Jump to content

enigma

Members
  • Content count

    518
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

enigma last won the day on September 16 2009

enigma had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About enigma

  • Rank
    2nd GEAR

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    c200 compressor(w204)
  • ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
    ibiza (mk4),Rav4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το ΚΤΕΟ είναι λογικό αλλά να κάνουν και μια αύξηση του διαστήματος που πρέπει να περάσεις....Πλήρωσα για το ibiza και πρόστιμο γιατί ζήτημα είναι να καθυστέρησα 15 μέρες (δεν είχα το παλιό αποδειχτικό για να θυμάμαι ακριβώς και πήγα στο περίπου). Αλλά τι να πεις περνάς ΚΤΕΟ νομότυπα με μεμβράνη και εξάτμιση και ο αστυνομικός ανάλογα τις ορέξεις του σε γράφει (προσωπικά για τπτ από τα 2 δεν με έχουν γράψει). Όσο για την κλήση τι να πεις...Τουλάχιστον οι Αμερικανοί στην αντίστοιχη περίπτωση είναι πιο λογικοί...Να δεις που θα δίνουν και φιλοδώρημα στους Τροχαίους για να μας γράφουν....Αντί να ελέγξουν λίγο το συνάφι τους που τον φάγαμε κανονικά όσοι είμασταν στην Ασπις κάθονται και μας αρμέγουν και άλλο.
  2. Στο μοτέρ δεν θα δεις σήμα nissan. Όσο για τα αμάξια θα διαφοροποιούνται στο τέλος αρκετά. Δείτε seat-audi. Αλλωστε δεν ξέρεις αν αφορά μόνο τα smart όπου και θα ναι προς όφελος των Γερμανών να πάρουν έτοιμες πλατφόρμες και μικρά μηχανικά σύνολα.
  3. Βέβαια υπάρχει και ο ...:angry:/>
  4. Τι να το κάνω το μούγκρισμα αν δεν στέκεται αντάξιο το υπόλοιπο σύνολο...Η πλειοψηφία των αμερικάνικων αυτοκινήτων είναι v8 και από πλευράς απόδοσης, γενικά, γιατί αν βάλω ειδικές αποδόσεις θα γελάμε, δεν στέκονται καν δίπλα σε ευρωπαικά-γιαπωνέζικα στο δρόμο. Τα muscle cars ήταν λαμπρό παράδειγμα οδηγικής συμπεριφοράς. Μόνο η corvette φτάνει τον ανταγωνισμό...Αν το κριτήριο σου είναι μόνο το ακουστικό ναι τα v8-v10-v12 κοκ υπερτερούν...Εγώ δεν αρκούμαι μόνο στον ήχο.... Το παράδειγμά του ήταν ακραίο όσο ακραία είναι η δήλωση ότι μόνο ότι έχει πολλά κυβικά προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση και τα υπόλοιπα είναι για νοικοκυρες. Aπάντηση στο ίδιο μήκος κύματος. Μην τρωγόμαστε τώρα...
  5. Στο άσχετο:Τώρα που δεχθήκαμε το ΔΝΤ και κάναμε τα πάντα για να είναι αναγκαία η "βοήθειά" του να δεις που θα δράσουν πιο λογικά και σε κάποια άλλα θέματα όπως ΦΠΑ...Εκτός από τα αυτοκίνητα έχει πέσει και η κατανάλωση βενζίνης κατά πολύ. Το στήσιμο ενός αμαξιού πρέπει πάντα να είναι εφάμιλλο της δυναμής του... Στις κόντρες πολλές φορές δεν νικάει το πιο δυνατό αμάξι αλλά και το πιο καλοστημένο. Αν έχεις για παράδειγμα ένα αμάξι 300Ps και ένα άλλο 350-400Ps, έτσι και το πρώτο έχει στήσιμο και μπορεί να κατεβάσει και τα 300 στο δρόμο τότε αν το δεύτερο δεν είναι εφάμιλλο, μένει πίσω. Το παραδειγμα ήταν πολύ απλοϊκό και δεν έβαλα μέσα βάρη, αναλογίες, κοκ. Σιγά σιγά ήδη πέφτουμε σε κυβικά. Τα πρώτα χρόνια τα αμάξια είχαν χωρητικότητες αντίστοιχες με φορτηγού αλλά παρόλαυτα η ιπποδύναμη ήταν μικρότερη από smart, των πιο γρήγορων. Στο προηγούμενο κραχ με το πετρέλαιο οι χωρητικότητες άρχισαν να πέφτουν δραματικά μέχρι να ηρεμήσει η αγορά και να ξαναρχίσουν να εμφανίζονται τα μεγάλα σύνολα. Τότε εξαφανίστικαν παραλίγο τα supercar και έκαναν αισθητή την παρουσία τους οι Ιάπωνες. Τέσπα για να τελειώνω, οι νέες νόρμες επιβάλλοουν χαμηλές εκπομπές. Υψηλού κυβισμού και πολύστροφα μοτέρ εγκαταλείπονται για την χρήση μικρότερων (downsizing) με χρήση υπερτροφοδότη. Οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με όλα τα παραπάνω σύνολα, αλλά σε πρώτη φάση πιο οικονομικό είναι για μια εταιρία να προβεί σε πρώτη φάση σε downsizing.
  6. Κάνε επεξήγηση.... Το ότι βγάζουν πολλά άλογα από λίγα κυβικά με ατμοσφαιρική αναπνοή για μένα είναι μαγκιά από τεχνολογικής άποψης. Αν πάμε έτσι τότε τα Μ για τα άλογά τους δεν έχουν ροπή....Τα evo, sti δεν έχουν ροπέςγιατα κυβικά τους;;;;Τι μου τα συγκρίνεις με 12κύλινδρα;;; Όσο για την οδηγική απόλαυση δεν είναι ανάγκη να έχεις 800000000cc για να σου μιλάει το αμάξι... Eίναι ανάλογα τις επιλογές του καθένα γιατί οι gt3,esprit, xj220, eb110 και πόσο μάλλον η f40 δεν θεωρούνται αμάξια για νοικοκυρές και πόσο μάλλον τα μηχανικά τους σύνολα...
  7. 60kg ροπή τα θεωρείς λίγα;;;; Το rx fd είχε 280Ps και 37kg ροπή περίπου από τα 1,3lt του renesis. Το τωρινό rx8 είναι 1,3 βγάζει 230Ps και 21kg ροπής. Βρες μου κάτι αντίστοιχο από έταιρο ατμοσφαιρικό σε αυτήν την τάξη μεγέθους κυβικών. Τώρα που κολλάνε τα άλογα με την ροπή δεν καταλαβαίνω και μάλλον τα χεις χάσει...Ενα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ πάντα έχει περισσότερη ροπή από το αντιστοιχο ατμοσφαιρικό και μπορείς να πετύχεις υψηλότερες τιμές απόδοσης αν παίξεις με την πίεση υπερπλήρωσης. Επειδή λες για κυβικά και ροπή δες τι ροπή έχουν τα kompressor και τι τα νέας κοπής turbo 1.6 οpc,1.4lt tsi(δεν σου βάζω τον 20vt γιατί είναι ίδια κυβικά)που βγάζουν παραπάνω και από τον 1,8.... Διάβασε λίγο τι παίζει με τα μοτέρ και σύγκρινε τεχνολογίες. Να υποστηρίζουμε κάτι και να ξέρουμε να το δικαιολογούμε και μην πετάμε ότι μας κατέβει....
  8. Κατσε ρε συ...Γιατί αν δεις η υπάρχον 350 βγάζει θεωρητικά μέχρι και 310Ps όταν ο biturbo 335 βγάζει 306 (τώρα πια single turbo). Τωρα με τα μοτέρ δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έχει ανακοινωθεί η κυκλοφορία 3,5 biturbo και ο 5,5biturbo. Δεν ξέρω τι θα επικρατήσει πια καθώς εδώ είχα βρει πληροφορίες για τον comprex που θα έβγαζαν και ανέφεραν καιτα υπόλοια σύνολα: http://www.carpoint.com.au/news/2010/prestige-and-luxury/mercedesbenz/comprexcharged-baby-amg-to-take-on-rs3-and-m1-18751 Η nissan πάντως δεν βγάζει μόνο 485Ps και έχει ακουστεί ότι έχουν σπάσει πολλών gtr τα μοτέρ τους....
  9. To 78 δεν υπήρχε euro. Μέχρι και το 90 τα 100,000δρχ θεωρούνταν βασικός μισθός ενώ τώρα είναι 700euro κοντά 200,000δρχ+. Καλύτερα η σύγκριση να γινόταν με το '02 ή ακόμη μέχρι πριν λίγους μήνες πριν πάει στο δι@ολο η βενζίνη.... Όσο για την ακρίβεια...εγώ θα πω ότι απλά δεν κινείται φύλο.... η κατάσταση είναι τραγική...
  10. Sorry παιδιά αλλά δεν παίζει να το μεταφράσω...Εν ολίγοις έχει να γίνει μεγάλη μάχη σε λίγο καιρό δεδομένου ότι ήδη έχουν κυκλοφορήσει εικόνες με Μ1 με μοτέρ 3,0biturbo 380Ps(αλλού λένε με μονό turbo και παλιά ακουγόταν για 2,2 Biturbo 300Ps) και RS3 (λογικό επακόλουθο του ΤΤRS με τον πεντακύλινδρο 2,5άρη των θεωρητικών 340Ps...Η amg εξελίσσει παλαιότερη τεχνολογία υπερτροφοδότησης (comprex) με στόχο τους παραπάνω όταν κυκλοφορήσει η νέα Β class στο αμάξωμα της οποίας θα βασίζεται η clc με τετρακίνηση. Δεδομένης της ύπαρξης του diesotto και της παραδοχής για εισαγωγή του κάποια στιγμή στην παραγωγή προβλέπονται συναρπαστικοί κινητήρες πόσομάλλον όταν θέλει να παίξει σε πιο μη παραδοσιακά χωράφια...To vag άνοιξε τους ασκούς και οι mercedes-bmw αν και άργησαν αρχίζουν και απαντάνε δυναμικά....
  11. Δεν θυμάμαι ρε συ, αλλά νομίζω στην 3ετία είχε γίνει η απόσβεση με τις τότε τιμές....Τώρα είναι αλλιώς πιστεύω.
  12. Ένα περιοδικό δοκίμασε την Χ3 βενζινοκίνητη και πετρέλαιο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι αν κάνεις πάνω από 20k km το χρόνο τότε συνέφερε το πετρέλαιο γιατί έχεις καλύψει την διαφορά στην τιμή και τα υπόλοιπα μένουν στην τσέπη σου. Όσο για τέλη-τεκμήρια εγώ είμαι κατά καθώς έτσι είναι σαν τόσα χρόνια να θεωρείς άλλης κατηγορίας τους πολιτες εκτός Αθηνών και Θεσαλονίκης όπου επιτρέπεται το πετρέλαιο.
  13. Όποιος αντέχει ας μπει στο site να δει και τα Videos...
  14. Λοιπόν ζητώ συγγνώμη για το τελευταίο σχόλιό μου αλλά ήταν επειδή στην αρχή έκανες χαρακτηρισμούς λες και εσύ (στην προκείμενη φάση γιατί εσύ απάντησες αλλά κανονικά πήγαινε σε όλους) δεν έχεις κάνει ποτέ ανωριμότητα. Δεν θα σε κρίνω για την ανωριμότητά/όρεξή/γούστο σου αλλά δεν γίνεται να κατακρίνουμε κάτι ενώ και εμείς έχουμε κάνει αντίστοιχα ακόμη και σε μικρότερο βαθμό. Τώρα για τα φανάρια και τις κόντρες υπάρχουν σημεία που δεν ενοχλείς πραγματικά κανέναν και αν όλο το forum είναι κατά αυτού τότε ας σβήσει και το αντίσοιχο thread. Τώρα για τα club και τα μπουζούκια αν και δεν συχνάζω σε αυτά δεν μπορώ να πω ότι έχω δει από αυτά όσες φορές έχω πάει εν αντιθέση με bmw-mercedes-audi-porsche-lambo-hummer kok. Απεναντίας ακούω συχνά για trackdays σε Μέγαρα και Σέρρες από τα club τους όπου έχουν συμμετοχή. Κακά τα ψέματα αν θες αμάξι για πουλ μουρ σε μπουζούκια δεν παίρνεις evo όταν στα ίδια λεφτά χτυπάς 335 (σχεδόν). Η ειρωνία επομένως πήγε λες και κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και ότι πολλές φορές κανείς από εμάς δεν έχει παρουσιάσει αποκλίνουσα από το μ.ο συμπεριφορά...Ήταν το δηκτικό ύφος του δικού σου ύφους που γέννησε την ειρωνία στο δικό μου.Sorry, την επόμενη φορά θα είμαι πιο σαφής και λιγότερο δηκτικός με την σειρά μου. Για τα ημισλικ ξέρω για άτομα που φοράνε για να βελτιώσουν το κράτημά τους και τα φοράνε εκτός χειμώνα ή το χειμώνα απλώς δεν το μετακινούν και δεν λέω ότι είμαι υπέρ. Για τον καταλύτη είμαι ενάντια στο βγάλσιμο αφού μπορείς να δώσεις λεφτά και να έχεις και απόδοση αλλά και υποτυπώδη προστασία στο περιβάλλον. Τώρα στις εκδηλώσεις αυτές δεν φταίει ο μικρός κάγκουρας αλλά αυτός που θέλει να φάει τα λεφτά του εκμεταλευόμενος την δίψα του άλλου να παρακολουθήσει δυνατά αμάξια σε μια πίστα...Άσχετα αν με τα 15-20euro που δίνεις οι υπηρεσίες είναι άθλιες... Πάντως μια διόρθωση...Μην κρίνουμε την ηλικία καθε αυτό αλλά τα μυαλά που κουβαλάει ο καθένας...Δεν αντιλέγω ότι πιο πιθανό είναι να είναι ο 18άρης πιο θερμόαιμος στην οδήγηση αλλά δεν είναι πανάκεια.
  15. Ε τώρα και εσύ είσαι κακός...ήταν έρημος-ξεχασμένος δρόμος με 4 αμάξια μέσα σε λίγα λεπτά απλά να συναντώνται...
×