Blogs

Featured Entries

  • mauros200aris

    14/09/2010

    By mauros200aris

    14/9/2010 Έπειτα από καιρό, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να περάσω την καλωδίωση των ξένον αλλά και να εγκαταστήσω το γνήσιο παρκτρόνικ για το πίσω μέρος μόνο. Είναι πολύ πιθανό να το ολοκληρώσω βάζοντας και τους μπροστά αισθητήρες με όλα τα παρελκόμενά του αλλά αυτά θα γίνουν αργότερα . Στο θέμα μας τώρα. Η καλωδίωση του autolevel για τα ξένον φάνταζε δύσκολη υπόθεση αλλά στη πορεία αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Είναι πολύ απλή η κατάσταση αλλά πρέπει να βγάλεις κάποια πράγματα από το αμάξι και αυτά ήταν με τη σωστή σειρά τα εξής:  το ξεβίδωμα του «νεροχύτη» μεταξύ καθαριστήρων και χώρου μηχανής  η αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας  η αφαίρεση της μπαταρίας και η αφαίρεση της βάσης της μπαταρίας που από κάτω της περνούν διάφορα καλώδια συμπεριλαμβανομένου και της καλωδίωσης του autolevel  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος στη καμπίνα επιβατών κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού  αφαίρεση πλαϊνού δεξιού πλαστικού καλύμματος στη πλευρά του συνοδηγού  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος που βρίσκεται κατά μήκος της πόρτας του συνοδηγού  αφαίρεση – σήκωμα τσιμούχας πλαισίου πόρτας συνοδηγού όπου χρειάζεται  αφαίρεση πίσω δεξιάς επένδυσης επιβατών  αφαίρεση πλαϊνής δεξιάς μοκέτας στο πορτ-μπαγκάζ και  αφαίρεση επένδυσης πατώματος πορτ-μπαγκάζ Εφόσον κάνουμε αυτά για αρχή ξεκινάμε και απλώνουμε την καλωδίωση από: 1. το αριστερό μπροστινό εννοείται φανάρι που συνδέουμε μία φύσα 2. περνάμε μέσα από την ασφαλειοθήκη που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου της μηχανής όπου και συνδέουμε μία από τις φύσες στο λεγόμενο front SAM 3. αφού σηκώνουμε ελαφρά με ένα κατσαβιδάκι το πλαστικό του νεροχύτη συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης περνώντας το καλώδιο και καταλήγουμε στην άλλη πλευρά που καταλήγουν και άλλα καλώδια 4. Από εκεί ένα παρακλάδι της καλωδίωσης οδεύει στο μπροστινό φανάρι και κάτω από το φανάρι οδεύει άλλο ένα καλώδιο που συνδέεται με τον πρώτο αισθητήρα που τοποθετούμε στο μπροστινό ψαλίδι 5. Πίσω πάλι στο χώρο της μπαταρίας συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης η οποία είναι έτοιμη να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας στη πλευρά του συνοδηγού , η καλωδίωση περνά από αναμονές έτοιμες που βρίσκονται σε εκείνο το σημείο και συνδέουν το χώρο του κινητήρα με την καμπίνα. 6. Εφόσον είμαστε μέσα στη καμπίνα, πλέον η όδευση είναι απλή. Και τι σημαίνει απλή; Περνάμε την καλωδίωση μέσα σε καλωδιώδρομο που υπάρχει στο εσωτερικό του μαρσπιέ μέχρι πίσω και με το που φτάσουμε πορτμπαγκάζ υπάρχουν αναμονές πάλι που συνδέουν την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου με το πορτμπαγκάζ. Εκεί κουμπώνει η φύσα για τον πίσω αισθητήρα. 7. Στη συνέχεια σηκώνουμε πάλι το αμάξι ΠΑΝΤΑ με σωστό γρύλο συνεργείου. Εάν έχουμε και σταντ να μείνει εκεί μόνιμα ακόμα καλύτερα. 8. Την τοποθέτηση των αισθητήρων την έκανα σύμφωνα με τις εικόνες που μου έδειξε ο Στηβ από το δικό του site. Δείτε εδώ, στις τελευταίες φωτογραφίες της σελίδας αυτής. 9. Τα φανάρια τα ξαναρύθμισα διότι πλέον με το autolevel τα φανάρια δούλευαν στα σωστά όρια. Γενικά φάνταζε δύσκολη αυτή η προσθήκη αλλά τελικά ήταν πολύ απλή. Ήθελε απλά πολύ ξήλωμα που άμα ξέρεις είναι απλό. Κωδικοποίηση δεν χρειάστηκε να κάνω γιατί παρατήρησα ότι τα φανάρια λειτουργούν όπως πρέπει στις κλίσεις του δρόμου χωρίς να «τυφλώνω» τους απέναντι. Το παρκτρόνικ παρότι το εγκατέστησα( κατέβασμα προφυλακτήρα, τρύπημα προφυλακτήρα σε συγκεκριμένες θέσεις για τους εργοστασιακούς αισθητήρες ) και σύνδεσα όλα τα εξαρτήματα, δεν λειτουργεί για κάποιο λόγο. Πάροτι το σύνδεσα στο SAM που υπάρχει και πίσω, στην κατάλληλη θέση (νομίζω). Οπότε μόνο οπτικά μέσα και έξω υπάρχει αυτό το αξεσουάρ. Θα το εξετάσει ο «γιατρός» του Club βεβαίως βεβαίως, όταν θα ανέβω στα όμορφα Ιωάννινα. Όταν θα πάω εκεί , δεν θα πάω μόνο για αυτό αλλά και για να κάνω μία μετατροπή ακόμα που πάντα ήθελα αλλά κανείς δεν είχε καταφέρει (ούτε καν ο Στηβ) αλλά κατάφερε ο giannisanag και φυσικά ο «γιατρός» μας papalos. Εγκατάσταση των οργάνων από 209 clk. Το έχω ήδη στα χέρια μου, τις επόμενες μέρες θα εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο και μετά βουρ στο Γιώργο για την κωδικοποίηση του κοντέρ! Ελπίζω να δουλέψει και το παρκτρόνικ. Μετά από αυτά κάποια στιγμή σειρά θα πάρουν λίγα ακόμα θέματα αλλά σε βάθος χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχετε διαβάσει το blog αυτό. Ελπίζω να σας βοηθώ και όχι να σας μπερδεύω εάν ψάχνεστε για κάποια από αυτά τα αξεσουάρ. Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα ή να γράψετε στο αντίστοιχο thread. Όταν υπάρξει εξέλιξη με τα τελευταία που κάνω θα σας ενημερώσω. Φιλικά, mauros200aris Ανδρέας Κουτσώφ
    • 5 comments
    • 501 views

Our community blogs

  1. mauros200aris
    Latest Entry

    13/2/2010

    Ξανά εδώ και πάλι...

    Τόσο καιρό δεν έχω μείνει άπραγος... Από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ, αποκτήθηκαν και κάποια ακόμα πραγματάκια για το μαύρο αστέρι μου και θα αποκτηθούν μερικά ακόμη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμα βέβαια δεν έχουν εγκατασταθεί αλλά θα γίνει σύντομα.

    Αυτά που αποκτήθηκαν ως τώρα είναι

    - Τhermotronic(εγκατεστημένο) 200 ευρώ

    - Rear quick Parktronic όπως το περιγράφει και η Μερσέντες στα 300 ευρώ από EBAY.CO.UK

    - και το πολυπόθητο autoleveling που μου το έφερε ο Στηβ. Κόστος 450 ευρώ.

    Το thermotronic εγκαταστάθηκε επιτόπου στο αμάξι και δούλεψε απευθείας. Εννοείται όμως ότι στη λειτουργία του είναι ακόμα thermatic καθώς του λείπουν καποιοι αισθητήρες και το "ενεργό" φίλτρο άνθρακα καθώς και η κατεύθυνση αέρα για το συνοδηγό η οποία είναι κοινή για το thermatic. Οπότε η αναβάθμιση που έγινε σε αυτό το σημείο ήταν μόνο οπτική. Για να γίνει thermotronic γνήσιο έχει πολύ παίδεμα και δεν νομίζω ότι αξίζει να προχωρήσω παρακάτω για αυτή την αλλαγή. Κατά τα άλλα έγινε πραγματικά οπτική αναβάθμιση. Ήμουν και τυχερός επίσης που το βρήκα. Το έψαχνα πάνω από 1 χρόνο και τελικά το βρήκα.

    Το πίσω parktronic το βρήκα τυχαία κοιτόντας ανταλλακτικά για 203 στο αγγλικό EBAY. Ενώ ήταν κάτι που δεν το είχα ως προτεραιότητα το απέκτησα εντελώς τυχαία. Και τυχαία το λέω γιατί η τιμή που το έδινε όλο το σετ ήταν κοντά στα 450 ευρώ και φυσικά δεν έδινα τόσα για κάτι το οποίο δεν είχα σε προτεραιότητα. Αλλά είχε το κουμπάκι "or make an offer" και έτσι και έγινε του το ζήτησα 300 ευρώ και ενώ δεν περίμενα να μου το δώσει, τελικά το κέρδισα εν μια νυκτί. Οπότε και αποκτήθηκε. Το έχω στα χέρια μου και τα part numbers είναι σωστά καθώς μου τα επιβεβαίωσε ο Στηβ. Το μόνο που μου λείπει είναι το τριμάκι στο προφυλακτήρα με τις έτοιμες τρύπες που έχει για τους αιθητήρες. Θα αποκτηθεί σύντομα αλλά μάλλον σε αυτό το σημείο θα αλλάξω προφυλακτήρα ολόκληρο καθώς θέλω να βάλω το πακετάκι αλουμινίου εξωτερικά στα τριμάκια γύρω από το αμάξι και τις χειρολαβές των πορτών και ο προφυλακτήρας με το αλουμίνιο απ'όσο ξέρω μέχρι στιγμής είναι ένα κομμάτι. Έχει βρεθεί και ο προφυλακτήρας μεταχειρισμένος σε πολύ καλή τιμή και μάλλον θα τον αποκτήσω και αυτόν. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχω να γράψω όταν τα αποκτήσω όλα αυτά.

    Το autoleveling θα εγκατασταθεί όταν θα κάνω και την εγκατάσταση του παρκτρόνικ και θα τραβήξω και φωτόγραφίες από αυτή την μετατροπή. Τελικώς έχει 2 αισθητήρες ο ένας θα εγκατασταθεί στο πίσω δεξί ψαλίδι και ο δεύτερος στο μπροστινό δεξί ψαλίδι. Θα χρειαστεί και προγραμματισμό με το Star αυτό το έξτραδάκι. Όλα είναι με φύσες οπότε και δεν υπάρχει πρόβλημα στο να βρεθεί το σωστό καλώδιο για να κουμπώσει. Αλλά θα πρέπει να "ξηλωθεί" και πάλι όλη η δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου για να περαστούν οι καλωδιώσεις. Βέβαια δουλειά αλλιώς δεν γίνεται..

    Αυτά τα ολίγα. Θα επανέλθω ξανά με φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις όταν θα τις κάνω. Πρέπει να βρεθεί και χρόνος.

    Περιμένω και από τον Στηβ τιμή για το μπροστινό parktronic και εάν με συμφέρει θα αποκτηθεί και αυτό.

    Τα λέμε...

  2. Coming soon:

    CL203:

    * Trunk DVD Changer

    * Sony PS III

    * Πυξίδα στο COMAND

    * Τεμπέλης στο πίσω κάθισμα και θήκη για σκι

    R171:

    * Παραμετrικό σύστημα διεύθυνσης

    * Ενεργό σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών

    * TV Tuner

  3. Τεταρτη βράδυ κάπου στη βόρεια Ελλάδα. Ο αέρας ξερός, το κρύο τσουχτερό. Μια μπλε c200k ρολαρει με 120 χιλιομετρα και cruise control. το βλέμα του οδηγου της πηγαινει στο φορητο διαγνωστικο. Θελει να δει τη σχεση αβανς-φορτίου-θεσης πεταλουδας σε τετοιες χαλαρές συνθηκες. Ξαφνικά από μια είσοδο του αυτοκινητοδρόμου πετάγεται ο ΣΤΟΧΟΣ. Μια BMW Z4 coupe τριλιτρη, πιο σπάνια στην ελλάδα και από γαλλίδα παρθένα στη plage Pigale. Η κόκκινη Βαυαρή επιταχύνει αγρια στην αριστερη λωρίδα της ανηφορικής ευθείας. Στο βάθος μια αμεριμνη corolla θα της κοψει σε λίγο τη φόρα.

    Πίσω στη Mercedes, το κοντερ δείχνει ηδη 160, το στροφομετρο 6000, και το χερι κουμπώνει 5η. Οταν η bmw φτανει την corolla η σεμνή κυρία απο τη Στουτγκαρδη ειναι κολλημενη πίσω της.

    Ο κυριουλης με την corolla δεν εχει καταλαβει τι συμβαίνει. κατεβασμα σε τεταρτη για τα 2 γερμανικα καταδιωκτικά, ανοιγμα δεξια και στην αλλαγή σε 5η ειναι πάλι αριστερα με τα 2 γερμανικα καταδιωκτικα να εχουν λοκαρει τον επόμενο στοχο, ενα κοκκινο stilo το οποίο κανει δεξιά χωρίς πολλές διαπραγματευσεις.

    Το ξεκίνημα της κατηφορας βρίσκει τα κοντερ στα 220+ και τη μπεμπα να μην μπορεί να παρει τα τροφαντα καπουλια της μακρια από την λαίμαργη μουσουδα της σεμνής Μερσεντες.

    Ενα grand cherokee κλεινε επιδεικτικα την αριστερη λωρίδα και η μανουβρα με την corolla επαναλαμβανεται. Τα 10κύλινδοι, σαραντα βαλβίδες και ενας κομπρεσσορας σκίζουν την ησυχια της ευθειας και ανηφορίζουν με το κοντερ στα 200 καθως πλησιάζουν κατω από τις 2 γεφυρες. Η καμπή κατω από τη 2η ειναι υπουλη για τους υστερουντες της βραχιονες και η bmw κοβει στα 150 ενω η c δεν πτοειται και περνά με +20.

    Στην ανηφορα που οδηγει στην πιο υπουλη και δυσκολη δεξια στροφή της περιοχής, αυτην με την ολισθηρη αριστερή και την γεματη ανωμαλίες εσωτερική η διαφορα εξανεμίζεται καθώς η mercedes εκμεταλλευται τα σχεδόν 30 κιλά ροπής της. και εκει στην εισοδο η bmw διαλεγει την εσωτερική, κοβει στα 120 και στρειβει φυλαγμενα, παραδεχόμενη την ηττα. Η c στριβει από την εξωτερική σταθερα και σιγουρα και κοβει και αυτή στα 120 στην εξοδο....

    .................

    ................

    .................

    Πεμπτη πρωί, περιφερειακός. Φαναρι κοκκινο. Η μπλε c200 αργει 2 δευτερολεπτα να ξεκινησει στο πράσινο. Ο τυπος με το φτιαγμενο accent γαυγιζει. Αντε ρε θειο με την μαουνα μη σε περασω από πάνω....

    • 1
      entry
    • 0
      comments
    • 2937
      views

    Recent Entries

    MERCEDES (το όνομα μιας 11χρονης!)

    Ο Καρλ Μπενζ και ο Γκότλιμπ Ντάιμλερ, δύο ικανότατοι μηχανικοί, θεωρούνται οι ιδρυτές της Mercedes-Benz, αν και δεν συναντήθηκαν ποτέ. Το μόνο κοινό που είχαν ήταν η αγάπη τους για τις μηχανές, όμως ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίον προσέγγιζαν το πως έπρεπε να κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο είχε ως αποτέλεσμα να μην συναντηθούν ποτέ αλλά και γενικώς να μην γνωρίζει ο ένας τι έκανε ο άλλος.

    Οι δύο άνδρες κατασκεύασαν τα πρώτα μηχανοκίνητα οχήματα, θέτοντας έτσι τα θεμέλια για τη μηχανοκίνητη μεταφορά. Ίδρυσαν τις εταιρίες που έφεραν το όνομά τους, ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον, τη Benz το 1883 και τη Daimler το 1890, οι οποίες έμελλε να κυριαρχήσουν στο χώρο και να ανταγωνιστούν η μία την άλλη, μέχρι τη συνένωσή τους το 1926.

    Ο Μπενζ κατασκεύασε το 1885 ένα μηχανοκίνητο τρίκυκλο, το πρώτο επιτυχημένο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Το 1894 κατασκεύασε το πρώτο του αμάξι με τέσσερις τροχούς, ενώ μέχρι το 1899 η επιχείρησή του παρέμεινε ο ηγέτης στο χώρο του αυτοκινήτου. Ο Καρλ Μπενζ παρέμεινε στην εταιρία του μέχρι το 1903, οπότε και αναγκάστηκε να παραιτηθεί λόγω των συντηρητικών του ιδεών. Έζησε αρκετά για να δει τη ραγδαία εξέλιξη του αυτοκινήτου, αλλά και την πρώην εταιρία του να συγχωνεύεται με τον μεγάλο ανταγωνιστή της, τη Daimler, δημιουργώντας τη Daimler-Benz Co.

    Από την άλλη, ο Ντάιμλερ είχε σαν όνειρο να κατασκευάσει βενζινοκίνητες μηχανές για αυτοκίνητα, βάρκες και αεροπλάνα. Είχε φτιάξει ένα πρόχειρο εργοστάσιο δίπλα από το θερμοκήπιο που υπήρχε στο μεγάλο κήπο του σπιτιού του, όπου έκανε τα πειράματά του. Το 1886, μαζί με τον εξαίρετο μηχανικό Βίλχελμ Μέιμπαχ, έφτιαξε ένα όχημα, το πρώτο αυτοκίνητο με 4 τροχούς, το οποίο ουσιαστικά ήταν μια μηχανοκίνητη άμαξα, ενώ την ίδια σχεδόν εποχή κατασκεύασε την πρώτη βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα, μια ξύλινη κατασκευή με 4 ρόδες -2 βοηθητικές, όπως των ποδηλάτων- και τη μηχανή κάθετα στο κέντρο. Ο Ντάιμλερ δεν έζησε αρκετά -πέθανε το 1900- για να δει την εξέλιξη της εταιρίας του και γενικά του αυτοκινήτου. Το περίεργο ήταν ότι αν και θεωρείται ο πατέρας του σύγχρονου αυτοκινήτου, δεν έμαθε ποτέ να οδηγεί.

    Το 1897 ένας πάμπλουτος Αυστριακός επιχειρηματίας, ο Εμίλ Γιέλινεκ, έμαθε για τα αμάξια που κατασκεύαζε ο Ντάιμλερ και ζήτησε να του στείλουν ένα. Ο Γιέλινεκ, έχοντας ως χόμπι τους αγώνες αυτοκινήτων, όπου έτρεχε με το ψευδώνυμο "Mercedes", το όνομα της 11χρονης κόρης του, που στα ισπανικά σήμαινε "με χάρη", απογοητεύτηκε από την ταχύτητα του αυτοκινήτου και ζήτησε πιο γρήγορα μοντέλα για να τα πουλήσει στους αριστοκράτες φίλους του.

    Το 1900 ο Γιέλινεκ παρήγγειλε από τον Μέιμπαχ 36 αυτοκίνητα συνολικής αξίας 550.000 χρυσών μαρκών, με την προϋπόθεση να είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των πωλήσεων σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και να φέρουν το όνομα της κόρης του, Mercedes. Ο Μέιμπαχ αρχικά δίστασε διότι θεωρούσε αδύνατη την κατασκευή αυτοκινήτου με ιπποδύναμη 35 ίππων που του ζητούσε ο Γιέλινεκ, όμως το αστρονομικό ποσό που του είχε τάξει έκαμψε τους όποιους διασταγμούς. Τελικά ο ιδιοφυής μηχανικός κατάφερε το ακατόρθωτο, αφού κατασκεύασε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και, μέσα στα όρια της προθεσμίας που του είχε θέσει ο επιχειρηματίας, έστειλε το πρώτο μοντέλο στη Νότια Γαλλία, λίγο πριν την έναρξη της κούρσας.

    Στις 25 Μαρτίου 1901 η πιστολιά για την εκκίνηση της κούρσας 392 χλμ. στη Νίκαια της Γαλλίας έγραψε την αρχή μιας ιστορίας θριάμβων. Ο οδηγός του Γιέλινεκ έφερε πρώτη της Mercedes του με μέση ταχύτητα 58χλμ./ώρα, ασύλληπτη ταχύτητα για τα δεδομένα της εποχής. Το ίδιο βράδυ, καθισμένος στο βολάν μιας Mercedes, ο Γιέλινεκ έκανε βόλτες στο γεμάτο με κόσμο δρόμο της προκυμαίας, αποσπώντας τον γενικό θαυμασμό. Διάσημος πια όπως ήταν, αυτοαποκαλούσε τον εαυτό του "Γιέλινεκ-Mercedes", χαριτολογώντας ότι είναι η πρώτη φορά που ο πατέρας παίρνει το όνομα της κόρης του.

    Το νέο αυτοκίνητο έκανε πάταγο και σύντομα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σε Ευρώπη και Αμερική άρχισαν να αντιγράφουν τον τρόπο κατασκευής του. Μπορεί ο Μέιμπαχ και ο Γιέλινεκ να διέκοψαν τη συνεργασία τους αργότερα, όμως η Mercedes είχε έρθει για να μείνει... Το όνομα Mercedes καταχωρίστηκε επίσημα το 1902, και το μόνο που έλειπε ήταν ένα χαρακτηριστικό σήμα. Οι δύο γιοί του Ντάιμλερ, που τον διαδέχτηκαν στην εταιρία, πρότειναν σαν σήμα το τριάκτινο αστέρι. Η ιστορία λέει ότι ο πατέρας τους στην αρχή της καριέρας του είχε στείλει στη σύζυγό του μια κάρτα, πάνω στην οποία ένα αστέρι έδειχνε το σπίτι στην πόλη όπου εργάζοταν τότε. Στην κάρτα έγραφε: 'Κάποτε αυτό το άστρο θα φωτίσει τη δουλειά μου'.

    Οι τρεις ακτίνες του αστεριού συμβόλιζαν το σκοπό ύπαρξης της επιχείρησης: 'υπεροχή στις μηχανές σε στεριά, θάλασσα και αέρα΄. Το συμβούλιο της Daimler αποδέχτηκε την ιδέα και τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν το 1909 είχαν το αστέρι -μετά από 6 χρόνια προστέθηκε ο κύκλος- πάνω ακριβώς από το ψυγείο.

    Κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου τα εργοστάσια της Daimler και της Benz παρήγαγαν προϊόντα για πολεμικούς σκοπούς. Στον Μεσοπόλεμο, η ζήτηση για πολυτελή αυτοκίνητα έπεσε κατακόρυφα, αναγκάζοντας τις δύο παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεργαστούν και εντέλει, το 1926, να συγχωνευτούν σε μία, την Daimler-Benz Co. Ως σήμα παρέμεινε το αστέρι, ενώ στη βάση υπήρχαν οι διάσημες πια λέξεις Mercedes-Benz, περιτυλιγμένες από ένα δάφνινο στεφάνι.

    Η συγχώνευση έκανε καλό στη νέα επιχείρηση, που είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται. Τα επόμενα χρόνια -με εξαίρεση τη περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν το εργοστάσιο καταστράφηκε ολοσχερώς και χρειάστηκαν 3 χρόνια για να ξαναφτιαχτεί- τα αυτοκίνητα Mercedes-Benz που βγήκαν στην παραγωγή, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, ήταν συνώνυμα της ποιότητας, της αξιοπιστίας και της ασφάλειας.

    Από το βιβλίο του Ιωάννη Ν.Πρωτοπαπαδάκη 'Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες', 1ος Τόμος, 2η Έκδοση

  4. Χθες με συνοδηγο την κοπελα μου την Κανδια, βρεθηκαμε με τον Μανο (με συζυγο και παιδια) και τον Χριστο στην Κατεχακη. Το ραντεβου ηταν στο vive mar στην παραλιακη και μετα απο μια συντομη και λιγο γρηγορη οδηγηση παρκαραμε στις 11.30 στο παρκιγκ του vive mar οπου μας περιμενε ο Αντωνης (με συζυγο και κορη). Μετα απο λιγο κατεφτασε και ο Διονυσης (με συζυγο και παιδια) και ο Κωστας. Μετα απο τις απαραιτητες φωτογραφιες και τα σχολια, μοιραστικανε οι ασυρματοι (PMR), τεσσερα τον αριθμο, και αναχωρισαμε προς Βουλιαγμενη για να συναντησουμε και τον Θαναση στο δρομο. Η πομπη απο τα αμαξια ηταν επιβλητικη και αρκετοι με Mercedes μας αναβανε τα φωτα τους. Η πορεια εξελιχτηκε πολυ ομαλα με χαμηλες ταχυτητες ολοι μας, και χωρις να υπαρχουν προβληματα, εκτος απο τον Κωστα που ειχε ξεχασει να το γεμισει και μας ελεγε συνεχεια απο το PMR οτι μενει και στο τελος ειχε αλλα 90 χιλ... χεχεχε. Μεση καταναλωση στα 8 λιτρα ειχα και πρεπει να ειναι ρεκορ για μενα. Φτασαμε στο Cape Sounio μετα απο μια καταπληκτικη διαδρομη στο φιδισιο δρομο που παει για το Σουνιο. Η θαλασσα ηταν καλμα και ο καιρος μας εκανε την χαρη και ηταν τελειος, ουτε ενα συννεφακι. Ο ηλιος εκαιγε πολυ. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα αρκετοι απο μας να καουνε στο προσωπο και στους ωμους, και να χρειαστουνε την περιποιηση απο ενυδατικες κρεμες, που μας εδωσαν στο Ξενοδοχειο. Η εξυπηρετιση τους ηταν ΑΨΟΓΗ. Ολοι μειναμε κατευνθουσιασμενοι ακομα και οι μικροι μας φιλοι που πηγαν για μια βουτια. Οι κλασικες φωτογραφιες στον καφε τραβηχτηκαν και μετα σειρα ειχαν τα αστερακια μας. Μας πηγαν σε ενα παρκιγκ στην κορυφη του λοφου που ηταν τελεια για τις φωτογραφιες που τραβηξε ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ μας *πλεον*, ο Μανος. Τραβηξε με φοντο τον Ναο του Ποσειδωνα, με θεα την θαλασσα, μονα τους, με παρεα, τα τραβηξε απο χαμηλα για να ειναι επιβλητικα, με ΟΛΟΥΣ τους τροπους. Ομως ειχε αρχισει να περναει η ωρα και τα στομαχια μας ειχαν ξεκινησει την συναυλια. Φυγαμε για τα Καλυβια, για την γνωστη πλεον ταβερνα που παμε, και εκει ξεκινησανε τα V12 τα μοτερ να στροφαρουνε στα κοκκινα. Ηταν η πρωτη φορα που ειχε υσυχια και δεν ακουγομασταν. Στο τελος απο το light αυτο γευμα φαγαμε και ενα light γιαουρτακι με γλυκα και ολα ηρθαν στα ισια τους. Ποιος ηταν αυτος ομως που παρηγειλε μια κοκα κολα light στο τελος? Στο δρομο για να βγουμε Αττικη οδο αν και ολοι ημασταν κομματια και δεν μπορουσαμε να παρουμε τα ποδια μας πεσανε και κατι ψηλοανοιγματα τριτες με ενα αυτοματο. χεχεχε. Φτασαμε Παπαγου την ωρα που ειχε αρχισει να νυχτωνει. Ημασταν τοσο κομματια με την Κανδια που δεν βλεπαμε την ωρα για υπνο.

    • 2
      entries
    • 6
      comments
    • 23087
      views

    Recent Entries

    Σήμερα μαζί με τον Παναγιώτη πήγαμε στο Καρτοδρόμιο…για να οδηγήσουμε μια Ferrari F430 Special Edition και δυο Lamborghini Gallardo…H εμπειρία ήταν καταπληκτική…μια κατακόκκινη Ferrari να με(μας) περιμένει(την Lamborghini ποιος την (γ@μ@ει... sarcastic_hand.gif ) υπολογίζει … Δεν μπορώ να περιγράψω…τον ήχο του κινητήρα…την αίσθηση πίσω από το τιμόνι…την αίσθηση της επιτάχυνσης…πραγματικά από τις λίγες φορές που εντυπωσιάστηκα με κάτι…Δώσαμε ραντεβού για μια μεγάλη ευθεία στα μέγαρα στο αεροδρόμιο…κάπου…για να αποπλανηθούμε ξανά…μέχρι το τελικό γάμο(αγορά) μας… give_heart.gif

    Υ.Γ:Με τον διοργανωτή(μερσεντάκιας)...μιλήσαμε για κάποιο αντίστοιχο event αλλά με αστέρια… wink.gif

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 1089
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 885
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 897
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 272
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 293
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 268
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 651
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 622
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 670
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 614
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 665
      views

    No blog entries yet

  5. dsk's Blog

    • 1
      entry
    • 0
      comments
    • 718
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 554
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 639
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 594
      views

    No blog entries yet

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 618
      views

    No blog entries yet

  6. Pi1's Blog

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 420
      views

    No blog entries yet

  7. Pi1's Blog

    • 0
      entries
    • 0
      comments
    • 432
      views

    No blog entries yet