Jump to content

e.t

Members
  • Content count

    209
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

e.t last won the day on June 4 2013

e.t had the most liked content!

Community Reputation

0 Neutral

About e.t

  • Rank
    1st GEAR

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    W204 Avantgarde
  • ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
    147

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    P.FALIRO
  1. Αφορά όλα τα Μέρκ από κάποια χρονιά και μετά?
  2. Έτσι είναι, ο Διοργανωτής έχει ακέραια την ευθύνη. Δεν τίθεται θέμα ηλιθιότητας θεατών, οδηγών,κλπ γιατί αυτή είναι δεδομένη. "Είματσε" ηλίθιοι από κούνια και εάν δεν υπάρχει υποχρέωση τήρησης στοιχειωδών κανόνων ασφάλειας στο οτιδήποτε δεν τηρούμε τίποτα. Ο κάθε ένας από εμάς θεωρεί τον εαυτό του σώφρονα αλλά αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει δυστηχώς και αρκετοί από εμάς ζούν από καθαρή τύχη. Αναλαμβάνουμε κινδύνους, αγνοώντας την πιθανότητα να πάει κάτι στραβά, είτε σαν οδηγοί, ακόμη χειρότερα σαν πεζοί, στην δουλειά, στα σπόρ-χόμπυ, την "απροσεξία" κάποια στιγμή θα την κάνουμε. Εάν εκείνη την στιγμή το σπάσει ο διάολος το ποδάρι του κάποιος εκεί γύρω θα την πληρώσει. Αναρωτηθείτε πόσες φορές έχετε μπεί για παράδειγμα με ταχύτητα σε μία στροφή χωρίς φυσικά να γνωρίζετε τι "κρύβεται" από πίσω. Κάποιοι από εσάς θα πείτε, όχι πολλές "εγώ προσέχω" και μπορεί να είναι και έτσι. Όχι πάντα όμως ! Μία "λάθος" στροφή, μία λάθος προσγείωση ! μία λάθος εκτίμηση κινδύνου τέλος πάντων κάποιες φορές καταλήγει στο χειρότερο. Το μόνο που χρειάζεται είναι η παρουσία π.χ ενός αντικειμένου ή υποκειμένου που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται "εκεί". Ένα σταματημένο αυτοκίνητο, ένας άνθρωπος, λάδια.............μερικά δένδρα ............ ένα Αφγανάκι ! (προσοχή λοιπόν και που αφήνετε και τις μπόμπες, κάποιος μπορεί να χτυπήσει)
  3. Θα οργανωθούμε για καμιά ομαδική ..................για εμπρησμό ? χε !
  4. Απόλυτα λογικό αυτό που λές (και εσύ φίλε menios). Αλλά η λέξη "ευσταθεί" και η "λογική" μπορεί να μην ισχύουν πλέον στις μέρες μας. Εάν ισχύει πάντως ότι τα εγχώρια μεταχειρισμένα δεν θα επιβαρύνονται με φόρο , τότε σκοτώνουν την εισαγωγή μεταχειρισμένων και σταδιακά θα υπάρξει άνοδος τιμών των εγχώριων μεταχειρισμένων, από την στιγμή που θα πάψει η αγορά να τροφοδοτείται από νέες εισαγωγές. Το να χώσουν τον φόρο όμως μόνο στα εισαγώμενα , χλωμό το βλέπω .Διαφορετικά η φίλη μας η Γερμανία θα μας πάει στα δικαστήρια για "άνιση" μεταχείριση των σκουπιδιών της. Ίσως σκαρφιστούν κάτι και για τα εγχώρια, μιάς και δεν έδωσαν μέχρι στιγμής τον οβολό τους. Τι θα λέγατε τότε για αντιστάθμισμα και για κανέναν νέο φόρο κτήσης ? (κατά το "τέλος μεγάλου κυβισμού" που πληρώθηκε προ διμήνου). Λυπάμαι τον κόσμο που θα χάσει τις δουλειές του. Jeep, Subaru και άλλα "μαγαζιά" βρίσκονται ήδη στα πρόθυρα της διάλυσης
  5. Λογικά ο φόρος πολυτελείας θα καταβάλεται από τον αγοραστή και για εγχώρια μεταχειρισμένα. Δεν μπορεί για παράδειγμα κάποιος να αγοράσει από μάντρα/εμπορία/αντιπροσωπεία και κατά τη μεταβίβαση να πληρώσει φόρο πολυτελείας για το τάδε CLK "Γερμανίας", ενώ εάν είχε διαλέξει το διπλανό CLK "Eλληνικό" να μην πληρώσει. Δεν μπορεί να ισχύσουν διαφορετικά καθεστώτα για τα μεταχειρισμένα και να γίνει διαχωρισμός σε εισαγώμενα και "Ελληνικά" (αυτό λέει η λογική). Οπότε εάν κάποιος από εμάς θελήσει να πουλήσει αύριο το "υπερτιμημένο" αμάξι του, ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να χώσει κάμποσα χιλιάρικα σε φόρο πολυτελείας. Ένα ποσό το οποίο κατά κάποιο τρόπο θα επωμιστεί ο τωρινός ιδιοκτήτης χαμηλώνοντας την τιμή εάν θέλει να το δώσει. Σχετικά με εργοστασιακές τιμές, είδα το τιμολόγιο της δικής μου ταπεινής W204 όπου αναφέρονται τα εξής ποσά Αξία αυτοκινήτου πρό φόρων = 26.000 Αξία πρόσθετου εξοπλισμού = 1.500 Συνολική αξία αυτοκινήτου ΠΡΟ φόρων = 27.500 Στην ανωτέρω τιμή χώνουν έπειτα α) το Φ.Π.Α και β) Το ειδικό τέλος ταξινόμησης. Οπότε εάν αυτά τα 26.000-27.500 είναι η εργοστασιακή αξία τότε ισχύει το 20% στον φόρο πολυτελείας + 2% στην αύξηση του Φ.Π.Α και η αύξηση της τιμής του αυτοκίνήτου θα είναι 6.000 ευρώ !!!!!!!!!! . Εάν το ίδιο αυτοκίνητο πουληθεί μεταχειρισμένο 1 έτους με την μικρή απομείωση της αξίας του ο αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει 4.-5.000 φόρο πολυτελείας, κάτι που θα τον αποθαρύνει απο΄το να το αγοράσει. (τις παραπάνω μπούρδες τις γράφω, σε περίπτωση που κάποιος χάρηκε ότι το αμάξι του πήρε αξία και μπορεί να το μεταπωλήσει υψηλότερα εξαιτίας της αύξησης τιμής των καινούργιων , να το ξεχάσει διότι η όποια διαφορά στην αυξημένη τιμή που θα πληρωθεί από τον αγοραστή θα πρέπει να καταβληθεί στο κράτος ως φόρος πολυτελείας. Μάλιστα εξαιτίας αυτού ο πωλητής θα αναγκαστεί να κόψει επιπλέον από το "σημερινό τίμημα για να προσελκύσει αγοραστή. Για παράδειγμα εάν ήθελα να πουλήσω σήμερα το αμάξι μου 33.000 (επειδή ας πούμε τόσο αξίζει τώρα) με τα νέα μέτρα ο αγοραστής θα πρέπει να δώσει και άλλα 4.-5.000 σε φόρους. Ή δεν θα το αγοράσει ή θα το αγοράσει άν του κόψω κανά 3.-4.000 για πλάκα. Κοινώς τα παντρευτήκαμε. Από "αύριο" θα κατέχουμε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα, μόνο που η υψηλότερη αξία τους θα ανήκει στο Κράτος ! Κράτος = τσατσά , εμείς = πτάνες και το κακό είναι ότι δεν μπορούμε να γυρίσουμε και εμείς DVD να βγάλουμε κανά έξτρα φράγκο. Συγγνώμη για την φλυαρία, αλλά απουσιάζει ο ψυχολόγος μου και κάπου ήθελα να τα πώ. Κιιιιιιιικιρίίίίίκουυυυυυυυυυ
  6. e.t

    Logo

    Το δύο τελευταία είναι κατάλληλα για το HarleyDavidsonClub.gr ή για το AetosTouKampouTrucksClub.gr. (όχι άν με ερωτήσεις, εγώ δεν θα τα έφτιαχνα καλύτερα........ κανένα από όλα αυτά !)
  7. e.t

    Logo

    Δεν έχω κανένα πρόβλημα βρε παιδιά, ας γράφει και φίλων και συγγενών εξ αίματος + αγχιστίας. Μιά ερώτηση έκανα επειδή μου φάνηκε περίεργο το "φίλων" όταν αναφερόμαστε σε άψυχο αντικείμενο, χωρίς να συνοδεύεται από κάποια δραστηριότητα. Και σε καμία περίπτωση δεν υπονόησα ότι κάποιος που δεν κατέχει όχημα της μάρκας δεν έχει και λόγο ύπαρξης εδώ από την στιγμή που θέλει να "μάθει" ή τον ενδιαφέρει ως μελλοντική αγορά. Το παρόν καθώς και τα υπόλοιπα άσχετα με το θέμα , ας καταλήξουν στον κάλαθο.
  8. e.t

    Logo

    Πάντως οι δημιουργίες του abi είναι πολύ καλές, δύσκολο να επιλέξει κάποιος την "καλύτερη" ! Διαφορετικό περίγραμμα σήματος θα μπορούσε να ήταν και το περίπου ημι-κυκλικό (όπως αυτό φαίνεται στο "εσωτερικό" των 2 τελευταίων σημάτων. Off-topic : Jimpan, η λέσχη έχει μέλη μή ιδιοκτήτες Μερσέντες ? Δηλαδή υπάρχει άνθρωπος π.χ που κυκλοφορεί με Lada ή Ferrari και πήγε να γίνει μέλος (ως "φίλος"!) σε λέσχη Μερσέντες ?
  9. e.t

    Logo

    Χωρίς να αναφερθώ στο τι μου χτυπά καλύτερα στο μάτι μιάς και ο καθένας προτείνει διαφορετικό σήμα και μία ακόμη γνώμη είναι άχρηστη από την στιγμή που υπάρχει "ασυμφωνία" επιλογών (χώρια που δεν είμαι και Silver), θα ήθελα να κάνω δύο γενικές παρατηρήσεις. 1) Τα "λιτά" σήματα και με λιγότερο μαύρο είναι καλύτερα. Όσο πιό απλό ένα σήμα με λεπτές γραμμές τόσο πιό ευδιάκριτο αλλά και σοβαρό. 2) Η "περιγραφή" της λέσχης που πρέπει να αναφέρεται πάνω στο σήμα όπως είπατε "Λέσχη ιδιοκτητών & φίλων Μερσέντες...." ίσως θα ήταν καλύτερα να μην γράφει την λέξη "φίλων". "Φίλων" τι ? Μεταξύ τους ? (δεν αφορά κανέναν άσχετο άν τα μέλη είναι φίλοι μεταξύ τους ή όχι ώστε να γίνεται τέτοια "δήλωση") άν όχι φίλοι μεταξύ τους, τότε φίλων της Μερσέντες ? Είμαι φίλος με το αμάξι μου? με την μάρκα ? Με το σπίτι μου ? με το ψυγείο μου? ευχαριστώ δεν θα πάρω σουτζουκάκια δεν είμαι φίλος ? Απλά μία γνώμη παιδιά.
  10. e.t

    Logo

    Όσο πιό λιτό τόσο το καλύτερο και μέχρι διχρωμία (συμπεριλαμβανομένου και του φόντου). Απλά μία γνώμη.
  11. Δέν καταλαβαίνω που βρίσκετε το τόσο κακό της ενδεχόμενης συνεργασίας και γιατί σας θλίβει η όποια "αλλαγή" χαρακτήρα του εκάστοτε αυτοκινήτου. Μακάρι το C μου να είχε τα ΄"κρατήματα", κατανάλωση και το τιμόνι της 3. Και το 3 την "ποιότητα" υλικών καμπίνας του C. Μία συνεργασία ίσως ωφελήσει. Σάν καλοί πελάτες Κολωνακίου ή Κάτω Ραχούλας της κάθε μάρκας δέν μας πέφτει και πολύς λόγος. Το γουστάρεις ? Το αγοράζεις. Δέν το γουστάρεις? Δέν το αγοράζεις. Daewoo, just right for you! Είναι και Chevrolet. Προιόντα είναι, όχι θρησκεία.
  12. Θεωρητικά, όσο ο ανταγωνισμός συρικνώνεται , οι τιμές ανεβαίνουν (όχι ότι στην Ελλάδα "λειτουργεί" βέβαια ο ανταγωνισμός). Η αγορά καυσίμων είναι ολιγοπώλιο και όσο λιγοστεύουν οι εταιρίες εμπορίας τόσο οι τιμές μπορούν να τσιμπήσουν πρός τα πάνω. Σύμφωνα με δημοσιεύματα και η Shell εδώ και μήνες θέλει να απεμπλακεί από τις δραστηριότητές της στην Ελληνική αγορά (λόγω παθητικού), οπότε στο άμεσο μέλλον θα εκλείψουν και τα πρατήρια της Shell (λίγο δύσκολο βέβαια να πάρει άλλη εταιρία το δίκτυό της τώρα).
  13. Μπορεί να σου άρεσε, αλλά ο πωλητής θα πρέπει να βραβεύτηκε για αυτή την πώληση από τη Merc.Hellas. Δεν πουλιούνται τα κόκκινα. Πολύ δύσκολα. Το λευκό που είναι της μόδας τώρα, θα μεταπωλείται μετά από 5-6-7 χρόνια άραγε ?
×