Jump to content
PANAGIOTIS

Νέος Τιμοκατάλογος Αυτοκινήτων Mercedes-Benz.

Recommended Posts

Από την ιστοσελίδα της Mercedes-Benz Ελλάδος:

Απλώς επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας τον τιμοκατάλογο. Ο κατάλογος διατίθεται σε μορφή PDF. Για να δείτε το αρχείο, χρειάζεστε το πρόγραμμα Acrobat Reader της Adobe, το οποίο διατίθεται δωρεάν για αποθήκευση από την ιστοσελίδα της Adobe, www.adobe.com.

Όλα τα στοιχεία αυτής της ιστοσελίδας είναι κατά προσέγγιση. Ο κατασκευαστής διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης του σχεδιασμού, των προδιαγραφών, των όρων και προϋποθέσεων πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων και των τιμών.

http://www.mercedes-...new_cars/0.html

MBC_Pricelist_20100528_(luxury tax incease)_CNT.pdf

Edited by PANAGIOTIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

όσοι έχουν ημερομηνία 1ης αδειας από 07-04-2009 και μετά, δικαιουνται μείωση 50% στα ΤΤ, ανεξαρτήτως το πότε έγινε ο εκτελωνισμός.

Οι...τυχεροι θα ειδοποιηθουν από τις αντιπροσωπείες. Οσοι δεν ειδοποιηθούν, ας ρωτήσουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδατε τις νέες τιμές !!!!!!!!!!!!!

Το αφεντικό τρελάθηκε ...............

Με ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές διατίθενται από το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων διανομέων της Mercedes-Benz, επιλεγμένα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Οι νέες τιμές διαμορφώνονται με τον υπολογισμό του μειωμένου, κατά 50%, Τέλους Ταξινόμησης και την έκπτωση που παρέχεται για κάθε αυτοκίνητο. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η τρίθυρη A 150 Coupe κοστίζει πλέον 20.800 ευρώ (έναντι 24.500 ευρώ - όφελος 3.700 ευρώ) ενώ η CLC 180 K διατίθεται προς 30.900 ευρώ (έναντι 37.100 ευρώ - όφελος 6.200 ευρώ). H τιμή πώλησης των ετοιμοπαράδοτων C 200 K διαμορφώνεται στις 38.000 ευρώ (έναντι 46.100 ευρώ - όφελος 8.000 ευρώ) ενώ οι SLK 200 K κοστίζουν 40.300 ευρώ (αντί 51.600 ευρώ - όφελος 11.300 ευρώ).

Ετοιμοπαράδοτες CLK 200 K κοστίζουν 36.800 ευρώ (αντί 53.300 ευρώ - όφελος 16.600 ευρώ), οι E 200 K πωλούνται προς 40.200 ευρώ (αντί 56.200 ευρώ - όφελος 16.000 ευρώ) και οι GLK 280 4MATIC διατίθενται προς 45.000 ευρώ (αντί 56.700 ευρώ - όφελος 11.700 ευρώ).

Με όφελος 19.000 ευρώ διατίθενται ετοιμοπαράδοτες ML 350 4MATIC οι οποίες κοστίζουν 57.800 ευρώ (έναντι 76.800 ευρώ) ενώ οι τιμές των CLS 350 CGI διαμορφώνονται στα 68.700 ευρώ (αντί 92.000 ευρώ - όφελος 23.300 ευρώ).

Τέλος, ετοιμοπαράδοτες S 350 κοστίζουν 85.400 ευρώ (αντί 117.100 ευρώ - όφελος 31.800 ευρώ).

post-3927-1240637291_thumb.jpg

in.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την ιστοσελίδα της Mercedes-Benz Ελλάδος:

Απλώς επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας τον τιμοκατάλογο. Ο κατάλογος διατίθεται σε μορφή PDF. Για να δείτε το αρχείο, χρειάζεστε το πρόγραμμα Acrobat Reader της Adobe, το οποίο διατίθεται δωρεάν για αποθήκευση από την ιστοσελίδα της Adobe, www.adobe.com.

Όλα τα στοιχεία αυτής της ιστοσελίδας είναι κατά προσέγγιση. Ο κατασκευαστής διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης του σχεδιασμού, των προδιαγραφών, των όρων και προϋποθέσεων πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων και των τιμών.

http://www.mercedes-...new_cars/0.html

Pricelist_01.01.2010.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβότερα θα κοστίζουν από αύριο τα Ι.Χ. αξίας άνω των 30.000 ευρώ, καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε να επιβάλλει φόρο πολυτελείας στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία 17.000 ευρώ και πάνω. Η επιβάρυνση, όπως προκύπτει από τα παραδείγματα που δημοσιεύει το enet.gr, ξεπερνά σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και τις 9.000 ευρώ. Ανατιμήσεις θα υπάρχουν βέβαια σε όλα τα Ι.Χ., καθώς η αξία τους επηρεάζεται από την αύξηση στον ΦΠΑ κατά δύο μονάδες.

Αναλυτικά οι φόροι που επιβάλλονται και το πώς επηρεάζουν την τιμή των Ι.Χ. παρουσιάζονται παρακάτω. Ο φόρος πολυτελείας ανακοινώθηκε ότι επιβάλλεται στα επιβατικά της δασμολογικής κλάσης 8703 και στα Jeep της 8704. Οι δασμολογικές αυτές κλάσεις περιλαμβάνουν:

8703: Επιβατικά αυτοκίνητα και άλλα αυτοκίνητα οχήματα που είναι κατασκευασμένα κυρίως για τη μεταφορά προσώπων, στα οποία περιλαμβάνονται και τα οχήματα τύπου break και τα αγωνιστικά οχήματα, οχήματα ειδικά κατασκευασμένα για να μετακινούνται πάνω στο χιόνι, ειδικά οχήματα για τη μεταφορά προσώπων πάνω στα γήπεδα του γκολφ και παρόμοια οχήματα άλλα οχήματα, με παλινδρομικό εμβολοφόρο κινητήρα με ανάφλεξη με ηλεκτρικούς σπινθήρες άλλα οχήματα, με εμβολοφόρο κινητήρα με ανάφλεξη με συμπίεση (ντίζελ ή ημιντίζελ)

8704: Αυτοκίνητα οχήματα για τη μεταφορά εμπορευμάτων;

O φόρος επιβάλλεται ανάλογα με την εργοστασιακή αξία και με το εάν το Ι.Χ. αγοράζεται καινούριο η μεταχειρισμένο, ως εξής. Στον παρακάτω πίνακα στην πρώτη στήλη φαίνεται η τιμή αγοράς, στην δεύτερη η εργοστασιακή, πάνω στην οποία επιβάλλεται ο φόρος και στις υπόλοιπες το ποσοστό και το ποσό του φόρου

Kαινούρια Ι.Χ.

Εργοστασιακή αξία Αξία αγοράς Ποσοστό

φόρου

Επιβάρυνση

στην τιμή

προσεγγιστικά(ευρώ)

17-22.000 30-44.000 10% 1700-2200

22-30.000 44-60.000 20% 4400-6000

30- 60.000 30% 9000 και πάνω

Παράδειγμα φόρου:

Έστω ότι αγοράζω ένα Ι.Χ. 47.000 ευρώ, με εργοστασιακή αξία 23.000 ευρώ.

Ο φόρος που επιβάλλεται στην τιμή είναι 20% Χ 23.000=4.600 ευρώ. Η νέα τιμή αγοράς γίνεται (47.000+4.600)=51.600 ευρώ

Παράδειγμα ΦΠΑ :

Επιβάρυνση προκύπτει πλέον και στα Ι.Χ. από την αύξηση του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες.

Έστω Ι.Χ. που μέχρι σήμερα κόστιζε 10.000 ευρώ. Πριν θα κόστιζε 11.900 ευρώ με το ΦΠΑ, ενώ από αύριο 12.100. Η πρόσθετη επιβάρυνση είναι 200 ευρώ.

Μεταχειρισμένα Ι.Χ.

Εργοστασιακή αξία Αξία αγοράς

Ποσοστό

φόρου

Επιβάρυνση

στην τιμή

προσεγγιστικά (ευρώ)

10-13.000 20-26.000 10% 1.000-1.300

13-18.000 26-37.000 20% 2.600-3.600

18.000 37.000 30% 5.400 και πάνω

Σημειώνεται ότι η εργοστασιακή αξία των μεταχειρισμένων υπολογίζεται ως ακολούθως ανάλογα με την “ηλικία” τους, συγκριτικά με την αρχική τιμή.

α) Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

β)Για το δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

γ)Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

δ)Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

ε)Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

στ)Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και

η)Για τα επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

Παράδειγμα υπολογισμού αξίας:

Έστω ότι αγοράζεται μεταχειρισμένο Ι.Χ. 2 ετών και 6 μηνών , αρχικής εργοστασιακής αξίας 30.000 ευρώ.

Μείωση για τον πρώτο χρόνο: 1,3% Χ 12 =15,6%

Μείωση για τον δεύτερο χρόνο: 0,7% Χ 12 =8,4%

Μείωση για τον τρίτο χρόνο : 0,5% Χ 6 = 3%.

Συνολική μείωση = 27% άρα η νέα αξία είναι 30.000 ευρώ - (30.000 Χ 27%)= 21.900

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα συγχαρητήρια μου στον φωστήρα που το σκέφτηκε..... chair.gif

Την πιθανότητα ένα 10% (στην καλύτερη των περιπτώσεων) να μην αγοράσει λόγω των αυξήσεων με αποτέλεσμα να έρθει "μία η άλλη" (και χειρότερα αν υπολογίσεις τέλη, φόρο βενζίνης κτλ) δεν την σκέφτηκε να υποθέσω.....

Υ.Γ.

Αλήθεια .... από που "ψωνίζουν" οι κυβερνήσεις (όλες για να μην παρεξηγούμαι) αυτούς τους ειδικούς?????.... fool.giffool.giffool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε ξυλο που θελουν μερικοι σε αυτη τη χωρα.ηθελε πολυ σκεψη αυτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Eλλαδα έπιασε πάτο βρε παιδιά, από κάπου πρέπει να εισπράξουν χρήματα, φυσικά οι πολιτικοί τον δικό τους

τομάρι δεν τον πειράζουν, πάλι ο λαός θα υποφέρει, από το κακό στο χειρότερο πάμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδή εγω που ενδιαφέρομε για αγορά μιας clk 200 του 2005 που την έχω βρει 20,000 ευρώ τι θα δώσω σαν φόρο 9000 ευρώ?????

Edited by PANAGIOTIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη εγω που ενδιαφερομε για αγορα μιας clk 200 του 2005 που την εχω βρει 20,000 ευρω τη θα δοσο σαν φορο 9000 ευρω?????

Περίμενε τα επίσημα στοιχεία .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι καιρός για αγορές τελικά, κάτσε να δούμε πρώτα τι θα γίνει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

προς το παρόν κάθομαι στα αυγά μου γιατί δεν είμαι για αναδρομικούς φόρους

Share this post


Link to post
Share on other sites

προς το παρων καθομε στα αυγα μου γιατι δεν ειμαι για αναδρομικους φορους

Αναδρομικοί φόροι είναι λίγο απίθανο να μπούνε..... Υπάρχουν και δικαστήρια.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδή έχω δει πολλά δεν με εκπλησει τίποτα πρόσφατο παραδειγμα αυτό που έγραψα σε άλλο τοπικ και παραθέτω

προσφατο παραδιγμα στης 9/2/10 ανακοινοσε η κυβερνηση την αφξηση του ΕΦΚ,εκεινη την ημερα η αγορες οπος και οι πωλισης γιναν με το προηγουμενο καθεστος στης 10/2/2010 ηρθε ενα συμπληρωματικο τημολογιο για την προηγουμενη ημερα το οποιο ηταν με την αυξηση του φορου για τα καυσιμα τα οποια ειχαμε ειδη πουλισει με παλια τιμη....ελπιζω να καταλαβενεις το τη θελω να πω και απο που ξεκιναει το κακο και ποια ειναι η ριζα του,δυστιχως ολα ειναι σε βαρος ρου καταναλωτη αλλα κατα τα αλλα ζουμε σε ενα κρατος δικεου

υ.γ.1 ολα τα παραπανω τα γραφω καθαρα για ενημερωτικα σκοπο μιας και επιδη εχω βενζιναδικω γνωριζο καλητερα τα πραγματα.

υ.γ.2 συγνωμη για την ορθογραφια αλλα δεν το κατεχω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσο ακριβαίνουν τα ΙΧ μετά τα νέα μέτρα

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Ακόμη ένα πλήγμα δέχθηκε ο ήδη ταλαιπωρημένος κλάδος της αγοράς αυτοκινήτων με τον ειδικό φόρο που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα τα οποία αντιμετωπίζονται ως είδος πολυτελείας.

Βέβαια στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η αύξηση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες με αποτέλεσμα την άμεση αύξηση των τιμών λιανικής σε όλα τα αυτοκίνητα!

Επίσης οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους και την δεύτερη συνεχόμενη αύξηση στα καύσιμα αλλά και στα ασφάλιστρα που εκτινάσσουν το κόστος χρήσης σε απαγορευτικά επίπεδα...

Αλλαγή δεδομένων

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο το οποίο θα ψηφιστεί έως την Παρασκευή για ακόμη μία φορά αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα στην αγορά των καινούριων αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Ειδικότερα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν από την ερχόμενη εβδομάδα θα πληρώσουν αυξημένο ΦΠΑ κατά 2% ο οποίος ανέρχεται πλέον σε 21%!

Κατόπιν όλα τα καινούρια ΙΧ που θα εισαχθούν και έχουν εργοστασιακή αξία από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγικές θα καταβάλουν επιπλέον 10% ως φόρο πολυτελείας!

Οσων καινούριων αυτοκινήτων η εργοστασιακή τιμή κυμαίνεται από 22.001 έως και 30.000 ευρώ οι εισαγωγικές θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 20%.

Τέλος όσα καινούρια αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακή αξία υψηλότερη από 30.000 ευρώ οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 30%!

Ριζικά αλλάζουν και οι φόροι στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής στα οποία πλέον ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται βάσει της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου μετά την απομείωση που ορίζει το άρθρο 126 του νόμου 2960/2001 (Α’ 265).

Οι εισαγωγείς ή καταναλωτές που φέρνουν στη χώρα μας κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του οποίου η αξία κυμαίνεται μεταξύ 10.000 έως 13.000 ευρώ θα πρέπει να καταβάλλουν φόρο πολυτελείας 10%.

Αν το μεταχειρισμένο ΙΧ που εισάγεται έχει αξίας από 13.001 έως 18.000 ευρώ τότε ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 20%. Τέλος αν η εργοστασιακή αξία κάποιου μεταχειρισμένου ΙΧ είναι υψηλότερη από 18.001 ευρώ τότε ο φόρος αυξάνεται σε 30%!

Πρακτικά λοιπόν από την Παρασκευή αυξάνονται οι τιμές λιανικής σε όλα τα αυτοκίνητα είτε ανήκουν στα είδη πολυτελείας είτε όχι.

Εντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) οι οποίοι σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Ο Σύνδεσμός μας εκφράζει την αντίθεσή του με τα μέτρα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός και αφορούν στην επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία πάνω από 17.000 ευρώ κλιμακωτά από 10 έως 30%. Είναι βέβαιο πως αυτό το μέτρο δεν θα αποφέρει μεγαλύτερα έσοδα και το μόνο που θα πετύχει είναι να βάλει φρένο στις πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στον κλάδο μας, έναν κλάδο που μαστίζεται από κρίση τους τελευταίους 18 μήνες και να οδηγήσει την μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων σε κλείσιμο των επιχειρήσεων και απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας. Φυσικά το κράτος δεν μπορεί να προσδοκά ότι θα αυξήσει έσοδα από επιχειρήσεις που καταρρέουν. Εμείς είμαστε αντίθετοι με τέτοιου είδους φοροεισπρακτικά μέτρα τα οποία έχουν εφαρμοστεί και στο παρελθόν και δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα. Αυτό που πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνει είναι μέτρα που θα στηρίζουν τον κλάδο και τα οποία θα φέρουν ανάπτυξη μέσα από την αύξηση των πωλήσεων με αποτέλεσμα πολλαπλά οφέλη και για το κράτος και για τις επιχειρήσεις αλλά και για τους εργαζόμενους στο χώρο. Παράλληλα δεν θα υποχρεώσει τον καταναλωτή να αγοράσει ακόμα πιο ακριβά ένα προϊόν το οποίο είναι ήδη υπερφορολογημένο».

Αναστάτωση

Αντιπρόσωποι, έμποροι αλλά και οι υποψήφιοι αγοραστές που έχουν ήδη παραγγείλει τα καινούρια τους αυτοκίνητα δεν γνωρίζουν πραγματικά ποιες είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων. Μάλιστα όσοι είχαν παραγγείλει κάποιο καινούριο ΙΧ έσπευσαν, μόλις ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα, να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους που συνεργάζονται και ρωτούσαν αν θα επιβαρυνθούν εκείνοι από το φόρο πολυτελείας ή την αύξηση του ΦΠΑ!

Οι αυξήσεις στα ΙΧ

Βάσει του πίνακα του άρθρου 17 που αφορά στον ειδικό φόρο σε είδη πολυτελείας τα αυτοκίνητα που η εργοστασιακή τους αξία κυμαίνεται από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγείς και κατ’ επέκταση και οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν από 1.700 έως 2.200 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο που ενδεχομένως να έχουν ήδη παραγγείλει.

Στην δεύτερη κατηγορία που ανήκουν τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία από 22.001 έως 30.000 ευρώ οι εισαγωγικές εταιρείες ή οι ιδιώτες καταναλωτές θα πρέπει να καταβάλουν από 4.400 έως 6.000 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν το αυτοκίνητό τους.

Τέλος στην τρίτη κατηγορία που αφορά στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή τιμή άνω των 30.001 ευρώ οι εισαγωγικές και κατ’ επέκταση οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν τουλάχιστον 9.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους.

Στα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής τα επιπλέον χρήματα που πρέπει να καταβάλουν οι υποψήφιοι αγοραστές υπολογίζονται από 1.300 ευρώ για οχήματα που η αξία τους δεν ξεπερνά τις 13.000 ευρώ. Στα ΙΧ με αξία έως 18.000 ευρώ το επιπλέον κόστος αγγίζει τις 3.600 ευρώ ενώ αν η αξία κάποιου ΙΧ υπερβαίνει τις 18.001 ευρώ τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει τουλάχιστον 5.400 ευρώ!

http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15824&subid=2&pubid=2141005

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδή εγω που ενδιαφέρομε για αγορά μιας clk 200 του 2005 που την έχω βρει 20,000 ευρώ τι θα δώσω σαν φόρο 9000 ευρώ?????

οχι . η CLK αντε να χει 22-23χιλ εργοστασιακή αξία

Αρα

α) Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 1.30*12=15.6 Απαξίωση 1ου Χρονου 23.000 - 15.6% = 19412

β)Για το δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0.70*12=8.4 Απαξίωση 2ου Χρονου 19412 - 8.4% = 17781

γ)Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0,5*12=6 Απαξίωση 3ου Χρονου 17781 - 6% = 16714

δ)Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας. 0,4*12=4,8 Απαξίωση 4ου Χρονου 16714 - 4.8% = 15912

0,4*12=4,8 Απαξίωση 5ου Χρονου 15912 - 4.8% = 15148

Η Εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου είναι περιπού 15.148ευρο * 20% = 3029 επιπλέον θα πληρώσεις

******Δεν ξέρω πόσο έχει εργοστασική τιμή η CLK υπόθεση κάνω. "¨Μπακάλικα" το υπολόγίζω στα 23

Edited by konskarg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι θα ήθελα να ήξερα οι premium μάρκες γιατί δεν αντιδρούν μαζικά με δικαστήρια... Η απόφαση αυτή είναι σαν να τις ρίχνει στον γκρεμό! Και μαζί οι χιλιάδες εργαζόμενοι που θα βγουν στην ανεργία...Εδώ ακόμα να ξεπουληθεί το στοκ των Τσερόκι από πέρυσι με την προσφορά του τέλους ταξινόμησης...Φαντάσου τι έχει να γίνει παραπέρα...Βάλε και τη βενζίνη, το ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας...ουφ συγχύστηκα πάλι με τους παλιανθρώπους SHABLON_padonak_01.gif

Edited by merce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι θα ήθελα να ήξερα οι premium μάρκες γιατί δεν αντιδρούν μαζικά με δικαστήρια... Η απόφαση αυτή είναι σαν να τις ρίχνει στον γκρεμό! Και μαζί οι χιλιάδες εργαζόμενοι που θα βγουν στην ανεργία...Εδώ ακόμα να ξεπουληθεί το στοκ των Τσερόκι από πέρυσι με την προσφορά του τέλους ταξινόμησης...Φαντάσου τι έχει να γίνει παραπέρα...Βάλε και τη βενζίνη, το ΦΠΑ, τα τέλη κυκλοφορίας...ουφ συγχύστηκα πάλι με τα κ@@@@@@@ SHABLON_padonak_01.gif

Ετσι πως έιναι τα πράμματα κάνεις δε θα λυπηθεί τις premium μάρκες.

Συμφωνα μ αυτά που παράγουμε ως χώρα δεν είμαστε άξιοι για Μερσεντε όπως φαίνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα λοιπόν, συμφέρει η αγορά ενός εγχώριου μεταχειρισμένου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα λοιπόν, συμφέρει η αγορά ενός εγχώριου μεταχειρισμένου...

Πάλι μπαίνει φόρος πολυτελείας νομίζω, δεν παιζει ρόλο αν είναι "εγχωρίο" ή εισαγώμενο

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic8mg.gif

Περιμένετε να δούμε και τα τεκμήρια κατοχής που θα εφαρμοστούν ώστε να δούμε αν όντως συμφέρει οποιασδήποτε μορφής κατοχή..... :lol:/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic8mg.gif

Περιμένετε να δούμε και τα τεκμήρια κατοχής που θα εφαρμοστούν ώστε να δούμε αν όντως συμφέρει οποιασδήποτε μορφής κατοχή..... :lol:/>

Σωστός

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμμένο μέτρο αφορά την αγορά καινούργιων ή μεταχειρισμενων εισαγωγής. Άλλο είναι το θέμα των τεκμηρίων διαβίωσης. Διαμορφώνεται ένα τεκμαρτό εισόδημα ανάλογα με τα κυβικά κτλ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος αγορασε, αγόρασε δηλαδή! Οι υπολοιποι θα το χρυσοπληρώσουν για τα καλα το νεο τους αυτοκινητο :lol:/>

(ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ τρεχα να προλάβεις... ) ninja.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×