Jump to content

psampa

Members
  • Content count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

psampa last won the day on October 5 2009

psampa had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About psampa

  • Rank
    1st GEAR
  • Birthday 05/20/1975

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    B170

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    ΑΝΤΡΑΣ
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    Π.Φαληρο

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μπράβο κα από μένα, αντε καλή μας χρονιά! Ήθελα πολύ να είμαι και εγώ εκεί αλλά ο ΑΣΕΠ (έδινε βλέπετε η γυναίκα μου) με κράτησε μακριά. Πάντα τέτοια, περιμένουμε φωτογραφίες (σουπερ το μπρελοκ!).
  2. Με την ευκαιρία τυο τοπικ ξανα κοίταξα την βεβαίωση που μου είχε δώσει ο εγκαταστάτης όταν έβαλα τα φιμέ (νομίζω είναι ο ίδιος που έβαλε στον Διονυση και τον Θανάση) και είδα ότι μάλλον δεν με καλύπτει καθόλου. Αυτά που αναφέρει κατά πάσα πιθανότητα δεν θα καλύψουν τον αστυνομικό που θα την διαβάσει μιας και αναφέρει ότι είναι σύμφωνα με την ισπανική νομοθεσία (ίσως επειδη τότε ακόμα δεν είχε βγει η ελληνική απόφαση) και δεν έχει καμία σχέση με το υπόδειγμα βεβαίωσης που δίνει το ΦΕΚ. Ίσως να πρέπει να επικοινωνήσω μαζί του να δω αν μπορεί να μου δώσει νέα που να είναι πιο σύνομη.
  3. Να κάνω μόνο μια μικρή σημείωση για να μην δημιουργηθούν παρανοήσεις , το ποσοστό που αναφέρεται είναι το χαμηλότερο επιτρεπτό, δηλαδή όταν λέει έως 70% εννοεί απο 100%-70% .
  4. Πάντως μετά τα τεκμήρια διαβίωσης εγώ χαλαρά ζαχαρώνω το Tiguan 1.4TSi (το οποίο θα κοστίσει λιγότερο από την Β170) και έχει το ίδιο τεκμήριο με το hyundai accent
  5. Να προσθέσω επίσης ότι όποιος λέει ότι οι μισθωτοί δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν δεν είναι ακριβής. Το σωστό είναι ότι οι μισθωτοί δεν μπορούν να κρύψουν τον μισθό που δηλώνει μια επιχειριση ότι τους δίνει (οι λέξεις παίζουν το ρόλο τους). Π.χ. είμαι ένας μισθωτός καθηγητής φυσικής σε δημόσιο σχολείο αλλά το απόγευμα-βράδυ (μην πάει στο πονηρό το μυαλό σας) κάνω ιδιαίτερα σε μαθητές. Προφανώς τα ιδιαίτερα (δεν υπάρχει μπλοκάκι αποδείξεων φυσικά) είναι μαύρα εντελώς και αν κάποιος έχει μια εμπειρία από τέτοιου είδους ιδιαίτερα μπορεί να καταλάβει για τι ποσά μιλάμε. Μην κοροϊδευομαστε όποιος θέλει να βγάλει μαύρα θα βγάλει είτε ειναι ελ. επαγγελματίας είτε ειναι μισθωτός είτε είναι "άνεργος". Συμφωνώ ότι πολλοί ελ. επαγγελματίες κρύβουν πολλά ίσως και πολύ περισσότερα από όλους τους υπόλοιπους (ιατροί, εργολάβοι, υδραυλικοί , κτλ) αλλά το μέτρο είναι λίγο ολοκληρωτικό. Ιδίως η κατάργηση του αφορολόγητου για όλους είναι σκέψη πραγματικά νοσηρού μυαλού, δηλαδή είτε 70.000 ευρώ δηλωνεις είτε 10.500 θα πληρώσεις εξτρα 1.050 ευρω ετσι βρε αδερφέ επειδή έχεις το θράσος να έχεις μπλοκάκι. Και με την ίδια λογική επειδη κάποιοι ξεσκίζουν τους κομπρέσορες τους (όχι απο εδώ μέσα ) και δυσφημουν την mercedes, η εταιρία αποφασίζει να βγάλει τους κομπρεσορες από όλα τα μοντέλα της... Τώρα για τον υπολογισμό του τεκμηρίου διαβίωσης θα πω το εξής : έχω ένα daewoo lanos 1400κκ έχω ξαναγράψει ότι το αμάξι έχει βγει σουπερ οικονομικό γιατί 7 χρονια τώρα έχω δώσει σε σερβισ λιγότερο από 3.000 ευρώ και ασφάλεια 450ευρω το χρόνο. Τώρα με τα νέα μέτρα πέρασε από το μυαλό μου να δωσω την Β170 και να πάρω ένα VW Tiguan 1.4TSi (να έχω και το τουρμπο και τον κομπρέσορα μου και τα 150 μου άλογα). Το ωραίο είναι ότι είτε το lanos έχεις που κάνει 10.000 ευρώ (ας πούμε ότι ήταν καινούργιο, υπάρχουν άλλωστε πολλά φτηνά στην ίδια κατηγορία με μικρό κόστος συντήρησης) ή το Tiguan που κάνει 30.000 ευρώ (για κόστος συντήρησης δεν συζητάω) το τεκμήριο διαβίωσης είναι το ίδιο !!!!! Και πρέπει σώνει και καλά να μου τα πάρουν και να πάω μετά στα δικαστήρια με τα τιμολόγια του lanos να αποδείξω ότι δεν κοστίζει τόσο , λίγες δουλειές είχαμε να ανοίξουμε και νέες...
  6. Γενικά το πράμα είναι μπλέγμένο. Οπως είπα και πριν με 2 μικρά αμάξια και ένα οικογενειακό ήδη φτάνς στα 30χλ. ευρω αν βαλουν μέσα και κάρτες κτλ , δεδομένου ότι ειμαι και ελ. επαγγελματίας (αρα πλεον 0 αφορολογητο) με περιμένει κόλαση. Το θέμα είναι ότι το τεκμήριο διαβίωσης είναι λίγο θολό έτσι όπως είναι , παίρνει ο μπαμπάς μου μια eclass γιατί την είχε μεράκι ας πούμε από τις οικονομίες του (οποτε ειμαστε οκ απο τεκμήριο αγοράς) αλλα δεν τον κουνάει ποτέ παρά μόνο όταν πάει στο χωριό (κάνει δηλαδή 3-4000 χλμ το χρόνο). Άντε να κάνει ενα σερβις το χρόνο και βενζίνη ελάχιστη γιατί πρέπει να είναι ζάπλουτος για να την συντηρεί? Δεν ξέρω τι τελικά θα γίνει αλλά όποτε εφαρμόστηκε η λογική "δεν μπορώ να βρω τους πραγματικούς φοροφυγάδες για αυτό θα πληρώσουν όλοι" το χέρι μπήκε βαθειά στην τσέπη.
  7. Αν αποφασίσουν να μετράνε αθροιστικά όχι απλώς την κάτσαμε αλλα με βλέπω να τα πουλάω όλα και να παίρνω ένα smart και ενα tiguan 1.4. Εμείς έχουμε ας πούμε ένα 1.200 ένα 1.400 και ένα 1.700 συνολικό τεκμήριο διαβίωσης = 30200 και αυτό μόνο απο τα αμάξια... καλά κρασιά
  8. Μιας και άνοιξε θέμα με την Shell να πω και εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό. Εδώ και κάνα μήνα περίπου που έχει "πέσει" η τιμή της βενζίνης (βρίσκω άνετα γύρω στα 1,13-1,18) παρατητώ τα περισσότερα βενζινάδικα της Shell να έχουν ρίξει την τιμή της άπλής και να εχουν διατηρήσει την τιμή τις 100αρας racing. Μέτρησα 8 βενζινάδικα σε μια βόλτα που η 100αρα είχε 1,495!!!! τη στιγμή που η αμόλυβδη είχε το πολύ μέχρι 1,18 στα ίδια πρατήρια. Δεν ξέρω τη βάζουν μέσα αλλα 30 λεπτα ακριβότερη (σχεδόν 30% δηλαδη) δεν δικαιολογείται κατά την γνώμη μου από τίποτα. Να σημειώσω ότι στα πρατήρια άλλωνεταιριών οι τιμές της 100αρας είναι πολύ πιο φυσιολογικές (10-15 λεπτά διαφορά από την απλή)
  9. 3 για μας (για τη συζυγο και την κόρη) :-)
  10. Δεν ξέρω για τον εξοπλισμό αλλά αυτό που παρατήρησα σε εμένα είναι ότι το σετάρισμα (ορισμός ώρας / ημερομηνίας , assyst κτλ) πρέπει να έγινε στη Γερμανία. Και το λέω αυτό γιατί το πρώτο σέρβις το έκανα με βάση το χρόνο και όχι τα χιλιόμετρα. Δεδομένου ότι το αμάξι το πήρα στα χέρια μου 26/1/07 και το είχα παραγείλλει 19/10/06 το assyst μού είπε ότι κλείνω χρόνο γύρω στις 20/12. Άρα κάποιος είχε σετάρει το αμάξι τότε στη Γερμανία , γιατί Ελλάδα ήρθε αρκετά αργότερα λόγω της περίφημης απεργίας των λιμενεργατων.
×