το φτερό με το προφυλακτήρα στο μπροστινό μέρος. Εκεί θέλουμε φακό και να κουνήσουμε λίγο το φανάρι όπως θα είναι ελεύθερο για να το δούμε.Για να ελευθερωθεί αυτό το σημείο χρησιμοποιούμε κάτι σαν σφήνα που να χωρά να περάσει το συνδετηράκι αυτό. Με αυτό το τρόπο το συνδετηράκι ανοίγει χωρίς να κάνουμε ζημιές στο φτερό. Το συνδετηράκι αυτό μένει πάνω στο προφυλακτήρα και ελευθερώνει το φτερό. Πλέον είμαστε έτοιμοι να τραβήξουμε όσο μπροστά γίνεται το προφυλακτήρα και να βγάλουμε το φανάρι. Στο απλό φανάρι αποσυνδέουμε τη φύσα του ρεύματος.Θέλει λίγο ζόρι να βγει διότι με τα χρόνια πιάνει σκόνη και κολλά. θα βοηθΑήσει πολύ ένα μικρό κατσαβίδι. Το τελευταίο είναι να αποσυνδέσουμε και ένα μωβ σωληνάκι αέρα το οποίο είναι για τη ρύθμιση δέσμης των απλών φαναριών. Συνδέουμε τα πάντα με τη σειρά που τα αποσυνδέσαμε και ξεβιδώσαμε και είμαστε έτοιμοι. Εάν κάτι από όλα αυτά δεν βιδώνει σωστά ή δεν κουμπώνει σημαίνει ότι κάτι δεν έχει μπει στη θέση του. Όλα κουμπώνουν και βιδώνουν χωρίς ζόρι.μην προσπαθήσετε να τα βάλετε με το ζόρι. Βρείτε πρώτα τη σωστή θέση και μετά βιδώστε ή κουμπώστε. Αυτά έως τώρα. Θα προσπαθήσω στο επόμενο χρονικό διάστημα να περάσω και κάποιες φωτογραφίες. Και αφού μου φέρει και ο Στηβ το auto leveling που πρέπει να έχουμε στα ξένον και το περάσω, θα σας ενημερώσω και με φωτογραφικό υλικό για την εγκατάσταση αυτή. Εις το επανιδείν.

mauros200aris

mauros200aris

 

22/11/2009

22/11/2009 Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να παραθέσω σε ένα blog τις μετατροπές που έχω κάνει στο αυτοκίνητό μου και τις εμπειρίες μου μέσα από αυτές έως τώρα. Μερικές ήταν after market που στο τέλος είτε απορρίφθηκαν από εμένα, είτε εκλάπησαν(αεροτομή) από κάποιον ασυνείδητο. Τα υπόλοιπα είναι όλα original Mercedes ανταλλακτικά και accessories που μεταμόρφωσαν την CL203 μου από απλή έκδοση σε Evolution και με κάποιο καλό εξοπλισμό. Βέβαια δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του δικού μου με του Φώτη αλλά αυτός http://www.mbclub.gr/forum/public/style_emoticons/default/sarcastic_hand.gif http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/chair.gif είναι και ο άνθρωπος που με "έβαλε" στη πρίζα http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/help.gif για αυτές τις αλλαγές χωρίς να βγάζω την ουρά μου απ'έξω... http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/pardon.gif μάλλον θα υπάρξει και συνέχεια όσων αφορά τις αλλαγές. Θα ξεκινήσω πρώτα απ'όλα με το θέμα του ήχου. Στις αρχές που αγόρασα το αυτοκίνητο αυτό, είχε το "φτωχό" Audio20. Νομίζοντας ότι δεν μπορεί να παίξει mp3 με κανένα τρόπο, αγόρασα τότε το Auxgate I-Sotec(auxgate)για να μπορώ να συνδέω σε αυτόν τον ενισχυτή mp3 players και να ακούω σαν άνθρωπος μουσική. Ο τρόπος που δούλευε με έκανε να το ξανασκεφτώ μετά από ένα εξάμηνο και ήταν αυτός που με έκανε να ξεκινήσω ένα πρότζεκτ με after market 2din οθόνη που τα συνδύαζε όλα(mp3 από usb, card reader, navigation, bluetooth ανοιχτή συνομιλία κλπ.)Project 2DIN. Όλα καλά και τότε με πολλές ώρες εργασίας για αυτό το οπτικό αποτέλεσμα. Τότε ήρθε και η σειρά να αλλαχτούν τα ηχεία στις πόρτες και τα τουΐτερ στα τριγωνάκια των καθρεφτών. Τα μαμά ηχεία όφειλαν τον μπάσο ήχο που έβγαζαν στο ότι ήταν χάρτινα τα ηχεία, απλά δηλαδή και στο ότι ήταν μέσα σε ένα πλαστικό κουτί που η πίσω πλευρά τους δεν έβγαινε μέσα στη πόρτα επειδή ήταν καλυμμένη με αυτό το πλαστικό κουτί. Έτσι και δημιουργούσε μπάσο. Οι ίντσες των μαμά ηχείων μπροστά είναι 5,5 και των πίσω που βρίσκονται πάλι στις πόρτες αλλά στο πίσω μέρος τους είναι εάν θυμάμαι καλά, 5 ίντσες. Ο καθαρός ήχος προήλθε με την αλλαγή των τουΐτερ με καλύτερα after market στα τριγωνάκια των καθρεφτών και αλλαγή των μαμά ηχείων σε καλύτερα after market επίσης, με μεγαλύτερες διαστάσεις. 6.5 ίντσες τα μπροστινά αντί 5.5 και 6 ίντσες πίσω αντί για 5. Μεγάλωσαν δηλαδή κατά μία ίντσα και εγκαταστάθηκαν χωρίς περαιτέρω αλλαγές στις πόρτες παρά μόνο αλλάχτηκαν οι βάσεις τους για να δεχτούν την μία ίντσα παραπάνω. Οι ταπετσαρίες κούμπωσαν ξανά χωρίς να πατάνε τα ηχεία και παρόμοιες καταστάσεις. Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι οι πόρτες μπορούν να δεχτούν και μεγαλύτερα ηχεία εάν θέλετε κάτι καλύτερο. Όλες αυτές οι αλλαγές μου κόστισαν τότε περίπου στα 800 ευρώ. Και παρόλα αυτά, εκτός των ηχείων, δεν ήμουν ικανοποιημένος με το αισθητικό και κυρίως το λειτουργικό αποτέλεσμα της οθόνης. Έτσι και μετά από ένα εξάμηνο ξαναμπήκα στη πρίζα να βάλω κάτι εργοστασιακό για να τελειώνω. Κατέληξα να αγοράσω από το EBAY το Command APS με γνήσιους χάρτες. Η αγορά κόστισε μόλις τα 550 ευρώ. Σκοπός μου ήταν να βάλω πάνω το ipod kit για να μπορώ να ακούω και mp3 που ήταν πάντα το ζητούμενο αλλά και πάλι αυτό το option δεν μου άρεσε γιατί με περιόριζε μόνο στην αγορά ενός ipod και τίποτε άλλο. Έτσι αποφάσισα να το ψάξω παραπάνω για το αν παίρνει aux-in το εργοστασιακό ηχοσύστημα και έτσι ανακάλυψα ότι όχι μόνο παίρνει αλλά έχει και την καλωδίωση έτοιμη στο αυτοκίνητο μέσα κουμπωμένη πάνω στο ηχοσύστημα aux-in. Έτσι κατάλαβα ότι εάν ψαχνόμουν από την αρχή δεν θα είχα κάνει όλη αυτή την ιστορία και θα έπαιζα mp3 και με το τίμιο τελικά audio20. Παρόλα αυτά δεν το μετάνιωσα για την αλλαγή όλων αυτών διότι μέσα από αυτά έμαθα πολλά πράγματα για το αυτοκίνητό μου που δεν θα τα γνώριζα αλλιώς. Δεν θα ήξερα πως να λύσω το ταμπλό, δεν θα ήξερα τις φύσες τι κάνουν, δεν θα ήξερα πως λύνουν οι πόρτες κλπ. Μέχρι στιγμής δεν χρειάζομαι κάτι άλλο από το ηχοσύστημά μου. Σε αυτό το σημείο να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι η κεραία του GPS μπήκε όπως μπαίνει και από το εργοστάσιο. Κάτω από το κεντρικό σημείο του πάνω μέρος του ταμπλό. Αυτά όσον αφορά τον ήχο από εμένα. Η επόμενη αλλαγή που έγινε αφορούσε στις ζάντες. Φορούσα μαμά 16άρες 205/55. Ψαχνόμουν πολύ καιρό για να βρω γνήσιες μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση και τιμή. Άξιζε ο κόπος όμως καθότι δεν με πίεζε να κάνω καμιά αλλαγή ελαστικών λόγω φθοράς στα 16άρια και οπότε είχα όλο το καιρό να βρω αυτό που ήθελα σε μια λογική τιμή. Επιλογές υπήρχαν πάντα σε αυτό το θέμα αλλά δεν πίστευα ότι άξιζαν τα χρήματα που ζήταγαν για σκέτες ζάντες. Τελικά βρέθηκαν σε τιμή λογική οι 17άρες ζάντες οι ασύμμετρες της evolution σε πολύ καλή κατάσταση. Κόστος αυτών περί τα 650 ευρώ. Τοποθετήθηκαν και σειρά είχαν τα ελαστικά. Εγκαταστάθηκαν τα Pirelli PZero Nero ΜΟ με διαστάσεις τις γνωστές όλων μας 225/45/17 μπροστά και 245/40/17 πίσω με κόστος 650 ευρώ. Αποτέλεσμα αισθητικό;; Πολύ καλό και καμιά σχέση με τις 16άρες. Άλλαξε όλο το αυτοκίνητο προς το καλύτερο. Μία από τις αλλαγές που αξίζει να γίνει εάν έχει 16άρες μαμά. Ενδιάμεσα στο διάστημα αυτό είχα βρεί και παρήγγειλα από το EBAY επίσης μια αεροτομή σε αρκετά καλή τιμή (45 ευρώ) αλλά όπως αποδείχθηκε αργότερα στο φόρουμ, πολύ αμφιλεγόμενη αισθητικά αεροτομούλα. Το θέμα πάντως είναι ότι μετά από λίγο καιρό η αεροτομή αυτή εκλάπη από κάποιο τομάρι που πιθανόν να είδε τις φωτό στο ίντερνετ, να εντόπισε το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο και μια μέρα η αεροτομή είχε γίνει "καπνός" που λέει ο λόγος. Σε κάποιον προφανώς και άρεσε. Εδώ θέλω να διευκρινίσω ότι δεν κατηγορώ κανέναν από το mbclub.gr διότι το ίντερνετ είναι τεράστιο και ποτέ δεν ξέρεις ποιος σε παρακολουθεί και δεύτερον μπορεί να συνέβαινε και χωρίς τη δημοσίευση των φωτό αυτών. Κουράστηκα να γράφω...το blog θα συνεχιστεί σύντομα.

mauros200aris

mauros200aris

 

Upcoming updates...

Coming soon: CL203: * Trunk DVD Changer * Sony PS III * Πυξίδα στο COMAND * Τεμπέλης στο πίσω κάθισμα και θήκη για σκι R171: * Παραμετrικό σύστημα διεύθυνσης * Ενεργό σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών * TV Tuner

Fotis

Fotis

 

Τσαι Με Λεμόνι

Τεταρτη βράδυ κάπου στη βόρεια Ελλάδα. Ο αέρας ξερός, το κρύο τσουχτερό. Μια μπλε c200k ρολαρει με 120 χιλιομετρα και cruise control. το βλέμα του οδηγου της πηγαινει στο φορητο διαγνωστικο. Θελει να δει τη σχεση αβανς-φορτίου-θεσης πεταλουδας σε τετοιες χαλαρές συνθηκες. Ξαφνικά από μια είσοδο του αυτοκινητοδρόμου πετάγεται ο ΣΤΟΧΟΣ. Μια BMW Z4 coupe τριλιτρη, πιο σπάνια στην ελλάδα και από γαλλίδα παρθένα στη plage Pigale. Η κόκκινη Βαυαρή επιταχύνει αγρια στην αριστερη λωρίδα της ανηφορικής ευθείας. Στο βάθος μια αμεριμνη corolla θα της κοψει σε λίγο τη φόρα. Πίσω στη Mercedes, το κοντερ δείχνει ηδη 160, το στροφομετρο 6000, και το χερι κουμπώνει 5η. Οταν η bmw φτανει την corolla η σεμνή κυρία απο τη Στουτγκαρδη ειναι κολλημενη πίσω της. Ο κυριουλης με την corolla δεν εχει καταλαβει τι συμβαίνει. κατεβασμα σε τεταρτη για τα 2 γερμανικα καταδιωκτικά, ανοιγμα δεξια και στην αλλαγή σε 5η ειναι πάλι αριστερα με τα 2 γερμανικα καταδιωκτικα να εχουν λοκαρει τον επόμενο στοχο, ενα κοκκινο stilo το οποίο κανει δεξιά χωρίς πολλές διαπραγματευσεις. Το ξεκίνημα της κατηφορας βρίσκει τα κοντερ στα 220+ και τη μπεμπα να μην μπορεί να παρει τα τροφαντα καπουλια της μακρια από την λαίμαργη μουσουδα της σεμνής Μερσεντες. Ενα grand cherokee κλεινε επιδεικτικα την αριστερη λωρίδα και η μανουβρα με την corolla επαναλαμβανεται. Τα 10κύλινδοι, σαραντα βαλβίδες και ενας κομπρεσσορας σκίζουν την ησυχια της ευθειας και ανηφορίζουν με το κοντερ στα 200 καθως πλησιάζουν κατω από τις 2 γεφυρες. Η καμπή κατω από τη 2η ειναι υπουλη για τους υστερουντες της βραχιονες και η bmw κοβει στα 150 ενω η c δεν πτοειται και περνά με +20. Στην ανηφορα που οδηγει στην πιο υπουλη και δυσκολη δεξια στροφή της περιοχής, αυτην με την ολισθηρη αριστερή και την γεματη ανωμαλίες εσωτερική η διαφορα εξανεμίζεται καθώς η mercedes εκμεταλλευται τα σχεδόν 30 κιλά ροπής της. και εκει στην εισοδο η bmw διαλεγει την εσωτερική, κοβει στα 120 και στρειβει φυλαγμενα, παραδεχόμενη την ηττα. Η c στριβει από την εξωτερική σταθερα και σιγουρα και κοβει και αυτή στα 120 στην εξοδο.... ................. ................ ................. Πεμπτη πρωί, περιφερειακός. Φαναρι κοκκινο. Η μπλε c200 αργει 2 δευτερολεπτα να ξεκινησει στο πράσινο. Ο τυπος με το φτιαγμενο accent γαυγιζει. Αντε ρε θειο με την μαουνα μη σε περασω από πάνω....

giannisanag

giannisanag

 

Φθινοπωριασε, Χειμωνιασε...

ο σεπτεμβρης μπηκε με υποσχεσεις... τελικα απο τον οκτωβρη μεχρι αρχες δεκεμβρη στο αυτοκινητο τοποθετηθηκαν: 1.χταπόδι 2.sprint booster 3.avantgarde ελατηρια 4.νεα μασκα 5.σηματακι amg αντι για αστερι στο καπό 6. 2 din οθονη και καμερα οπισθοπορειας 8. led φωτα σταθμευσης ολα καλά αλλα ο μπαρμπα μπουλεκος παρουσιασε το sprintbooster selectable το οποιο τοποθετηθηκε αρχες γεναρη, ενω σημερα εφτασαν facelift προβολακια ομιχλης και νικελ χειρολαβες στις πορτες

giannisanag

giannisanag

 

Ανοιξη Και Καλοκαιρι

οσο παιρνουσε ο καιρος δυο πραγματα εγιναν εμφανη, τα black projector ειχαν κακη δεσμη και η μετατροπη θελει intercooler για να ολοκληρωθεί. για να λύσω το πρώτο προμηθευτηκα ενα ζευγαρι clear lense φαναρια απο τη facelift 203 και το θεμα εληξε. Το intercooler ηταν πονεμενη ιστορια καθως περιμεναμε να ερθει μεχρι και πριν ενα μηνα. Ετσι το καλοκαιρι περασε με εμενα να εχω το ενα ματι στην θερμοκρασια εισερχομενου αερα. Βεβαια το προβλημα ηταν πιο πολυ ψυχολογικο αλλα θα αισθανθω πολύ καλύτερα οταν το βαλω σε καμμια 10αρια μερες. Στο μεταξυ το αυτοκινητο γραφει πολλά χιλιομετρα (εχει συμπληρωσει 23000 απο τη τοποθετηση της τροχαλίας) απροβληματιστα (εναν πολλαπλασιαστη εκαψε). (

giannisanag

giannisanag

 

Καιρος Για Αλογα

Ο χειμώνας του 2009 προχωρουσε και τον μαρτη ηρθε ο καιρος για μεγαλες αλλαγες. 27-28 Φεβρουαριου η φριντα κλειστηκε στο χειρουργειο και βγηκε φορωντας 23cm τροχαλια και καινουρια black porjector φαναρια με xenon 6000k. το αυτοκινητο μεταμορφωνεται. η ισχύς και η ροπή εκτινασσονται και τι καλυτερο απο δυο ταξιδια σε καρπενησι και αθηνα σε 2 διαδοχικα σαββατοκυριακα. Συμπερασμα, το αμαξι αλλαξε τελειως χαρακτηρα και εγινε αγριμι.καταναλωση στα ιδια επιπεδα σε χαλαρη οδηγηση, +1 λιτρο/100 οταν το κυνηγας. Συντομα κανω και δυναμομετρηση η οποια στλενι την ισχυ στα 213 άλογα και εμενα με κανει ζωντανη διαφημιση του χαμογελου της colgate. ταυτοχρονο κανω εκτεταμενες και επαναλαμβανομενς μετρησεις που καταδεικνευουν 1-,15 δευτερολεπτο κατω στο 0-100, 2 δευτερολεπτα στο 0-160 και χαος από εκει και πανω.

giannisanag

giannisanag

 

Θεματα Ασφαλειας

τελη νοεμβριου του 08 πήγαμε στην Ξανθη με το club. στην νυχτερινη επιστροφη σιγουρευτηκα για 2 πραγματα: η φριντα εχει χαλια φωτα (σε σχεση με τα μαμα xenon που φορουσε το vectra μου) και ανεπαρκη για γρηγορη οδηγηση φρενα. Στις 04 ιανουαριου με τα τακακια να εχουν 16000χλμ αναβει λαμπακι στο τμαπλό για τα τακακια.Ταυτοχρονα αναψαν και τα δικα μου τα λαμπακια. 16000χλμ!!!! το vectra το ελιωνα kai sta 160.000χλμ ειχε αλλαξει 3 φορες τακακια και μια φορα δισκους. παω τη φριντα στο γιατρο και η προταση ειναι τετραπιστονα amg 345mm. τα βαζω asap και παρα τα οσα ακολουθησαν σε μετατροπες αυτο το 1000αρικο ηταν το αποδοτικοτερο και χρησιμοτερο που εχω ξοδεψει ποτε!!! στο μεταξυ κανω δυναμομετρηση και η frida βγαζει 187 αλογα. ετσι εξηγουνται και τα 8,5αρια για το 0-100.

giannisanag

giannisanag

 

Τα Πρωτα Δωράκια

στις 11/10/2008 παντρευτηκα, επειδη λοιπό η μεταφορα της νυφης θα γινόταν με τη frida επρεπε αν βάλει τα καλά της. Στις 9/10 φόρεσε φιμε μεμβρανες, 17αρια ζαντολάστιχα και bilstein b6. και εγινε ετσι. . το αμαξι βελτιωθηκε εντυπωσιακα σε προσφυση και συμπεριφορα. Μονο εντος πόλης η συνεργασια των b6 με τα κουρασμενα μαμα ελατηρια δεν ηταν ιδανικη, και υπηρρχαν καποιες αποτομες αντιδρασεις.

giannisanag

giannisanag

 

Τα Πρωτα Δωράκια

στις 11/10/2008 παντρευτηκα, επειδη λοιπό η μεταφορα της νυφης θα γινόταν με τη frida επρεπε αν βάλει τα καλά της. Στις 9/10 φόρεσε φιμε μεμβρανες, 17αρια ζαντολάστιχα και bilstein b6. και εγινε ετσι. . το αμαξι βελτιωθηκε εντυπωσιακα σε προσφυση και συμπεριφορα. Μονο εντος πόλης η συνεργασια των b6 με τα κουρασμενα μαμα ελατηρια δεν ηταν ιδανικη, και υπηρρχαν καποιες αποτομες αντιδρασεις.

giannisanag

giannisanag

 

Την Πήρα!!!!

οταν πήρα τη φριντα στις 20 Μαιου του 2008 ηταν ετσι: η γενικοτερη κατασταση της ηταν αψογη, ειχε 92000χλμ, μοντελο 2ος 2002, με τον διλιτρο Μ111 και 163 θεωρητικά άλογα. Απο εξοπλισμό τα βασικά της classic αν και πέρα από αναδιπλούμενους καθρεφτες και ενα καλυτερο ηχοσυστημα δεν θεωρησα οτι της λειπει κάτι. το αυτοκίνητο ειναι ελληνικο πρωτοκυκλοφορησε στη Δράμα και ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν από την Καβαλα. Το αγόρασε μεταχειρισμενο τον 11ο/2007 και μου το πούλησε τον 5ο/2008 στην απίστευτη τιμη των 15000 ευρω. Το αυτοκίνητο ελεχθηκε στον μηχανικο που ακομα το παρακολουθει, και με τη δικη του εγκριση το πήρα. στην αρχη ημουν ενθουσιασμένος με τη δυναμη και τη χλιδή. Στη συνέχεια (σε μια βδομαδα) καταλαβα οτι τα λάστιχα και τα αμορτισερ επνεαν τα λοισθια. Γενικά θεωρούσα οτι το αυτοκίνητο ειναι πολύ δυνατό για να εχει 205/55r16 λάστιχο. Λεφτά όμως δεν περισσευαν και ετσι ειπα να το καθυστερήσω λίγο. Με το που το πήρα του εκανα ενα service B και αλλαξα τακακια εμπρός πίσω και δίσκους εμπρός. Με προβλημάτιζαν όμως τα φρένα της. Δυνατα ηταν. Ανθεκτικα δεν ηταν αφού αρκούσε ενα δυνατο φρεναρισμα απο ταχυτητες μεγαλύτερες των 130-140 για να μαλακωσει το πενταλ. Στο μεταξύ τότε εκαν κα ιτις πρώτες μετρήσεις με το gps. το αποτέλεσμα πάρα πολύ καλό για 163 άλογα. 0-100 σε 8,5 ήταν ο καλυτερος χρόνος, με χρόνους 8,7-9,0 να επαναλαμβανονται με θαυμαστή ευκολία.

giannisanag

giannisanag

 

Cl203: Μετρηση Σταθμης Λαδιού Από Το Καντραν

Η μέτρηση της στάθμης του λαδιού μέσα από το καντράν, γίνεται αφού αλλάξει το δοχείο του λαδιού και χρησιμοποιηθεί αυτό που έχει αισθητήρες στο κάτω και άνω μέρος του, με τους οποίους επιτυγχάνεται η μέτρηση της στάθμης του λαδιού χωρίς το κλασσικό τρόπο βγαίνω έξω, ανοίγω καπώ, μετράω χειροκίνητα αφού σκουπίσω το λάδι του μετρητή με τα χέρια μου, κλπ Το κόστος της μετατροπής είναι αρκετά μικρό (~200 με 300 ευρώ) αλλά θα πρέπει να προσθέσετε και το κόστος αλλαγής λαδιών γιατί πρέπει να φύγει όλο το λάδι και να μπει προφανώς καινούριο μετά την αντικατάσταση του δοχείου λαδιού. Φυσικά χρειάζεται και star programming.Φωτογραφία 1

Fotis

Fotis

 

14/09/2010

14/9/2010 Έπειτα από καιρό, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να περάσω την καλωδίωση των ξένον αλλά και να εγκαταστήσω το γνήσιο παρκτρόνικ για το πίσω μέρος μόνο. Είναι πολύ πιθανό να το ολοκληρώσω βάζοντας και τους μπροστά αισθητήρες με όλα τα παρελκόμενά του αλλά αυτά θα γίνουν αργότερα . Στο θέμα μας τώρα. Η καλωδίωση του autolevel για τα ξένον φάνταζε δύσκολη υπόθεση αλλά στη πορεία αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Είναι πολύ απλή η κατάσταση αλλά πρέπει να βγάλεις κάποια πράγματα από το αμάξι και αυτά ήταν με τη σωστή σειρά τα εξής:  το ξεβίδωμα του «νεροχύτη» μεταξύ καθαριστήρων και χώρου μηχανής  η αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας  η αφαίρεση της μπαταρίας και η αφαίρεση της βάσης της μπαταρίας που από κάτω της περνούν διάφορα καλώδια συμπεριλαμβανομένου και της καλωδίωσης του autolevel  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος στη καμπίνα επιβατών κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού  αφαίρεση πλαϊνού δεξιού πλαστικού καλύμματος στη πλευρά του συνοδηγού  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος που βρίσκεται κατά μήκος της πόρτας του συνοδηγού  αφαίρεση – σήκωμα τσιμούχας πλαισίου πόρτας συνοδηγού όπου χρειάζεται  αφαίρεση πίσω δεξιάς επένδυσης επιβατών  αφαίρεση πλαϊνής δεξιάς μοκέτας στο πορτ-μπαγκάζ και  αφαίρεση επένδυσης πατώματος πορτ-μπαγκάζ Εφόσον κάνουμε αυτά για αρχή ξεκινάμε και απλώνουμε την καλωδίωση από: 1. το αριστερό μπροστινό εννοείται φανάρι που συνδέουμε μία φύσα 2. περνάμε μέσα από την ασφαλειοθήκη που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου της μηχανής όπου και συνδέουμε μία από τις φύσες στο λεγόμενο front SAM 3. αφού σηκώνουμε ελαφρά με ένα κατσαβιδάκι το πλαστικό του νεροχύτη συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης περνώντας το καλώδιο και καταλήγουμε στην άλλη πλευρά που καταλήγουν και άλλα καλώδια 4. Από εκεί ένα παρακλάδι της καλωδίωσης οδεύει στο μπροστινό φανάρι και κάτω από το φανάρι οδεύει άλλο ένα καλώδιο που συνδέεται με τον πρώτο αισθητήρα που τοποθετούμε στο μπροστινό ψαλίδι 5. Πίσω πάλι στο χώρο της μπαταρίας συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης η οποία είναι έτοιμη να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας στη πλευρά του συνοδηγού , η καλωδίωση περνά από αναμονές έτοιμες που βρίσκονται σε εκείνο το σημείο και συνδέουν το χώρο του κινητήρα με την καμπίνα. 6. Εφόσον είμαστε μέσα στη καμπίνα, πλέον η όδευση είναι απλή. Και τι σημαίνει απλή; Περνάμε την καλωδίωση μέσα σε καλωδιώδρομο που υπάρχει στο εσωτερικό του μαρσπιέ μέχρι πίσω και με το που φτάσουμε πορτμπαγκάζ υπάρχουν αναμονές πάλι που συνδέουν την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου με το πορτμπαγκάζ. Εκεί κουμπώνει η φύσα για τον πίσω αισθητήρα. 7. Στη συνέχεια σηκώνουμε πάλι το αμάξι ΠΑΝΤΑ με σωστό γρύλο συνεργείου. Εάν έχουμε και σταντ να μείνει εκεί μόνιμα ακόμα καλύτερα. 8. Την τοποθέτηση των αισθητήρων την έκανα σύμφωνα με τις εικόνες που μου έδειξε ο Στηβ από το δικό του site. Δείτε εδώ, στις τελευταίες φωτογραφίες της σελίδας αυτής. 9. Τα φανάρια τα ξαναρύθμισα διότι πλέον με το autolevel τα φανάρια δούλευαν στα σωστά όρια. Γενικά φάνταζε δύσκολη αυτή η προσθήκη αλλά τελικά ήταν πολύ απλή. Ήθελε απλά πολύ ξήλωμα που άμα ξέρεις είναι απλό. Κωδικοποίηση δεν χρειάστηκε να κάνω γιατί παρατήρησα ότι τα φανάρια λειτουργούν όπως πρέπει στις κλίσεις του δρόμου χωρίς να «τυφλώνω» τους απέναντι. Το παρκτρόνικ παρότι το εγκατέστησα( κατέβασμα προφυλακτήρα, τρύπημα προφυλακτήρα σε συγκεκριμένες θέσεις για τους εργοστασιακούς αισθητήρες ) και σύνδεσα όλα τα εξαρτήματα, δεν λειτουργεί για κάποιο λόγο. Πάροτι το σύνδεσα στο SAM που υπάρχει και πίσω, στην κατάλληλη θέση (νομίζω). Οπότε μόνο οπτικά μέσα και έξω υπάρχει αυτό το αξεσουάρ. Θα το εξετάσει ο «γιατρός» του Club βεβαίως βεβαίως, όταν θα ανέβω στα όμορφα Ιωάννινα. Όταν θα πάω εκεί , δεν θα πάω μόνο για αυτό αλλά και για να κάνω μία μετατροπή ακόμα που πάντα ήθελα αλλά κανείς δεν είχε καταφέρει (ούτε καν ο Στηβ) αλλά κατάφερε ο giannisanag και φυσικά ο «γιατρός» μας papalos. Εγκατάσταση των οργάνων από 209 clk. Το έχω ήδη στα χέρια μου, τις επόμενες μέρες θα εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο και μετά βουρ στο Γιώργο για την κωδικοποίηση του κοντέρ! Ελπίζω να δουλέψει και το παρκτρόνικ. Μετά από αυτά κάποια στιγμή σειρά θα πάρουν λίγα ακόμα θέματα αλλά σε βάθος χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχετε διαβάσει το blog αυτό. Ελπίζω να σας βοηθώ και όχι να σας μπερδεύω εάν ψάχνεστε για κάποια από αυτά τα αξεσουάρ. Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα ή να γράψετε στο αντίστοιχο thread. Όταν υπάρξει εξέλιξη με τα τελευταία που κάνω θα σας ενημερώσω. Φιλικά, mauros200aris Ανδρέας Κουτσώφ

mauros200aris

mauros200aris

 

Cl203: Απασφάλιση Πορτ Παγκάζ Από Μέσα [Κωδικός 884]

Η μετατροπή αυτή είναι standard σε αμερικάνικων προδιαγραφών οχήματα (όλα) και είναι γνωστή ως emergency trunk release. Ο σκοπός της είναι να μπορεί ο εγκλωβισμένος σε περίπτωση ατυχήματος επιβάτης να εξέλθει από το χώρο των αποσκευών, πατώντας ένα πράσινο φωτιζόμενο κουμπί.Παρόλο που είναι εξαιρετικά φθηνό σαν μετατροπή (~50 ευρώ για εξαρτήματα), επειδή η καλωδίωσή του διέρχεται από ένα λαστιχένιο σωλήνα που μεταφέρει ρεύμα το μηχανισμό ασφάλισης / απασφάλισης του πορτ παγκάζ, είναι εξαιρετικά χρονοβόρα στην υλοποίησή της.Φωτογραφία 1

Fotis

Fotis

 

Cl203: Keyless Go [Κωδικός 889]

By far η πιο πολύπλοκη και δύσκολη μετατροπή. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, καθώς λειτουργούν όλα εργοστασιακά. Το αυτοκίνητο αρχίζει και σταματάει από το κουμπί στο λεβιέ ταχυτήτων, ενώ προστέθηκαν πλήκτρα ασφάλισης / απασφάλισης θυρών στις εμπρόσθιες πόρτες καθώς και στο πορτ-παγκάζ. Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι:1) Αλλαγή λεβιέ ταχυτήτων και προσθήκη σχετικής καλωδίωσης2) Αλλαγή των door handles και προσθήκη control modules στις πόρτες.3) Προσθήκη κεραίας στον πίσω προφυλακτήρα.4) Προσθήκη του κεντρικού control module για το keyless go5) Προμήθεια νέων κλειδιών με keyless go6) Αλλαγή του συστήματος ασφάλισης / απασφάλισης του πορτ παγκάζ7) 500 m καλωδίωσηςΦωτογραφία 1Φωτογραφία 2Φωτογραφία 3

Fotis

Fotis

 

Cl203: Κλιματισμός Πίσω Καθισμάτων [Κωδικός 589]

Μία ακόμα μη εργοστασιακά διαθέσιμη επιλογή που γίνεται σε CL203/W203/W209, είναι η εγκατάσταση συστήματος ενίσχυσης του κλιματισμού (θέρμανση / ψύξη) για τους πίσω επιβάτες. Η μετατροπή αυτή είναι γνωστή ως "heater booster for rear passengers" και ουσιαστικά συνίσταται από την αλλαγή του τμήματος κάτω από τον τεμπέλη και τοποθέτηση ενός αναβαθμισμένου εξαρτήματος που φέρει δυο σετ καλωδιώσεων. Η πρώτη καλωδίωση χρησιμοποιείται για την προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνου και η δεύτερη για την ενίσχυση του κλιματισμού στα πίσω καθίσματα. Αλλάζει επίσης και ο περιστροφικός διακόπτης, με ένα νέο διακόπτη που ρυθμίζει την ένταση του επιπρόσθετου κλιματισμού για τα πίσω καθίσματα.Η αλλαγή αυτή προϋποθέτει εκτός από το νέο "ανεμιστήρα" και την αλλαγή της υποκείμενης του τεμπέλη κονσόλας, προσθήκη νέων καλωδιώσεων και ενός περιστροφικού διακόπτη. Στοιχίζει 550 με 700 ευρώ ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Η χαμηλότερη τιμή αν δεν υπάρχει προεγκατάσταση κινητού και το αυτοκίνητο είναι coupe, η υψηλότερη αν υπάρχει προεγκατάσταση κινητού και το αυτοκίνητο είναι station wagon.Το προφανές μειονέκτημα είναι ότι οι αποθηκευτικοί χώροι εξελίσονται σε είδος υπό εξαφάνιση.Φωτογραφία 1

Fotis

Fotis

 

Cl203: Κάμερα Οπισθοπορείας [Κωδικός 218]

Ή αλλιώς PARK ASSIST - Camera ελέγχου οπισθοπορείας. Η επιλογή αυτή επιτρέπει στον τυχερό κάτοχο COMAND να βλέπει από την οθόνη το μέρος πίσω από το αυτοκίνητο όταν βάζει την όπισθεν. Επιστρέφει δε στην κανονική ροή πληροφοριών (μουσική, TV, Navi, κλπ) όταν αλλάξει ταχύτητα και φύγει η όπισθεν.Απαραίτητες προϋποθέσεις:Α) comand apsΒ) TV Tuner για comand (το εργοστασιακό)Γ) 600 ευρώΥπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με το όλο εγχείρημα. Επειδή το COMAND της W203 δεν έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με την κάμερα οπισθοπορείας, θα πρέπει να βρίσκεται σε mode Video από την αρχή και δει στο AUX1, καθώς η οθόνη δεν αλλάζει αυτόματα.Όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι αυθεντικά και προέρχονται από την ΜL. Αν αλλάξει και ο εγκέφαλος του comand και μπει αυτός από την ML, τότε θα γίνεται αυτόματα η μετάβαση στην κάμερα οπισθοπορείας. Φωτογραφία 1Φωτογραφία 2

Fotis

Fotis

 

CL203: Distronic [Κωδικός 219]

Το κόστος για mod (δεν υπάρχει retrofit) της SC έτσι ώστε να μπει το distronic είναι αρκετά μεγάλο. Αρχίζοντας από τα απλά: α) Δεν χρειάζεται να αλλάξει ο πίνακας των οργάνων. Με τον Steve βρήκαμε πώς βγαίνει το αυτοκινητάκι στον facelift cluster, ο οποίος υποστηρίζει ακόμα και το active tire pressure monitor. β) Τοποθετείται ο αισθητήρας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Η βάση στήριξής του είναι δανεισμένη από την SL και χρειάζεται μια μικρή τροποποίηση αλλιώς δε θα μπορεί να βιδωθεί. Μην ξεχάσω ότι πρέπει να αλλάξουν και οι γρίλιες στη μάσκα του αυτοκινήτου. γ) Τοποθετείται κάτω από το πάτωμα στα πόδια του συνοδηγού (προφανώς δε φαίνεται τίποτα) η μονάδα ελέγχου του distronic. δ) Προστίθενται δυο νέοι διακόπτες, εκατέρωθεν του διακόπτη για το καλοριφέρ στάσης. Οι διακόπτες αυτοί συνδέονται με τη μονάδα ελέγχου, η μονάδα ελέγχου με τον πίνακα των οργάνων και όλα αυτά με τον αισθητήρα. Καλωδιώσεις φυσικά δανεισμένες όλες από την W209. Για μοντέλα pre-facelift οι αλλαγές είναι ακόμα μεγαλύτερες και δεν αξίζει πραγματικά τον κόπο ούτε καν να το σκεφτούν. Επίσης είναι απαραίτητη (προφανώς) η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου. Συνολικό κόστος με το κλειδί στο χέρι (CLK/E class) 3000 ευρώ. Δεν υπάρχει άλλη SC που να κινείται με distronic. Μου έκανε εντύπωση ότι εκδηλώθηκε ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τη γερμανική MB να δουν από κοντά το αυτοκίνητο, ιδιαίτερα όταν είδαν την καρτέλα του... Μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα να πουλήσω το αυτοκίνητο Φωτογραφία 1 Φωτογραφία 2 Φωτογραφία 3

Fotis

Fotis

 

Cl203: Αυτόματο 5-Τάχυτο Κιβώτιο [Κωδικός 423]

Η μετατροπή αυτή είναι απαραίτητη για την προσθήκη distronic στο αυτοκίνητο. Το distronic πρέπει να είναι σε θέση να αλλάζει ταχύτητες όταν μεταβάλλεται η ταχύτητα του οχήματος, κάτι που είναι εφικτό μόνο σε αυτόματο κιβώτιο. Το κόστος του αυτόματου κιβωτίου μαζί με εργασία δεν υπερβαίνει τα 2000 ευρώ, εκτός και αν βρείτε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και το αυτοκίνητό σας είναι σχετικά νέο facelift (8/2005 ή νεώτερο), οπότε και δεν απαιτείται η αλλαγή του ESP module που από μόνο του στοιχίζει 600 ευρώ. Η τοποθέτηση αυτόματου κιβωτίου είναι απόλυτα ασφαλής και πολύ ευκολότερη απ' ότι νόμιζα. Μένει μόνο να αποδειχτεί η αξιοπιστία της εκ των υστέρων τοποθέτησης, την οποία μπορώ να επαληθεύσω μόνο μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.Μερικά ενδιαφέροντα πράγματα που μαθαίνει κανείς όταν αλλάζει κιβώτιο είναι οι επιλογές και δυνατότητες που παρέχονται σε διάφορες χώρες σχετικά με το αυτόματο 5-τάχυτο κιβώτιο. Υπάρχουν πολλές εκδόσεις οιοποίες μπορούν να "πειραχτούν" κατά βούληση. Οι βασικές είναι:1. Standard European, Old StyleΕίναιτο κλασσικό 5-τάχυτο, το οποίο έχει δυο προγράμματα, το W και το S(Winter και Summer). Μπορεί να μπει και τρίτο πρόγραμμα, το γνωστό Manual καθώς επίσης και πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.2. Standard European, New StyleΠρόκειταιγια το 5-τάχυτο με τα δυο προγράμματα, το S και το C (Sport καιComfort). Η αντιστοιχία είναι Winter = Comfort και Sport = Summer, καθώς το καλοκαίρι που δεν βρέχει και το οδόστρωμα δεν είναι ολισθηρό τρέχουμε περισσότερο απ' ότι το χειμώνα. Η αλλαγή έγινε γιατί σε αρκετές χώρες που οι καιρικές συνθήκες είναι ήπιες τρέχουν και τονχειμώνα. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση, έτσι και εδώ μπαίνει καιτρίτο πρόγραμμα, το manual με το οποίο η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και από το τιμόνι.3. Standard USAΟι αμερικάνοι δεν είναι ιδιαίτερα λαμπρά μυαλά όσον αφορά το χειρισμό ακόμα και μίαςαπλής διάταξης όπως το αυτόματο κιβώτιο. Έτσι, οι γερμανοί σκέφτηκαν ναπροσθέσουν φωτάκια επί του κιβωτίου και δίπλα σε κάθε ταχύτητα (R, D,N, P) τα οποία ανάβουν ανάλογα με το τι έχει επιλεγεί. Φυσικά όπως και στα ευρωπαϊκά υπάρχει η αντίστοιχη ψηφιακή ένδειξη στο καντράν, αλλά μετα φωτάκια όπως και να έχει είναι πιο εντυπωσιακό και ακόμα πιο δύσκολο να κάνεις λάθος. Τα προγράμματα είναι 2 ή 3, ανάλογα με το αν υπάρχει ή όχι χειροκίνητο πρόγραμμα.Φυσικά υπάρχουν και άλλα αυτόματα κιβώτια με διάφορες προδιαγραφές, αλλά επειδή πάμε σε χώρες από τιςοποίες δεν εισάγει κανείς (Ιαπωνία, Κορέα, κλπ), έχουν πολύ μικρή σημασία. Όποιος έχει κιβώτιο με 2 προγράμματα και θέλει και τοχειροκίνητο, αυτό γίνεται με σχετικά μικρό κόστος (550 ευρώ, αλλαγή τιμονιού), αλλά θα παραμείνει με κουμπάκι που έχει δυο γράμματα. Όταν το πατάει, αυτό θα ανακυκλώνει τα 3 προγράμματα. Στην περίπτωση που θέλετε αλλαγή του πλήκτρου W/S ή C/S σε C/S/M, το κόστος είναι 220 ευρώ(!).Πριν - Μετά, νέο cooler.Είμαι ο ευτυχής κάτοχος μιας αυτόματης Sportscoupe, με υπέροχο αμερικάνικο κιβώτιο ταχυτήτων, πλήκτρα αλλαγής στο τιμόνι και άψογο συνδυασμό με distronic.

Fotis

Fotis

 

R171: AMG menu

Ήρθε το νέο instrument cluster από την SLK55, το οποίο δυστυχώς είναι απαραίτητο για να μπει το AMG menu (αυτό και μερικά άλλα καλούδια). Εκτός από το εντυπωσιακό 320 km/h και την εμφάνισή του γενικότερα, οι δυνατότητες είναι πάνω κάτω οι ίδιες... Κόστος μετατροπής και συνολικός χρόνος είναι ακόμα άγνωστες παράμετροι, πάντως δεν θα είναι ακριβό γιατί έγινε προμήθεια 6 τέτοιων cluster σε πολύ καλή τιμή Φωτογραφία

Fotis

Fotis

 

Cl203: Ευρετήριο Μετατροπών

Το ευρετήριο αυτό είναι για να βρίσκετε εύκολα και γρήγορα πληροφορίες για τις διάφορες μετατροπές που έχω κάνει. Με την εξαίρεση των [527, 543, 581], όλα τα υπόλοιπα αφορούν μετατροπές που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Συνοδεύονται με πραγματικές τιμές, φωτογραφίες και παρατηρήσεις από μη τεχνικό άτομο (εμένα!).Οι εργοστασιακές μετατροπές αφορούν πράγματα που μπορεί ο καθένας να τα παραγγείλει από το εργοστάσιο, όμως πιθανότατα δεν τα έχετε γιατί είναι είτε ακριβά, είτε άγνωστα, είτε άχρηστα (για τους περισσότερους).Οι μη εργοστασιακές μετατροπές αφορούν πράγματα που δεν μπορείτε να παραγγείλετε από το εργοστάσιο. Όπως λέγαμε στο στρατό, δεν προβλέπεται. Μπορούν όμως να μπουν στην Sportscoupe από άλλα μοντέλα (Α/CLK/E/SLK/CL). Σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται εξαρτήματα που δεν είναι της ΜΒ.Εργοστασιακές Μετατροπές[220] Parktronic[228] Καλοριφέρ στάσης (auxiliary ή stationary heater)[242] Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού με μνήμες[275] Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με μνήμες[293] Αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες[304] Διαγραφή σταχτοδοχείου[390] Linguatronic (στα Αγγλικά)[423] Αυτόματο κιβώτιο[428] Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι[481] Προστατευτική ποδιά carter[543] Αλεξήλια με φωτιζόμενο καθρεπτάκι[573] ISOFIX προεγκατάσταση παιδικού καθίσματος στις πίσω θέσεις[581] Αυτόματος κλιματισμός thermotronic[600] Ενσωματωμένο σύστημα πλύσης προβολέων[614] Προβολείς Bi-Xenon με λειτουργία ενεργού φωτισμού στροφών[682] Πυροσβεστήρας κάτω από το κάθισμα του οδηγού[782] Ζάντες AMG 18"[810] Προηγμένο ηχοσύστημα Harman Kardon[819] CD changer χωρητικότητας 6 δίσκων[873] Εμπρόσθια θερμαινόμενα καθίσματα[875] Σύστημα θέρμανσης υγρού πλύσης ανεμοθώρακα[950] Sport πακέτο Evolution AMGΜη εργοστασιακές Μετατροπές[218] Κάμερα οπισθοπορείας[219] Distronic[231] Garade door opener[286] Αποθηκευτικά δίκτυα στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων[307] Ψυγείο στο χώρο φόρτωσης[309] Θήκη για ποτήρι aka cupholder (US Spec)[330] Αποθηκευτικός χώρος CD στο ντουλαπάκι του συνοδηγού[401] Κλιματιζόμενα καθίσματα[404] Δυναμικό κάθισμα οδηγού[475] Σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών[589] Ενίσχυση κλιματισμού πίσω επιβατών[611] Φώτα εξόδου στις εμπρόσθιες θύρες[816] Τηλεχειρισμός COMAND[863] Digital TV Tuner[872] Θερμαινόμενα πίσω καθίσματα[884] Απασφάλιση πορτ παγκάζ από μέσα[886] Άνοιγμα πορτ-παγκάζ με τηλεχειρισμό[889] Keyless Go[Ε12] Φωτιζόμενα μαρσπιέ aka illuminated door sills[E79] iPOD integration kit[u35] Πρίζα 12V στο χώρο φόρτωσηςΑντιθαμβωτικός καθρέπτης συνοδηγού με μνήμηΑυτόματο one-touch κλείσιμο πανοραμικής οροφήςAMG[777] Διπλή εξάτμιση AMG[993] Φρένα AMG[u12] Πατάκια AMGΌλα τα AMG εξαρτήματαΠρογραμματισμός Star DiagnosisΑυτόματη αναδίπλωση καθρεπτών με το κλείδωμαΗμερομηνία στο instrument clusterΑναζήτηση σταθμών με συχνότητα ή μνήμηΣύσταση για δέσιμο της ζώνης γραφικάΓιαπωνέζικη γλώσσαΑποθήκευση ρυθμίσεων ανά κλειδίΕμφάνιση όγκου βενζίνης στο ρεζερβουάρBits & PiecesΦορητό ψυγείο / φουρνάκι Α0008204206 [150 ευρώ]Μετατροπέας 12V σε 220V A0009820021 [40 ευρώ]Μαξιλαράκι πλάτης Β67812370 [65 ευρώ]Σύστημα σταθεροποίησης αποσκευών Β66648220 [20 ευρώ]Παντεσπάνιο ... καφάσι B66470995 [10 ευρώ]Ράγες οροφής Β66850257 [170 ευρώ]Τσάντα για τις ράγες οροφής Α0008900111 [35 ευρώ]Φορτιστής μπαταρίας αυτοκινήτου Β67542027 [280 ευρώ]Φωσφορίζων Jacket (x2) Α0005830361 [10 ευρώ]Σύστημα για ρυμούλκηση του αυτοκινήτου Α0008900224 [60 ευρώ]Ανταλλακτικοί λαμπτήρες Β66810020 [25 ευρώ]Σακούλα απορριμμάτων Α0008400674 [20 ευρώ]iPOD holder B67824229 [5 ευρώ]Κυτίον για σχάρες οροφής με βαλίτσες, μεγάλο Α0008402262 [400 ευρώ]

Fotis

Fotis

 

News: Star Diagnosis Programming Levels

Επιτέλους ξεκαθάρισα αν γίνονται μετατροπές σε W204, W212 και άλλα νέα μοντέλα, στα οποία οι αντιπροσωπείες σηκώνουν τα χέρια ψηλά, ακόμα και για πολύ εύκολες επεμβάσεις (π.χ. parktronic). Πράγματι η ΜΒ έχει αλλάξει το σύστημά της και όλες οι μετατροπές πρέπει να γίνονται κεντρικά, αλλιώς δεν περνάνε στην καρτέλα του αυτοκινήτου.Υπάρχουν 4 είδη Software που μπορούν να τρέξουν στο star diagnosis. Αυτά είναι τα ακόλουθα:1. Dealer level2. District service manager level3. Management level4. Developer levelΟι πιο πολλοί έχουν το 1 και μερικές αντιπροσωπείες φτάνουν στο 2. Το πληρέστερο είναι το 4, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη εκτός από το να κάνει τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο, να μπορεί να επεμβαίνει στην καρτέλα του αυτοκινήτου και να προσθαφαιρεί επιλογές κατά βούληση. Δυστυχώς το επίπεδο 4 είναι πρακτικά αδύνατον να το αποκτήσει κανείς χωρίς να περάσει ένα γολγοθά σεμιναρίων, εκπαίδευσης, κλπ. Για το λόγο μερικά mods με το star απλά δεν γίνονται στις αντιπροσωπείες, δεν φταίνε δηλαδή οι άνθρωποι ή οι γνώσεις τους, αλλά το λογισμικό που τρέχει στο star που χρησιμοποιούν.Και για να απαντήσω στην αρχική απορία, οι μετατροπές μπορούν να γίνουν κανονικά και στα νέα μοντέλα και μάλιστα να φαίνονται στην καρτέλα του αυτοκινήτου ώστε σε οποιοδήποτε service να πάει το αυτοκίνητο, να γνωρίζουν οι τεχνικοί τι έχει και τι πρέπει να κάνουν.

Fotis

Fotis

×