Jump to content

akam

Members
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About akam

  • Rank
    PARKING
  • Birthday 12/15/1984

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    MB C180 SE (w203 2006)

Profile Information

  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    LARISSA
  1. Λοιπόν για να τα βάλουμε ένα ένα τα πράγματα, 1) Το πετρέλαιο θέρμανσης διαφέρει από το πετρέλαιο κίνησης, ο λόγος είναι ότι ο τρόπος διυλίσεις ειναι πιο απλός και συνάμα ποιο οικονομικός για τις εταιρίες, με απλά λόγια, είναι λιγότερο καθαρό από το πετρέλαιο κίνησης και ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιείται για θέρμανση και όχι για κίνηση. Άλλες είναι οι προδιαγραφές ενός καυστήρα και άλλες ενός καινούριου ντίζελ κινητήρα υψηλής απόδοσης. 2) Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης δεν είναι ίδιος με την αμόλυβδη, όποτε λιγότερα έσοδα για το κράτος, στο ίδιο συγκαταλέγετε και οι κατά πολύ λιγότερη κατανάλωση που έχουν οι κινητήρες ντίζελ. 3) Συμφώνα με την κοινοτική οδηγία σε ότι αφορά το βιοντιζελ, όπου σήμερα είναι ντίζελ = 20% βιοντιζελ (+) 80% πετρελαιο κινηση Παρατηρείται λοιπόν στην χωρά μας ότι τα αποθέματα βιοντιζελ εξαντλούνται με μεγαλύτερο ρυθμό από ότι παράγονται με αποτέλεσμα κατά τις τελευταίες ημέρες των τριμήνων του έτους να μην επαρκούν όποτε και διαθέτουν στην αγορά ‘σκέτο’ ντίζελ, (εάν παρατηρήσετε το χρονικό αυτό διάστημα την τιμή του ντιζελ αυτή πέφτει μόλις συμβεί το παραπάνω παράδοξο) 4) οσο για το θειο στο πετρελαιο κινησης, ειναι γιατι προμηθευομαστε μεγαλες ποσοτητες ρωσικου πετρελαιου, οπου εχει μεγαλητερη περιεκτικοτητα. παιζει και ρολο ο τροπος διυλησεις. Για μένα έχει πολλά υπέρ να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, πρώτο και καλύτερο είναι η κατανάλωση που σε συνθήκες ταξιδίου είναι εντυπωσιακές. Αν και πρατηριούχος για μένα μετραει πολύ. Τυχαίνει να ταξιδεύω συχνά και για μεγάλες αποστάσεις, από την στιγμή που αγόρασα ένα ντιζελ Ι.Χ είδα πολύ μεγάλη διαφορά σε όλο το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου οχήματος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο.
  2. Βασικά η avin δεν ανήκει στον όμιλο ΕΛ.ΠΕ, αλλά στον όμιλο Βαρδινογιάννη μαζί με την cyclon. Η τάση είναι ο μεν όμιλος ΕΛ.ΠΕ να πάρει την BP και η motor oil (Βαρδινογιάννης) να εξαγοράσει την SHELL HELLAS. Στόχος και τον 2 είναι να ενισχύσουν των αριθμό των πρατηρίων τους στη χωρά αλλά και να μπλοκαρουν την τυχών είσοδο της LUK oil στην Ελλάδα. Μια και η shell είχε πολύ στενές επαφές αλλά και συνεργασία φέτος με την LUK oil. Ο χώρος των πετρελαιοειδών οδεύει σε μονοπώλιο και δυστυχώς σε μερικά χρονιά θα την πληρώνουμε οι πρώτοι πρατηριούχοι και σε μεγάλο βαθμό οι καταναλωτές. (είμαι στο χώρο των καυσίμων και δυστυχώς αυτά αντιλαμβάνομαι)
×