Την Πήρα!!!!
οταν πήρα τη φριντα στις 20 Μαιου του 2008 ηταν ετσι:
η γενικοτερη κατασταση της ηταν αψογη, ειχε 92000χλμ, μοντελο 2ος 2002, με τον διλιτρο Μ111 και 163 θεωρητικά άλογα. Απο εξοπλισμό τα βασικά της classic αν και πέρα από αναδιπλούμενους καθρεφτες και ενα καλυτερο ηχοσυστημα δεν θεωρησα οτι της λειπει κάτι. το αυτοκίνητο ειναι ελληνικο πρωτοκυκλοφορησε στη Δράμα και ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν από την Καβαλα. Το αγόρασε μεταχειρισμενο τον 11ο/2007 και μου το πούλησε τον 5ο/2008 στην απίστευτη τιμη των 15000 ευρω. Το αυτοκίνητο ελεχθηκε στον μηχανικο που ακομα το παρακολουθει, και με τη δικη του εγκριση το πήρα. στην αρχη ημουν ενθουσιασμένος με τη δυναμη και τη χλιδή. Στη συνέχεια (σε μια βδομαδα) καταλαβα οτι τα λάστιχα και τα αμορτισερ επνεαν τα λοισθια. Γενικά θεωρούσα οτι το αυτοκίνητο ειναι πολύ δυνατό για να εχει 205/55r16 λάστιχο. Λεφτά όμως δεν περισσευαν και ετσι ειπα να το καθυστερήσω λίγο. Με το που το πήρα του εκανα ενα service B και αλλαξα τακακια εμπρός πίσω και δίσκους εμπρός. Με προβλημάτιζαν όμως τα φρένα της. Δυνατα ηταν. Ανθεκτικα δεν ηταν αφού αρκούσε ενα δυνατο φρεναρισμα απο ταχυτητες μεγαλύτερες των 130-140 για να μαλακωσει το πενταλ.
Στο μεταξύ τότε εκαν κα ιτις πρώτες μετρήσεις με το gps. το αποτέλεσμα πάρα πολύ καλό για 163 άλογα. 0-100 σε 8,5 ήταν ο καλυτερος χρόνος, με χρόνους 8,7-9,0 να επαναλαμβανονται με θαυμαστή ευκολία.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now