Jump to content
Sign in to follow this  
akaros

ΜΕΙΩΣΗ ΕΦΚ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

Recommended Posts

Παιδια σημερα στην τηλεοραση ακουσα οτι θα υπαρξει μειωση στα τελη ταξινομησης και του εφκ για αυτοκινητα καινουργια και μεταχειρισμενα...

ξερουμε απο ποτε θα ισχυει....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδια σημερα στην τηλεοραση ακουσα οτι θα υπαρξει μειωση στα τελη ταξινομησης και του εφκ για αυτοκινητα καινουργια και μεταχειρισμενα...

Μειωση του ΕΦΚ και τελων ταξινομησης για τα στοκ αυτοκινητα που εχουν ηδη ερθει Ελλαδα,κατι σαν τις μειωσεις των αντιπροσωπιων και μια μειωση για τα μεταχειρισμενα σε ενα τελος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά είναι ημίμετρα και ασπιρίνες... Να μειωθούν οι φόροι για όλα κια όχι μόνο για τα στοκ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακούγεται ότι η όποια μείωση θα είναι παροδική, για 3-4 μήνες συνολικά, με σκοπό την τόνωση της αγοράς.

Μετά θα επανέλθουμε στα κανονικά!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ακούγεται ότι η όποια μείωση θα είναι παροδική, για 3-4 μήνες συνολικά, με σκοπό την τόνωση της αγοράς.

Μετά θα επανέλθουμε στα κανονικά!

Μία φορά, έκαναν την πατάτα με τα τεκμήρια..

Τώρα ετοιμάζονται να την ξανακάνουν?... για να δούμε

Καταρχήν δεν είναι δυνατόν να μειώσουν τέλη ταξινόμησης σε αυτοκίνητα τα οποία έχουν ήδη ταξινομηθεί.. Δηλαδή, θα επιστρέψουν χρήματα??? Δεν νομίζω.. Άρα, όσοι αγόρασαν και ταξινομήθηκε το αυτοκίνητό τους, έχουν χάσει ήδη αρκετα χρήματα.

Στην συνέχεια, υπάρχουν αυτοί οι οποίοι έχουν τέλος Δεκεμβρίου "πινακιδώσει" δεκάδες αυτοκίνητα με σκοπό την πώληση εντός του έτους... Αυτοί ήδη έχουν με τον τρόπο αυτόν καταστραφεί....

Οι διαρροές (ελάχιστες και όλως περιέργως μόνο από το MEGA) αναφέουν για συλλήβδην μείωση στο 50% του φόρου ταξινόμησης... Τίποτα άλλο. Γενικά και αόριστα..

Με τον τρόπο αυτόν δεν ευννούνται τόσο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα όσα τα μεγάλου... Σε εμένα που το τέλος ταξινόμησης είναι καμιά 18αρα, το να πέσει στα 9.000 θα είναι ένας παράγοντας δελεαστικός... Για ένα 1400 κυβικά όμως δεν κάνει την τεράστια διαφορά, συγκρινόμενο με το οριστικό χτύπημαπου θα επέλθει στους παλιούς του χώρου του αυτοκινήτου που έχουν - το ξαναλέω- πινακιδώσει (εκτελωνίσει και πάρει πινακίδες) αρκετά αυτοκίνητα... ¨Ηδη, όπως είανι γνωστό υπάρχουν πολλά θύματα στον χώρο του αυτοκινήτου..

Τέλος, ακόμη περισσότερο, θα καταστρέψει ανθρώπους το να το κάνουν ΜΟΝΟ προσωρινά... Θα δημιουργηθεί και πάλι στρέβλωση την αγορά την οποία μπορούν να αποφύγουν εάν δώσουν μια μείωση τελών ταξινόμησης σε βάθος χρόνου.... Προτιμότερο να επαναφέρουν τον κίνητρο της απόσυρσης, όπως γίνεται στην Γερμανία, με αποτέλεσμα η αυτοκινητοβιομηχανίες προς το παρόν να κρατάνε γερά...

Για να δούμε τελικά τι θα γίνει με το θέμα.... Πολύ "παππά" ακούω αλλά τίποτα δεν ακούω...

Ζήσης

Edited by zvrikos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπάχαλο τα κάνανε πάλι... Τώρα είναι που δεν θα πουλιέται τίποτε μέχρι να υλοποιηθούν τα μέτρα...

Όλα όσα γράφονται πιο πάνω από τα άλλα παιδιά είναι απόλυτα σωστοί προβληματισμοί.

Με τα μεταχειρισμένα τι θα γίνει όμως; Εγώ που ήθελα να πουλήσω π.χ. το αμάξι μου και μου το έπαιρνε ανταλλαγή 10.000 ο έμπορας, να βάλω άλλα 25.000 για να το αλλάξω, πόσα θα πιάσω από το παλιό; Θα πέσει λογικά η τιμή του... Ο έμπορας πόσο θα μου το πάρει; Να πούμε 8.000; Έτσι κι αλλιώς το δικό του κέρδος από το καινούργιο θα μείνει ίδιο , δεν επηρεάζεται από τη μείωση του ΕΦΚ...

ΟΚ, ας πούμε ότι μου το πήρε 8.000 (αν εγώ είμαι χαλαρός και δεν το δω εγωϊστικά)... ας πούμε ότι και εγω με τη μείωση ΕΦΚ έχω και ένα μικρό κέρδος κανένα χιλιάρικο ας πούμε...

Ο έμπορας έχει το δικό μου για πούλημα και άλλα 10 που είχε από πριν... Πόσο γυρεύει να το πουλήσει , οέο; Δύσκολη η αριθμητική tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.flash.gr/page.ashx?pid=9&ai...1614&cid=15

Δέστε και το παραπάνω link.

Είναι η αίσθηση μου ότι γενικώς υπάρχει μία σπέκουλα και τίποτα άλλο??

Γενικολογίες και αοριστολογίες, υποθέσεις και τίποτα συγκεκριμένο... Μόνο να βγει μια "είδηση" στην βάση ενός ψίθυρου, αντε να βγει το άρθρο και το "αποκλειστικό"..

Τι πάει να πει πρόσκαιρη μείωση ρε παιδιά??? Ποιός θα αγοράσει αυτοκίνητο μετά??? Αν είναι έτσι, οι ετιαρίες θα πουλάνε 4 μήνες τον χρόνο και άλλους 8 θα κάθονται...

Καλή σκέψη... Να το καθιερώσουν... Εκπτώσεις 4 μήνες τον χρόνο...

Με αυτά και μ αυτά την καταστρέφουν την αγορά... Και φοβάμαι ότι και πάλι οι δημοσιογράφοι κάνουν την μεγαλύτερη ζημιά.... Όπως και στο θέμα των τεκμηρίων.... Η κυβέρνηση έλεγε (καλά, το έκανε και αυτή, επικοινωνικά, το μπάχαλό της) ότι τα τεκμήρια είναι ήπιας μορφής κτλ κτλ... το έρεβος και την καταστροφή οι δημοσιογραφίσκοι... και μετά αναρωτιούνται μερικοί: Ποιός κυβερνά αυτόν τον τόπο???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο δελτιο της νετ το βραδυ ο υπουργος οικονομιας αλλα και στο μεγκα αναφερε οτι θα ισχυουν για 3-4 μηνες για ολα τα αυτοκινητα το ξεκαθαρισε και οχι μονο για τα αυτοκινητα τα οποια υπαρχουν στα τελωνεια για τις αντιπροσωπειες (στοκ).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΙΣΤΕΥΩ ότι με αυτό το μέτρο θα πέσουν ακόμα περισσότερο τα μεταχειρισμένα.

Για της μάντρες Κλάψαμε μανά κλάψαμε…

Και αυτός που το πήρε με δάνειο (κακός) δεν θα μπορεί να το δώσει έστω με μια χασουρα και να το ξεχρεώσει στην τράπεζα. Τώρα θα του το πάρουν και το αυτοκίνητο και το σπίτι.

Νομίζω ότι το μετρό της αποσύρσεις θα ταίριαζε περισσότερο στην οικονομία μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΙΣΤΕΥΩ ότι με αυτό το μέτρο θα πέσουν ακόμα περισσότερο τα μεταχειρισμένα.

Για της μάντρες Κλάψαμε μανά κλάψαμε…

Και αυτός που το πήρε με δάνειο (κακός) δεν θα μπορεί να το δώσει έστω με μια χασουρα και να το ξεχρεώσει στην τράπεζα. Τώρα θα του το πάρουν και το αυτοκίνητο και το σπίτι.

Νομίζω ότι το μετρό της αποσύρσεις θα ταίριαζε περισσότερο στην οικονομία μας.

Αυτο ακριβως ελεγαν ανθρωποι της αγορας τα μεταχειρισμενα θα εχουν μια πτωση ακομα στην ζητηση απο τι τα καινουργια.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΠΙΣΤΕΥΩ ότι με αυτό το μέτρο θα πέσουν ακόμα περισσότερο τα μεταχειρισμένα.

Για της μάντρες Κλάψαμε μανά κλάψαμε…

Και αυτός που το πήρε με δάνειο (κακός) δεν θα μπορεί να το δώσει έστω με μια χασουρα και να το ξεχρεώσει στην τράπεζα. Τώρα θα του το πάρουν και το αυτοκίνητο και το σπίτι.

Νομίζω ότι το μετρό της αποσύρσεις θα ταίριαζε περισσότερο στην οικονομία μας.

το μετρο της "αποσυρσης" το απέριψε ο Υπ. Οικ. λέγοντας ότι έτσι θα έχουμε εκρροή συναλλάγματος προς το εξωτερικό, πράγμα όχι καλό για την οικονομια.

για την μεωση των Τ.Τ., ακουσα οτι σε 3-4 μερες θα κατατεθεί τροπολογια στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από βλακώδες έως βλακοδέστατο..

Πλήρης καταστροφή και στρέβλωση μιας ήδη εν τρικυμία ευρισκόμενης αγοράς..

και για να μην τρώμε κουτόχορτο...

Δεν ευνοούνται οι έμποροι. ΜΟΝΟ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΒΑΝΑΣ.... Ξέρετε τι χρήμα θα εισρεύσει από τέλη ταξινόμησης ξαφνικά εκεί που είχε την απόλυτη άπνοια?? Ίσα ίσα μέχρι να μπει το καλοκαιράκι και από σεπτέμβρη έχει ο Θεός...

ΑΑΑΑχχχ ρε Ψαροκώσταινα...

Και τα λέω εγώ που ετοιμάζομαι να κατεβάσω από γερμανία αμάξι για τον αδελφό μου και θα επωφεληθώ, κατά τι, από τα μέτρα.. Χώρια ότι όπως φαίνεται λίγο θα χάσω από την αξία του ML..\

Α! Και τα μέτρα θα είναι - ντε μεκ- πρόσκαιρα? Χα!

Τρέξτε όλοι, έρχονται τα φθηνά αυτοκίνητα..

Mercedes στον λαό και ξερό ψωμί..

Ζήσης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μείωση του ΤΤ κατά 50%, θα χαθούν 600 εκατομμύρια που θα πήγαιναν στο κράτος.

Το οποίο κράτος, με τις έκτακτες εισφορές σε όσους δηλώνουμε πάνω από 60.000 ετησίως, και από τις μηδενικές αυξήσεις στο δημόσιο υπολόγιζε να πάρει 650.000 Ευρώ. Δηλαδή βάζει έκτακτα μέτρα σε ορισμένους από εμάς, για να βοηθήσει τους αυτοκινητάδες που μας γδέρνουν τόσα χρόνια και για να κερδίσουν κάποιες χιλιάδες ευρώ όσοι μπορούν να αγοράσουν αμάξια μεγάλου κυβισμού...

Αυτά είναι τραγελαφικά...Ξεφτίλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με μείωση του ΤΤ κατά 50%, θα χαθούν 600 εκατομμύρια που θα πήγαιναν στο κράτος.

Το οποίο κράτος, με τις έκτακτες εισφορές σε όσους δηλώνουμε πάνω από 60.000 ετησίως, και από τις μηδενικές αυξήσεις στο δημόσιο υπολόγιζε να πάρει 650.000 Ευρώ. Δηλαδή βάζει έκτακτα μέτρα σε ορισμένους από εμάς, για να βοηθήσει τους αυτοκινητάδες που μας γδέρνουν τόσα χρόνια και για να κερδίσουν κάποιες χιλιάδες ευρώ όσοι μπορούν να αγοράσουν αμάξια μεγάλου κυβισμού...

Αυτά είναι τραγελαφικά...Ξεφτίλα...

η 50% εκπτωση θα ισχυει μονο για αυτοκινητα εως 1.600 κυβικα.

απο 1.8 εως 2.0 θα ειναι 20%

και πανω απο τα 2 δε θα υπαρχει εκπτωση...

Share this post


Link to post
Share on other sites
η 50% εκπτωση θα ισχυει μονο για αυτοκινητα εως 1.600 κυβικα.

απο 1.8 εως 2.0 θα ειναι 20%

και πανω απο τα 2 δε θα υπαρχει εκπτωση...

Ώπα! Καινούργιο αυτό, που το έμαθες;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ώπα! Καινούργιο αυτό, που το έμαθες;

αυτες τις πληροφοριες ειχε το mega χθες...

τωρα αν αλλαξει κατι δεν ξερω...

οποτε μην ανησυχειτε...

πρακτικα μονο η blue efficiency c class, και η Α150 θα χασουν την αξια τους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια ακυρο.

συμφωνα με τελευταιες πληροφοριες θα ισχυει για ολα τα κυβικα...

και να πω τη γνωμη μου για το μετρο...

νομιζω οτι ειναι ενα ανταλλαγμα προς την Ευρωπαικη ενωση και τους Γερμανους για καποια χαρη που μας κανανε.

την ελληνικη οικονομια προφανως δεν τη βοηθαει καθολου...

αφου ραχοκοκκαλια της ελληνικης Οικονομιας δεν ειναι τα αμαξια...

αλλα ο τουρισμος.

και το αμαξι ειναι κατι το οποιο το εισαγουμε... αρα φευγει χρημα προς τα εξω.. δλδ σε Γερμανους, Γαλλους, Γιαπωνεζους κτλ.

ειμαι 20 χρονων και σπουδαζω στο ΕΜΠ, και εχω απαγοητευτει γενικα απο την κατασταση στη χωρα.

ειμαστε μια χωρα που δε παραγει τπτ και εισαγει τα παντα.

σκεφτειτε.. ποσοι απο εσας δουλευουν και φερνουν στην Ελλαδα?

νομιζω οτι το βιοτικο επιπεδο που εχουμε δε μας αξιζει... και θα αντιμετοπισουμε δυσκολους καιρους διστυχως.

προταση: αγοραζετε και ενισχυστε ελληνικα προιοντα tongue.gif ... απο το να τα δινετε στην Κλεμαν, και στη Μπραμπους... ξοδεψτε τα σε ενα διημερακι στο Πυλιο... biggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο δεν ειναι αναπτυξη , αφου απο την μια τσεπη θα μπαινουν και απο την αλλη θα βγαινουν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

και ενταξει εγω να τα ξοδεψω για ενα διημερακι στο Πυλιο , ο Βολιοτης ομως θα τα επενδυσει στην Ελλαδα ή θα αγορασει προϊοντα απο εξωτερικο ?????

Οταν αποφασισουν να κατεβασουν τις τιμες και οι ξενοδοχοι τοτε σιγουρα θα ερθουν οι τουριστες !!!!!!!

Η αναπτυξη απο τον τουρισμου ερχεται απο τον εισαγωμενο τουρισμο και οχι απο τον εγχωριο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tongue.gif Συμφωνώ απόλυτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
αυτο δεν ειναι αναπτυξη , αφου απο την μια τσεπη θα μπαινουν και απο την αλλη θα βγαινουν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

και ενταξει εγω να τα ξοδεψω για ενα διημερακι στο Πυλιο , ο Βολιοτης ομως θα τα επενδυσει στην Ελλαδα ή θα αγορασει προϊοντα απο εξωτερικο ?????

Οταν αποφασισουν να κατεβασουν τις τιμες και οι ξενοδοχοι τοτε σιγουρα θα ερθουν οι τουριστες !!!!!!!

Η αναπτυξη απο τον τουρισμου ερχεται απο τον εισαγωμενο τουρισμο και οχι απο τον εγχωριο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

κανεις λαθος.

η αναπτυξη στον τουρισμο ερχεται και απο το εγχωριο.

Οταν ενισχυεις πχ ελληνικες εταιριες, πχ αγοραζοντας παπουτσια Elite, δινεις δουλεια σε Ελληνες εργατες στις βιοτεχνειες. Οταν πας και αγοραζεις PRADA, τοτε δινεις δουλεια στου Ιταλους (Στους Βιενταμεζους βασικα).

καποιος ειχε γραψει στο capital.gr, οτι η Ελλαδα ειναι μια χωρα στην οποια ανακυκλωνεται το χρημα και στο τελος φευγει εξω.

ας προσπαθησουμε τουλαχιστον να μην ευθυνομαστε που θα φυγει το χρημα εξω....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ειναι σωστο αυτο που λες , σημαινει τοτε οτι η μειωση της τουριστικης αναπτυξης που αυτη την στιγμη που μιλαμε βρισκεται στο -15% οφειλεται στον εγχωριο τουρισμο !!!!!! χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα :-)

το οτι απολυονται δηλαδη καθημερινα χιλιαδες αγγλοι εργαζομενοι (εν δυναμοι τουριστες) και αλλοι τοσοι γερμανοι (και αυτοι εν δυναμοι τουριστες) δεν εχει αμεση σχεση με την μειωση του τουρισμου !!!!

Τι σχεση εχει αληθεια ο τουρισμος με το τι παπουτσια φοραμε ???????

Μαλλον δεν γνωριζεις οτι η αναπτυξη σε μια χωρα που επενδυει στον τουρισμο ερχεται απο την εισαγωγη στην χωρα ξενων τουριστων και οχι ντοπιων !!!

Αληθεια ΕΣΥ τι μαρκα παπουτσια φορας ??????????? χαχαχαχαχχαχαχαχαχ

Share this post


Link to post
Share on other sites

η μειωση του τουρισμου προφανως δεν οφειλεται στον εγχωριο τουρισμο και δεν ειπα και υπονοησα ποτε κατι τετοιο tongue.gif

απλα σου λεω...

το 90% των προιοντων που αγοραζουμε ειναι εισαγωμενα(πχ, αμαξια, ρουχα, υπολογιστες, τουρισμος σε ξενη χωρα κτλ).

ομως, οι εισαγωγες που κανουμε, δεν ειναι το ιδιο με τις εξαγωγες...

δλδ μπορει να εισαγουμε και να δινουμε χρημα στω εξωτερικο 10 δις και να εξαγουμε 2 δις (τα νουμερα δεν ανταποκρινονται φυσικα στην πραγματικοτητα).

οποτε καθε χρονο χανεις 8 δις, σωστα?

εγω αυτο που λεω ειναι οτι εφοσον δε μπορουμε να εξαγουμε παραπανω απο 2 δις, γιατι ο Ελληνικος λαος κατα τη γνωμη μου δε ξερει να δουλευει, τουλαχιστον να περιορισουμε αυτα τα 10 δις που εισαγουμε και να τα κανουμε 6δις. Ετσι καθε χρονο θα χανουμε 4 αντι για 8.

και αφου κανουμε αυτο, τοτε μπορουμε να δουμε πως θα αυξησουμε τα εξαγωμενα σε 5 δις, ωστε να εχουμε και ενα κερδος 1 δις.

Αγοραζοντας ελληνικα προιοντα αντι για ξενα, μειωνουμε τα 10 δις... και ειναι ο μονος τροπος για να μειωθουνε.

αν τωρα με το μετρο, ξεκινησουμε και αγοραζουμε αμαξια τοτε τα 10 δις (οι εξαγωγες μας δηλαδη) θα αυξηθουνε.

τα ειπα με απλα μαθηματικα για να τα καταλαβεις.

για τα παπουτσια το αφηνω ασχολιαστο.

το γνωριζω οτι ειμαστε offtopic, ζητω συγγνωμη απο τους moderator και τους αλλους χρηστες. Μπορειτε να διαγρεψετε το ποστ, ή καλυτερα (για τη συζητηση) να ανοιχτει καινουργιο τοπικ και να γινει σπλιτ.

παντως αυτη η κουβεντα γινεται και στο τοπικ του capital.gr για τη μειωση των ΕΤΤ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδεικτικά παραδείγματα μείωσης ΕΤΤ κατά 50%

Suzuki Alto 1.0 GL F Παλαιά τιμή: 8.990 ευρώ Νέα τιμή: 8.670 ευρώ

Nissan Micra 1.2 3d Παλαιά τιμή: 10.120 ευρώ Νέα τιμή: 9.720 ευρώ

Honda Jazz 1.2 Παλαιά τιμή: 13.990 ευρώ Νέα τιμή: 13.407 ευρώ

Mitsubishi Lancer 4d 1.5 Παλαιά τιμή: 16.990 ευρώ Νέα τιμή: 16.047 ευρώ

Daihatsu Terios 1.3 Παλαιά τιμή: 17.990 ευρώ Νέα τιμή: 17.320 ευρώ

VW Golf 1.4 TSI 5d Παλαιά τιμή: 18.600 ευρώ Νέα τιμή: 17.890 ευρώ

VW Tiguan 1.4 TSI Παλαιά τιμή: 27.800 ευρώ Νέα Τιμή: 26.750

Mercedes C 200 K Παλαιά τιμή: 41.500 ευρώ Νέα τιμή: 38.096 ευρώ

Nissan Qashqai 2.0 4x4 Παλαιά τιμή: 25.670 ευρώ Νέα τιμή: 23.245 ευρώ

Subaru Forester 2.0X XR Παλαιά τιμή: 28.900 ευρώ Νέα τιμή: 26.300 ευρώ

Porsche Cayman 2.9 Παλαιά τιμή: 69.000 ευρώ Νέα τιμή: 59.900 ευρώ

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=478&page_id=2526

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×