Jump to content

george74

Members
  • Content count

    619
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

george74 last won the day on February 14 2015

george74 had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About george74

  • Rank
    2nd GEAR

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    CLK W209

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    LGAV

Contact Methods

  • MSN
    lancer742005@in.gr
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν θες skoda MONO αυτο με τον 1,9 κινητηρα οχι το διλιτρο που γραφεις πιο πανω,με 20000 δεν παιρνεις μεταχειρισμενο mercedes το οποιο θα ειναι ετοιμο αξιοπιστο κλπ κλπ για ταξι.
  2. Δεν νομιζω να μπορουν να δωσουν τετοιες ενδεικτικες τιμες διοτι τα Α και Β περιλαμβανουν και αλλους οπτικους ελεγχους οποτε αντιλαμβανεσαι οτι κατι που σε εσενα δεν χρειαζεται αλλαγη σε εμενα μπορει να χρειαζεται οποτε και αλλαζει το συνολικο κοστος
  3. george74

    IMG_0482.JPG

    κουφαλες μπροστοκουνες δεν θα ισιωσουμε ποτε χαχα
  4. Είστε υπερβολικά πολυάσχολος και δεν θέλετε να χάνετε χρόνο από τη δουλειά σας όταν μετακινήστε (με προσωπικό οδηγό, εννοείται); Η Brabus σας σκέφτεται και δημιούργησε την Brabus 800 iBusiness 2.0, τον ταχύτερο εργασιακό χώρο που πατάει στη γη, χάρη στον κινητήρα V12 με ισχύ 800 PS! Το αυτοκίνητο βασίζεται σε μια Mercedes-Benz S65, η οποία ωστόσο έχει υποστεί αρκετές μετατροπές και έχει εξοπλιστεί με προϊόντα της Apple. Στο χώρο αποσκευών υπάρχει ένας υπολογιστής Mac Mini, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με μια μεγάλη οθόνη TFT 15,2” στην οροφή. Η οθόνη συνδέεται επίσης με τα δύο iPad 2 που βρίσκονται στα ειδικά διαμορφωμένα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου. Στο ένα από αυτά μάλιστα υπάρχει και Bluetooth πληκτρολόγιο της Apple, το οποίο σας επιτρέπει να πληκτρολογείτε με ευκολία στο iPad 2. Κι επειδή φυσικά όλα τα παραπάνω δεν θα είχαν αξία αν δεν ήταν συνδεδεμένα στο internet, το αυτοκίνητο της Brabus είναι εξοπλισμένο με σύστημα Wi-Fi, το οποίο συνδέεται σε δίκτυο 3G. Οι Γερμανοί ωστόσο φρόντισαν και για την ψυχαγωγία των επιβατών. Δημιούργησαν ένα application για το iPad μέσω του οποίου μπορεί κάποιος να χειρίζεται όλες τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της S-Class από το πίσω κάθισμα. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα iPod Touch 64 GB, ακουστικά και δέκτη τηλεόρασης. Το πακέτο iBusiness 2.0 μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε έκδοση της S-Class και όχι μόνο στην S65. Και όπως είναι φυσικό, η μετατροπή συνδυάζεται με δερμάτινες επενδύσεις σχεδόν σε όλη την καμπίνα των επιβατών. Θα προτιμούσατε να οδηγείτε αυτό το αυτοκίνητο ή να βρίσκεστε στο πίσω κάθισμα; http://sarotiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_1212.html
  5. george74

    Κοπή Πίτας MBclub 2011

    ειναι και στο facebook στο mbclub.gr
  6. Το σαλονι της γενευης με μια αλλη ματια
  7. Έφτασε πλέον η ώρα για την πρώτη μεγάλη γιορτή –όπως έχουν συνηθίσει να αποκαλούνται οι μεγάλες Διεθνείς Εκθέσεις- της αυτοκίνησης, που φιλοξενείται όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή στην πόλη της Γενεύης. Ποια αναμένεται να είναι η αύρα, αλλά και ποιο το ακριβές… περιεχόμενο της; Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία και με δεδομένη την αναστροφή του κλίματος που παρατη3είται πλέον στους κόλπους της παγκόσμιας αυτοκίνησης (κακά τα ψέματα, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πλέον αντιταχθεί με σθένος και επιτυχία για τις ίδιες απέναντι στην παγκόσμια οικονομική κρίση…), τα πράγματα δείχνουν να είναι αρκούντως ευοίωνα, με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν στην κοσμοπολίτικη ελβετική πόλη, από τη μια μεριά, το δικό τους όραμα, αλλά και τις δικές τους απτές προτάσεις όσον αφορά στη μορφή αλλά και στις τεχνολογίες που θα κουβαλούν τα αυτοκίνητα του αύριο, από την άλλη τις νέες και πιο… προσγειωμένες θα λέγαμε προτάσεις τους, που ναι μεν δεν ατενίζουν στο απώτερο μέλλον της αυτοκίνησης, ωστόσο δε αποτελούν την ελπίδα για το μεσοπρόθεσμο μέλλον της. Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικά ό,τι καινούργιο μας παρουσιάζουν οι ευρωπαίοι και μη κατασκευαστές. Mercedes C-Class fl Το πολυτελές μοντέλο της Mercedes διαθέτει αρκετές αλλαγές στην εσωτερική και εξωτερική της σχεδίαση, με νέα υλικά, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, νέα φώτα τεχνολογίας LED στις πλούσιες εκδόσεις, πιο τονισμένη γρίλια και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και αλουμινένιο καπό. Συν τοις άλλοις, το αυτοκίνητο διαθέτει περισσότερες από 2.000 αλλαγές σε όλους τους επιμέρους τομείς συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στα μηχανικά μέρη. Mercedes C-Class Coupe Στη Γενεύη η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει και την κουπέ έκδοση της νέας C-Class, η οποία καλείται να αντιπαρατεθεί με την αντίστοιχη παραλλαγή της σειράς 3 της BMW, αλλά και με το κουπέ Α5. Σχεδιαστικά, οι συγγένειες του αυτοκινήτου σε σχέση με την 4θυρη παραλλαγή του είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς Mercedes C63 AMG Πρόκειται ασφαλώς για την κορυφαία έκδοση της νέας C-Class, η οποία, όπως είναι αναμενόμενο, φέρει όλες τις αλλαγές σε σχεδιαστικό και όχι μόνο επίπεδο που συναντώνται και στις μικρότερες εκδόσεις της οικογένειας. Ωστόσο, πέραν από τις οπτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την προκάτοχο της (βλ. νέα φωτιστικά σώματα, πιο επιθετική διαμόρφωση τόσο εμπρός όσο και πίσω χάρη στην ανανεωμένη μάσκα που θυμίζει αρκετά πλέον την κορυφαία SLS, νέο καπό από αλουμίνιο που πλέον διαθέτει περισσότερα νεύρα κοκ), κάτω από το καπό της νέας C63 εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,3 λίτρων της εταιρείας και όχι ο νέος υπερτροφοδοτούμενος των 5,5 λίτρων Mercedes SLK Σχεδιαστικά, τα πάντα είναι νέα, χωρίς ωστόσο το «2 σε 1» coupe/roadster να απαρνείται το αισθητικό προφίλ του προκατόχου του, κινούμενο στο ίδιο θα λέγαμε μοτίβο. Μπορεί η νέα SLK να φαντάζει πλέον λιγότερο επιθετική (σ.σ.: σήμα κατατεθέν του μοντέλου που παραδίδει πλέον τη σκυτάλη στο νεότερο ήταν το «μυτερό» αλά SLR ρύγχος της), παρ’ όλα αυτά όμως η κομψότητα και οι σχεδιαστικές «παραπομπές» στη μεγαλύτερη SLS κυριολεκτικά… αναβλύζουν από κάθε πτυχή της προσωπικότητας του. http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=9&art_id=12621&pbreak=4
  8. - Μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα έχει υπογραφεί η Κοινή υπουργική απόφαση - Το μέτρο της απόσυρσης αφορά στα αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν πριν από το 1999 Όπως αποκάλυψε ο υφυπουργός Οικονομικών, Δημήτρης Κουσελάς μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, έχει ήδη προχωρήσει η κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων και πώς αυτή την εβδομάδα θα υπογραφεί. Μετά την υπογραφή, όπως προβλέπει ο νόμος μετά από δέκα ημέρες θα δημοσιευτεί η υπουργική απόφαση και θα αρχίσει να ισχύει το μέτρο της απόσυρσης των παλιών οχημάτων, μέτρο που περιμένουν χιλιάδες πολίτες. Ο κ. Κουσελάς διευκρίνισε ότι η απόσυρση θα περιλάμβάνει δύο τρεις φάσεις: Η πρώτη, είναι να πάει στις πιστοποιημένες εταιρίες αποσύρσεων, στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, στις ΔΟΥ και μετά στο Τελωνείο. "Είναι δύο τρεις ενέργειες που πρέπει να κάνει για να πάρει το πιστοποιητικό με βάση, το οποίο θα του μειώνεται κατά πολύ το τέλος της ταξινόμησης ή θα αφαιρείται τελείως, ανάλογα με αυτά που προβλέπει ο νόμος", επεσήμανε ο υφυπουργός Οικονομικών. Το μέτρο της απόσυρσης αφορά στα αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν πριν από το 1999, έχουν δηλαδή τουλάχιστον 12ετία, ενώ προϋπόθεση είναι η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, έως το 2.000 κυβικά! Η ρύθμιση αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που για το αποσυρόμενο αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31.12.1998. Επίσης θα πρέπει να καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών. Η μείωση των τελών θα γίνεται σε συνδυασμό με απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου το οποίο θα έχει άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα έως 31.12.1998. Επίσης θα ισχύει για τα αυτοκίνητα που θα αποσυρθούν έως και 31.12.2011. Η μείωση των τελών ταξινόμησης αφορά κυρίως τα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα. Αναλυτικότερα στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προβλέπεται ότι: Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 1800 κυβικά εκατοστά και τα οποία παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, που αποσύρονται από την κυκλοφορία για καταστροφή, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης, ως εξής : - Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ. - Αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1400 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ. - Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1401 μέχρι και 1600 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ. - Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1601 μέχρι και 2000 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ. http://sarotiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4530.html
  9. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ μείωση 58,6% παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά τον Ιανουάριο του 2011 σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο εφέτος κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στη χώρα 13.562 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 58,6% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Να αναφέρουμε ότι αύξηση 24,9% είχε παρουσιαστεί τον Ιανουάριο 2010 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009. Επίσης, τον Ιανουάριο εφέτος κυκλοφόρησαν 3.429 νέες μοτοσικλέτες (άνω των 50 cc), αριθμός που είναι μειωμένος κατά 13,3% σε σχέση με τον Ιανουάριο πέρυσι. Μείωση 10,2% είχε παρουσιαστεί και τον Ιανουάριο 2010 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009. http://www.greekfinanceforum.com/boutiapwlhseisautokinhtwn.html
  10. george74

    Κοπή Πίτας MBclub 2011

    περασαμε πολυ ωραια ο κοσμος ηταν πολυς τα παιδια απο θεσ/νικη μας τιμησαν κανοντας τοσα χιλιομετρα για να ειναι κοντα μας,ευχαριστουμε και τους δωροθετες και ιδιαιτερα τον Κυριο Παπαζογλου Γεωργιο που σε καθε συναντηση δειχνει το παθος του για τη λεσχη,Συγχαρητηρια και στο ΔΣ για την αψογη διοργανωση και ιδιαιτερα στον προεδρο που ακουραστα τρεχει παντα και παντου.Και του χρονου παιδια να ειμαστε καλα και να κλεισουμε ολο το kitchen bar
  11. george74

    Κοπή Πίτας MBclub 2011

    Κι εγω παρον στην πιτα αν και νομιζω οτι ο καιρος θα ειναι βροχερος οποτε δεν θα ειμαστε πλυμενοι-γυαλισμενοι
  12. συμφωνω απολυτα,απλα η γκρινια μου ειναι για το λογο οτι ουσιαστικα δεν σε κοβουν εκτος κι αν το αυτοκινητο που εχεις ειναι (να μην τη γραψω τη λεξη),αυτο που λεει παραπανω ο pggiotas ειναι σωστο αλλα εκτος της δικιας μας απαιτηση για ελεγχο εφοσον στο κτεο πας να ελεγχθεις για το αν το αυτοκινητο σου ειναι ασφαλες οι ελεγχοι ισως θα επρεπε να ειναι 10 φορες πιο αυστηροι.
  13. Στα 40-50 ευρω δεν ειναι ενα ποσο το οποιο ειναι παραβολο υπερ δημοσιου?Βεβαια θα μου πεις ειναι λιγα αυτα τα χρηματα αλλα αν βαλεις οτι υπαρχουν ουκ ολιγα οχηματα που δεν εχουν περασει κτεο και θα πληρωσουν παραπανω λογω προστιμου και ακομα θα αυξηθει η κινηση στα ιδιωτικα κτεο
  14. Το νέο πρόγραμμα πρόσκλησης για το έτος 2011 περιλαμβάνει : 1. Τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ( Ε.Ι.Χ. ) οχήματα και τα Φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ( Φ.Ι.Χ. ) οχήματα με μικτό βάρος μέχρι και 3,5 τόνους, με έδρα το Ν. Αττικής που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά σαν καινούργια κατά τo έτος 2007. 2. Τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ( Ε.Ι.Χ. ) οχήματα με ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, με έδρα το Ν. Αττικής που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά σαν καινούργια κατά τo έτος 2007. 3. Τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ( Ε.Ι.Χ. ) οχήματα και τα Φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ( Φ.Ι.Χ. ) οχήματα με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους, με ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ με έδρα το Ν. Αττικής που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά σαν καινούργια κατά τo έτος 2007. Ο τεχνικός έλεγχος των ανωτέρω οχημάτων, πρέπει να διενεργηθεί στα ΚΤΕΟ ( Δημόσια ή Ιδιωτικά ), στο χρονικό διάστημα, από τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν έως και μια (1) εβδομάδα μετά, από την αναγραφόμενη ημερομηνία ( ημέρα και μήνα ) της 1ης άδειας κυκλοφορίας, ( π.χ. ημερομηνία 1ης αδείας 16-06-2007, ημερομηνία τεχνικού ελέγχου 16-06-2011, χρονικό διάστημα από 27-05-2011 μέχρι και 23-06-2011) Επίσης καλούνται για τεχνικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ του Νομού Αττικής το έτος 2011: 1. Τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ( Ε.Ι.Χ. ) οχήματα και τα Φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ( Φ.Ι.Χ. ) οχήματα με μικτό βάρος μέχρι και 3,5 τόνους οχήματα, που μεταβιβάστηκαν στο Ν. Αττικής από την υπόλοιπη χώρα από την 1-1-2007 μέχρι και την 31-12-2010 και έχουν συμπληρώσει τέσσερα χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας τους σαν καινούργια και δεν είχαν υποχρέωση για τεχνικό έλεγχο, στους νομούς που είχαν ως έδρα πριν την μεταβίβασή τους και 2. Τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης ( Ε.Ι.Χ. ) οχήματα με ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Δ.Σ., (Διπλωματικού Σώματος), Ξ.Α. (Ξένης Αποστολής), Π.Σ. ( Προξενικού Σώματος), Π.Π., ( Προσωπικό Πρεσβειών ), με έδρα το Ν. Αττικής που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά σαν καινούργια από την 1-1-2007 μέχρι και την 31-12-2007, ανεξάρτητα από τον τόπο που κυκλοφορούν, ως εξής: Ο αριθμός κυκλοφορίας τους ληγει 1 Ιανουάριος 2011 2 Φεβρουάριος 2011 3 Μάρτιος 2011 4 Απρίλιος 2011 5 Μάιος 2011 6 Ιούνιος 2011 7 Ιούλιος 2011 8 Σεπτέμβριος 2011 9 Οκτώβριος 2011 0 Νοέμβριος 2011 Oι κάτοχοι των οχημάτων που καλούνται για τεχνικό έλεγχο σε K.T.E.O. θα πρέπει ένα μήνα πριν την ημερομηνία ελέγχου να κλείσουν ραντεβού : * Στο τηλεφωνικό κέντρο 1525 εφόσον επιθυμούν να ελεγχθούν από Δημόσιο ΚΤΕΟ ή * Να επικοινωνήσουν με τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ που λειτουργούν στο Ν. Αττικής, εφόσον επιθυμούν να ελεγχθούν σε αυτά προκειμένου να καθορίσουν την ακριβή ημέρα και ώρα ελέγχου του οχήματός τους. http://www.nom-athinas.gov.gr/main/index.php?option=com_content&view=article&id=335&catid=19&Itemid=9
  15. Συμφωνω απολυτα με το Νικο, σε οτι αφορα ανασφαλιστο οχημα το οποιο εχει εμπλακει σε τροχαιο επειδη ειμαι παθων ειναι μπλεξιμο να παρεις τα χρηματα σου
×