Jump to content

Andreas

Members
  • Content count

    189
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andreas last won the day on September 22 2018

Andreas had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Andreas

  • Rank
    Off Road Animal

Previous Fields

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    ML350

Profile Information

  • ΦΥΛΟ
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εγώ θα πω πως ναι είναι δυνατόν και μπορεί και να έχει και δίκιο, κάποιος που είναι φοιτητής και οδηγάει 5-6 χρόνια να κρίνει κάποιον που έχει οδηγήσει 10αδες αυτοκίνητα όπως και αγωνιστικά καρτ και αυτοκίνητα σε πίστα και εκτός επί 21 χρόνια ότι δεν έχει αυτοκινητιστική παιδεία. Θα μπορούσα επίσης να δεχτώ ότι κάποιος που του αγόρασε ο πατέρας του mercedes (και όχι BMW ή audi, toyota ή mitsubishi) να αποκαλεί αυτούς που τα αγόρασαν με προσωπική δουλειά κολλημένους ή πορωμένους. Θα μπορούσα επίσης να δεχτώ ότι κάποιος που πηγαίνει με 235 στην Κορίνθου- Αθηνών με αυτή την οδηγική εμπειρία των λίγων ετών είναι λιγότερο επικίνδυνος από εμένα που τρέχω με το τρελό φορτηγό. Αυτό που με πείραξε περισσότερο ήταν που έκανα λάθος στην αρχή διατήρησης της ορμής σε σχέση με την διατήρηση της αδράνειας αλλά το έκανα για λόγους κατανόησης των περισσοτέρων από εδώ μέσα. Και για να μη διαφωνήσω με κανένα σας όλοι φίλοι είμαστε εδώ μέσα και λέμε τη γνώμη μας μέχρι να αρχίσουμε τις εξυπνάδες προς τους υπόλοιπους και τις θεωρητικές διαλέξεις. Εχει και η υπομονή τα όρια της και μάλλον η ευγένεια και το να προσπερνάς κάποια πικρόχολα σχόλια θεωρείτε τελικά αδυναμία ή παραδοχή αυτών που σου προσάπτουν. Οπότε κανένα πρόβλημα εκ μέρους μου να σταματήσει εδώ αυτή η ιστορία την οποία δεν άρχισα ούτε καν συντήρησα με quotes άλλων είτε να συνεχίσει αλλά πλέον η απάντηση σε ότι με αφορά προσωπικά θα είναι ανάλογη.
  2. Λοιπόν αν και έχω επισημάνει αρκετά Post πιο πάνω ότι αφού τελειώσαμε με τα τεχνικά επιχειρήματα περί τελικών, 0-100, 100-200, 200-300, ροπών, γωνία εισόδου εξόδου και ότι άλλο βάλει ο νους από εδώ και στο εξής ανακυκλωνόμαστε. Γιαυτό και αφήσαμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και πιάσαμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των οδηγών τους. Που θα πάει αφού δε μπορούμε να μειώσουμε το ρημάδι το ML ας μειώσουμε αυτούς τους κομπλεξικούς οδηγούς τους που νομίζουν ότι τα σκίζουν όλα από Boxter μέχρι ferrari. Δε ξέρω και δε μπορώ να μιλήσω για τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες όπως κάποιοι άλλοι, απλά θα πω για μένα πως καθημερινά κινούμε με ένα smartaki και πως το ML έχει κάνει σχετικά ελάχιστα χιλιόμετρα και όλα σχεδόν σε ανοικτούς δρόμους ή χώμα. Δε ξέρω επίσης για τους υπόλοιπους τι αυτοκινητιστική παιδεία έχουν και σίγουρα δε θα περιαυτολογήσω για το τι κάνω ή τι έχω κάνει εγώ αλλά θα πω πως πάντα πήγαινα το ασφαλέστερο δυνατόν γρήγορα σύμφωνα με τις δυνατότητες τις δικές μου και του εκάστοτε αυτοκινήτου μου. Το αν κάποιοι βγάζουν συμπέρασμα από μία εκδρομή 9-10 mercedes που κάναμε πλάκα μεταξύ μας στο δρόμο και υπήρχε διάθεση για κόντρα και παιχνίδι και από ένα περιστατικό που εξιστόρησα για να δείξω ότι το αυτοκίνητο το σέβονται οδηγοί με γρηγορότερα αμάξια και όχι κινούμενα εμπόδια πάλι είναι δικαίωμα τους και δε θα ασχοληθώ ελπίζοντας πως αυτοί που με ενδιαφέρει η γνώμη τους με ξέρουν καλύτερα. Επίσης να αναφέρω ότι ίδια αδράνεια με ένα ML έχει σχεδόν και μία S Long όταν πηγαίνει με 200 και δε νομίζω να θεωρείται κίνδυνος Θάνατος ούτε παίζει ρόλο στη μέτρηση της αδράνειας η αεροδυναμική παρά μόνο η ταχύτητα επί της μάζας. Εκτός βέβαια αν θεωρούν κάποιοι πως το αυτοκίνητο πιάνει τα 200 αλλά ούτε ακούει από εκεί και πέρα και φυσικά εννοείτε πως δεν σταματάει παρά μόνο αφού έχει παρασύρει 2-3 αμάξια 5-6 πεζούς και 2-3 παιδάκια στα καρότσια τους (καλή ώρα σαν τρένο όπως αναφέρθηκε) Πάντως είναι ειρωνικό πως όλα αυτά που αναφέρονται και καταλογίζονται στους ιδιοκτήτες ML θα μπορούσαμε να τα πούμε για οποιοδήποτε άλλο τύπο αυτοκινήτου mercedes από C, S, CLK, SLK κτλ και πραγματικά ορισμένες φορές αναρωτιέμαι μήπως βρίσκομαι σε κάποιο ανταγωνιστικό forum. Μήπως αν εγγραφόμουν στο forum της BMW θα έβρισκα περισσότερη κατανόηση και συμπάθεια για τα mercedes. Μήπως είμαι προκλητικός που μου αρέσει το αυτοκίνητό μου και το λέω εδώ μέσα? Μα φυσικά και υπάρχει απάντηση σε όλα αυτά και γιατί λέγονται και ονομάζεται ... ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ
  3. Δε μας λέτε βρε παιδιά και σε μας τους ιδιοκτήτες ποιά είναι η νοοτροπία μας να ξέρουμε για να διορθωνόμαστε... Είμαστε μήπως οι ψωνάρες που πιστεύουμε πως έχουμε το καλύτερο τζίπ στη κατηγορία του? Είμαστε αυτοί που στη πραγματικότητα πιστεύαμε ότι το LC και το Pajero είναι καλύτερα αλλά μας έτρωγε η τσέπη να δώσουμε καμιά 20.000 παραπάνω για να κάνουμε φιγούρα? Για ενημερώστε μας και εμάς να γελάσουμε λιγάκι και εμείς.
  4. Λοιπόν νομίζω ότι όποιος έχει μυαλό κατάλαβε τι θέλω να πω στα μυνήματα μου από εδώ και στο εξής μου φαίνεται ανακυκλωνόμαστε. Αν θέλει κάποιος να έχει off road δυνατότητες σοβαρές αλλά φυσικά όχι απεριόριστες και να έχει αίσθηση και δυνατότητες πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου στο δρόμο παίρνει ML. Απλά είναι το πιο γρήγορο αμάξι στη κατηγορία του ταυτόχρονα με τις περισσότερες off road δυνατότητες (ας πούμε το Χ5 το κοντράρει αλλά έχει ελάχιστες για να μη πω καθόλου off road δυνατότητες). Προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ τζιπ μόνο για να τρέχω με 250 ή να κάνω κόντρες στα φανάρια του στυλ ML63 και να μην μπορώ να ανέβω όχι κατσάβραχο αλλά ούτε πεζοδρόμιο. Το ML δεν είναι το καλύτερο off road αμάξι και φυσικά ούτε το πιο γρήγορο. Είναι όμως το αμάξι με την καλύτερη δυνατή ισορροπία ανάμεσα σε αυτά τα δύο και όλα τα άλλα που ακούγονται είναι για να έχουμε κάτι να λέμε. Και τα χαρτιά και η πράξη οδηγούν στο ίδιο συμπέρασμα. Τώρα αν ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης αμαξιού αισθάνεται καλά με το ότι το αμάξι του έχει καλύτερη γωνία πρόσβασης και διαφυγής ή πλαίσιο σκάλας ή λασπωτήρες κτλ θα πω πως πάντα υπάρχει το καλύτερο και φθηνότερο αμάξι (βλέπε Jimny ή Niva) σε αυτά τα θέματα. Το δύσκολο είναι να πετύχεις να είσαι πολύ καλός και on και off road.
  5. Καταρχήν να μη παρεξηγηθώ τη πλάκα μας κάνουμε δεν υπάρχει καμία κόντρα επί του θέματος. Λοιπόν απλά θα σου αντιγράψω τις επιδόσεις των αμαξιών 3.8 MIVEC 5-θυρο Α/Τ Επιδόσεις · Μέγιστο φορτίο άξονα - Εμπρός (κιλά) 1.300 · Μέγιστο φορτίο άξονα - Πίσω (κιλά) 1.780 · Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) 635-695 · Ελάχιστη ακτίνα στροφής (m) 5,7 · Μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης (με κλίση εδάφους 12%) - Με φρένο (κιλά) 3.300 · Μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης (με κλίση εδάφους 12%) - Χωρίς φρένο (κιλά) 750 · Μέγιστο φορτίο οροφής (με μπάρες οροφής) (κιλά) 100 · Αριθμός επιβατών 7 · Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) (sec) 10,8 · Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα) 200 Κινητήρας · Τύπος 3.8 λίτρων 24-βάλβιδος SOHC MIVEC (6G75) · Κυβισμός 3.828 · Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 95,0 x 90,0 · Τύπος τροφοδοσίας καυσίμου Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πολλαπλών σημείων · Σχέση συμπίεσης 9,8 · Μέγιστη ιπποδύναμη (Din net) 184 (250) / 6.000 · Μέγιστη ροπή στρέψης (Din net) 329 / 2.750 M-Class Τεχνικά χαρακτηριστικά Κινητήρας Τύπος κινητήρα 6-κύλινδρος Διάταξη κυλίνδρων V Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4 Κυβισμός (cc) 3498 Διάμετρος / Διαδρομή εμβόλου (mm) 92,90 mm x 86,00 mm Σχέση συμπίεσης (:1) 10.7 Απόδοση (hp/rpm) 272 / 6.000 Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) 350 Nm στα 2400 - 5000 1/min Σχέση μετάδοσης διαφορικού 3.9 Είδος καυσίμου Super Αμόλυβδη Επιδόσεις Επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα) 8.4 Αεροδυναμικός συντελεστής (Cd) 0.35 Μέγιστη κατανάλωση σε αστικό - υπεραστικό κύκλο (lt/100km) 15,4 - 9,6 Σύστημα διεύθυνσης Παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης με υδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα Κύκλος στροφής (m) 11.60 Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 225 Ξέρεις τι σημαίνει 2,4 sec διαφορά στα 0-100? Τουλάχιστον 2πλάσιο στα 100-200 λόγω αεροδυναμικού συντελεστή. Για να μην αναφέρω το απλούστερο ότι το ένα τερματίζει στα 200 και το άλλο στα 225!! Το ένα έχει 5αρι και το άλλο 7αρι (και τι 7αρι) κιβώτιο. Γιαυτό σου λέω αγαπητέ φίλε ότι όταν δεις να σου αναβοσβήνουν φώτα κάτι εξίσου ψηλό με το δικό σου δεν χρειάζεται να είναι 500αρι ή Cayenne turbo για να κάνεις δεξιά μπορεί να είναι και ένα απλό 350αράκι. Αλλωστε αρκετοί φίλοι από εδώ μέσα ήταν μαζί μου με τα αμάξια τους, στο δρόμο της Τρίπολης όταν μία Boxter έκανε δεξιά όταν κόλλησα από πίσω της με 200 (χωρίς να ανάψω φώτα ) και μετά είδε να περνάνε και άλλα 8-9 μερσεντικά κολλητά (τα είδε όλα ο τύπος)
  6. Επειδή κάποιοι μπορεί να βγάζουν λάθος συμπεράσματα από τα λεγόμενα μου, να προσθέσω ότι ήμουν στο παρελθόν ικανοποιημένος ιδιοκτήτης RAV4 άρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με την Τoyota όπως επίσης πως o κουμπάρος μου έχει το LC το έχω οδηγήσει, έχουμε πάει μαζί εκδρομές και τα συμπεράσματα μου δε βγαίνουν από τεστ περιοδικών. Αλλωστε δεν είπα πουθενά ότι το LC δεν είναι πιο ικανό από το ML εκτός δρόμου ή πιο σκληροτράχηλο ή ότι άλλο θέλετε είπα ότι αυτό το 20% παραπάνω εκτός δε μου καλύπτει αυτό που μου δίνει εντός το ML. Οταν το 90% των χιλιομέτρων που θα κάνω είναι εντός δρόμου και εφόσον δε μένω στην άνω Καστανιά και απλα θέλω ένα αμάξι που να τα βγάλει πέρα σε κάποιες δύσκολες διαδρομές που θα κάνω ορισμένες φορές (οχι trials ) στα βουνά και στα χιόνια δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δεχθώ ότι το LC είναι καλύτερη επιλογή για το 95% των υποψήφιων αγοραστών. Προσωπικά πιστεύω πως μόνο ένα 5% το χρειάζεται πραγματικά και οι υπόλοιποι που το έχουν ότι κάνουν με αυτό, θα μπορούσαν να το κάνουν και με μία ML και να έχουν και την άνεση, τη πολυτέλεια, ασφάλεια που σου δίνει το αμάξι.
  7. Μα δε δυναμιτίζουμε κανένα κλίμα στο Mercedes Benz Club forum είμαστε, είμαστε μερσεντάκηδες (σχεδόν) όλοι μας ή κάνω λάθος? Ασε που δε λέω και κανα ψέμα ή υπερβολή πουθενά πιο πάνω. Οσον αφορά το pajero όταν θα είσαι με 170-180 στην Εθνική και έρθω από πίσω σου πίστεψε με μέχρι να το τελικιάσεις δε θα με βλέπεις καν. Δεν είναι μόνο το νούμερο της τελικής αλλά και πως το πιάνεις αυτό το νούμερο. Για το τελευταίο σχόλιο σου απλά θα συμφωνήσω με το Διονύση και θα προσθέσω ότι ίσως είναι πιο φονικό να κινείσαι με 130+ με ένα όχημα 600 κιλών πχ smart ή να είσαι νυσταγμένος στο δρόμο με 100 χιλιόμετρα ή να είσαι γιαγιά και να πηγαίνεις με 80 κτλ κτλ Αρα τελικά όλα είναι σχετικά και δεν έχουν να κάνουν με το βάρος.
  8. Εγώ θα πω, πως με το ML μου θα πάω στο 80% των περιπτώσεων που θα πάει το LC αλλά στην Εθνική και το δρόμο που θα πηγαίνω σε μαγικό χαλί με βλέπουν τα ΤΟΥΟΤΑ (και πολλά ακόμα) και κλαίνε με μαύρο δάκρυ. Αν πηγαίνετε συχνά Σαχάρα και Ιράκ πάρτε LC με την ευχή μου και εγώ το ίδιο θα έκανα. Εγώ που κινούμε Ελλάδα και το έχω πάει και με 70 πόντους χιόνι αλλά και από ποτάμι έχω περάσει και σε νεροφαγώματα και σε άμμο και έχει βγει παλικάρι θα προτιμήσω την ML. Α και για όσους έχουν LC και λοιπά κινούμενα εμπόδια μέχρι να βγούνε off road στα βουνά και στα λαγκάδια όπου μπορούν να δικαιολογήσουν τα λεφτά που έδωσαν μη με αναγκάζουν να ανάβω φώτα γιατί και εγώ προσπαθώ να δικαιολογήσω τα λεφτά που έδωσα
  9. Σου έστειλα αλλά ουσιαστικά είναι αυτές που δημιούργησαν το πανόραμα πιο πάνω.
  10. Την φωτογραφία λίγα post πιο πάνω με τα αστέρια παραταγμένα στο παρκινγκ δεν την βλέπεις? Πάτα επάνω της να την δεις σε full μέγεθος. Είναι ουσιαστικά 3 φωτογραφίες ενωμένες σε μία.
  11. Αν και καθυστερημένα ερχόμενος πρόλαβα αρκετούς από εσάς. Αν σκεφτούμε πόσοι έχουμε ξεκινήσει από τον Απρίλιο, πόσοι είμαστε τώρα και πόσοι θα είμαστε στα πρώτα γενέθλια μας, Θεωρώ πως το MBclub πολύ γρήγορα θα καταλάβει τη θέση που του αρμόζει ανάμεσα στις υπόλοιπες λέσχες φίλων αυτοκινήτων. Δηλαδή την ΠΡΩΤΗ!!!! Ορίστε και ένα Πανόραμα των Αστεριών μας στο parking.
  12. Andreas

    Νεος moderator

    Σιδεροκέφαλος!!!
  13. Andreas

    Bizz

    Εκτακτη συνάντηση Silver
  14. Διονύση συμφωνώ απόλυτα με όσα λες όταν όμως κάποιος με το που γράφεται σε ένα forum αρχίζει και κατηγορεί τα υπόλοιπα μέλη ως κομπλεξικούς, εμμέσως ως γελοίους επειδή αναφέραμε ότι πρώτη η MB έβαλε αερόσσακους και ABS, αρχίζει και προβοκάρει τους υπόλοιπους λέγοντας ότι η MB είναι στη πρώτη δεκάδα κατά τη γνώμη του, ότι το bmw motorsport έχει καλύτερο επίπεδο και όσα άλλα έχει πει τέλος πάντων, τι πρέπει να κάνουμε να περιμένουμε να μας βρίσει την οικογένεια για να αντιδράσουμε. Ορισμένα πράγματα κατά τη γνώμη μου φαίνονται από νωρίς τι θα ακολουθήσει. Δηλαδή εάν πάω στο ΒΜW motorsport kai αρχίζω και τους λέω δεν πάνε με τίποτα τα αμάξια σας είστε κομπλεξικοί κτλ θα φταίνε που θα με ξεχέσουν αφού πάω φιρί φιρί για καυγά. Νομίζω ότι πρέπει να κρατήσουμε κάποιο επίπεδο και στις εκφράσεις μας και στο επίπεδο συζήτησης, αυτό να είσαι σίγουρο ότι σε κάποιους που δεν τους αρέσει η προσπάθεια που ξεκινάμε δεν θα αρέσει και θα κάνουν διάφορα για να χαλάσει το κλίμα και η φιλική ατμόσφαιρα που δημιουργούμε μεταξύ μας. Τα παραπάνω τα θέτω ως προβληματισμό γιατί έχω την άποψη ότι τέτοια κρούσματα θα πληθαίνουν όσο περνάει ο καιρός και θα γίνεται γνωστό το φόρουμ. Ιδανικά για εμένα το φορουμ πρέπει να είναι μέρος συνάντησης των φίλων, θαυμαστών και κατόχων αυτοκινήτων Mercedes Benz και όχι τόπος για να βγάζουν κάποιοι τα απωθημένα τους.
  15. Νομίζω πως πρέπει να σκεφτούμε πως θα αντιμετωπίζουμε από εδώ και στο εξής τον κάθε πικραμένο που θα εγγράφεται στο forum για να αρχίζει flames με τα μέλη. Σε λίγο καιρό που ο κάθε ενας θα εγγράφεται για να μας τα χώσει και να ξεκινάει καυγάδες δεν θα κάνουμε άλλη δουλειά. Προτείνω το σύστημα των 4τροχών δηλαδή προειδοποίηση από τους mod και κατόπιν 15νθημερο suspend με post στο ανάλογο section για να παραδειγματίζονται και οι υπόλοιποι. Την 3 φορά διαγραφή από μέλος. Νομίζω ότι όλοι μας θα πρέπει να είμαστε αμίλικτοι στους κανόνες λειτουργίας του forum και να είμαστε κόσμιοι στο πως εκφραζόμαστε γιατί μπορεί να ασχολούμαστε με αυτοκίνητα αλλά δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε συζητήσεις του πεζοδρομίου ούτε να προσβάλουμε τα υπόλοιπα μέλη.
×