Jump to content
Sign in to follow this  
PANAGIOTIS

Οργανωτικές αλλαγές στη Διοίκηση

Recommended Posts

Από τις αρχές Φεβρουαρίου 2009, αρμοδιότητες Διευθύνοντος Συμβούλου της Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. αναλαμβάνει ο κος Σταύρος Παρασκευαΐδης, διαδεχόμενος τον Dr. Alexander Paufler, ο οποίος διετέλεσε με ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία πέντε χρόνια στη θέση αυτή.

Ο κος Σταύρος Παρασκευαΐδης, μέχρι πρόσφατα Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Serbia & Montenegro/Chrysler Balkans, διαθέτει πολυετή πείρα ως διοικητικό στέλεχος του Ομίλου Daimler AG και συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες εμπειρίες για να συμβάλλει εποικοδομητικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της Mercedes-Benz Ελλάς. Έχει εξειδικευμένες σπουδές στο Automotive Management & Engineering και είναι μέλος του Βρετανικού Ινστιτούτου Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Παράλληλα, ο Dr. Alexander Paufler παραμένει στους κόλπους της Daimler AG αναλαμβάνοντας καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στη Mercedes-Benz Thailand. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Mercedes-Benz Ελλάς, ο Dr. Alexander Paufler εισήγαγε μια νέα πελατοκεντρική φιλοσοφία και επένδυσε αποτελεσματικά στην υλοποίηση του οράματος «Πραγματοποιούμε Όνειρα».

Το σχήμα των διοικητικών αλλαγών στην Mercedes Benz Ελλάς συμπληρώνει η ανάληψη των καθηκόντων του Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing Mercedes-Benz Cars από τον κο Ιωάννη Καλλίγερο. O κος Ι. Καλλίγερος μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing Επαγγελματικών Οχημάτων και διαδέχθηκε τον κο Δημήτρη Ψυλλάκη που με τη σειρά του μετατέθηκε στη Βραζιλία στη θέση του Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων & After Sales Επιβατικών Αυτοκινήτων Λατινικής Αμερικής & Διευθυντή Πωλήσεων Επαγγελματικών Αυτοκινήτων Βραζιλίας.

Η παράδοση των αρμοδιοτήτων στον κο Σταύρο Παρασκευαΐδη πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας σε ειδική τελετή παρουσία της Dr. Annette Winkler, Προέδρου του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να του ευχηθούμε καλή δουλειά και να προσέξει τους πελάτες της ΜΒ γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή τύχη στον νεο CEO της ΜΒ Ελλάδος!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν του στέλνει μια επιστολή το Διοικητικό συμβούλιο, ώστε να γνωρίσει την ύπαρξη του CLUB και τον αριθμό των μελών του, μαζί με κάποια αιτήματα - προτάσεις(τα οποία τα ξέρετε εσείς καλύτερα), ας πούμε:

Α. Κοινό τιμοκατάλογο service σε όλες τις αντιπροσωπείες, ώστε να ξέρουμε τι θα πληρώνουμε σε κάθε service και όχι να χρεώνει ο καθένας ότι του κατέβει στην γκλάβα του.

Β. Συνεργασία με Τράπεζα ώστε χρησιμοποιώντας την πιστωτική της κάρτα και κάνοντας αγορές ενός Α ποσού ετησίως, να δικαιούμαστε 1 δωρεάν service.

Γ. ......................................

Δ. .......................................

Edited by GR_Macedon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να του ευχηθούμε καλή δουλειά στα νεα του καθηκοντα....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν του στέλνει μια επιστολή το Διοικητικό συμβούλιο, ώστε να γνωρίσει την ύπαρξη του CLUB και τον αριθμό των μελών του, μαζί με κάποια αιτήματα - προτάσεις(τα οποία τα ξέρετε εσείς καλύτερα), ας πούμε:

Α. Κοινό τιμοκατάλογο service σε όλες τις αντιπροσωπείες, ώστε να ξέρουμε τι θα πληρώνουμε σε κάθε service και όχι να χρεώνει ο καθένας ότι του κατέβει στην γκλάβα του.

Β. Συνεργασία με Τράπεζα ώστε χρησιμοποιώντας την πιστωτική της κάρτα και κάνοντας αγορές ενός Α ποσού ετησίως, να δικαιούμαστε 1 δωρεάν service.

Γ. ......................................

Δ. .......................................

Να είσαι σίγουρος ότι μας ξέρουν, και μας παρακολουθούν!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να είσαι σίγουρος ότι μας ξέρουν, και μας παρακολουθούν!!!

Μας "αναγνωρίζουν" όμως;

Εννοώ, ως μέλη του Mercedes Club,έχουμε κάποιου είδους οφέλη από την επίσημη αντιπροσωπία ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μας "αναγνωρίζουν" όμως;

Εννοώ, ως μέλη του Mercedes Club,έχουμε κάποιου είδους οφέλη από την επίσημη αντιπροσωπία ;

Ακόμα δεν έχουμε επίσημη επικοινωνία. Αυτό θα γίνει μέσα στον επόμενο καιρό, όταν θα έχουμε προετοιμαστεί σωστά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να είσαι σίγουρος ότι μας ξέρουν, και μας παρακολουθούν!!!

Μονο και μόνο τα προβλήματα να βλέπουν ώστε να γίνονται καλύτεροι πριν και μετά την αγορά....Θα ήταν υπεραρκετό!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να είσαι σίγουρος ότι μας ξέρουν, και μας παρακολουθούν!!!

Παναγιώτη, με την ευκαιρία αυτή θέλω να ρωτήσω το εξής.

Γνωρίζουμε πόσοι επαγγελματίες (εννοώ κυρίως αντιπροσωπείες και συνεργεία) έχουν λογαριασμό στο club μας;

Έχει συζητηθεί στο ΔΣ το ενδεχόμενο να το δηλώνουν, στο προφίλ τους π.χ., ότι κινούνται επαγγελματικά στο χώρο αυτό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυχαίνει να έχω αυτοκίνητο και άλλης εταιρείας και σας λέω παιδιά οι αντιμετώπιση είναι η μέρα με την νύχτα.

Δυστυχώς στην Mercedes νομίζω ότι μας αντιμετωπίζουν σαν να πρέπει να τους ευχαριστούμε που οδηγούμε και τέτοιο αυτοκίνητο.

Είμαι συχνά στο εξωτερικό και ειδικά στην γερμάνια και εκεί πραγματικά ο πελάτης είναι βασιλιάς, δεν τον αντιμετωπίζουν κουτοπόνηρα και εάν το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα το συνεργείο βοήθα στο ο πελάτης εάν γίνεται να έχει δωρεάν ανταλλακτικά κτλ. Εδώ τα συνεργεία είναι λες και έχουν παντρευτεί την μαμά εταιρεία Έλεος .

Ελπίζω να μας παρακολουθούν και να το διαβάσουν οι υπεύθυνη τις Mercedes Hellas.

Εγώ πάντως δυο φορές που είχα προβλήματα μόνο όταν έπαιρνα τηλέφωνο δικηγόρο ..... στην πρώην Copa Car και τώρα Εκκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν του στέλνει μια επιστολή το Διοικητικό συμβούλιο, ώστε να γνωρίσει την ύπαρξη του CLUB και τον αριθμό των μελών του, μαζί με κάποια αιτήματα - προτάσεις(τα οποία τα ξέρετε εσείς καλύτερα), ας πούμε:

Α. Κοινό τιμοκατάλογο service σε όλες τις αντιπροσωπείες, ώστε να ξέρουμε τι θα πληρώνουμε σε κάθε service και όχι να χρεώνει ο καθένας ότι του κατέβει στην γκλάβα του.

Β. Συνεργασία με Τράπεζα ώστε χρησιμοποιώντας την πιστωτική της κάρτα και κάνοντας αγορές ενός Α ποσού ετησίως, να δικαιούμαστε 1 δωρεάν service.

Γ. Συμμετοχή του club στις επίσημες παρουσιάσεις των νέων μοντέλων. Με αυτό τον τρόπο και διαφήμιση είμαστε για την εταιρεία και αποκτούμε αναγνωρισημότητα ως σύλλογος.

Δ. .......................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα μου ακουγονται τα παραπανω ......αλλα θελει πολυ τρεξιμο για να γινουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×