Jump to content

mBLOG

  • entries
    58
  • comments
    110
  • views
    19,572

Cl203: Tire Pressure Monitoring System Tpms [Kωδικός 475]

Sign in to follow this  
Fotis

639 views

Χειροκίνητο VS Αυτόματο  

243 members have voted

  1. 1. Tι κιβώτιο ταχυτήτων?

    • Χειροκίνητο
      84
    • Αυτόματο/Σειριακό
      158

Καμία σχέση με αυτό που διατίθεται για C/CLK/SLK και είναι γνωστό ως passive tire pressure monitor με τον κωδικό 477. Το TPMS ελέγχει σε πραγματικό χρόνο την απόλυτη πίεση σε κάθε ελάστικό, μέσω 4 ασύρματων πομπών που εκπέμπουν τη μέτρηση της πίεσης του κάθε ελαστικού, η οποία και φαίνεται μέσα στο cluster γραφικά. Και ναι, υπάρχει έτοιμο στο cluster της sportscoupe το γράφημα με το αυτοκίνητο. Η μετατροπή αυτή είναι εξαιρετικά δύσκολη έως πρακτικά αδύνατη να γίνει, χωρίς extreme star diagnosis programming. Παρόλο που μπορούν οι πομποί και ο δέκτης μαζί με τα 500 μέτρα καλωδίων να τοποθετηθούν χωρίς πρόβλημα, ο προγραμματισμός του δέκτη είναι στην καλύτερη περίπτωση δύσκολος. Ο κάθε δέκτης λαμβάνει σήμα από πομπούς με συγκεκριμένο σειριακό αριθμό. Έτσι, αν κινείται δίπλα μου όχημα με το ίδιο σύστημα, δεν θα διαβάζω την πίεση των ελαστικών του. Το πρόβλημα είναι ότι για να δηλωθούν οι σειριακοί αριθμοί των πομπών, θα πρέπει να εμφανιστεί το μενού στο star diagnosis για το αυτοκίνητο. Παρόλο που πράγματα όπως το distronic, το TV Tuner κλπ που δεν υπάρχουν σε sportscoupe είναι προγραμματίσιμα γιατί υπάρχουν θεωρητικά ως δυνατότητες, το TPMS απλά δεν υφίσταται γιατί τα μόνα αυτοκίνητα στα οποία προσφέρεται είναι E/S/CL/SL class. Η λύση είναι η εξής: χρησιμοποιούνται δυο αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Το star πάει στην E-class και με διπλοκαλωδίωση στην SC. Το σύστημα νομίζει ότι έχει να κάνει με την E-class, εμφανίζει το μενού για τον προγραμματισμό του TPMS, μόνο που όλες οι αλλαγές καταχωρούνται στην SC. Δεν ξέρω τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι αυτή τη στιγμή έχω ενεργό TPMS, τουλάχιστον για τους επόμενους 96 μήνες (μετά λήγουν οι αισθητήρες και θέλουν αλλαγή, πράγμα ΟΧΙ απλό γιατί άντε να βρω E-class ξανά). Εικόνα 1

Sign in to follow this  


2 Comments


Recommended Comments

Το passive tire pressure monitor πηγα σημερα και το ενεργοποιησα αλλα ο υπολογιστης του αυτοκινητου το εβλεπε μετα σαν λαθος και αναγκαστικα να το απενεργοποιησω.

Δωσε μας τα φωτα σου φιλε Φωτη.....

Share this comment


Link to comment

Τι ακριβώς περιμένεις να μάθεις μέσω forum με αυτή την ερώτηση; Ακόμα και να ήξερα step-by-step να σου πω πώς μπαίνει, θα πρέπει να έχεις τεχνικές γνώσεις για να το καταφέρεις μόνος σου. Προφανώς αυτός που προσπάθησε να στο βάλει, δεν έχει ιδέα πως μπαίνει.

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×