Jump to content

dikatz

Members
  • Content count

    967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dikatz last won the day on December 16 2009

dikatz had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About dikatz

  • Rank
    supercharged...
  • Birthday 02/19/1988

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    W202 C180
  • ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
    E200 Kompressor

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    Γλυφάδα

Recent Profile Visitors

2,674 profile views
  1. φίλε μου έγραψες απλα!!!! Έχω πεθάνει στα γέλια....
  2. Λένε οτι παραλίγο να τον απολύσουν αλλα όλοι ξέρουν οτι το BBC ποτέ δεν θα έκανε τέτοια κίνηση γιατι θα σήμαινε πολύ απλά το τέλος του Top Gear. Ως προς στην αναφορά του στην Ελλάδα, το θεωρώ αφενός απαράδεκτο αφετέρου αναμενόμενο καθώς δεν έχει όρια ο καυστικός σχολιασμός του JC για όλους και για όλα. Το πιο σωστό θα ήταν να φτιαχτεί ενα online petition για να το υπογράψουν οι Έλληνες που θίχτηκαν και να παρουσιαστεί αυτό στο BBC απαιτώντας ενα μεγάλο συγνώμη απο τον JC. Ορίστε και ενα site για να φτιαχτεί http://www.petitiononline.com/ .
  3. Η συνεργασία, αν εξαιρέσουμε την πιθανή αλλοίωση της ταυτότητας της κάθε εταιρίας, οπωσδήποτε θα οδηγήσει σε αξιόλογες εξελίξεις σε όλους τους τομείς. Αναριωτέμαι πως ακριβώς θα υλοποιθεί. Θα συνεργάζονται απλά και μόνο ως προς την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ή θα μιλάμε για Mercedes S500-BMW 750i όπως μιλάμε για C1-aygo-107; Μήπως στην τελική είναι μια ιδέα που θα έπρεπε να ακουστεί απο την Νεα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ; Λέω τώρα εγώ...
  4. Την Παρασκευή 31/10 ενώ η έκθεση ξεκίνησε 1/11;
  5. Κυριακή-σήμερα κανείς;
  6. Αντρέα, αν και συμφωνώ με την γενικότερη τοποθέτησή σου, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της τελευταίας σου πρότασης. Με αφορμή τα λεγόμενά σου, και χωρίς να απευθύνομαι σε σένα προσωπικά θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση: Δεκτό οτι γράφουμε σε mercedes club, αλλα μην χάνουμε κάθε επίπεδο αντικειμενικότητας! Δηλαδή, το Land cruiser βγαίνει με ξύλινα καθίσματα, υφασμάτινες πόρτες και φρένα μόνο στους πίσω τροχούς; Είπαμε καλά τα mercedes αλλα δεν είναι ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ αυτοκίνητα στο δρόμο... Με 65000 ευρώ αποκτάς την κορυφαία έκδοση του land cruiser 90 στην Ελλάδα φορτωμένο όπως το αμάξι του Pharmex ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ που διατίθενται! Πολυτέλεια; την έχει. Τα φρένα στο LC είναι απίστευτα! Αν δεν κάνω λάθος είναι τετραπίστονα και σταματάνε το 2 τόνων αυτοκίνητο σε ελάχιστη απόσταση. Διαθέτει αερανάρτηση στάνταρ. Ασφάλεια; Άνεση; τα έχει... το ML 350 ξεκινάει στα 70000 ευρώ στην βασική του έκδοση και για να φτάσεις στο επίπεδο εξοπλισμού του land cruiser πρέπει να δώσεις τουλάχιστον αλλα 20 000!!! Με μια διαφορά κοντά στα 30 000ευρώ με το καλημέρα, το LC είναι μια πολυ αξιόλογη πρόταση αγοράς... Και αν θέλει κανείς να παίζει φώτα στην εθνική έρχεται η νέα 100, με 5.7 V8 και 390 άλογα για να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς...
  7. χαχαχα! στην επόμενη συνάντηση που θα παρευρεθούμε παρέα εννοείται!!
  8. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Ποιοτικά η G-class είναι τραγική! Δες τα σχετικά με το survey DAKRA, ή μπες στο φορουμ μας στην G-class να διαβάσεις ιστορίες. Διάβασες αυτά που είπε ο Pharmex? 100 000χλμ και δεν έχει ζητήσει τίποτα; Έχεις κάτσει ποτε στο εσωτερικό ενος Land cruiser να το πας μια βόλτα; Χλιδάτο σαν μια GL δεν είναι. Είναι όμως ποιοτικό, στιβαρό και αξιόπιστο πάνω απόλα... Ένας φίλος μου έχει ενα 90 του 1996 και έχει φτάσει τα 600 000χλμ στο κοντέρ, και παίρνει μπρος με την πρώτη και δεν έχει καμιά σοβαρή επισκευή σε κανένα μηχανικό μέρος (κιβώτιο διαφορικά κτλ).
  9. Προς αποφυγή παρεξήγησεων, να σημειώσω οτι επικέντρωνα περισσότερο την προσοχή μου στην έκδοση του landcruiser 105 για την ακρίβεια...καθώς τα 90-100 έχουν ηλεκτρονικά και ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά για εντός δρόμου ικανότητες, άνεση κτλ... Το 105 είναι σαν το 100 απλά με άκαμπτους μπρος πίσω(ο άκαμπτος βοηθάει να μένουν σε επαφή με το έδαφος όλοι οι τροχοί καθώς οταν ανεβαίνει ο ένας, σπρώχνει τον άλλο κάτω, ενώ με την ανεξάρτητη ανάρτηση σηκώνει τα πόδια της η κυρία), και όσα περιέγραψα πριν. Όντως το 90 φιλε enigma δεν έχει 3 διαφορικά που κλειδώνουν και συυμφωνώ μαζί σου οτι μια GL δεν αγοράζεται για τέτοιες διαδρομές. Όπως τόνισε και ο Pharmex, ένα μεγάλο ατού των land cruiser εν γένει είναι το σασί τύπου σκάλας που προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή σε δύσκολες διαδρομές σε αντίθεση με τα GL, ML. Το G εννοείται πως έχει επίσης σκάλα και άκαμπτους μπρος πίσω. Σχετικά με την αξιοπιστία της G-class συγκεντρώνει συγκεκριμένα 47,3% ενώ μια A-class 93,8, σύμφωνα με την έρευνα DAKRA (αρκετά αξιόπιστη αν αναλογιστεί κανείς οτι διήρκησε 2 χρόνια και γίναν 15 εκατομμύρια έλεγχοι). http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=3343 Και εννοείται πως μια G-class δεν είναι ανίκανη εκτός δρόμου...απλά το land cruiser είναι ο βασιλιάς εκτός δρόμου. Ψάξε στο youtube offroad, sahara, ή offroad desert, με mercedes ή toyota και δες πόσα αποτελέσματα θα βγάλει το καθένα...Παρατήρησε σε ντοκιμαντέρ κτλ. ποιο κυκλοφορεί σε ερήμους σε μια απο τις πιο απαιτητικές διαδρομές (60βαθμους κελισίου) με air condition και δεν χαλάει ούτε κολλάει. Στην τελική, για εναν μέσο χρήστη που κάνει την εκτός δρόμου εξόρμησή του κάθε τόσο, τα ML GL είναι παραπάνω απο ικανά! Μήπως ξέρει κανείς αν κυκλοφορεί μια G-wagen καινούργια σε πιο απόλυτη off-road έκδοση; Χωρίς ανέσεις δηλαδή. Και έτσι για να γελάσουμε λίγο, όποιος μου βρεί μια φωτογραφία σαν την παρακάτω με mercedes, του κερνάω σουβλάκι στο ζάχο!!
  10. Πηγαίντε μέχρι καμιά έρημο, (σαχάρα, dubai) ή καμιά ζούγκλα (Αφρική, Αυστραλία), μόνο landcruiser θα δείτε.... ούτε mercedes ούτε land rover..... το μόνο μέρος που ΔΕΝ θα δείτε land cruiser, είναι στα συνεργεία... ενα εκτός δρόμου αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει μόνο "δυνατότητες". Ένα GL έχει πολλές δυνατότητες και καλούδια δεκτό. Έχει ηλεκτρονικά τα πάντα, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, άλλα αν σου κάτσει η αερανάρτηση (συχνό φαινόμενα δυστυχώς στα mercedes) όταν βρίσκεσαι σε μια ερημική τοποθεσία τι θα κάνεις; θα καλέσεις τον Ισμαηλό; Η G-class έχει αποδειχτεί ως ένα απο τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα παραγωγής τα τελευταία χρόνια (45% αξιοπιστία σε μια έρευνα οπου μια Α-class είχε κοντά στο 95%). Ένα Landcruiser αντίστοιχα έχει υδραυλική ανάρτηση που πάλι ρυθμίζεται καθύψος κτλ, απλά είναι λιγότερα πολύπλοκη. Επίσης όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια λάμπουν δια της απουσίας τους. Άντε να έχει ABS και πολύ είναι και αυτό. (μιλάω για τις σκληροτράχιλες εκδόσεις που προσφέρονται στην Αφρική και όχι στην Ελλάδα). Η ανάρτηση αποτελείται απο άκαμπτους άξονες μπρός πίσω, με 3 διαφορικά που κλειδώνουν... Όλα απλά στη φιλοσοφία και αθάνατα. Ο κινητήρας είναι ενας 4.5 που αποδίδει ούτε 200άλογα... Και το ψυγείο τους είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ... Στο δρόμο βέβαια συμπεριφέρονται σαν hilux. Αλλά την δουλεία τους (να κινούνται εκτός δρόμου) την κάνουν χωρίς πρόβλημα.
  11. Teleio moter...ena 250 gia mena, kai ena spiti ektos athinas gia na to kukloforw! Ebgale kai h audi ena prwtotypo a3 me 2.0 tdi me 225hp, 40kati kila roph... 8elw epitelous na odhghsw ena apo auta ta nea moter kuriws to 2plo turbo ths bmw. To wraio episis me ta diesel einai oti me ena programma pairnoun +10-15% gia thn plaka tous... sorry gia ta greeklish, alla to pc exei problhma...
  12. thnx Παναγιώτη. Άλλη μια ερώτηση: Γνωρίζει κανείς πια είναι η διαδικασία εισαγωγής αυτοκινήτου απο τις ΗΠΑ; Δηλαδή εαν πρέπει να περάσει κάποιο έλεγχο να μπεί σε "ευρωπαϊκή λειτουργία" (φώτα navigation κτλ); Κόστος μεταφορικών κτλ...
  13. Αλήθεια γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει με τα υβριδικά; διάβασα σε εναν νόμο οτι εξαιρούνται τα οχήματα "υβριδικής" τεχνολογίας απο το τέλος ταξινόμησης. Δηλαδή εαν παω να αγοράσω ενα lexus απο Γερμανία θα έρθω Ελλάδα και θα πληρώσω 100ευρώ για να μου βγάλουν πινακίδες μόνο;
  14. Φαντάστικο event. Κρίμα όμως που ήμουν πολύ μικρός σύμφωνα με αυτούς να κοιτάξω κάν τα αμάξια! :@ Ο ήχος απίστευτος, το θέαμα εξίσου καταπληκτικό!
×