Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Προσπαθώ να σας στείλω αλλά μου αναφέρει ότι δεν μπορείτε να λάβετε μηνύματα. 

  3. Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω ένα Α45 AMG του 2017 με 18000 χιλιόμετρα . Όταν είναι κρύο το αμάξι θέλει 1200 στροφές για να ξεκινήσει. Και πολλές φορές όταν ξεκινάω από φανάρι ξεκολλάει απότομα. ισχύει και στο δικό σας κάτι αντίστοιχο ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

  4. Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω ένα Α45 AMG του 2017 με 18000 χιλιόμετρα . Όταν είναι κρύο το αμάξι θέλει 1200 στροφές για να ξεκινήσει. Και πολλές φορές όταν ξεκινάω από φανάρι ξεκολλάει απότομα. Είναι αυτό φυσιολογικό?ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

  5. htsiatsiaris

    my mercedes

    c180 amg pack
  6. Επισκεφθηκα την αντιπροσωπεια μετα απο τηλεφωνημα τους σχετκα με την εν λογω ανακληση. Πηγα και τελειωσα σε ενα τεταρτο. Ηταν κατι πολυ ευκολο και απλο αλλα απαραιτητο. https://www.gocar.gr/news/feed/23672,Anaklhsh_Mercedes-Benz.html
  7. taranch

    A greeting note..

    Welcome my dear! Enjoy the forum! Cheers
  8. Cherryblossom~

    A greeting note..

    Hello everyone! This is pretty much my first time joining a forum like this one and I joined since I am interested in Mercedes cars and I want to learn a few things about them.
  9. Όταν μιλάμε για εκτελωνιστή πάντα είναι ιδιώτης. Όσον αφορά για την «καλή τους ημέρα» εννοώ ότι με την κοστολόγηση ασχολείται η υπηρεσία αξιών του τελωνείου και η κοστολόγηση είναι μια δουλειά που θέλει κάποιο χρόνο και υπολογισμούς για να γίνει, αν αυτό τους το απαιτήσεις μόνον για πληροφορία πιθανώς να στραβώσουν γιατί το θεωρούν ότι αυτό ως πληροφορία είναι κάτι υπερβολικό. Όμως εάν είναι ειδικός ο εκτελωνιστής πιστεύω ότι και αυτός εάν είσαι μελλοντικός πελάτης του να πληροφορηθείς και από αυτόν.
  10. ...εκτελωνιστής... = ιδιότης? ή Δ/Υ? και τι θα πει "στην καλή του ημέρα" ? τσάμπα το κάνουν? πωωωω ρε τρελαίνομαι όταν βλέπω τέτοια... δεν έτυχε να φέρω αμάξι απέξω... αλλά καλύτερα να μην βρεθεί ποτέ κανένας τέτοιος στο δρόμο μου!!!
  11. Έγιναν δύο αναβαθμίσεις της εφαρμογής και τελικά έστρωσε.
  12. Τι να πω δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι φαίνεται περίεργο να παίζει στο site και όχι στην εφαρμογή .
  13. Έκανα register στο site της mercedes αλλά στην εφαρμογή δεν μπορώ να συνδεθώ, όπως φαίνεται στο δικό σου.
  14. Καλημερα Θανάση , Την εφαρμογή στο κινητο την ενεργοποιούμε αφού εχουμε κάνει πρώτα register στο επίσημο site της Mercedes .Απο windows σου τρέχει ;το αναγνώρισε το αυτοκίνητο ;
  15. Στην εφαρμογή για Android, αφού κανείς εγκατάσταση, σου ζητάει χώρα και μετά έχει ένα κουτάκι το οποίο το επιλέγεις για να συμφωνήσεις. Το κουτάκι αυτό όταν πας να το επιλέξεις σε ξαναγυρναει να επιλέξεις χώρα, και δεν μπορείς να συνεχίσεις στην εφαρμογή. Υπάρχει κάποια λύση;
  16. Προς ενημέρωση των κατόχων Mercedes Benz ,άνοιξε η εφαρμογή Mercedes me και αφορά όλους τους κατόχους από το 2008 και μετά . Ανάλογα τον τύπο του αυτοκινήτου υποστηρίζονται και οι αντίστοιχες υπηρεσίες αφού γίνει πρώτα το αντίστοιχο register (Mercedes me )στο site της Mercedes benz Hellas . Υπάρχει αντίστοιχα app Android και iOS . Δίνει δυνατότητες απομακρυσμένης διαχείρισης εφοσον το αυτοκίνητο το υποστηρίζει ,on line Servis ,το on line ιστορικό του αυτοκινήτου ,αξεσουάρ και πολλά ακόμα ... https://www.mercedes-benz.com/el/mercedes-me/connectivity/
  17. Άντε τώρα κλείσε ραντεβού τρέχα γύρευε ...29 του μηνός μου κλείσανε στην Λάμδα αλλά με αυτοκίνητο αντικατάστασης . Μπορει χωρις αυτοκίνητο να είναι πιο σύντομα το ραντεβού
  18. Είναι και το δικό μου για ανάκληση Β200 cdi 2/2014.
  19. Την Παρασκευή έλαβα την επιστολή ,χρονος αποκατάστασης όπως με ενημερωσαν 2 ώρες ραντεβού τέλος του μήνα
  20. Όποιος επισκεφτεί κάποιο συνεργείο για την ανάκληση ας γράψει δυο-τρία πράγματα σχετικά με την διαδικασία (π.χ. εαν χρειάζεται εκτενές λύσιμο του αυτοκινήτου, διάρκεια εργασιών, κλπ)
  21. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ∆ΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ηµεροµηνία: Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2018 Θέµα: Πρόγραµµα ανάκλησης επιβατικών Mercedes-Benz A-B-CLA-GLA-C-Class (ΚΣ 117, 176, 246, 242, 156, 205 και 253) για δηµιουργία επαρκούς γείωσης της κολόνας τιµονιού H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Ε., Γενικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων MERCEDES-BENZ στην Ελλάδα, σε συνεργασία µε το Τµήµα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραµµα ανάκλησης επιβατικών Mercedes-Benz A-B-CLA-GLA-C-Class (ΚΣ 117, 176, 246, 242, 156, 205 και 253). Η συγκεκριµένη ανάκληση περιλαµβάνει 3529 οχήµατα, παραγωγής ετών 2014 - 2015. Στα εµπλεκόµενα οχήµατα ενδέχεται η κολόνα τιµονιού να µην έχει επαρκή γείωση. Σε συνδυασµό µε µια εσωτερική βλάβη των επαφών στη µονάδα διακοπτών της κολόνας τιµονιού θα µπορούσε, σε περίπτωση ηλεκτροστατικής εκκένωσης, να ενεργοποιηθεί αδικαιολόγητα ο αερόσακος οδηγού. Αυτό το γεγονός αυξάνει τον κίνδυνο τραυµατισµού για τον οδηγό και πιθανού ατυχήµατος. Η βλάβη επισηµαίνεται στον οδηγό εγκαίρως µέσω ενός προειδοποιητικού µηνύµατος για τον αερόσακο στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων, καθώς και µε την κόκκινη ενδεικτική λυχνία αερόσακου. Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το ανωτέρω θέµα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω συστηµένης επιστολής, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτηµένο Επισκευαστή MercedesBenz, προκειµένου να δηµιουργηθεί επαρκής γείωση της κολόνας τιµονιού, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν µε τη Γραµµή Εξυπηρέτησης MERCEDES-BENZ στο τηλέφωνο 800 11 76000.
  22. Καλησπέρα! Μια μικρή ερώτηση... μήπως ξέρεις κάποιων ηλεκτρολόγο να μου εγκαταστήσει νέου τύπου καθρέφτες για το r171 σαν αυτούς που είδα στις φωτό από την κοπή της πίτας του 2015 από ένα ασημί slk που είδα? 

  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×