Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/29/2009 in Blog Entries

  1. 2 points
    Τεταρτη βράδυ κάπου στη βόρεια Ελλάδα. Ο αέρας ξερός, το κρύο τσουχτερό. Μια μπλε c200k ρολαρει με 120 χιλιομετρα και cruise control. το βλέμα του οδηγου της πηγαινει στο φορητο διαγνωστικο. Θελει να δει τη σχεση αβανς-φορτίου-θεσης πεταλουδας σε τετοιες χαλαρές συνθηκες. Ξαφνικά από μια είσοδο του αυτοκινητοδρόμου πετάγεται ο ΣΤΟΧΟΣ. Μια BMW Z4 coupe τριλιτρη, πιο σπάνια στην ελλάδα και από γαλλίδα παρθένα στη plage Pigale. Η κόκκινη Βαυαρή επιταχύνει αγρια στην αριστερη λωρίδα της ανηφορικής ευθείας. Στο βάθος μια αμεριμνη corolla θα της κοψει σε λίγο τη φόρα. Πίσω στη Mercedes, το κοντερ δείχνει ηδη 160, το στροφομετρο 6000, και το χερι κουμπώνει 5η. Οταν η bmw φτανει την corolla η σεμνή κυρία απο τη Στουτγκαρδη ειναι κολλημενη πίσω της. Ο κυριουλης με την corolla δεν εχει καταλαβει τι συμβαίνει. κατεβασμα σε τεταρτη για τα 2 γερμανικα καταδιωκτικά, ανοιγμα δεξια και στην αλλαγή σε 5η ειναι πάλι αριστερα με τα 2 γερμανικα καταδιωκτικα να εχουν λοκαρει τον επόμενο στοχο, ενα κοκκινο stilo το οποίο κανει δεξιά χωρίς πολλές διαπραγματευσεις. Το ξεκίνημα της κατηφορας βρίσκει τα κοντερ στα 220+ και τη μπεμπα να μην μπορεί να παρει τα τροφαντα καπουλια της μακρια από την λαίμαργη μουσουδα της σεμνής Μερσεντες. Ενα grand cherokee κλεινε επιδεικτικα την αριστερη λωρίδα και η μανουβρα με την corolla επαναλαμβανεται. Τα 10κύλινδοι, σαραντα βαλβίδες και ενας κομπρεσσορας σκίζουν την ησυχια της ευθειας και ανηφορίζουν με το κοντερ στα 200 καθως πλησιάζουν κατω από τις 2 γεφυρες. Η καμπή κατω από τη 2η ειναι υπουλη για τους υστερουντες της βραχιονες και η bmw κοβει στα 150 ενω η c δεν πτοειται και περνά με +20. Στην ανηφορα που οδηγει στην πιο υπουλη και δυσκολη δεξια στροφή της περιοχής, αυτην με την ολισθηρη αριστερή και την γεματη ανωμαλίες εσωτερική η διαφορα εξανεμίζεται καθώς η mercedes εκμεταλλευται τα σχεδόν 30 κιλά ροπής της. και εκει στην εισοδο η bmw διαλεγει την εσωτερική, κοβει στα 120 και στρειβει φυλαγμενα, παραδεχόμενη την ηττα. Η c στριβει από την εξωτερική σταθερα και σιγουρα και κοβει και αυτή στα 120 στην εξοδο.... ................. ................ ................. Πεμπτη πρωί, περιφερειακός. Φαναρι κοκκινο. Η μπλε c200 αργει 2 δευτερολεπτα να ξεκινησει στο πράσινο. Ο τυπος με το φτιαγμενο accent γαυγιζει. Αντε ρε θειο με την μαουνα μη σε περασω από πάνω....
  2. 2 points
    14/9/2010 Έπειτα από καιρό, επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για να περάσω την καλωδίωση των ξένον αλλά και να εγκαταστήσω το γνήσιο παρκτρόνικ για το πίσω μέρος μόνο. Είναι πολύ πιθανό να το ολοκληρώσω βάζοντας και τους μπροστά αισθητήρες με όλα τα παρελκόμενά του αλλά αυτά θα γίνουν αργότερα . Στο θέμα μας τώρα. Η καλωδίωση του autolevel για τα ξένον φάνταζε δύσκολη υπόθεση αλλά στη πορεία αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Είναι πολύ απλή η κατάσταση αλλά πρέπει να βγάλεις κάποια πράγματα από το αμάξι και αυτά ήταν με τη σωστή σειρά τα εξής:  το ξεβίδωμα του «νεροχύτη» μεταξύ καθαριστήρων και χώρου μηχανής  η αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας  η αφαίρεση της μπαταρίας και η αφαίρεση της βάσης της μπαταρίας που από κάτω της περνούν διάφορα καλώδια συμπεριλαμβανομένου και της καλωδίωσης του autolevel  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος στη καμπίνα επιβατών κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού  αφαίρεση πλαϊνού δεξιού πλαστικού καλύμματος στη πλευρά του συνοδηγού  αφαίρεση πλαστικού καλύμματος που βρίσκεται κατά μήκος της πόρτας του συνοδηγού  αφαίρεση – σήκωμα τσιμούχας πλαισίου πόρτας συνοδηγού όπου χρειάζεται  αφαίρεση πίσω δεξιάς επένδυσης επιβατών  αφαίρεση πλαϊνής δεξιάς μοκέτας στο πορτ-μπαγκάζ και  αφαίρεση επένδυσης πατώματος πορτ-μπαγκάζ Εφόσον κάνουμε αυτά για αρχή ξεκινάμε και απλώνουμε την καλωδίωση από: 1. το αριστερό μπροστινό εννοείται φανάρι που συνδέουμε μία φύσα 2. περνάμε μέσα από την ασφαλειοθήκη που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου της μηχανής όπου και συνδέουμε μία από τις φύσες στο λεγόμενο front SAM 3. αφού σηκώνουμε ελαφρά με ένα κατσαβιδάκι το πλαστικό του νεροχύτη συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης περνώντας το καλώδιο και καταλήγουμε στην άλλη πλευρά που καταλήγουν και άλλα καλώδια 4. Από εκεί ένα παρακλάδι της καλωδίωσης οδεύει στο μπροστινό φανάρι και κάτω από το φανάρι οδεύει άλλο ένα καλώδιο που συνδέεται με τον πρώτο αισθητήρα που τοποθετούμε στο μπροστινό ψαλίδι 5. Πίσω πάλι στο χώρο της μπαταρίας συνεχίζουμε την όδευση της καλωδίωσης η οποία είναι έτοιμη να περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας στη πλευρά του συνοδηγού , η καλωδίωση περνά από αναμονές έτοιμες που βρίσκονται σε εκείνο το σημείο και συνδέουν το χώρο του κινητήρα με την καμπίνα. 6. Εφόσον είμαστε μέσα στη καμπίνα, πλέον η όδευση είναι απλή. Και τι σημαίνει απλή; Περνάμε την καλωδίωση μέσα σε καλωδιώδρομο που υπάρχει στο εσωτερικό του μαρσπιέ μέχρι πίσω και με το που φτάσουμε πορτμπαγκάζ υπάρχουν αναμονές πάλι που συνδέουν την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου με το πορτμπαγκάζ. Εκεί κουμπώνει η φύσα για τον πίσω αισθητήρα. 7. Στη συνέχεια σηκώνουμε πάλι το αμάξι ΠΑΝΤΑ με σωστό γρύλο συνεργείου. Εάν έχουμε και σταντ να μείνει εκεί μόνιμα ακόμα καλύτερα. 8. Την τοποθέτηση των αισθητήρων την έκανα σύμφωνα με τις εικόνες που μου έδειξε ο Στηβ από το δικό του site. Δείτε εδώ, στις τελευταίες φωτογραφίες της σελίδας αυτής. 9. Τα φανάρια τα ξαναρύθμισα διότι πλέον με το autolevel τα φανάρια δούλευαν στα σωστά όρια. Γενικά φάνταζε δύσκολη αυτή η προσθήκη αλλά τελικά ήταν πολύ απλή. Ήθελε απλά πολύ ξήλωμα που άμα ξέρεις είναι απλό. Κωδικοποίηση δεν χρειάστηκε να κάνω γιατί παρατήρησα ότι τα φανάρια λειτουργούν όπως πρέπει στις κλίσεις του δρόμου χωρίς να «τυφλώνω» τους απέναντι. Το παρκτρόνικ παρότι το εγκατέστησα( κατέβασμα προφυλακτήρα, τρύπημα προφυλακτήρα σε συγκεκριμένες θέσεις για τους εργοστασιακούς αισθητήρες ) και σύνδεσα όλα τα εξαρτήματα, δεν λειτουργεί για κάποιο λόγο. Πάροτι το σύνδεσα στο SAM που υπάρχει και πίσω, στην κατάλληλη θέση (νομίζω). Οπότε μόνο οπτικά μέσα και έξω υπάρχει αυτό το αξεσουάρ. Θα το εξετάσει ο «γιατρός» του Club βεβαίως βεβαίως, όταν θα ανέβω στα όμορφα Ιωάννινα. Όταν θα πάω εκεί , δεν θα πάω μόνο για αυτό αλλά και για να κάνω μία μετατροπή ακόμα που πάντα ήθελα αλλά κανείς δεν είχε καταφέρει (ούτε καν ο Στηβ) αλλά κατάφερε ο giannisanag και φυσικά ο «γιατρός» μας papalos. Εγκατάσταση των οργάνων από 209 clk. Το έχω ήδη στα χέρια μου, τις επόμενες μέρες θα εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο και μετά βουρ στο Γιώργο για την κωδικοποίηση του κοντέρ! Ελπίζω να δουλέψει και το παρκτρόνικ. Μετά από αυτά κάποια στιγμή σειρά θα πάρουν λίγα ακόμα θέματα αλλά σε βάθος χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχετε διαβάσει το blog αυτό. Ελπίζω να σας βοηθώ και όχι να σας μπερδεύω εάν ψάχνεστε για κάποια από αυτά τα αξεσουάρ. Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα ή να γράψετε στο αντίστοιχο thread. Όταν υπάρξει εξέλιξη με τα τελευταία που κάνω θα σας ενημερώσω. Φιλικά, mauros200aris Ανδρέας Κουτσώφ


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×