Jump to content

cocos

Members
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cocos

  • Rank
    1st GEAR
  • Birthday 10/02/1987

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    w202 c180 94'
  • ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
    bmw316 E46 05', toyota avensis 01'

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    PATRA
  1. Η ΣYNΔEΣH του point system με τα ασφάλιστρα των οχημάτων, η πλήρης απαγόρευση χρήσης κινητού στους επαγγελματίες οδηγούς λεωφορείων και η αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων στα 3 μέτρα, είναι τα σημαντικότερα μέτρα που προωθεί το Yπουργείο Υποδομών στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020. Ειδικότερα, δρομολογείται η σύνδεση του bonus malus (επηρεάζει το ύψος ασφαλίστρου) και με τις παραβάσεις του ΚΟΚ (point system) και όχι μόνο με τα ατυχήματα, που ισχύει σήμερα. Παράλληλα, μεταξύ των 20 μέτρων που πρότεινε ο υπουργός για τη μείωση των δυστυχημάτων περιλαμβάνονται: – Προώθηση μελέτης για ταχύτερη πρόσβασης στα νοσηλευτικά ιδρύματα με ειδικές λωρίδες κατεύθυνσης (contra flow), – Αλλαγή πολεοδομικού κανονισμού για ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου (από 2,10 να γίνει 3 μέτρα). – Πλήρης απαγόρευση συνομιλίας επαγγελματιών οδηγών λεωφορείων με κινητό τηλέφωνο με οποιονδήποτε τρόπο. Η όποια ομιλία για υπηρεσιακούς σκοπούς γίνεται αφού έχει ακινητοποιηθεί το λεωφορείο σε στάση. – Πρόγραμμα ασφαλούς πρόσβασης στα σχολεία, με την εξασφάλιση διαβάσεων κυρίως πάνω από κεντρικές οδούς (πεζογέφυρες, πεζοδρομήσεις κ.λπ.) – Υιοθέτηση δράσεων που ενισχύουν την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού οδικής ασφάλειας, όπως κράνη δικυκλιστών και ειδικές θέσεις για τα βρέφη και παιδιά. Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στο Yπουργικό Συμβούλιο των βασικών αξόνων του σχεδιασμού για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας τόνισε ότι πέρα από το ανυπολόγιστο κόστος της ανθρώπινης απώλειας, το κοινωνικοοικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων εκτιμάται σε ποσό ύψους άνω των 5 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται στην έκτη χειρότερη θέση στον πίνακα των 27 κρατών της Ε.Ε. πηγη: http://www.express.gr/news/ellada/247745oz_20091223247745.php3
  2. Την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας πέντε ασφαλιστικών εταιρειών αποφάσισε ομόφωνα η Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης, με το αιτιολογικό ότι δεν ανταποκρίθηκαν στην υποχρεώση τους να καλύψουν τα απαιτούμενα περιθώρια φερεγγυότητας. Πρόκειται για τις εταιρείες Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ, Ασπίς Πρόνοια ΑΕΑΖ, Γενική Ενωση ΑΕΕΓΑ (General Union), Γενική Πίστη ΑΕΕΓΑ (General Trust) και Γ.Η. Σκούρτης ΑΕΕΓΑ. Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης. Η απόφαση ελήφθη μετά από εισήγηση του Γενικού Διευθυντή, «με γνώμονα τη διασφάλιση των συμφερόντων των χιλιάδων ασφαλισμένων, των εργαζομένων και της αξιοπιστίας του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης». Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη, ότι: «η ΕΠ.Ε.Ι.Α. από μακρού χρόνου, εξάντλησε όλα τα περιθώρια επίλυσης του προβλήματος δίνοντας επανειλημμένα την ευκαιρία να καλυφθούν τα απαραίτητα περιθώρια φερεγγυότητας. Παρά ταύτα, οι εν λόγω εταιρείες παρουσίαζαν αδυναμία να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους έναντι των ασφαλισμένων τους, αλλά και των εργαζομένων τους». »Αντί να κατατεθούν τα οφειλόμενα ποσά στους συγκεκριμένους λογαριασμούς, στις 16 και στις 18 Σεπτεμβρίου 2009 εμφανίστηκε στην ΕΠΕΙΑ ο κ. Παύλος Ψωμιάδης (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ) και προς κάλυψη των απαιτούμενων ποσών των τεσσάρων πρώτων εκ των προαναφερόμενων εταιρειών κατέθεσε εγγυητική επιστολή ύψους 550 εκατ. ευρώ της τράπεζας HSBC, η οποία μετά από έλεγχο της Τραπέζης της Ελλάδος αποδείχθηκε ότι δεν είναι γνήσια. »Το γεγονός αυτό μας γνωστοποίησε η ΤτΕ με σχετικό έγγραφό της (αρ.πρ: ΙΔ/27 της 18/09/09) υποδεικνύοντας ταυτόχρονα και την άμεση ενημέρωση των Εισαγγελικών Αρχών, ενημέρωση στην οποία η ΕΠ.Ε.Ι.Α. έχει ήδη προβεί από 18/09/09. »Με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο η ΕΠ.Ε.Ι.Α. ορίζει επόπτες ασφαλιστικής εκκαθάρισης και ζήτησε από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών να ορίσει Επόπτη Χαρτοφυλακίων Ζωής. Σημειώνεται ότι: »Για τον Κλάδο Αυτοκινήτων κάλυψη θα παρέχει το επικουρικό κεφάλαιο για 30 ημέρες, έτσι όπως προβλέπεται από το νόμο. »Για τον Κλάδο Ζωής, με βάση πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, ορίζεται από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Επόπτης Χαρτοφυλακίων Ζωής, ο οποίος αναλαμβάνει τη λειτουργία της εταιρείας μέχρι να μεταβιβαστούν τα χαρτοφυλάκια ζωής σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, καταβάλλοντας αποζημιώσεις σε ασφαλισμένους και δικαιούχους, καθώς και τους μισθούς στους εργαζόμενους. »Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζεται ότι όλοι οι ασφαλισμένοι στον Κλάδο Ζωής, δε θα χάσουν τα δικαιώματά τους και τα χρήματα που έχουν αποταμιεύσει. »Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο Ζωής θα συνεχίζουν να εργάζονται μέχρι να μεταβιβαστούν τα χαρτοφυλάκια σε άλλες εταιρείες, στις οποίες αναμένεται να απορροφηθεί το μεγαλύτερο μέρος των εργαζόμενων». Οι σχετικές αποφάσεις έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΕΠΕΙΑ, www.pisc.gr. Δικαστικά θα κινηθεί η Ασπίς Πρόνοια Σε ανακοίνωση της Ασπίς Πρόνοια σχετικά με την απόφαση της ΕΠ.Ε.Ι.Α. αναφέρεται ότι «οι εταιρείες του ομίλου Ασπίς Πρόνοια θα στραφούν αμέσως με κάθε νόμιμο μέσο κατά της αποφάσεως αυτής». Προσθέτει δε ότι είχε ζητηθεί ολιγοήμερη παράταση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου «για την ολοκλήρωση των αυξήσεων κεφαλαίου και την εντεύθεν κεφαλαιακή ενίσχυση» από τις εταιρείες Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ, Ασπίς Πρόνοια ΑΕΑΖ, Γενική Ένωση ΑΕΓΑ και Γενική Πίστη ΑΕΓΑ. «Ούτε η παράταση αυτή δόθηκε ούτε και οι απόψεις των εταιρειών για τον τρόπο προσδιορισμού της κεφαλαιακής τους επάρκειας εισακούστηκαν», σημειώνεται χαρακτηριστικά και προστίθεται ότι «οι εταιρείες του ομίλου Ασπίς Πρόνοια θα στραφούν αμέσως με κάθε νόμιμο μέσο κατά της αποφάσεως αυτής, η οποία αποτελεί πλήγμα για τον όμιλο, αλλά και για τους εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένους που περιέβαλαν πάντοτε τις εταιρείες του ομίλου Ασπίς Πρόνοια με την αμέριστη εμπιστοσύνη τους». Μέχρι σήμερα έχουν ανακληθεί οι άδειες συνολικά 50 εταιρειών My link
  3. απο τισ φωτο που ειδα μεχρι τωρα παρατηρησα οτι ολοι(σχεδον) εχετε καινουργια mercedes και η φωτογραφια ειναι λεσ και ειναι απο αντιπροσωπεια αυτοκινητων(δεν το λεω για κακο απλα ετσι μου θυμισε με τοσα mercedes καινουργια μαζεμενα).μονο ενα w202 ειδα τερμα στο βαθος δεξια για αυτο λοιπον εμεισ οι αλλοι με τα παλιοτερα αυτοκινητα τησ φιρμασ θα πρεπει να δωσουμε του χρονου βροντερο παρον για να μην ξεχναμε απο που αναδειχθηκε η mercedes υ.γ κρειφτε και τπτ γιατι θα μασ πιασει καταθλιψη οσοι δεν ηρθαμε
  4. απλα λεω οτι αν καποιος ειχε παρει αμαξι με 45000 ευρω ενω εκανε ξερω και εγω 60000ευρω και σε τρια χρονια το πουλησει 45000ευρω 'γενικα' δεν χανει(διοτι ασ πουμε οτι μπορει να τα ειχε στην τραπεζα και να τοκιζονται).τελος παντον μην χαλαμε το θεμα και πρεπει να αλλαξουμε τιτλο για τριτη φορα!!!(χιχι )
  5. 1oν αν υπαρχει ενα προβλημα με τισ κοκκινεσ πινακιδες ειναι μηπωσ μετα αν το πουλησεις σου πει ο αλλος λιγοτερα χρηματα λογο του οτι και εσυ το πηρες λιγοτερο.πχ πολλοι που μπορουν το παιρνουν με κοκκινες πινακιδες και σε τρια τεσσερα χρονια το πουλανε στα λεφτα που το πηρανε οποτε ουσιαστικα δεν χανουν λεφτα 2ον εμεις εχουμε χρονια τωρα (14) κοκκινες πινακιδες και ειμαστε περηφανοι για αυτο γιατι και μερχι πριν λιγο καιρο καταλαβαινανε ολοι οτι ειμασταν πολυτεκνοι και μας αρεσε ειχε πλακα!!! 3ον βεβαια τα τελευταια χρονια γεμισαμε με τετοιεσ πινακιδες και δεν μου κανει αισθηση ποια, τωρα οποιος τισ θεωρει κακιεσ η δεν ξερω και εγω τι κακο του κεφαλιου του. υ.γ αυτο που δεν θεωρω σωστο ειναι να βλεπω καποιοι οποιοσ και αν ειναι αυτος να χρησιμοποιουνε αυτες τισ διευκολυνσεις του κοινωνικου κρατους στο να παιρνουν πχ καμπριο, διπορτα η δεν ξερω και εγω τι.δλδ δεν ειναι κριμα να δινουν σε εναν πολυτεκνο την δυνατοτητα να παρει οικογενειακο αμαξι και ο αλλος να πηγαινει να παιρνει το slk θεωρω οτι θα πρεπει να υπαρχει και καποιος ελενχος, η πχ γνωστος μου πηγε και πηρε αναπηρικο και καλα ,οχι ειδικο για αναπηρους απλα ποιο φθηνο ως και καλα αναπηρικο και πηρε το mazda rx8 , δεν ειναι κοροιδια.
  6. αλλοι περνανε καλα και αλλοι διαβαζουν για εξεταστικη που θα παει σε κανα 2χρονια θα περναω και εγω καλα ,περιμενουμε φωτογραφιες video ktl ktl.
  7. μηπωσ δηλωνεισ οτι στισ κλεψανε
  8. ετσι φαινεται απο οτι λενε οι φιλοι εδω
  9. απο οσο γνωριζω ,εγω μπορω αν θελω να παω και να αλλαξω τισ κοκκινεσ πινακιδεσ σε κανονικεσ, τωρα ποια ειναι ακριβωσ η στιγμη που γινεται αυτο δεν ξερω,ετσι μασ εχουν πει μηπωσ πρεπει να περασουν καποια χρονια απο την στιγμη τησ αγορας ή οταν ενηλικιώνονται τα παιδια δεν ξερω ακριβως
  10. δλδ πια ειναι η διαδικασια και ποσο περιπου το κοστος θα εχεισ το ιδιο νουμερο η αλλο και εγω πχ που εχω κοκκινεσ θα συνεχισουν να ειναι κοκκινες αν ξερεισ οτιδηποτε απο τα παραπανω αν μπορεισ πεσ μασ!!! ευχαριστω!!!
×