Jump to content

paptak

Members
  • Content count

    560
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

paptak last won the day on December 7

paptak had the most liked content!

Community Reputation

91 Good

2 Followers

About paptak

  • Rank
    2nd GEAR
  • Birthday 09/08/1952

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    W211- E 200 Facelift

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    Θεσσαλονίκη

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Όταν μιλάμε για εκτελωνιστή πάντα είναι ιδιώτης. Όσον αφορά για την «καλή τους ημέρα» εννοώ ότι με την κοστολόγηση ασχολείται η υπηρεσία αξιών του τελωνείου και η κοστολόγηση είναι μια δουλειά που θέλει κάποιο χρόνο και υπολογισμούς για να γίνει, αν αυτό τους το απαιτήσεις μόνον για πληροφορία πιθανώς να στραβώσουν γιατί το θεωρούν ότι αυτό ως πληροφορία είναι κάτι υπερβολικό. Όμως εάν είναι ειδικός ο εκτελωνιστής πιστεύω ότι και αυτός εάν είσαι μελλοντικός πελάτης του να πληροφορηθείς και από αυτόν.
  2. Υπάρχουν σε κάθε περιοχή συγκεκριμένοι εκτελωνιστές που ασχολούνται αποκλειστικά με εκτελωνισμούς αυτοκινήτων και γνωρίζουν περίπου τα έξοδα του τέλους ταξινόμησης κλπ. Επίσης επειδή είσαι από Θεσσαλονίκη, αν θυμάμαι καλά υπάρχει ένα συγκεκριμένο τελωνείο που κάνει τελωνισμούς αυτοκινήτων, παλιά ήταν στην οδό 26 Οκτωβρίου προς FIX. Εκεί μπορείς να αποτανθείς με την συγκεκριμένη λίστα των εξτρά κλπ του κατασκευάσου του αυτοκινήτου και κάπως έτσι θα σε πουν, αν τους βρεις βέβαια στην καλή τους ημέρα. Την λίστα του κατασκευαστή μπορείς να την αντλήσεις έχοντας τον αριθμό του πλαισίου του αυτοκινήτου που θα εισάγεις από οποιανδήποτε εξουσιοδοτημένο πωλητή Mercedes. Αυτά και καλή ευκολία.
  3. Ανακαλούνται 3 εκατ. Mercedes diesel υπό τον φόβο των ρύπων. Την απόφαση να ανακαλέσει περίπου τρία εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα οχήματα Mercedes-Benz που κινούνται στους δρόμους της Ευρώπης ανακοίνωσε η Daimler. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ιδιοκτήτρια ορισμένων εκ των κορυφαίων brands αυτοκινήτων, με επίσημη δήλωσή της έκανε γνωστή την πρόθεσή της να «συνεισφέρει στη μείωση των εκπομπών ρύπων» στις ευρωπαϊκές πόλεις. Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ενέκρινε μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση των βλαβερών παραγώγων που εκλύονται από τους κινητήρες της, συμπεριλαμβανομένων και επενδύσεων ύψους 220 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των κινητήρων των συγκεκριμένων οχημάτων. Η απόφαση της Daimler για την ανάκληση έρχεται μόλις μία εβδομάδα μετά τη συνάντηση που είχαν ορισμένα κορυφαία στελέχη της Mercedes-Benz με τις γερμανικές αρχές σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν εν τέλει να πραγματοποιηθούν επιπλέον έλεγχοι στα οχήματα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αναφορικά με το ζήτημα. Μετά την παραδοχή της Volkswagen πριν από δύο χρόνια για συστηματική εξαπάτηση των τεστ εκπομπών ρύπων, ολόκληρη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε αυστηρό έλεγχο. Το πλήγμα για τη χώρα ήταν σημαντικό και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί να επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος που θα εκθέσουν για ακόμη μία φορά τη βαριά της βιομηχανία. «Η δημόσια συζήτηση για τους κινητήρες ντίζελ δημιουργεί αβεβαιότητα - ειδικά για τους πελάτες μας. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να λάβουμε επιπρόσθετα μέτρα για να καθησυχάσουμε τους οδηγούς των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και για να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη στην τεχνολογία ντίζελ» δήλωσε μετά την ανακοίνωση των μέτρων ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής του τμήματος αυτοκινήτων Mercedes-Benz Ντίτερ Ζέτσε.
  4. Σαν σήμερα: 29 Ιανουαρίου1886: Ο Γερμανός μηχανικός Καρλ Μπενζ λαμβάνει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το πρώτο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, βάζοντας τον λίθο για τη μετέπειτα αυτοκρατορία της «Μερσέντες - Μπενζ».
  5. Τώρα κοτζάμ Έλληνες με τιμόνια θα ασχολούμαστε……….. αυτές οι δουλειές είναι για τους υποανάπτυκτους.
  6. Ακόμη άλλη μία θαυμάσια προοπτική για τον Άνθρωπο!, αυτές είναι ενέργειες που πραγματικά δείχνουν ότι μεγαλώνει ακόμη περισσότερο η απόσταση μας από τον Άνθρωπο του Νεάντερνταλ…….
  7. Τώρα με την πετρελαιοκίνηση τίθεται το εξής ερώτημα, για να έχεις με το πετρέλαιο μια αξιοπρεπή ιπποδύναμη, θα χριστούν πολλά κυβικά, τι θα γίνει με την φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας, τις ασφάλειες και δεν συμμαζεύεται;, γι’ αυτό κρατήστε τις χαρούλες σας,
  8. Δυστυχώς φίλοι μου ζούμε σε μια χώρα, σε μία άκρη του πλανήτη Γη, όπου αυτή η χώρα προσπαθεί να επιβιώσει πάντα με γελοία φορολογικά τερτίπια, χωρίς ποτέ να προσπάθησε να ορίσει σωστές και λογικές διαδικασίες, στην χώρα που ζούμε δυστυχώς καθημερινά ανακαλύπτουμε την Αμερική. Τέλος πάντων το αυτοκίνητο πάντα ήταν η καλή αγελάδα που όλες οι κυβερνήσεις την άρμεγαν κανονικά, γιατί ήταν το εύκολο θύμα, αντί να δημιουργήσουν κατάσταση ανάπτυξης και με μόνο αυτό τον τρόπο να επιβιώνουμε ως Ευρωπαϊκό κράτος. Όμως το «πολιτικό κόστος» μας οδηγούσε και μας οδηγεί έως και σήμερα.
  9. Καλησπέρα σας. Επειδή το θέμα είναι λεπτό και δεν πρέπει να το δούμε παρορμητικά, διότι φαντάζουμε ότι παρά πολλοί δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το θέμα π.χ.τελωνεία, φόροι, ίσως φόρος πολυτελείας κ.λ.π, διότι ως γνωστόν υπάρχει και η συκοφαντική δυσφήμηση…, καλό θα είναι κάποιοι που είναι ορεξάτοι να κάνουν ένα πίνακα από διάφορα ανταλλακτικά με τις τιμές που πωλούνται στην Ελλάδα και να παρουσιάσουν αντίστοιχα τις τιμές πώλησης άλλων χωρών, έτσι με αυτόν τον τρόπο να φανεί η διαφορά των τιμών που υπάρχει. Οπότε κοινοποιώντας αυτόν τονπίνακα οπουδήποτε και θέτοντας το ερώτημα, πώς προκύπτουν αυτές οι διαφορές ; τότε ας μας λύσουν αυτοί το αίνιγμα με ότι δικαιολογία θέλουν, αποδεικνύοντας ότι δεν είναι κλέφτες όπως τους αποκαλούν κάποιοι, χωρίς να κινδυνεύεις εσύ που κάνεις το ερώτημα να κατηγορηθείς ως συκοφάντης ή οτιδήποτε άλλο.
  10. Έχω την εντύπωση ότι βγάζουν ανακοίνωση για ανάκληση μόνο σε κραβγαλέαις κακοτεχνίες ή όταν το θέμα πάρει μεγάλες διαστάσεις, για μικρές αστοχίες δεν το αναφέρουν καν. Όμως πιστεύω ότι για τις μικρές αστοχίες ενημερώνουν τους αντιπροσώπους και αν κάποιος πελάτης είναι «ενοχλητικός»! προχωρούν στην αποκατάσταση της ατέλειας. Τι θέλω να πω όταν πήγα να κάνω συντήρηση παρουσιάστηκε μικρή διαρροή στο αυτόματο κιβώτιο από μια ήλεκτροϋδραυλική βαλβίδα που υπάρχει εκεί, μου είπαν ότι θέλει αλλαγή και κ.λ.π. Για λίγες ημέρες έχε παρέλθει ο χρόνος εγγύησης, εγώ επέμενα ότι δεν την δέχομαι αυτή την βλάβη ως φυσιολογική φθορά και ότι είναι θέμα αστοχίας υλικού, πράγματι ο άνθρωπος της υποδοχής μου είπε καθ ότι είναι κάπως φίλος – γνωστός, «άστο θα το δω», θα κάνω κάποια αίτηση κ.λ.π. Αποτέλεσμα μου έκαναν την ζημία ατελώς, και όχι μόνον αυτή, αλλά μου άλλαξαν απ’ ότι έγραφαν το καπάκι των υγρών φρένων, χωρίς εγώ να τους πω τίποτε, διότι και εκεί υπήρχε κάποια αστοχία υλικού. Εδώ θα σας θυμίσω ότι η αντίστοιχη βλάβη παρουσιάστηκε σε αρκετούς από εμάς, απ’ ότι έγραψαν παλαιότερε στο MBCLUB, την οποία πλήρωσαν αρκετά ακριβά σε διάφορα επίσημα συνεργεία.
  11. Νομίζω ότι οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι οικονομικά, καλές οι προσφορές!, όμως να θυμάστε ότι και τα καινούργια αυτοκίνητα παλιώνουν, κρατήστε τα αυτοκινητάκια σας και υπομονή. Αλώστε όπως λέει ο λαός, όποιος πουλάει χάνει……, και το άλλο. «Μην αγοράζεις πράγματα που δεν σε χιάζονται γιατί σύντομα θα πουλήσεις πράγματα που σε χιάζονται».
  12. Δεν είναι ακριβώς έτσι, και εκεί το καλό αυτοκίνητο είναι ακριβό, όμως σε κάθε περίπτωση επειδή όταν αγοράζεις ως ιδιώτης ένα αυτοκίνητο δεν προσδοκάς σε περεταίρω εμπορικό κέρδος, όπως ο έμπορος, σου συμφέρει να κάνεις μια ακριβή αγορά και να καρπωθείς το εμπορικών κέρδος του εμπόρου εάν το αγόραζες από εδώ, σε ποιότητα αυτοκινήτου. Τέλος πάντων σε καμία περίπτωση η αγορά είτε «καινούργιου», εννοώ κάτω του έτους, είτε μεταχειρισμένου, εννοώ μερικών ετών, δεν συμφέρει η Ελληνική αγορά από κάθε άποψη.
  13. Φαίνεται ότι επειδή κάνω τις συντηρήσεις σε επίσημους συντηρητές μάλλον με αγάπησαν !, ίσως…….., όμως ο λαός λέει: «ο τράγος δεν αρμέγεται». Εγώ για αγορά νέου αυτοκινήτου, ούτε καλημέρα δεν περνάω να τους πω στα μαγαζιά τους, η Γερμανία είναι 2,5 ώρες περίπου απ’ εδώ με το αεροπλάνο. Εάν το αγόραζα φίλοι μου το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία με την αγορά του αυτοκινήτου που έκανα (13.000 χιλιόμετρα και εννέα μήνες κυκλοφορία) την λέξη και μόνον «ΚΕΝΟΥΡΓΙΟ» θα την πλήρωνα περίπου 20.000 ευρώ.
  14. Δεν ισχύει αυτό όπως το γράφεις διότι σ’ εμένα μου έστειλαν το ονομαστικό μπλοκ «επιταγών» χωρίς να έχω αγοράσει το αυτοκίνητο από Ελλάδα.
×