

cls500amg
Members-
Content count
526 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
cls500amg last won the day on September 30 2015
cls500amg had the most liked content!
Community Reputation
15 NeutralAbout cls500amg
-
Rank
2nd GEAR
- Birthday 07/29/1975
Previous Fields
-
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
CLS 500
-
ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
MAZDA XEDOS 6
Profile Information
-
ΦΥΛΟ
Male
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
MBCLUB CAR of the YEAR 2012! >Λεπτομέρειες Διαγωνισμού<
cls500amg replied to spi89's topic in Εκδηλώσεις του mbclub
Συγχαρητηρια σε ολους! Σας ευχομαι απο την ηλιολουστη Κρητη καλη χρονια με υγεια και στην λεσχη μας παντα επιτυχιες και ενα δημιουργικο 2013!..Ευχομαι να καταφερω να ερθω και σε καποια συναντηση.- 54 replies
-
- car of the year 2012
- διαγωνισμός
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
MBCLUB CAR of the YEAR 2012! >Λεπτομέρειες Διαγωνισμού<
cls500amg replied to spi89's topic in Εκδηλώσεις του mbclub
Δεν ειπε κανεις οτι αδικειται απο τους ψηφους νομιζω!..αλλωστε μια παρεα ειμαστε δεν κανουμε διαγωνισμο για το ποιος εχει το καλυτερο αυτοκινητο εδω.Αλλωστε ειναι κοινο μυστικο οτι αυτο βρισκεται στην χαλκιδα! Απλα εγω συμφωνησα με τον Χρηστο οτι καλυτερα να μην επικεντρωνεται μονο στο αυτοκινητο το ονομα του διαγωνισμου που τελικος κρινεται απο το συνολικο αποτελεσμα μιας φωτο και οχι απο καποια τεστ σε πιστα η δρομο η τελοσπαντων καποια αλλη δοκιμασια.- 54 replies
-
- car of the year 2012
- διαγωνισμός
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
MBCLUB CAR of the YEAR 2012! >Λεπτομέρειες Διαγωνισμού<
cls500amg replied to spi89's topic in Εκδηλώσεις του mbclub
Θα συμφωνησω και εγω οτι καλυτερα να γινει η ονομασια photo of the year. Βλεπω ντερμπι παντος!!..Ας κερδισει ο καλυτερος συνολικα.- 54 replies
-
- car of the year 2012
- διαγωνισμός
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
MBCLUB CAR of the YEAR 2012! >Λεπτομέρειες Διαγωνισμού<
cls500amg replied to spi89's topic in Εκδηλώσεις του mbclub
Δεν μας εστειλες και καμια απο το δικο σου! Θα ηθελα να πω ασχετο βεβαια αλλα η φωτο που τραβηξα δεν εχει καμια επεξεργασια.- 54 replies
-
- car of the year 2012
- διαγωνισμός
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
MBCLUB CAR of the YEAR 2012! >Λεπτομέρειες Διαγωνισμού<
cls500amg replied to spi89's topic in Εκδηλώσεις του mbclub
Και απο εμενα!- 54 replies
-
- car of the year 2012
- διαγωνισμός
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Και να ειχαμε κουταλι θα μας το εβαζε στον κ0λ0 η εφορια!..για τα μεγαλα κυβικα δηλαδη γιατι μονο εκει υπαρχει διαφορα και πραγματικο οφελος.
-
Δεν ειναι και τελειως τσαμπα!..στην ουσια σου χαρίζουν το extra εξοπλισμο μιας και συνηθως προκειται για αυτοκινητα ετοιμοπαραδοτα.Τορα αν ζητησεις εσυ ενα αυτοκινητο παραγγελια το χρωμα που θελεις με βασικο εξοπλισμο εκει θα ειναι η μαγκια να κανουν ενα 20-30%.Δηλαδη την νεα Ε απο 47 να την παρεις 37000-32000! Ο αλλος μπορει να μην θελει τον extra εξοπλισμο που εχει απανω το αυτοκινητο και να ηθελε κατι αλλο π.χ. amg pack αντι για δερμα Nappa. Σε καθε περιπτωση παντος καλες ειναι οι προσφορες αν βρεις το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει. Οτι και να παρεις ομως σε 1 χρονο θα εχει χασει 20-25%..
-
Αμεση απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη
cls500amg replied to PANAGIOTIS's topic in Νέα και Εξελίξεις της ΜΒ
Εγω νομιζω αργησαν παρα πολυ.Πλεον οι καινουργιοι κινητηρες βενζινης ειναι πολυ καλυτεροι σε αποδοση και η ψαλιδα στην καταναλωση εχει κλεισει πολυ.Εγω παντος δεν θα επαιρνα diesel τορα πριν 5 χρονια ισως. -
Μονο οι Ελληνες αντιπροσωποι θα μπορουσαν να κανουν αυτη την μεγιστη κομπινα!!!..Φαντασου με αυξηση 4& του ΦΠΑ + φορο πολυτελειας να φθηναινουν τα αυτοκινητα!.. Ελλαδα the Neverland! Ετσι για την ιστορια η Mercedes οπως και η BMW στα νεα της μοντελα εχει κανει την κομπινα το κερδος της εταιριας να μπαινει στο τελος και οχι στην αρχικη τιμη του αυτοκινητου που επιβαρυνεται με τον φορο πολυτελειας.Ο πρωτος που το καταλαβε βεβαια ηταν ο παναγιωτης. Φυσικα αυτο δεν μπορουν να το κανουν στα ακριβα μοντελα οπως η maybach που λεει ο φιλος γιατι αναγκαστικα η εργοστασιακη αξια ειναι πολυ υψηλη.C-CLASS,E-CLASS,SLK,CLS τις πιανει ομως.Στην cls εχει μεν φορο πολυτελειας αλλα πολυ μικροτερο απο οτι θα επρεπε να ειχε βασει νομου. Φαντασου φιλε spartan οταν κανει περιπου 37000 το facelift καινουργιο με φορους και παπαριες ποσο θα πρεπει να πουλησεις εσυ το δικο σου που στανταρ σου ειχε παει κανενα 50 αρικο... Βαζω το παρακατω κατατοπιστικο αθρ απο την ΗΜΕΡΗΣΙΑ!... Το υπουργείο Οικονομικών ως γνωστόν προσπαθεί με κάθε τρόπο να αντλήσει χρήματα από όλους τους κλάδους. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο έδειξε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά αυτοκινήτου από την οποία προσδοκούσε να αυξήσει τα δημοσιονομικά έσοδα. Ομως παρά την επιβολή Φόρου Πολυτελείας αλλά και την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ τα έσοδα από τον κλάδο του αυτοκινήτου συνεχώς μειώνονται! Ο λόγος δεν είναι μόνο η ύφεση. Κάποιες εισαγωγικές εταιρείες κατάφεραν να αναπροσαρμόσουν έγκαιρα τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους προς τα κάτω βέβαια ώστε τα ΙΧ που εισάγουν στη χώρα μας να μην υπόκεινται σε Φόρο Πολυτελείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί κάποιο πολυτελές μοντέλο με τιμή λιανικής 52.000 ευρώ το οποίο “καταφέρνει” να γλιτώνει το Φόρο Πολυτελείας καθώς η εργοστασιακή του αξία κυμαίνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στις 18.600 ευρώ! Βέβαια ο πελάτης σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μάθει την πραγματική αξία του αυτοκινήτου καθώς στην “αναλυτική” προσφορά των μοντέλων ως βασική αξία οχήματος (προ φόρων) αναγράφεται 34.872 ευρώ, χωρίς όμως πουθενά να υπάρχει η επιβάρυνση για το Φόρο Πολυτελείας όπως θα έπρεπε... Ενα άλλο παράδειγμα τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε υπερπολυτελές όχημα με κινητήρα 3,5 λίτρων του οποίου η αξία λιανικής κυμαίνεται πάνω από τις 68.000 ευρώ και βέβαια ούτε αυτό υπόκειται σε Φόρο Πολυτελείας. Ο λόγος είναι απλός καθώς η εργοστασιακή του αξία είναι χαμηλότερη από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στα 19.700 ευρώ οπότε και δεν καταβάλλει τον εν λόγο φόρο. Οι καταναλωτές ωστόσο βλέπουν ως τιμή προ φόρων όχι την εργοστασιακή του αξία αλλά το ποσό των 47.500 ευρώ... Βέβαια το παράλογο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως αν κάποιος εισάγει από άλλο κράτος μέλος το ίδιο ακριβώς μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο στο εξωτερικό θα πρέπει να καταβάλλει Φόρο Πολυτελείας με αποτέλεσμα το εισαγόμενο μεταχειρισμένο να στοιχίζει ακριβότερα από ότι το αντίστοιχο καινούριο κατά πολλές χιλιάδες ευρώ! Από την άλλη μεριά βέβαια το κράτος από τις χαμηλές εργοστασιακές αξίες χάνει πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ είναι πλέον απαγορευτικές... Το εν λόγο ζήτημα έχει αναστατώσει εισαγωγείς αλλά και εμπόρους καθώς οι μεν πρώτοι κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό αφού ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών καταβάλλουν το Φόρο Πολυτελείας ενώ από την άλλη μεριά οι ανεξάρτητοι έμποροι που εισάγουν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό πλέον δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν καμία συναλλαγή αφού το εισαγόμενο ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στοιχίζει ακριβότερα από το αντίστοιχο καινούριο
-
New motors include the twin-turbo 3.0-litre V6 which will be available in 306 and 354bhp!! Αυτο ειναι το καλυτερο απο ολα!..ευχομαι να περασει και στα υπολοιπα μοντελα ο Twin turbo.
-
Mercedes AMG V8 Engine honored with International Best Performance Engine of the Year 2010
cls500amg replied to pggiotas's topic in Νέα και Εξελίξεις της ΜΒ
Ατμοσφαιρικα 127 παρακαλω!..Οι προπέλες δεν διαφημιζαν οταν εβγαζε η mercedes τα compressor οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται?..απο οτι βλεπω αλλαξαν ροτα!..ευτυχως που υπαρχουν και οι νεοι κινητηρες 350-500-5,5 και θα παρουμε το αιμα πισω του χρονου πιστευω!.. -
Απο εσενα το ειχα προτοακουσει και εγω και ειχες απολυτο δικιο.Ξεκινησαν με την Ε μετα στην CLS και τορα στην SLK.Το κανουν και αλλες εταιριες π.χ. η BMW στην καινουργια 5.
-
Εισαγωγείς και έμποροι ζητούν εξηγήσεις για το θέμα από στελέχη του υπουργείου Οικονομικών Το υπουργείο Οικονομικών ως γνωστόν προσπαθεί με κάθε τρόπο να αντλήσει χρήματα από όλους τους κλάδους. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο έδειξε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά αυτοκινήτου από την οποία προσδοκούσε να αυξήσει τα δημοσιονομικά έσοδα. Ομως παρά την επιβολή Φόρου Πολυτελείας αλλά και την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ τα έσοδα από τον κλάδο του αυτοκινήτου συνεχώς μειώνονται! Ο λόγος δεν είναι μόνο η ύφεση. Κάποιες εισαγωγικές εταιρείες κατάφεραν να αναπροσαρμόσουν έγκαιρα τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους προς τα κάτω βέβαια ώστε τα ΙΧ που εισάγουν στη χώρα μας να μην υπόκεινται σε Φόρο Πολυτελείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί κάποιο πολυτελές μοντέλο με τιμή λιανικής 52.000 ευρώ το οποίο “καταφέρνει” να γλιτώνει το Φόρο Πολυτελείας καθώς η εργοστασιακή του αξία κυμαίνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στις 18.600 ευρώ! Βέβαια ο πελάτης σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μάθει την πραγματική αξία του αυτοκινήτου καθώς στην “αναλυτική” προσφορά των μοντέλων ως βασική αξία οχήματος (προ φόρων) αναγράφεται 34.872 ευρώ, χωρίς όμως πουθενά να υπάρχει η επιβάρυνση για το Φόρο Πολυτελείας όπως θα έπρεπε... Ενα άλλο παράδειγμα τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε υπερπολυτελές όχημα με κινητήρα 3,5 λίτρων του οποίου η αξία λιανικής κυμαίνεται πάνω από τις 68.000 ευρώ και βέβαια ούτε αυτό υπόκειται σε Φόρο Πολυτελείας. Ο λόγος είναι απλός καθώς η εργοστασιακή του αξία είναι χαμηλότερη από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στα 19.700 ευρώ οπότε και δεν καταβάλλει τον εν λόγο φόρο. Οι καταναλωτές ωστόσο βλέπουν ως τιμή προ φόρων όχι την εργοστασιακή του αξία αλλά το ποσό των 47.500 ευρώ... Βέβαια το παράλογο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως αν κάποιος εισάγει από άλλο κράτος μέλος το ίδιο ακριβώς μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο στο εξωτερικό θα πρέπει να καταβάλλει Φόρο Πολυτελείας με αποτέλεσμα το εισαγόμενο μεταχειρισμένο να στοιχίζει ακριβότερα από ότι το αντίστοιχο καινούριο κατά πολλές χιλιάδες ευρώ! Από την άλλη μεριά βέβαια το κράτος από τις χαμηλές εργοστασιακές αξίες χάνει πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ είναι πλέον απαγορευτικές... Το εν λόγο ζήτημα έχει αναστατώσει εισαγωγείς αλλά και εμπόρους καθώς οι μεν πρώτοι κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό αφού ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών καταβάλλουν το Φόρο Πολυτελείας ενώ από την άλλη μεριά οι ανεξάρτητοι έμποροι που εισάγουν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό πλέον δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν καμία συναλλαγή αφού το εισαγόμενο ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στοιχίζει ακριβότερα από το αντίστοιχο καινούριο! Μα για ποια εταιρια να λενε αραγε!!..Η νεα SLK απο 62000 που εκανε η 171 ξεκιναει απο 47000..
-
Εντάξει απο πίσω ειναι λιγο καλύτερο!!