Jump to content
  • entries
    4
  • comments
    5
  • views
    1,762

About this blog

Entries in this blog

 

13/02/2010

13/2/2010 Ξανά εδώ και πάλι... Τόσο καιρό δεν έχω μείνει άπραγος... Από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ, αποκτήθηκαν και κάποια ακόμα πραγματάκια για το μαύρο αστέρι μου και θα αποκτηθούν μερικά ακόμη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμα βέβαια δεν έχουν εγκατασταθεί αλλά θα γίνει σύντομα. Αυτά που αποκτήθηκαν ως τώρα είναι - Τhermotronic(εγκατεστημένο) 200 ευρώ - Rear quick Parktronic όπως το περιγράφει και η Μερσέντες στα 300 ευρώ από EBAY.CO.UK - και το πολυπόθητο autoleveling που μου το έφερε ο Στηβ. Κόστος 450 ευρώ. Το thermotronic εγκαταστάθηκε επιτόπου στο αμάξι και δούλεψε απευθείας. Εννοείται όμως ότι στη λειτουργία του είναι ακόμα thermatic καθώς του λείπουν καποιοι αισθητήρες και το "ενεργό" φίλτρο άνθρακα καθώς και η κατεύθυνση αέρα για το συνοδηγό η οποία είναι κοινή για το thermatic. Οπότε η αναβάθμιση που έγινε σε αυτό το σημείο ήταν μόνο οπτική. Για να γίνει thermotronic γνήσιο έχει πολύ παίδεμα και δεν νομίζω ότι αξίζει να προχωρήσω παρακάτω για αυτή την αλλαγή. Κατά τα άλλα έγινε πραγματικά οπτική αναβάθμιση. Ήμουν και τυχερός επίσης που το βρήκα. Το έψαχνα πάνω από 1 χρόνο και τελικά το βρήκα. Το πίσω parktronic το βρήκα τυχαία κοιτόντας ανταλλακτικά για 203 στο αγγλικό EBAY. Ενώ ήταν κάτι που δεν το είχα ως προτεραιότητα το απέκτησα εντελώς τυχαία. Και τυχαία το λέω γιατί η τιμή που το έδινε όλο το σετ ήταν κοντά στα 450 ευρώ και φυσικά δεν έδινα τόσα για κάτι το οποίο δεν είχα σε προτεραιότητα. Αλλά είχε το κουμπάκι "or make an offer" και έτσι και έγινε του το ζήτησα 300 ευρώ και ενώ δεν περίμενα να μου το δώσει, τελικά το κέρδισα εν μια νυκτί. Οπότε και αποκτήθηκε. Το έχω στα χέρια μου και τα part numbers είναι σωστά καθώς μου τα επιβεβαίωσε ο Στηβ. Το μόνο που μου λείπει είναι το τριμάκι στο προφυλακτήρα με τις έτοιμες τρύπες που έχει για τους αιθητήρες. Θα αποκτηθεί σύντομα αλλά μάλλον σε αυτό το σημείο θα αλλάξω προφυλακτήρα ολόκληρο καθώς θέλω να βάλω το πακετάκι αλουμινίου εξωτερικά στα τριμάκια γύρω από το αμάξι και τις χειρολαβές των πορτών και ο προφυλακτήρας με το αλουμίνιο απ'όσο ξέρω μέχρι στιγμής είναι ένα κομμάτι. Έχει βρεθεί και ο προφυλακτήρας μεταχειρισμένος σε πολύ καλή τιμή και μάλλον θα τον αποκτήσω και αυτόν. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχω να γράψω όταν τα αποκτήσω όλα αυτά. Το autoleveling θα εγκατασταθεί όταν θα κάνω και την εγκατάσταση του παρκτρόνικ και θα τραβήξω και φωτόγραφίες από αυτή την μετατροπή. Τελικώς έχει 2 αισθητήρες ο ένας θα εγκατασταθεί στο πίσω δεξί ψαλίδι και ο δεύτερος στο μπροστινό δεξί ψαλίδι. Θα χρειαστεί και προγραμματισμό με το Star αυτό το έξτραδάκι. Όλα είναι με φύσες οπότε και δεν υπάρχει πρόβλημα στο να βρεθεί το σωστό καλώδιο για να κουμπώσει. Αλλά θα πρέπει να "ξηλωθεί" και πάλι όλη η δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου για να περαστούν οι καλωδιώσεις. Βέβαια δουλειά αλλιώς δεν γίνεται.. Αυτά τα ολίγα. Θα επανέλθω ξανά με φωτογραφίες από τις εγκαταστάσεις όταν θα τις κάνω. Πρέπει να βρεθεί και χρόνος. Περιμένω και από τον Στηβ τιμή για το μπροστινό parktronic και εάν με συμφέρει θα αποκτηθεί και αυτό. Τα λέμε...

mauros200aris

mauros200aris

 

23/11/2009

23/11/2009 Συνέχεια λοιπόν του story των μετατροπών.. Λίγο πριν γίνουν όλα αυτά με τις αλλαγές στους τροχούς και τη κλοπή, νομίζω ότι προηγήθηκε η αλλαγή του σαλονιού. Αυτό το έξτρα το έψαχνα από την αρχή να το βάλω γνήσιο επειδή δεν το είχε το αμάξι μαμά και διότι είχα δει κατά καιρούς κανα-δυο μερσεντές σαν το δικό μου που είχαν σαλόνι after market και ομολογώ ότι δεν μου άρεσε καθόλου. Μπορεί να ήταν προχειροδουλειά στα συγκεκριμένα αλλά εγώ από τότε πήρα την απόφαση να το αλλάξω μόνο εάν βρεθούν γνήσια δερμάτινα. Μετά από πολύ καιρό βρέθηκαν της Evolution(διχρωμία) με θερμαινόμενα μαζί. Φυσικά και τα πήρα διότι ήταν και είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση και δεν βρίσκονται και εύκολα. Κανείς σε κανένα κατάστημα ανταλλακτικών δεν είχε τέτοιο αξεσουάρ σε μεταχειρισμένη κατάσταση και δεν βρισκόταν και τίποτε αξιόλογο στο EBAY. Αυτό το καιρό που κοίταζα υπάρχει ένα σε πολύ καλή τιμή κιόλας και είναι θερμαινόμενα και ηλεκτρικάαγγελία. Αυτή ήταν μια μετατροπή την οποία δεν την έκανα εγώ με προσωπική εργασία όπως τα προηγούμενα, αν και θα το ήθελα, αλλά μου τα εγκατέστησε όλα ο γνωστός σε όλους μας Steve. Αυτή η μετατροπή κόστισε τα περισσότερα ως τώρα από τις μετατροπές που έχω κάνει και ανήλθε στα 1900 ευρώ μαζί με θερμαινόμενα. Αξίζει όμως διότι αλλάζει όλη την εικόνα του εσωτερικού έτσι όπως ακριβώς αλλάζει και όλη η εικόνα του εξωτερικού με μια αλλαγή σετ ζάντες. Η μετατροπή αυτή για τον Steve ήτανε απλή και δεν του πήρε ούτε μισή μέρα για να το ολοκληρώσει. Μια άλλη απλή μετατροπή-αλλαγή που ξέχασα να αναφέρω είναι η μάσκα που φορέθηκε της Evolution. Ήταν μάλιστα το πρώτο πράγμα που άλλαξα στο αυτοκίνητο μου. Κόστος 120 ευρώ. Το δεύτερο έξτρα και χρήσιμο μάλιστα που μπήκε στο αυτοκίνητο ήταν αισθητήρας παρκαρίσματος στο πίσω μέρος. After market και σε μορφή αυτοκόλλητης μεταλλικής ταινίας χωρίς οπτική ένδειξη παρά μόνο ακουστική. Αγορά από EBAY με κόστος 40 ευρώ και εγκατάσταση μόνος μου. Δεν εγκαταστάθηκε το μαμά parktronic ενώ γινόταν διότι θεωρώ πολύ υψηλή την τιμή του(1200 ευρώ περίπου). Για να περαστεί αυτό το έξτρα στο προφυλακτήρα πρέπει να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας από το αυτοκίνητο για να μπορέσεις να βάλεις την ταινία αυτή. Θέλει τόλμη και χέρια εάν το κάνεις μόνος σου. Για να αφαιρεθεί ο προφυλακτήρας χρειάστηκε να ξεβιδώσω 4 βίδες από κάτω, δύο βίδες στο τελείωμα της κάθε πλευράς του προφυλακτήρα στην ένωση με το φτερό, μία βίδα σε κάθε πλευρά εσωτερικά κάτω από τα πίσω φανάρια που φυσικά χρειαζόταν βγάλσιμο μερικώς και η επένδυση του πορτμπαγκάζ και εφόσον τα είχες ξεβιδώσει όλα αυτά μένανε δύο βίδες ακόμα οι οποίες ήτανε κρυμμένες μεταξύ πίσω μετόπης και προφυλακτήρα. Εκεί ήθελε να βγάλεις μερικώς πάλι το κάτω κομμάτι του ελαστικού πλαισίου που στεγανοποιεί το πορτμπαγκάζ για να μπορέσεις να τις διακρίνεις με κάποιο φακό. Με ένα μακρύ και λεπτό καλάμι με καρυδάκι μπόρεσα να τις ξεβιδώσω και το αντίστροφο. Μετά ξεμοντάρουμε από τον προφυλακτήρα εσωτερικά και τον σκελετό του με τα διάφορα αφρολέξ που έχει για απορρόφηση δυνάμεων σε περίπτωση τρακαρίσματος και έτσι μπόρεσα να εγκαταστήσω την αυτοκόλλητη ταινία από άκρη σε άκρη και αυτό είναι πλεονέκτημα διότι στους κανονικούς αισθητήρες δεν έχεις την δυνατότητα να ελέγχεις τα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Έτσι και με την αντίστροφη διαδικασία μπήκε ξανά ο προφυλακτήρας στο αμάξι και είναι λες και δεν έχει βγει ποτέ. Η εφαρμογή πάνω στο αυτοκίνητο είναι όπως ήταν. Δηλαδή άψογη! Άλλη μία μικρή αλλαγή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ήταν το τιμόνι το πλαστικό, το οποίο αλλάχτηκε και μπήκε το δερμάτινο της Evolution πακέτο μαζί με την αλλαγή του λεβιέ του κιβωτίου ταχυτήτων. Και αυτό το εγκατέστησα μόνος μου και κόστισε μόλις 140 ευρώ τα οποία μου τα έστειλε o Steve από την Ολλανδία. Μπορώ να πω ότι μου φαινόταν δύσκολη αυτή η αλλαγή λόγω αερόσακου αλλά τελικά όπως αποδείχτηκε είναι ότι πιο απλό για να βγει από το αυτοκίνητο. Με τα σωστά βήματα δεν παθαίνεις το παραμικρό. Τελευταία και πιο φρέσκια μετατροπή είναι η αλλαγή των φαναριών από μαμά που ήταν αλογόνου σε Xenon γνήσια φανάρια. Αυτό το εξτρά το έψαχνα εδώ και δυό χρόνια. Είχα βρει ένα σετάκι παλιότερα στο EBAY αλλά τελικώς δεν κατάφερα να τα χτυπήσω καθότι ήταν σε δημοπρασία. Η συνέχεια tomorrow. 25/11/2009 Όπως σας έλεγα λοιπόν τα ξένον τα έψαχνα από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητο. Είμαι πολύ τυχερός που τα βρήκα και μάλιστα από Ελλάδα και πολύ φθηνά. Μόλις 200 ευρώ! Αλλά όταν τα πρωτοείδα είπα να μην τα αγοράσω διότι το ένα είχε ένα ράγισμα στο σώμα του φαναριού(όχι μπροστά στο κρύσταλλο) και σπασμένη την πλαϊνή βάση . Έτσι και του είπα του ανθρώπου που τα πούλαγε ότι δεν τα θέλω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μου είχε πει τίποτε για την τιμή και είχα μείνει με την τιμή που είχε δημοσιεύσει στις αγγελίες(450). Έτσι μόλις πήγα να φύγω μου ανέφερε από μόνος του ότι ήθελε να τα ξεφορτωθεί επειδή είχε βαρεθεί τα πήγαινε-έλα από τους διάφορους που είχε συναντήσει για να τα αγοράσουν και δεν τα παίρνανε και προσφέρθηκε από μόνος του να πάρω το ραγισμένο φανάρι και εάν κατάφερνα να το φτιάξω θα μου τα έδινε και τα δύο 200 ευρώ. Έτσι και έκανα. Το φανάρι φτιάχτηκε με τέλεια εφαρμογή και στεγανότητα και με το σετάκι από ανταλλακτικά Μερσεντές αντικατέστησα την σπασμένη βάση. Το φανάρι όταν μπήκε πάνω απλά δεν χρειάστηκε ούτε μία μικρορύθμιση για να φωτίζει "αλφάδι". Το μόνο που χρειάζεται αυτό το φανάρι, είναι να γυαλίσω το κρύσταλλο διότι έχει μια καλή γρατζουνιά που πιστεύω ότι θα φύγει. Έτσι και απέκτησα τα ξένον και περιμένω τον Στήβ να μου φέρει και την καλωδίωση για το auto leveling για να την περάσω και αυτή, διότι όταν θα είμαι φορτωμένος κλπ. δεν θέλω να στραβώνω τα απέναντι αυτοκίνητα και τους μπροστινούς μου. Η εγκατάσταση των φαναριών φαντάζει απλή ίσως για κάποιους αλλά έχει μία συγκεκριμένη βίδα που αν δε έχεις το σωστό κλειδί για να το φτάσεις εκεί που είναι θα σε κάνει να βλαστημάς. Τα εργαλεία που θέλουμε για να βγει ο προφυλακτήρας είναι 8mm καρυδάκι, 10mm, torx κατσαβίδι και ίσιο κατσαβίδι με μυτοτσίμπιδο για τα κουμπώματα. Η διαδικασία για να βγουν τα φανάρια και να μπουν είναι η εξής: Ανοίγουμε το καπό, αρχίζουμε πρώτα από τη μέση, ξεβιδώνουμε το πλαστικό με καρυδάκι ή κλειδί 8mm που στηρίζει στο πάνω μέρος της την μάσκα. Στην συνέχεια δεξιά και αριστερά από το πίσω μέρος της μάσκας έχει άλλες δύο βίδες 8mm που εκεί αναγκαστικά χρησιμοποιούμε καρυδάκι. Με αυτό τον τρόπο ελευθερώνουμε το πάνω μέρος του προφυλακτήρα. Διπλά από αυτές τις βίδες υπάρχουν οι βάσεις σε κάθε φανάρι όπου και εκεί χρειάζεται καρυδάκι 8mm. Γενικά από μία βίδα σε κάθε μεριά. Ύστερα ξεβιδώνουμε και την πάνω βάση του φαναριού και στη συνέχεια "πέφτουμε" από κάτω από το αυτοκίνητο αφού το σηκώσουμε με ένα σωστό γρύλο και όχι το γρύλο που διαθέτει το αμάξι μας, διότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού και ζημιάς στο αυτοκίνητο. ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλη την ώρα που ξεβιδώνουμε για να μην μας πέσουνε οι βίδες από μέσα και μετά άντε να τις βρεις. Όταν είμαστε από κάτω βλέπουμε κάτι κουμπώματα τα οποία τα βγάζουμε με την βοήθεια μικρού ίσιου κατσαβιδιού και μυτοτσίμπιδο. Στη συνέχεια πάμε στο θόλο της ρόδας και παρατηρούμε ότι στην ένωση του θόλου με τον προφυλακτήρα έχει πάλι δύο κουμπώματα που τα αφαιρούμε με τον ίδιο τρόπο. Αφού έχουμε τελειώσει με τα κουμπώματα παρατηρούμε και βλέπουμε 10άρες βίδες στο θόλο πίσω από το τροχό όπου τις αφαιρούμε και αυτές με το αντίστοιχο εργαλείο. Τότε είμαστε έτοιμοι να αφαιρέσουμε το κομμάτι του θόλου που πιάνει από κάτω από τον προφυλακτήρα εώς ένα σημείο στο θόλο στο ύψος λίγο πριν την ένωση του προφυλακτήρα με το φτερό. Αφού αφαιρέσουμε το κομμάτι αυτό βγάζουμε ακόμα ένα κούμπωμα από το θόλο που βρίσκεται στο ύψος του φτερού με την ένωση προφυλακτήρα και με το χέρι μας "διπλώνουμε" το κομμάτι του θόλου όσο μπορούμε.Έτσι και βλέπουμε την ένωση φτερού με προφυλακτήρα η οποία έχει ένα τύπο συνδετήρα και στην άκρη έχει μια βίδα torx.Την ξεβιδώνουμε και με το ίσιο μικρό κατσαβίδι βγάζουμε τον συνδετήρα. Είμαστε ένα βήμα μόνο για να λύσουμε την μια πλευρά και να μπορέσουμε να βγάλουμε το φανάρι. Εδώ θέλει όμως τώρα 2 χέρια και μπόλικο φως γιατί ανοίγοντας το προφυλακτήρα με το χέρι προς τα έξω βλέπουμε όχι και πολύ βαθιά, άλλη μια 8άρα βίδα την οποία την λύνουμε. Αυτή η βίδα όμως σε εκείνο το σημείο έχει ένα εξάρτημα στρογγυλό. Σε αυτό πάει και κουμπώνει με μια διχάλα ο προφυλακτήρας.ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ στο επόμενο βήμα για να μην γίνει ζημιά. Αφού λύσουμε αυτά νομίζουμε ότι είναι οκ για να τραβήξουμε το προφυλακτήρα να βγει. Δεν είναι οκ όμως διότι υπάρχει άλλο ένα μικρό συνδετηράκι από μπροστά όπως κοιτάμε το φανάρι που ενώνει το φτερό με το προφυλακτήρα στο μπροστινό μέρος. Εκεί θέλουμε φακό και να κουνήσουμε λίγο το φανάρι όπως θα είναι ελεύθερο για να το δούμε.Για να ελευθερωθεί αυτό το σημείο χρησιμοποιούμε κάτι σαν σφήνα που να χωρά να περάσει το συνδετηράκι αυτό. Με αυτό το τρόπο το συνδετηράκι ανοίγει χωρίς να κάνουμε ζημιές στο φτερό. Το συνδετηράκι αυτό μένει πάνω στο προφυλακτήρα και ελευθερώνει το φτερό. Πλέον είμαστε έτοιμοι να τραβήξουμε όσο μπροστά γίνεται το προφυλακτήρα και να βγάλουμε το φανάρι. Στο απλό φανάρι αποσυνδέουμε τη φύσα του ρεύματος.Θέλει λίγο ζόρι να βγει διότι με τα χρόνια πιάνει σκόνη και κολλά. θα βοηθΑήσει πολύ ένα μικρό κατσαβίδι. Το τελευταίο είναι να αποσυνδέσουμε και ένα μωβ σωληνάκι αέρα το οποίο είναι για τη ρύθμιση δέσμης των απλών φαναριών. Συνδέουμε τα πάντα με τη σειρά που τα αποσυνδέσαμε και ξεβιδώσαμε και είμαστε έτοιμοι. Εάν κάτι από όλα αυτά δεν βιδώνει σωστά ή δεν κουμπώνει σημαίνει ότι κάτι δεν έχει μπει στη θέση του. Όλα κουμπώνουν και βιδώνουν χωρίς ζόρι.μην προσπαθήσετε να τα βάλετε με το ζόρι. Βρείτε πρώτα τη σωστή θέση και μετά βιδώστε ή κουμπώστε. Αυτά έως τώρα. Θα προσπαθήσω στο επόμενο χρονικό διάστημα να περάσω και κάποιες φωτογραφίες. Και αφού μου φέρει και ο Στηβ το auto leveling που πρέπει να έχουμε στα ξένον και το περάσω, θα σας ενημερώσω και με φωτογραφικό υλικό για την εγκατάσταση αυτή. Εις το επανιδείν.

mauros200aris

mauros200aris

 

22/11/2009

22/11/2009 Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να παραθέσω σε ένα blog τις μετατροπές που έχω κάνει στο αυτοκίνητό μου και τις εμπειρίες μου μέσα από αυτές έως τώρα. Μερικές ήταν after market που στο τέλος είτε απορρίφθηκαν από εμένα, είτε εκλάπησαν(αεροτομή) από κάποιον ασυνείδητο. Τα υπόλοιπα είναι όλα original Mercedes ανταλλακτικά και accessories που μεταμόρφωσαν την CL203 μου από απλή έκδοση σε Evolution και με κάποιο καλό εξοπλισμό. Βέβαια δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του δικού μου με του Φώτη αλλά αυτός http://www.mbclub.gr/forum/public/style_emoticons/default/sarcastic_hand.gif http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/chair.gif είναι και ο άνθρωπος που με "έβαλε" στη πρίζα http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/help.gif για αυτές τις αλλαγές χωρίς να βγάζω την ουρά μου απ'έξω... http://www.mbclub.gr...tyle_emoticons/default/pardon.gif μάλλον θα υπάρξει και συνέχεια όσων αφορά τις αλλαγές. Θα ξεκινήσω πρώτα απ'όλα με το θέμα του ήχου. Στις αρχές που αγόρασα το αυτοκίνητο αυτό, είχε το "φτωχό" Audio20. Νομίζοντας ότι δεν μπορεί να παίξει mp3 με κανένα τρόπο, αγόρασα τότε το Auxgate I-Sotec(auxgate)για να μπορώ να συνδέω σε αυτόν τον ενισχυτή mp3 players και να ακούω σαν άνθρωπος μουσική. Ο τρόπος που δούλευε με έκανε να το ξανασκεφτώ μετά από ένα εξάμηνο και ήταν αυτός που με έκανε να ξεκινήσω ένα πρότζεκτ με after market 2din οθόνη που τα συνδύαζε όλα(mp3 από usb, card reader, navigation, bluetooth ανοιχτή συνομιλία κλπ.)Project 2DIN. Όλα καλά και τότε με πολλές ώρες εργασίας για αυτό το οπτικό αποτέλεσμα. Τότε ήρθε και η σειρά να αλλαχτούν τα ηχεία στις πόρτες και τα τουΐτερ στα τριγωνάκια των καθρεφτών. Τα μαμά ηχεία όφειλαν τον μπάσο ήχο που έβγαζαν στο ότι ήταν χάρτινα τα ηχεία, απλά δηλαδή και στο ότι ήταν μέσα σε ένα πλαστικό κουτί που η πίσω πλευρά τους δεν έβγαινε μέσα στη πόρτα επειδή ήταν καλυμμένη με αυτό το πλαστικό κουτί. Έτσι και δημιουργούσε μπάσο. Οι ίντσες των μαμά ηχείων μπροστά είναι 5,5 και των πίσω που βρίσκονται πάλι στις πόρτες αλλά στο πίσω μέρος τους είναι εάν θυμάμαι καλά, 5 ίντσες. Ο καθαρός ήχος προήλθε με την αλλαγή των τουΐτερ με καλύτερα after market στα τριγωνάκια των καθρεφτών και αλλαγή των μαμά ηχείων σε καλύτερα after market επίσης, με μεγαλύτερες διαστάσεις. 6.5 ίντσες τα μπροστινά αντί 5.5 και 6 ίντσες πίσω αντί για 5. Μεγάλωσαν δηλαδή κατά μία ίντσα και εγκαταστάθηκαν χωρίς περαιτέρω αλλαγές στις πόρτες παρά μόνο αλλάχτηκαν οι βάσεις τους για να δεχτούν την μία ίντσα παραπάνω. Οι ταπετσαρίες κούμπωσαν ξανά χωρίς να πατάνε τα ηχεία και παρόμοιες καταστάσεις. Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι οι πόρτες μπορούν να δεχτούν και μεγαλύτερα ηχεία εάν θέλετε κάτι καλύτερο. Όλες αυτές οι αλλαγές μου κόστισαν τότε περίπου στα 800 ευρώ. Και παρόλα αυτά, εκτός των ηχείων, δεν ήμουν ικανοποιημένος με το αισθητικό και κυρίως το λειτουργικό αποτέλεσμα της οθόνης. Έτσι και μετά από ένα εξάμηνο ξαναμπήκα στη πρίζα να βάλω κάτι εργοστασιακό για να τελειώνω. Κατέληξα να αγοράσω από το EBAY το Command APS με γνήσιους χάρτες. Η αγορά κόστισε μόλις τα 550 ευρώ. Σκοπός μου ήταν να βάλω πάνω το ipod kit για να μπορώ να ακούω και mp3 που ήταν πάντα το ζητούμενο αλλά και πάλι αυτό το option δεν μου άρεσε γιατί με περιόριζε μόνο στην αγορά ενός ipod και τίποτε άλλο. Έτσι αποφάσισα να το ψάξω παραπάνω για το αν παίρνει aux-in το εργοστασιακό ηχοσύστημα και έτσι ανακάλυψα ότι όχι μόνο παίρνει αλλά έχει και την καλωδίωση έτοιμη στο αυτοκίνητο μέσα κουμπωμένη πάνω στο ηχοσύστημα aux-in. Έτσι κατάλαβα ότι εάν ψαχνόμουν από την αρχή δεν θα είχα κάνει όλη αυτή την ιστορία και θα έπαιζα mp3 και με το τίμιο τελικά audio20. Παρόλα αυτά δεν το μετάνιωσα για την αλλαγή όλων αυτών διότι μέσα από αυτά έμαθα πολλά πράγματα για το αυτοκίνητό μου που δεν θα τα γνώριζα αλλιώς. Δεν θα ήξερα πως να λύσω το ταμπλό, δεν θα ήξερα τις φύσες τι κάνουν, δεν θα ήξερα πως λύνουν οι πόρτες κλπ. Μέχρι στιγμής δεν χρειάζομαι κάτι άλλο από το ηχοσύστημά μου. Σε αυτό το σημείο να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι η κεραία του GPS μπήκε όπως μπαίνει και από το εργοστάσιο. Κάτω από το κεντρικό σημείο του πάνω μέρος του ταμπλό. Αυτά όσον αφορά τον ήχο από εμένα. Η επόμενη αλλαγή που έγινε αφορούσε στις ζάντες. Φορούσα μαμά 16άρες 205/55. Ψαχνόμουν πολύ καιρό για να βρω γνήσιες μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση και τιμή. Άξιζε ο κόπος όμως καθότι δεν με πίεζε να κάνω καμιά αλλαγή ελαστικών λόγω φθοράς στα 16άρια και οπότε είχα όλο το καιρό να βρω αυτό που ήθελα σε μια λογική τιμή. Επιλογές υπήρχαν πάντα σε αυτό το θέμα αλλά δεν πίστευα ότι άξιζαν τα χρήματα που ζήταγαν για σκέτες ζάντες. Τελικά βρέθηκαν σε τιμή λογική οι 17άρες ζάντες οι ασύμμετρες της evolution σε πολύ καλή κατάσταση. Κόστος αυτών περί τα 650 ευρώ. Τοποθετήθηκαν και σειρά είχαν τα ελαστικά. Εγκαταστάθηκαν τα Pirelli PZero Nero ΜΟ με διαστάσεις τις γνωστές όλων μας 225/45/17 μπροστά και 245/40/17 πίσω με κόστος 650 ευρώ. Αποτέλεσμα αισθητικό;; Πολύ καλό και καμιά σχέση με τις 16άρες. Άλλαξε όλο το αυτοκίνητο προς το καλύτερο. Μία από τις αλλαγές που αξίζει να γίνει εάν έχει 16άρες μαμά. Ενδιάμεσα στο διάστημα αυτό είχα βρεί και παρήγγειλα από το EBAY επίσης μια αεροτομή σε αρκετά καλή τιμή (45 ευρώ) αλλά όπως αποδείχθηκε αργότερα στο φόρουμ, πολύ αμφιλεγόμενη αισθητικά αεροτομούλα. Το θέμα πάντως είναι ότι μετά από λίγο καιρό η αεροτομή αυτή εκλάπη από κάποιο τομάρι που πιθανόν να είδε τις φωτό στο ίντερνετ, να εντόπισε το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο και μια μέρα η αεροτομή είχε γίνει "καπνός" που λέει ο λόγος. Σε κάποιον προφανώς και άρεσε. Εδώ θέλω να διευκρινίσω ότι δεν κατηγορώ κανέναν από το mbclub.gr διότι το ίντερνετ είναι τεράστιο και ποτέ δεν ξέρεις ποιος σε παρακολουθεί και δεύτερον μπορεί να συνέβαινε και χωρίς τη δημοσίευση των φωτό αυτών. Κουράστηκα να γράφω...το blog θα συνεχιστεί σύντομα.

mauros200aris

mauros200aris

 

14/09/2010

14/9/2010 Έπειτα από καιρό, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να περάσω την καλωδίωση των ξένον αλλά και να εγκαταστήσω το γνήσιο παρκτρόνικ για το πίσω μέρος μόνο. Είναι πολύ πιθανό να το ολοκληρώσω βάζοντας και τους μπροστά αισθητήρες με όλα τα παρελκόμενά του αλλά αυτά θα γίνουν αργότερα . Στο θέμα μας τώρα. Η καλωδίωση του autolevel για τα ξένον φάνταζε δύσκολη υπόθεση αλλά στη πορεία αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Είναι πολύ απλή η κατάσταση αλλά πρέπει να βγάλεις κάποια πράγματα από το αμάξι και αυτά ήταν με τη σωστή σειρά τα εξής:  το ξεβίδωμα του «νεροχύτη» μεταξύ καθαριστήρων και χώρου μηχανής  η αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας  η αφαίρεση της μπαταρίας και η αφαίρεση της βάσης της μπαταρίας που από κάτω της περνούν διάφορα καλώδια συμπεριλαμβανομένου και της καλωδίωσης του autolevel  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος στη καμπίνα επιβατών κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού  αφαίρεση πλαϊνού δεξιού πλαστικού καλύμματος στη πλευρά του συνοδηγού  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος που βρίσκεται κατά μήκος της πόρτας του συνοδηγού  αφαίρεση – σήκωμα τσιμούχας πλαισίου πόρτας συνοδηγού όπου χρειάζεται  αφαίρεση πίσω δεξιάς επένδυσης επιβατών  αφαίρεση πλαϊνής δεξιάς μοκέτας στο πορτ-μπαγκάζ και  αφαίρεση επένδυσης πατώματος πορτ-μπαγκάζ Εφόσον κάνουμε αυτά για αρχή ξεκινάμε και απλώνουμε την καλωδίωση από: 1. το αριστερό μπροστινό εννοείται φανάρι που συνδέουμε μία φύσα 2. περνάμε μέσα από την ασφαλειοθήκη που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου της μηχανής όπου και συνδέουμε μία από τις φύσες στο λεγόμενο front SAM 3. αφού σηκώνουμε ελαφρά με ένα κατσαβιδάκι το πλαστικό του νεροχύτη συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης περνώντας το καλώδιο και καταλήγουμε στην άλλη πλευρά που καταλήγουν και άλλα καλώδια 4. Από εκεί ένα παρακλάδι της καλωδίωσης οδεύει στο μπροστινό φανάρι και κάτω από το φανάρι οδεύει άλλο ένα καλώδιο που συνδέεται με τον πρώτο αισθητήρα που τοποθετούμε στο μπροστινό ψαλίδι 5. Πίσω πάλι στο χώρο της μπαταρίας συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης η οποία είναι έτοιμη να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας στη πλευρά του συνοδηγού , η καλωδίωση περνά από αναμονές έτοιμες που βρίσκονται σε εκείνο το σημείο και συνδέουν το χώρο του κινητήρα με την καμπίνα. 6. Εφόσον είμαστε μέσα στη καμπίνα, πλέον η όδευση είναι απλή. Και τι σημαίνει απλή; Περνάμε την καλωδίωση μέσα σε καλωδιώδρομο που υπάρχει στο εσωτερικό του μαρσπιέ μέχρι πίσω και με το που φτάσουμε πορτμπαγκάζ υπάρχουν αναμονές πάλι που συνδέουν την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου με το πορτμπαγκάζ. Εκεί κουμπώνει η φύσα για τον πίσω αισθητήρα. 7. Στη συνέχεια σηκώνουμε πάλι το αμάξι ΠΑΝΤΑ με σωστό γρύλο συνεργείου. Εάν έχουμε και σταντ να μείνει εκεί μόνιμα ακόμα καλύτερα. 8. Την τοποθέτηση των αισθητήρων την έκανα σύμφωνα με τις εικόνες που μου έδειξε ο Στηβ από το δικό του site. Δείτε εδώ, στις τελευταίες φωτογραφίες της σελίδας αυτής. 9. Τα φανάρια τα ξαναρύθμισα διότι πλέον με το autolevel τα φανάρια δούλευαν στα σωστά όρια. Γενικά φάνταζε δύσκολη αυτή η προσθήκη αλλά τελικά ήταν πολύ απλή. Ήθελε απλά πολύ ξήλωμα που άμα ξέρεις είναι απλό. Κωδικοποίηση δεν χρειάστηκε να κάνω γιατί παρατήρησα ότι τα φανάρια λειτουργούν όπως πρέπει στις κλίσεις του δρόμου χωρίς να «τυφλώνω» τους απέναντι. Το παρκτρόνικ παρότι το εγκατέστησα( κατέβασμα προφυλακτήρα, τρύπημα προφυλακτήρα σε συγκεκριμένες θέσεις για τους εργοστασιακούς αισθητήρες ) και σύνδεσα όλα τα εξαρτήματα, δεν λειτουργεί για κάποιο λόγο. Πάροτι το σύνδεσα στο SAM που υπάρχει και πίσω, στην κατάλληλη θέση (νομίζω). Οπότε μόνο οπτικά μέσα και έξω υπάρχει αυτό το αξεσουάρ. Θα το εξετάσει ο «γιατρός» του Club βεβαίως βεβαίως, όταν θα ανέβω στα όμορφα Ιωάννινα. Όταν θα πάω εκεί , δεν θα πάω μόνο για αυτό αλλά και για να κάνω μία μετατροπή ακόμα που πάντα ήθελα αλλά κανείς δεν είχε καταφέρει (ούτε καν ο Στηβ) αλλά κατάφερε ο giannisanag και φυσικά ο «γιατρός» μας papalos. Εγκατάσταση των οργάνων από 209 clk. Το έχω ήδη στα χέρια μου, τις επόμενες μέρες θα εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο και μετά βουρ στο Γιώργο για την κωδικοποίηση του κοντέρ! Ελπίζω να δουλέψει και το παρκτρόνικ. Μετά από αυτά κάποια στιγμή σειρά θα πάρουν λίγα ακόμα θέματα αλλά σε βάθος χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχετε διαβάσει το blog αυτό. Ελπίζω να σας βοηθώ και όχι να σας μπερδεύω εάν ψάχνεστε για κάποια από αυτά τα αξεσουάρ. Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα ή να γράψετε στο αντίστοιχο thread. Όταν υπάρξει εξέλιξη με τα τελευταία που κάνω θα σας ενημερώσω. Φιλικά, mauros200aris Ανδρέας Κουτσώφ

mauros200aris

mauros200aris

×