Jump to content
  • entries
    10
  • comments
    5
  • views
    2,495

Η πρωτη πολυ γρηγορη βολτα

Sign in to follow this  
giannisanag

290 views

Οταν μου εφεραν την Φριντα ενθουσιαστικα. Με τον κινητηρα, την ανεση, την ποιοτητα την κατασταση της. Περασαν 2 μηνες και 7000χλμ που μου δημιουργησαν προβληματισμο. Το esp μπαινει νωρις,το αμαξι ειναι βαρυ, το τιμονι αναισθητο τα λαστιχα ειναι στενα και φθαρμενα, θελει αμορτισερ. Στην εθνικη σφαιρα αλλα στα αγαπημενα μου στροφιλικια χλωμη. Ειχα ομως παντα την αμφιβολια μηπως κανω κατι λαθος. Χτες ηρθα στη Θασο. Το αμαξι φορτωμενο, πιεση στα λαστιχα 38 πισω 36 μπρος. Οδηγωντας στο νησι και βλεπωντας τα στροφιλικια μελαγχολησα. Πως θα τα ευχαριστηθω?

Στις 11 φευγουμε απο τα λιμεναρια για Ποταμιά. Τρομερη διαδρομη. Και το απιστευτο, η Φριντα εχει κεφια. Οι στροφες διαδεχονται την αλλη ολο και πιο γρηγορα. Αποφευγω να κατεβαζώ 2η ακομα και στις φουρκετες και για 20χλμ ταξιδευω στον γαλαξια με τα αστερια. Ακομα και σε βαθυ φρεναρισμα σε αριστερη φουρκετα η Φριντα δεν χανει την αυτοκυριαρχια της. Το υπεροχο ειναι οτι ολα αυτα συμβαινουν με το ετερο ημιση να μην δυσανασχετει, το esp να μην επεμβαινει ποτε και εμενα να νιωθο το ιδιο ξεκουραστα οπως στην εθνικη με 120. Και ολα αυτα νυχτα σε τελειως αγνωστη διαδρομη. Εντυπωσιαστηκα! Bonus track η καταναλωση. 330χλμ χτες σε εθνικη, πολη, βουνο. Μεση καταναλωση 8.8λ/100χλμ.

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×