Jump to content

grmarine

Members
  • Content count

    342
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grmarine

  • Rank
    Stay away...im dangerous
  • Birthday 04/06/1979

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    E200 CDI Facelift 2008 yellow....

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΓΕΡΑΚΑΣ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    γυναίκες ,καλό φαί, τουτού, μηχάνες. πολεμικά αεροσκάφη, όπλα

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. εγω παντως με το σερβις της μερσεντες ειχα χοντρα προβληματα.... οι ανθρωποι απλα ειναι για τον ...... και στο τελος πληρωσα και ολας ενω επρεπε να ειμαι στην εγγυηση χαριστικα... ειχαν περασει 5 μερες και συν τις αλλης το προβλημα δεν ειχε λυθει
  2. κάτι διάβασα σήμερα για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη...κάποιος με πληροφορίες παραπάνο? αντε μπας και γίνουμε Ευρώπη και σ'αυτό
  3. παίδες ήταν απλά απίστευτα, είχα καιρό να βρεθώ με όλους σας και πραγματικά ήταν τέλεια. είμουν και από τους τυχερούς του φλουριού ελπίζω να μας πάνε όλα καλά. ένα μεγάλο μπράβο στο προεδρείο και στον στελάρα με τις απίθανες πίτες του (μπουγάτσες με φλουρί ήτανε.... χεχεχεχεχεχε). ελπίζω του χρόνου να κλείσουμε όλο το μαγαζί απο την κοσμοσυρροή
  4. Στην Ελλάδα πότε ίσχυσαν οι νόμοι για να γίνει και τώρα? Απλά μου την σπάει στο ότι ρίχνουν το δόλωμα και οι έλληνες τσιμπάμε, αγοράζουμε φτηνά και την διαφορά την πληρώνουμε πενταπλάσια μετά...σε φόρους που εφευρίσκονται ή που υπάρχουνε και τους αναβαθμίζουνε....
  5. http://www.zougla.gr/news.php?id=40204 «Μπλόκα» στα πολυτελή ΙΧ στήνει το Υπουργείο Οικονομικών, καθώς μεικτά συνεργεία της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων (πρώην ΣΔΟΕ), της Τροχαίας και των Τελωνείων πρόκειται να σταματούν πολυτελή ΙΧ και να προχωρούν σε φορολογικούς, τελωνειακούς και άλλους ελέγχους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ», οι έλεγχοι, που θα γίνονται σε δρόμους, πάρκινγκ νυχτερινών κέντρων και εμπορικά κέντρα, θα αρχίζουν από την επιβεβαίωση της πληρωμής τελών κυκλοφορίας και θα φθάνουν ακόμη και στο πόθεν έσχες του ιδιοκτήτη του ΙΧ! Μάλιστα, οι έλεγχοι θα γίνονται επί τόπου με ειδικούς φορητούς υπολογιστές, οι οποίοι μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας θα είναι άμεσα διασυνδεδεμένοι με τα αρχεία οχημάτων των Υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, καθώς και με το δίκτυο taxis, όπου είναι «φορτωμένα» όλα τα δεδομένα των φορολογουμένων (εισοδήματα κ.λπ.). Οι έλεγχοι έχουν ήδη αρχίσει σε πιλοτική βάση, και το αποτελέσματα, όπως τονίζουν αρμόδια στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών, είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά, αφού έχουν εντοπισθεί ΙΧ που ανήκουν σε "εταιρείες-σφραγίδες", πολυτελή ΙΧ που οδηγούνται από φορολογούμενους με ελάχιστα δηλωθέντα εισοδήματα, καθώς και αυτοκίνητα που δεν έχουν δηλωθεί κατά την απόκτησή τους, για την αποφυγή του πόθεν έσχες.
  6. Πάλι σκέφτονται αύξηση των τελών ΕΩΣ και 50%...τα έσοδα υπολογίζονται σε αρκετά εκατομμύρια.... Επίσης από Ιούνιο θα καταργήσουνε τις ευκολύνσεις μιας και η αγορά τονώθηκε... αυτό είναι κράτος... πρώτα σου λέει φέρε εσύ φτηνό πολυτελές αμάξι για να κινηθεί η αγορά και μετά σου "κόβει" τον ...... Μπακάλιδες καταντήσαμε....
  7. grmarine

    Ζημίες ανακοίνωσε για δεύτερο κατά σειρά τρίμηνο η δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, Daimler, επικαλούμενη τις μειωμένες πωλήσεις των μοντέλων της Mercedes-Benz και των φορτηγών. Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο καθαρές ζημίες 1,29 δισ. ευρώ ή 1,40 ευρώ ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,33 δισ. ευρώ ή 1,29 ευρώ ανά μετοχή το αντίστοιχο διάστημα του 2008. Οι ζημίες της ήταν μεγαλύτερες από τα 790 εκατ. ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές. Η Daimler έχει ανακοινώσει σχέδια για περικοπή των δαπανών της τουλάχιστον κατά 3 δισ. ευρώ και έχει πουλήσει μετοχές της στο Άμπου Ντάμπι, καθιστώντας το εμιράτο τον μεγαλύτερο επενδυτή της, προκειμένου να αντλήσει 1,95 δισ. ευρώ σε μετρητά. Η διοίκηση της αυτοκινητοβιομηχανίας προέβλεψε σήμερα «σημαντικές» ζημίες για το δεύτερο τρίμηνο και τόνισε πως στόχος της είναι να μειώσει τις δαπάνες φέτος κατά 4 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις της υποχώρησαν το πρώτο τρίμηνο κατά 22% στα 18,7 δισ. ευρώ. Ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε χθες πως παραιτείται του τελευταίου 19,9% από το κεφάλαιο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Chrysler και των χρεών που εξακολουθούν να της οφείλουν οι Αμερικανοί ΠΗΓΗ http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/04/28/1657600.htm
  8. Νέο καθεστώς διακανονισμού των ζημιών από τροχαία ατυχήματα επιχειρεί να θεσμοθετήσει η Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕπΕΙΑ), επιδιώκοντας την καθιέρωση ενός πολύ συγκεκριμένου πλαισίου με αυστηρά χρονοδιαγράμματα για τη συμπλήρωση του φακέλου και την καταβολή των αποζημιώσεων. Το θέμα συζητήθηκε χθες από το Δ.Σ. της ΕπΕΙΑ, τα μέλη του οποίου εξέτασαν πρόταση Κανονισμού της Διεύθυνσης που αποφάσισαν να δοθεί τις επόμενες ημέρες σε δημόσια διαβούλευση, ώστε σε άμεσο χρόνο η υπηρεσία να καταλήξει στην τελική της θέση και η επιτροπή να λάβει τις οριστικές αποφάσεις της. Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι το σχέδιο Κανονισμού διατηρεί την προθεσμία του ενός μηνός για την καταβολή της αποζημιώσεις από το κλείσιμο του φακέλου κάθε τροχαίου ατυχήματος, όμως προβλέπει πολύ αυστηρές διαδικασίες για τη συγκέντρωση των παραστατικών που απαρτίζουν το φάκελο. Ο πραγματογνώμονας Μεταξύ άλλων, προβλέπει σε πόσο διάστημα ο πραγματογνώμονας θα προσέρχεται στο συνεργείο για να καταγράψει τις ζημιές από το τροχαίο και σε πόσο χρόνο θα είναι υποχρεωμένος να καταρτίσει την πραγματογνωμοσύνη, ενώ ορίζει προθεσμίες και για τον ίδιο τον ασφαλισμένο με πρώτη αυτή που αφορά στο διάστημα που θα μεσολαβεί από το τροχαίο μέχρι και τη Δήλωση Ατυχήματος. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο Κανονισμός προβλέπει με κάθε λεπτομέρεια πώς θα πρέπει να δράσει η ασφαλιστική εταιρεία όταν καταγράφονται καθυστερήσεις στο κλείσιμο του φακέλου. Θα προσδιορίζει, δηλαδή, τις δικαιολογημένες καθυστερήσεις και όπως θα πρέπει να αντιδρά σε αυτές τις περιπτώσεις η ασφαλιστική έναντι του ασφαλισμένου. Πηγές της «Ν» αναφέρουν ότι το σχέδιο Κανονισμού προβλέπει ως μέγιστο διάστημα για το κλείσιμο του φακέλου τις 60 ημέρες και τις 30 ημέρες για την καταβολή της αποζημίωσης. Στο μεταξύ, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. συγκροτήθηκε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο της ΕπΕΙΑ, ενώ τα μέλη του ενημερώθηκαν με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τα πραγματικά ανοίγματα της ασφαλιστικής αγοράς σε σύνολο, καθώς και ανά εταιρεία και αποφάσισαν ότι θα συνέλθουν εκ νέου την Πέμπτη μετά τις εορτές του Πάσχα, ενώ αν κριθεί αναγκαίο, θα υπάρξει και έκτακτη συνεδρίαση. Ενημερωτικές συναντήσεις Χθες, το προεδρείο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος είχε συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, Γιάννη Παπαθανασίου, από τον οποίο ενημερώθηκε σχετικά με τις δύο τροπολογίες που κατέθεσε το υπουργείο στη Βουλή για την ασφαλιστική αγορά, που αφορούν στον υπολογισμό των περιουσιακών στοιχειών των ασφαλιστικών εταιρειών από τον Επόπτη και στη διετή παράταση της προθεσμίας για την αύξηση των εγγυητικών κεφαλαίων στα 6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι πρόκειται για ρυθμίσεις οι οποίες προωθούνται προς υποστήριξη της ασφαλιστικής βιομηχανίας, ώστε να αντιμετωπίσει επιτυχώς την πίεση που της ασκείται από τη διεθνή κρίση. Ο υπουργός ενημέρωσε επίσης τους εκπροσώπους του κλάδου για τις προθέσεις του σε ό,τι αφορά την εξυγίανση της ασφαλιστική αγοράς, ενώ το προεδρείο της ένωσης ζήτησε από τον υπουργό την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών. πηγή http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/04/06/1649973.htm Νωρίτερα το προεδρείο της ένωσης είχε συνάντηση με τον εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ για θέμα Ανάπτυξης, Μιχ. Χρυσοχοΐδη, από τον οποίο φέρεται να ζήτησε τη στήριξη της προσπάθειας που καταβάλλει η κυβέρνηση για την εξυγίανση της ασφαλιστικής αγοράς.
  9. ήτανε άπαιχτα ολα!!!! συγχαρητήρια στα παιδιά που τρέξανε για το στήσιμο και όλα. μπράβο και στα καρντάσια από Βορά που ήρθανε. του χρόνου περισσοτερα φλουριά για εμάς τους γκαντέμηδες!!!!! Στέλιο ελπίζω να το κανεις πράξη!!! χεχεχεχεχεχεχε
  10. Μη συμβατό με την κοινοτική νομοθεσία θεωρεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το νέο νόμο για τον καθορισμό του τέλους ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ενώ απειλεί με δεύτερη προσφυγή στο Δικαστήριο και επιβολή κοινοτικού προστίμου. Οπως επισημαίνει η Κομισιόν μολονότι υπήρξαν ορισμένες τροποποιήσεις η ελληνική νομοθεσία για τη φορολόγηση των αυτοκινήτων εξακολουθεί να κάνει διακρίσεις, σε μερικές περιπτώσεις εις βάρος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που αγοράζονται σε άλλα κράτη-μέλη. Το 2007 το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι εφαρμόζοντας για τους σκοπούς προσδιορισμού της φορολογητέας αξίας των εισαγόμενων από άλλα κράτη-μέλη μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ένα και μόνο κριτήριο απομείωσης της αξίας (βάσει της παλαιότητας), προκειμένου του καθορισμού του τέλους ταξινόμησης, η Ελλάδα παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει από το άρθρο 90 της συνθήκης. Τον Ιανουάριο του 2008 η Ελλάδα κατήργησε την αμφισβητούμενη νομοθεσία και όρισε με το ν. 3634/08 νέες κλίμακες απομείωσης, επιδιώκοντας να ανταποκριθεί στα εγερθέντα με την απόφαση ζητήματα. Οι νέες κλίμακες απομείωσης λαμβάνουν υπόψη το γεγονός ότι η απόσβεση των οχημάτων δεν είναι ευθύγραμμη, προβλέπουν δε ένα επιπλέον κριτήριο βασιζόμενο στα διανυθέντα από το αυτοκίνητο χιλιόμετρα. Η Επιτροπή θεωρεί ότι η καθιέρωση νέων κλιμάκων επιταχυνόμενης απομείωσης, όπως και ενός ακόμη κριτηρίου απομείωσης βασιζόμενου στα διανυθέντα χιλιόμετρα δεν πρόκειται να καταστήσουν το σύστημα σύμφωνο με την απόφαση του Δικαστηρίου. Το σύστημα θα είναι σύμφωνο με την απόφαση μόνον εάν εξασφαλίζει ότι το ποσό του οφειλόμενου τέλους ταξινόμησης δεν υπερβαίνει, ακόμη και ορισμένες μόνον περιπτώσεις, το ποσό του εναπομένοντος φόρου που είναι ενσωματωμένο στην αξία ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν ήδη ταξινομηθεί εντός της χώρας. Για να επιτευχθεί αυτό, τα ποσοστά απομείωσης θα πρέπει να οριστούν σε επίπεδο όχι αντιπροσωπευτικό της μέσης απώλειας αξίας των οχημάτων, αλλά σε επίπεδο το οποίο, κατά λογική προσέγγιση, να είναι εγγύτατο προς τη μέγιστη απώλεια αξίας τέτοιων οχημάτων. Η Ελλάδα δεν έχει υποβάλει στοιχεία με τα οποία να αποδεικνύεται ότι τα ποσοστά απομείωσης έχουν πράγματι προσαρμοστεί προς τη μέγιστη απώλεια αξίας των οχημάτων, αναφέρει η Κομισιόν. Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από την Ελλάδα να τροποποιήσει τις επίμαχες διατάξεις της νομοθεσίας της με τις οποίες προβλέπεται, κατά τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας τους, απομείωση της αξίας όσον αφορά τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από άλλα κράτη μέλη. Εάν η Ελλάδα παραλείψει να συμμορφωθεί με την επίσημη προειδοποιητική επιστολή, η Επιτροπή δύναται να της απευθύνει αιτιολογημένη γνώμη προτού φέρει για δεύτερη φορά το θέμα στο Δικαστήριο με το αίτημα να της επιβληθεί χρηματική ποινή. naftemporiki.gr
  11. Μία φωτογραφία τύπου διαβατηρίου θα πρέπει να υποβάλουν από τις 19 Ιανουαρίου του 2009 επιπλέον μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για τη χορήγηση νέας ή την επέκταση άδειας οδήγησης οι ενδιαφερόμενοι, όπως ανακοινώθηκε από τις διευθύνσεις Μεταφορών της Νομαρχίας Αθηνών. Αυτό δεν αφορά όσους διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης και είναι σε ισχύ. Για περισσότερες πληροφορίες οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο 1539 από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
  12. Σε κινούμενες αίθουσες πολυμέσων μετεξελίσσονται τα αυτοκίνητα, καθώς στο εγγύς μέλλον, οδηγώντας, θα μπορεί κανείς ταυτόχρονα να τηλεφωνεί, να βλέπει τηλεόραση, να σερφάρει στο ίντερνετ κ.ά. Όλες αυτές οι ενδιαφέρουσες ηλεκτρονικές ανέσεις για το αυτοκίνητο παρουσιάστηκαν στη Διεθνή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων 2009 του Λος Αντζελες. Η Ford για παράδειγμα, παρουσίασε μία ιδιαίτερα προηγμένη έκδοση του τεχνολογικού της συστήματος Sync, που παράγει σε συνεργασία με τη Microsoft Χάρη στο Sync, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του, εντός του αυτοκινήτου, ένα φορητό γραφείο απ' όπου θα μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο της παραγωγής, να ελέγχει τις παραγγελίες του, να τυπώνει τιμολόγια, χάρη στις ασύρματες συνδέσεις με βάση την τεχνολογία GPS. Θα έχει ακόμη τη δυνατότητα να ελέγχει τα e-mail του μέσω φωνητικών εφαρμογών, να συνδέεται αυτόματα με τον αποστολέα ενός μηνύματος και να ορίζει συνάντηση, στην οποία θα μπορεί να μεταβεί ακολουθώντας το συντομότερο και οικονομικά αποδοτικότερο δρομολόγιο που θα του έχει προτείνει το σύστημα. Πολλοί άλλοι εκθέτες στο Λος Άντζελες παρουσίασαν παρόμοιες καινοτομίες που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε πολυμεσική αίθουσα. Μέσα στους επόμενους μήνες, τουλάχιστον δύο συστήματα θα επιτρέπουν στους επιβάτες να παρακολουθούν τηλεόραση εντός του αυτοκινήτου. H Audiovox συνεργάζεται ήδη με την MediaFLO, μία εταιρεία που παρέχει ήδη τηλεόραση σε κινητά τηλέφωνα, και προσφέρει 12 τηλεοπτικά κανάλια, η λήψη των οποίων είναι δυνατή χάρη σε μία δορυφορική κεραία στο μέγεθος μικρού δαχτύλου. Η Αudiovox έχει επίσης καλά νέα και για τους μικρούς επιβάτες, καθώς προτείνει ένα σύστημα Playstation, ειδικά για το αυτοκίνητο. Από την πλευρά της, η εταιρεία τηλεπικοινωνιών AT&T ανέπτυξε σε συνεργασία με την RaySat το σύστημα CruiseCast, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα λήψης 22 τηλεοπτικών και 20 ραδιοφωνικών σταθμών, ενώ οι εταιρείες Dashboard Devices και Azentek προτείνουν την αντικατάσταση του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου με έναν υπολογιστή, ο οποίος θα διαθέτει και ειδική δεύτερη οθόνη για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. H Azentek εξηγεί ότι χάρη στο σύστημά της, ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει τα e-mail του μέσω φωνητικής αναγνώρισης και να ακούει ιντερνετικό ραδιόφωνο, ενώ οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα θα μπορούν να παρακολουθούν ταινίες ή να παίζουν παιχνίδια on-line. Το σύστημα αυτό θα είναι διαθέσιμο την άνοιξη και αναμένεται να στοιχίζει περίπου 2.800 δολάρια. η ΜΒ τι κάνει?
  13. Τη βαθιά του ανησυχία για τη σοβαρή επιδείνωση των δεικτών οδικής ασφάλειας στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα ? «και μάλιστα 15 μήνες μετά την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ/2007» - εκφράζει σε ανακοίνωσή του το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ Το ΤΕΕ εκτιμά ότι απαιτείται η άμεση σύνταξη ενός επικαιροποιημένου Επιχειρησιακού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων, λόγω αρμοδιότητας, υπουργείων, το οποίο θα προβλέπει συγκεκριμένες δράσεις, σε προσδιορισμένο χρονικό διάστημα, καθώς, επίσης, τη σύσταση ειδικής διυπουργικής επιτροπής παρακολούθησης των έργων και μέτρων. Κατά την άποψη του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, που κατά την άποψη του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας θα πρέπει να προβλέπει μεταξύ άλλων: ? Συντήρηση του οδικού δικτύου (πλην Αυτοκινητοδρόμων) με διάθεση ετήσιας δαπάνης ίσης με το 2,5% έως 4% του κόστους κατασκευής της οδού. ? Ουσιαστική αναβάθμιση-βελτίωση και (όπου απαιτείται) ανακατασκευή του δευτερεύοντος οδικού δικτύου, το οποίο είναι ιδιαίτερα παλαιό και εγκαταλειμμένο και στο οποίο προβλέπεται σταδιακά να ?μεταναστεύουν? τα τροχαία δυστυχήματα-ατυχήματα, καθώς θα προχωρούν τα έργα μετατροπής του εθνικού δικτύου σε αυτοκινητόδρομους ? Άμεση σύνταξη μελέτης σκοπιμότητας για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), αλλά και διερεύνησης των λόγων που έχουν οδηγήσει σε μεγάλη βραδύτητα την πορεία των έργων βελτίωσης του συγκεκριμένου οδικού άξονα, καθώς και τη διερεύνηση ενδεχόμενης δυνατότητας ένταξης του ΒΟΑΚ, ή τμήματός του, σε σύστημα παραχώρησης. ? Κατάρτιση ενός εκτεταμένου και συγκεκριμένου προγράμματος έργων αναβάθμισης του οδικού δικτύου των τουριστικών περιοχών, με έμφαση στη νησιωτική Ελλάδα, με ουσιαστική και συστηματική βελτίωση της κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης, η οποία βρίσκεται σε απαράδεκτο επίπεδο. Δυστυχήματα, όπως αυτό της Σερίφου, λόγω απουσίας στηθαίου ασφαλείας, δεν είναι δυνατόν να το 2008. Όπως αναφέρει το ΤΕΕ στην ανακοίνωσή του, στο πρώτο οκτάμηνο του 2008, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2007, τα θανατηφόρα δυστυχήματα αυξήθηκαν κατά 8,6%, ενώ τα ατυχήματα με σοβαρά τραυματίες κατά 7,8%, ενώ κατά το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου καταγράφηκαν 118 νεκροί περισσότεροι, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, δηλαδή είχαμε αύξηση 32%. Επίσης, 374 βαριά τραυματίες περισσότερους, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση κατά 23%. Το «πέταλο» του Μαλιακού και ειδικότερα η περιοχή των Θερμοπυλών αναδείχθηκε το πλέον φονικό τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου, αφού μόνο σ’ αυτό καταγράφηκαν 11 νεκροί και μόνο τον Αύγουστο, υπογραμμίζει το ΤΕΕ. Και αναρωτιώσασταν που θα πάνε οι αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας.......... Μα και ΒΕΒΑΙΑ στην καλυτέρευση των σφαγείων εεεεεεεεεεεε δρόμων ήθελα να πω.
  14. grmarine

    grmarine

    φωτό από βόλτες ταξιδάκια...
×