Jump to content

apapa

Members
  • Content count

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

apapa last won the day on March 5 2017

apapa had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About apapa

  • Rank
    PARKING

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    a 170
  • ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
    KIA-JEEP

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    Thessaloniki
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    Ταξίδια

Recent Profile Visitors

2,227 profile views
  1. Εκτός από τη συσκευασία και τα όμορφα κουτιά, με το αστέρι, με το άλογο, με το μήλο, με τα στρασάκια, υπάρχει αντίστοιχα και όμορφο περιεχόμενο; Υπάρχει καινοτόμα τεχνολογία; Υπάρχει όφελος για τον καταναλωτή και το περιβάλλον; Κι εγώ έχω μία VARTA στο σπίτι μου που φορτίζει με ένα κινέζικο ηλιακό πανελάκι και αν μου κάνει ο ηλεκτρολόγος μου έναν χρονοδιακόπτη θα φορτίζει και με νυκτερινό. Τι και άμα τη βάλω μέσα σε ένα πλαστικό κουτί, κολλήσω και τον ταύρο της Lamborghini, πάλι VARTA δε θα έχω; Θέλω να καταλήξω ότι η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει απογειωθεί-αλλάξει σημαντικά. Ειδικά στα αυτοκίνητα. Σε όχημα του 1942, σήμερα, στο ίδιο πλαίσιο βάζω την μπαταρία, με τις ίδιες διαστάσεις, το ίδιο βάρος, απλά τώρα 12βολτη. Πόσο καιρό έχουμε ΑΑ, ΑΑΑ κλπ; Απλά τώρα τελευταία με τα κινητά μπήκε το λίθιο στη ζωή μας (αλλά και με πολλά προβλήματα στις φορτίσεις-εκφορτίσεις-εκρήξεις-αναφλέξεις). http://www.kathimerini.gr/814819/article/texnologia/gadgets/to-powerwall-toy-mr-tesla
  2. Με έβαλες σε διαδικασία, αλλά πράγματι δε τα έχασα ακόμη, υπάρχει διαφορά.Η δεξιά είναι μεγαλύτερη.
  3. apapa

    ap

  4. Πόσο θα κόστιζε να έβαζες ίδιας διαμέτρου σωλήνες; Εκτός εάν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό που η μία είναι μεγαλύτερη.
  5. Έγραψε!!!!!! Και τέλος του 2011, έκτακτος φόρος πολυτελείας για 1100 και πάνω, έκτακτη αύξηση τελών κυκλοφορίας, έκτακτος φόρος στην βενζίνη, έκτακτη αύξηση στον ΦΠΑ σε ανταλλακτικά και συνεργεία, διόδια και σε επαρχιακούς δρόμους και η ανάπτυξη καλά κρατάει. Δεν περνάμε καλά , περνάμε έκτακτα.
  6. Δυστυχώς δεν τα ισοπεδώνουμε, είναι κατεδαφισμένα και ισοπεδωμένα, ο ορισμός του επιπέδου. Σε μία χώρα όπου κλείνουν σχολεία (Λάρισα Κοζάνη Καστοριά), καταργούνται σιδηροδρομικές γραμμές (βιομηχανική ζώνη Πτολεμαΐδας), δεν δίνεται άδεια για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ή ανεμογεννητριών άν δεν υπάρχει συμμέτοχος (νταβατζής) μία τράπεζα , μια χώρα που δεν ξέρει εάν τα πετρελαιοκίνητα είναι βρώμικα ή όχι (με τεράστια κρίση στην αγορά αυτοκινήτων να μη βγάζει μια μόνιμη απόφαση για Αθήνα -Θεσσαλονίκη) μια χώρα που έχει διώξει Nissan, Opel, Namco, Mahindra, Pirelli ......., μια χώρα που επιτρέπει στη ΔΕΗ να δίνει ανταποδοτικό τέλος στον δήμαρχο για τις αρρώστιες που προκαλεί στους δημότες, πρέπει να το δω 10 φορές για να πιστέψω πως παρήγαγε κάτι πρωτοποριακό και σύγχρονο. Πόσο πιο αισιόδοξος θα ήμουν, άν άκουγα ότι σχεδιάζουν να κάνουν μονάδα παραγωγής φωτοστοιχείων, κινητήρων ανεμογεννητριών ή έστω καταλυτών αυτοκινήτων και φίλτρων για τα φουγάρα τους, ακούω ότι θα γίνουμε πρωτοπόροι στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και ναι η τεχνολογία έχει προχωρήσει και υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ειδικών χρήσεων)στην πολιτισμένη ευρώπη και ακόμα πιο πολλά animation, αλλά απέχουμε ακόμη από την ημέρα που θα αντικατασταθεί ολοκληρωτικά ο Κ.Ε.Κ. (υβριδικά) και ο ηλεκτρισμός θα προέρχεται αποκλειστικά από ηλ. στοιχεία και όχι από άλλες πηγές π.χ. κυψέλες υδρογόνου. Και εδώ κλείνω γιατί πέφτει η μπαταρία του laptop, (μετά από ένα χρόνο έφαγε τα ψωμιά της και πρέπει να πάει Γαλλία για ανακύκλωση). Πάντα φιλικά και με καλή διάθεση. Ναι αλλά £200,000 ??? Μπορείς να αγοράσεις το διαφημιζόμενο στο παραπάνω link REVA Phaedra με 12500 ευρο
  7. Καθόλου μίσος και ίσα ίσα που είμαι και λάτρης της τεχνολογίας. Αλλά δεν βλέπω να διαφωνείς με τα γραφόμενά μου ως προς την βρώμικη ενέργεια (που προέρχεται από καύσιμα είτε ορυκτά είτε πυρηνικά), ούτε ως πρός τον χρόνο φόρτισης (ενδείκνυται μόνο για οχήματα συγκεκριμένης χρήσης)και οι μπαταρίες βέβαια , ακόμα έχουν σαν πρώτο συστατικό τον μόλυβδο και μεγάλο βάρος (εκτός από αυτές με τα εξωτικά και πανάκριβα υλικά). Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι υπάρχει μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με το παρελθόν αλλά και πάλι βλέπουμε πως οι έρευνες στρέφονται στα άλλα καύσιμα (υδρογόνο)ή στον συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού. Όσο για τα παιχνίδια, να μου επιτρέψεις να επιμείνω στην άποψή μου, γιατί δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς το ερευνητικό πρόγραμμα του όποιου καθηγητή που ξεβράκωνε το Fiat 127 το φόρτωνε μπαταρίες Varta και έναν κινητήρα KIM και έβαζε τις βάσεις για την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα (καμαρώνοντας μαζί με την ομάδα του στα κανάλια). Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εμείς παιδιά με τα Meccano (υπάρχουν ακόμη) κατασκευάζαμε πιο πρωτοποριακές κατασκευές. Ζω πολλά χρόνια σε αυτή τη χώρα και όλα αυτά τα πράσινα τα ροζ και τα θαλασσί με τρομάζουν, συνήθως κρύβουν αρπαχτές από πίσω
  8. Το αστείο είναι ότι μετά από 150 χρόνια που δεν βρέθηκε λύση για την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν άνθρωποι που δήθεν πιστεύουν ακόμα σε αυτήν. Καλή η ηλεκτροκίνηση για τα παιχνίδια των φοιτητών-μαθητών στις διάφορες σχολές, ή τα διάφορα πολιτικά-οικονομικά παιχνίδια δημοτικών αρχόντων και πολιτικών (συνήθως πράσινων). Και άντε να κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά οχήματα σε χώρες όπου το ρεύμα προέρχεται από ήλιο, νερό ή αέρα, αλλά στην Ελλάδα όπου το ρεύμα είναι η πιο βρώμικη ενέργεια, ποιος ο σκοπός τους; Και μη ξεχνάμε ότι η ενέργεια ακόμη αποθηκεύεται σε μπαταρίες, άλλο ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο (κόστος και μόλυνση κατά την αντικατάσταση, χρόνος φόρτισης, βάρος κλπ.)
  9. Προσπαθώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό, με ποια λογική καθορίζονται τα νέα ποσά των τελών κυκλοφορίας για το 2011. Ήταν άδικα τα παλιά, ναι να συμφωνήσω. Αυτά είναι δίκαια; Ήταν πρασινωπά τα παλιά,ναι να συμφωνήσω. Aυτά είναι καταπράσινα; (Για τα ταξινομημένα προ του 2011 δεν γνωρίζουν τους εκπεμπόμενους ρύπους Ήταν αντιαναπτυξιακά τα παλιά; Σίγουρα ναι αλλά τα νέα; Ποιός θα πάει να αλλάξει το σαπάκι των 1000-1400cc (που είναι και η πλειοψηφία του στόλου) όταν δεν του δίνεται ένα επιπλέον όφελος; Και το κυριότερο, μη γνωρίζοντας εάν τον Οκτώβρη του 2011 δεν θα μιλάμε για μία ακόμη επινόηση της κυβέρνησης στα νέα τέλη του 2012.
  10. Άποψή μου ότι τέτοιες συζητήσεις περί αποσχίσεων ούτε για αστείο δεν πρέπει να αναφέρονται. Μην ξεχνάτε εδώ είναι Βαλκάνια, το Μαυροβούνιο μέχρι προχθές ήταν Σερβία. Χώρια που καθημερινά ακούμε για μεγάλες Αλβανίες, Θράκες και Κρητικές πολιτείες. Αλλά και έτσι λύνεται το πρόβλημα; Οι αποφάσεις των τοπικών κυβερνήσεων θα είναι προς το συμφέρον του λαού; Μιας όμως και το θέμα ξεκίνησε από την εξίσωση της φορολογίας του πετρελαίου θέρμανσης με αυτό της κίνησης, πιο γελοίο μέτρο από αυτό της χορήγησης επιδόματος θέρμανσης δεν θα μπορούσαν να σκεφτούν καθώς δεν είναι μόνο τα εισοδηματικά κριτήρια που πρέπει να λάβουν υπ΄ όψιν τους. Μάλλον προσπαθούν με αυτό το μέτρο να λύσουν δύο προβλήματα, αυτό του λαθρεμπορίου καυσίμων, αλλά και αυτό της εξυγίανσης των ασφαλιστικών ταμείων (σκεφτείτε πόσους γέρους και γριές θα ξεκάνουν με το κρύο φέτος). Άλλο ένα μεγαλειώδες μέτρο όπως αυτό των πράσινων τελών κυκλοφορίας.
×