Jump to content

konskarg

Members
  • Content count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About konskarg

  • Rank
    1st GEAR
  • Birthday 12/25/1984

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    CLC 200k

Profile Information

  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Contact Methods

  • MSN
    kkargios@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,901 profile views
  1. Κοινή πλατφόρμα για Infiniti-Mercedes Το νέο αφορά την εξέλιξη μιας κοινής πλατφόρμας που θα δούμε στα μεσαία μοντέλα των δύο εταιρειών. Η εξέλιξη αυτή θα κυμαίνεται στα πλαίσια της συνεργασίας των Nissan-Mercedes και θα αφορά τις σειρές M και G της Infiniti, και την E-Class της Mercedes. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, όμως η εξέλιξη μιας κοινής πλατφόρμας για τα μεσαία μοντέλα των δύο κατασκευαστών είναι περισσότερο από πιθανή. Αυτή (όπως αναφέρουν πηγές από την Ιαπωνία), είναι μια ιδιαίτερα σημαντική κίνηση που με τη σειρά της θα βοηθήσει ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για μείωση του κοινού κόστους εξέλιξης κατά 1 δις. δολάρια ετησίως! Η πλατφόρμα θα αφορά τη σειρά M και G της Infiniti και την E-Class της Mercedes. Παράλληλα η ιαπωνική εταιρεία θα δημιουργήσει ένα τμήμα που θα ετοιμάζει τις γρήγορες εκδόσεις των αυτοκινήτων της. Αυτό ονομάζεται Infiniti Performance Line (IPL), και στην ουσία πρόκειται για κάτι αντίστοιχο με τα τμήματα AMG, M, S-Line, και F των Mercedes, BMW, Audi, και Lexus αντίστοιχα. Όπως λοιπόν είναι εύλογο, το τμήμα IPL θα ασχολείται με τη βελτίωση των οχημάτων σε επίπεδο αισθητικής/αεροδυναμικής, ισχύος, αλλά και στησίματος της ανάρτησης με στόχο πάντα τη βελτίωση των επιδόσεων και την τόνωση του σπορ χαρακτήρα. http://www.autotriti.gr/ Σαν την Audi θα γίνει η MB φαίνεται.... Πολύτελή κ ομορφα αλλα απο κάτω κρύβεται VW....
  2. Δηλ Το εργοστασιο να κάνει υποτιμολόγηση μόνο για την Ελλάδα? Λίγο χλωμό το κόβω αυτό.
  3. Πάλι μπαίνει φόρος πολυτελείας νομίζω, δεν παιζει ρόλο αν είναι "εγχωρίο" ή εισαγώμενο
  4. Ετσι πως έιναι τα πράμματα κάνεις δε θα λυπηθεί τις premium μάρκες. Συμφωνα μ αυτά που παράγουμε ως χώρα δεν είμαστε άξιοι για Μερσεντε όπως φαίνεται.
  5. οχι . η CLK αντε να χει 22-23χιλ εργοστασιακή αξία Αρα α) Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 1.30*12=15.6 Απαξίωση 1ου Χρονου 23.000 - 15.6% = 19412 β)Για το δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0.70*12=8.4 Απαξίωση 2ου Χρονου 19412 - 8.4% = 17781 γ)Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0,5*12=6 Απαξίωση 3ου Χρονου 17781 - 6% = 16714 δ)Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0,4*12=4,8 Απαξίωση 4ου Χρονου 16714 - 4.8% = 15912 0,4*12=4,8 Απαξίωση 5ου Χρονου 15912 - 4.8% = 15148 Η Εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου είναι περιπού 15.148ευρο * 20% = 3029 επιπλέον θα πληρώσεις ******Δεν ξέρω πόσο έχει εργοστασική τιμή η CLK υπόθεση κάνω. "¨Μπακάλικα" το υπολόγίζω στα 23
  6. Είναι επίσημο ή προβλέψεις για το τι μπορεί να γίνει?
  7. Δεν πιστεύω να υπάρχει χώρα με περισσότερα διόδια. Θα πρεπε να ντρέπονται.
  8. konskarg

    IMAG0208.JPG

    Ευχαριστώ πολυ παίδες
  9. Ε ναι το να παγώνουν τα πάντα λόγω εκλόγων, μόνο στην Ελλάδα γίνεται γιατί ο Δημόσιος Τομέας κ Διοικηση είναι πλήρως κοματικοποιημένος...
  10. Κ μένα με "χαλάει" λίγο να πω την αλήθεια
×