Jump to content
PANAGIOTIS

Αμεση απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Recommended Posts

Αμεση απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη, θέσπιση αντικινήτρων για τα παλαιά οχήματα και κινήτρων για απόσυρση ώστε να μπορέσει να ανακάμψει ο κλάδος μετά τη λήξη του προσωρινού μέτρου μείωσης κατά 50% του Τέλους Ταξινόμησης, προτείνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.

Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες, στελέχη από το υπουργείο Οικονομίας όσο και από το ΥΠΕΧΩΔΕ εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας αρχές Σεπτεμβρίου, με τις επίσημες ανακοινώσεις να πραγματοποιηθούν στην 74η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, καθώς όπως φαίνεται έχουν πειστεί πως το συγκεκριμένο μέτρο θα βοηθήσει στην ανάκαμψη του κλάδου και θα προσφέρει τα μέγιστα στην οδική ασφάλεια, το περιβάλλον αλλά και στους καταναλωτές, σε συνδυασμό πάντα με το περιβαλλοντικό Τέλος, όπως επίσης και με τα κίνητρα απόσυρσης χωρίς δημοσιονομικό κόστος!

Τα επιχειρήματα

Ο ΣΕΑΑ, πάντως, για να ισχυροποιήσει το αίτημά του για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη παρουσίασε κάποια συγκριτικά στοιχεία της χώρας μας σε σχέση με την υπόλοιπη Ε.Ε., βάσει των οποίων:

Το 53% των νεοεισερχόμενων Ι.Χ. στην Ε.Ε. είναι πετρελαιοκίνητα, ενώ στην Ελλάδα 3,5%.

Τα σύγχρονα επιβατικά με κινητήρες πετρελαίου παρουσιάζουν μηδενικές εκπομπές σωματιδίων (0,005 γρ./χλμ.) σε σχέση με τα παλαιότερα (0,118 γρ./χλμ.).

Η μείωση της κατανάλωσης και άρα το όφελος για τον καταναλωτή αντιστοιχεί σε 25%-30%.

Το 60% των εκπομπών σωματιδίων οφείλεται στις οδικές μεταφορές και ειδικά στα παλιά βαρέα οχήματα.

Η παραγωγή βενζινοκίνητων ελαφρών φορτηγών έχει σχεδόν σταματήσει, με αποτέλεσμα να υπάρχει ζήτημα ανταγωνισμού πλέον στη συγκεκριμένη αγορά.

Οι παραγγελίες...

Αρκετοί εισαγωγείς μετά την επιβολή επιπλέον φόρου στα οχήματα με μεγάλο κυβισμό σταματούν σταδιακά τις μεγάλες παραγγελίες των βενζινοκίνητων Ι.Χ. και παραγγέλνουν πλέον πετρελαιοκίνητα, παρά το γεγονός πως ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα από την κυβέρνηση, καθώς είναι εμφανής η τάση απομάκρυνσης των υποψήφιων αγοραστών από τα δαπανηρά βενζινοκίνητα οχήματα.

Οι θέσεις του ΣΕΑΑ

Ανάσα ζωής για τον κλάδο του αυτοκινήτου που απασχολεί περισσότερους από 70.000 εργαζόμενους αποτέλεσε, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η προσωρινή μείωση του Τέλους Ταξινόμησης κατά 50%, καθώς η πτώση των πωλήσεων στην αγορά Ι.Χ. από 36% που ήταν στο πεντάμηνο έπεσε τον Μάιο και τον Ιούνιο στο μόλις 4% έναντι 5% στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

Η μείωση του Τέλους Ταξινόμησης, σύμφωνα με τη μελέτη του ΣΕΑΑ, όχι μόνο δεν μείωσε, αντίθετα αύξησε σημαντικά τα δημοσιονομικά έσοδα το περασμένο δίμηνο. Σύμφωνα, με στοιχεία του Συνδέσμου, προκύπτει πως το πρώτο τρίμηνο τα σχετικά έσοδα του κράτους από τα Ι.Χ. κυμαίνονταν σε 98,5 εκατ. ευρώ μηνιαίως, ενώ το τελευταίο δίμηνο τα συγκεκριμένα έσοδα αυξήθηκαν κατά 14 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τα 112,7 εκατομμύρια ευρώ το μήνα. Ο ΣΕΑΑ, επίσης, για την ουσιαστικότερη ανάκαμψη του κλάδου προτείνει:

Την παράταση ή κατάργηση του Τέλους Ταξινόμησης στα Ι.Χ.

Τη δημιουργία ενός συστήματος ετήσιου Τέλους που δεν θα βασίζεται στον κυβισμό αλλά στους εκπεμπόμενους ρύπους.

Απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.

Θέσπιση αντικινήτρων για τα παλιά Ι.Χ. και πριμοδότηση στα «καθαρά» αυτοκίνητα.

«Τσουχτερά» αντικίνητρα

Το πρόγραμμα απόσυρσης που προτείνει ο ΣΕΑΑ, σύμφωνα με τη μονάδα παρακολούθησης και ανάλυσης της αγοράς Ι.Χ. από το Ι.Ο.Β.Ε., περιλαμβάνει αρκετά υψηλούς περιβαλλοντικούς φόρους για τα συμβατικά αυτοκίνητα, αλλά και τα καταλυτικά 1ης γενιάς (Euro I), καθώς επίσης και για τα οχήματα με κινητήρες Euro II.

Ειδικότερα προτείνουν την επιβολή περιβαλλοντικού φόρου που θα είναι ίσος με το 50% των Τελών Κυκλοφορίας για οχήματα συμβατικά και Euro I για το 2010 και ίσος με το 25% των Τελών Κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. με κινητήρες Euro II.

Ωστόσο, για το 2011 προτείνουν ο φόρος είναι ίσος με τα Τέλη Κυκλοφορίας στα Ι.Χ. με συμβατικούς κινητήρες και Euro I και ίσος με το 50% των Τελών Κυκλοφορίας για τα οχήματα Euro II.

Σημαντικά κίνητρα

Σημαντικά καταγράφονται τα οφέλη για τους καταναλωτές στην έκθεση του ΙΟΒΕ για την αγορά Ι.Χ. αν επιδοτηθεί η απόσυρση παλαιών Ι.Χ. με ή χωρίς αντικατάσταση με κάποιο άλλο καινούριο.

Ειδικότερα, η επιδότηση χωρίς αντικατάσταση κυμαίνεται από 400 έως 800 ευρώ, ενώ η επιδότηση με αντικατάσταση περιλαμβάνει μείωση του Τέλους Ταξινόμησης έως και 100% για οχήματα έως 1.357 κ.εκ. και μείωση κατά 50% στα Ι.Χ. από 1.358 κ.εκ. και άνω.

Του Γιώργου Ανδρή

andris@pegasus.gr

http://www.imerisia....&pubid=12223203

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι παραγγελίες...

Αρκετοί εισαγωγείς μετά την επιβολή επιπλέον φόρου στα οχήματα με μεγάλο κυβισμό σταματούν σταδιακά τις μεγάλες παραγγελίες των βενζινοκίνητων Ι.Χ. και παραγγέλνουν πλέον πετρελαιοκίνητα, παρά το γεγονός πως ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα από την κυβέρνηση, καθώς είναι εμφανής η τάση απομάκρυνσης των υποψήφιων αγοραστών από τα δαπανηρά βενζινοκίνητα οχήματα.

Αυτο τωρα γιατι γινεται αφου τα πετρελαιοκινητα οχηματα ειναι μεγαλου κυβισμου,ως επι το πλειστον?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι παραγγελίες...

Αρκετοί εισαγωγείς μετά την επιβολή επιπλέον φόρου στα οχήματα με μεγάλο κυβισμό σταματούν σταδιακά τις μεγάλες παραγγελίες των βενζινοκίνητων Ι.Χ. και παραγγέλνουν πλέον πετρελαιοκίνητα, παρά το γεγονός πως ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα επίσημα από την κυβέρνηση, καθώς είναι εμφανής η τάση απομάκρυνσης των υποψήφιων αγοραστών από τα δαπανηρά βενζινοκίνητα οχήματα.

Αυτο τωρα γιατι γινεται αφου τα πετρελαιοκινητα οχηματα ειναι μεγαλου κυβισμου,ως επι το πλειστον?

Eγώ πιστεύω ένα πράγμα: Αφού θα τους τα σκάσεις που θα τους σκάσεις(για "καλό" βενζινοκίνητο, μπαίνεις στάνταρ στην πρώτη "βαθμίδα"-νάτο το 150ευρο+), τουλάχιστον πάρε ένα ντιζελάκι, να βρεις την υγειά σου!!! Εγώ είμαι υπέρ του ντίζελ(όχι τόσο για την κατανάλωση, όσο γενικά για την τεχνολογία και το αποτέλεσμα σαν σύνολο που παρουσιάζουν wink.gif )αν και παραδέχομαι πως χάνεις σε sport αίσθηση...wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα φιλαρακι πηρε τζιπ με πετρελαιο για το παραπανω λογο για να δουμε τελικα τι θα γινει ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω βαρεθεί να ακούω κάθε χρόνο τέτοια εποχή , ότι θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση μετά την Δ.Ε.Θ. .......

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω βαρεθεί να ακούω κάθε χρόνο τέτοια εποχή , ότι θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση μετά την Δ.Ε.Θ. .......

Ετσι ειναι εδω μια λενε και μια θα δουμε κλπ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως την πετρελαιοκίνηση την περιμένει κόσμος και κοσμάκης στη Θεσσαλονίκη.

Ξέρει κανείς ποιά είναι η επίσημη θέση για την οποία δεν επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως την πετρελαιοκίνηση την περιμένει κόσμος και κοσμάκης στη Θεσσαλονίκη.

Ξέρει κανείς ποιά είναι η επίσημη θέση για την οποία δεν επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;

Μολύνουν το περιβάλλον κυρίως με τα εκπεμπόμενα σωματίδια και συμβάλουν στην δημιουργία αιθαλομίχλης.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μολύνουν το περιβάλλον κυρίως με τα εκπεμπόμενα σωματίδια και συμβάλουν στην δημιουργία αιθαλομίχλης.....

Έχω την εντύπωση οτι αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Οι σύγχρονοι ντιζελοκινητήρες είναι διαμάντια.

Προφανώς αλλού είναι τα αίτια, μήπως στον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση οτι αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Οι σύγχρονοι ντιζελοκινητήρες είναι διαμάντια.

Προφανώς αλλού είναι τα αίτια, μήπως στον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης;

Κι όμως αυτή είναι η επίσημη θέση....

Ενας άλλος λόγος (μή ανακοινώσιμος) είναι και η καθαρότητα σε θείο κτλ που απαιτούν οι νέοι κινητήρες diesel και η επίτευξη αυτής της ποιότητας καυσίμου στοιχίζει στις εταιρίες πετρελαιοειδών.....

Edited by pggiotas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδη αυτο ισχυει μονο για την ελλαδα .καλα στην υπολοιποι ευρωπη που ισχυει ειναι πιο εξυπνοι ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόσφατα πέρασε κτεο ο αδερφος μου στο 1 χρονου ντιζελ αυτοκινητο του. Ενα θα σας πω..αυτολεξει οι τεχνικοι ειπαν πως αυτο ειναι καθαροτερο και απο τα βενζινοκινητα και το οργανο μετρησης καυσαεριων δεν εδειξε τίποτα! Δυστυχως οι λογοι αυτου του μετρου ειναι αλλοι.Αν απελευθερωσουν το ντιζελ σε Αθηνα και θεσσαλονικη όλοι σχεδον τοτε θα προτιμησουν τα πετρελιοκινητα και την βενζινη μετά τι την κάνουν? Θα την πίνουν σφηνάκια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω τι να πω ελλας το μεγαλειο σου....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως, από σχετικές συζητήσεις, ξέρω ότι η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα κέντρα απαγορεύεται για λόγους ρύπανσης.

Πράγματι, το πετρέλαιο είναι λιγότερο βλαβερό όταν είναι καθαρό. Τί γίνεται όμως όταν νοθεύεται π.χ. με πετρέλαιο θέρμανσης; Τότε τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για το περιβάλλον και την τσέπη μας, αφού πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει πρόβλημα. Επιπλέον, συνήθως αυτά που βλέπω στο δρόμο να βγάζουν μαύρο καπνό είναι αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου (ταξί και φορτηγά) και πολύ λιγότερο τα βενζινοκίνητα. Αν συντηρήσεις λανθασμένα τον κινητήρα πετρελαίου μολύνει περισσότερο από έναν αντίστοιχο βενζίνης. Πώς θα εξασφαλίσεις σωστή συντήρηση και καθαρό πετρέλαιο; Πολύ δύσκολο στην Ελλάδα.

Επιπλέον, έχω ακούσει ότι ένας κινητήρας πετρελαίου έχει πολύ ακριβότερη συντήρηση, επομένως τα οφέλη από τη μειωμένη κατανάλωση αντισταθμίζονται, εκτός αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ένας κινητήρας πετρελαίου βγάζει τα ίδια άλογα από περισσότερα κυβικά ή με τη χρήση τούρμπο. Δεν υπάρχει αυξημένο κόστος συντήρησης; Και τί θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας και το τέλος ταξινόμησης; Δηλαδή θα πρέπει να αγοράσω περισσότερα κυβικά για παραπλήσιες επιδόσεις [βέβαια ας μην ξεχνάμε τη υπερ-ροπή των κινητήρων πετρελαίου σε σχέση με τους βενζίνης - άσχετο, αλλά ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει;] , άρα να πληρώσω περισσότερους φόρους.

Όσο για την βενζίνη....Νομίζω ότι η επεξεργασία του πετρελαίου για να παραχθεί βενζίνη γίνεται εδώ, δηλαδή δεν εισάγουμε κατευθείαν βενζίνη, οπότε απλά θα σταματήσει να γίνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσημη εκδοχή=προστασία περιβάλλοντος (κυρίως σωματίδια)

Πραγματικοτητα = παλαιότερα φθηνο πετρέλαιο θέρμανσης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως, από σχετικές συζητήσεις, ξέρω ότι η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα κέντρα απαγορεύεται για λόγους ρύπανσης.

Πράγματι, το πετρέλαιο είναι λιγότερο βλαβερό όταν είναι καθαρό. Τί γίνεται όμως όταν νοθεύεται π.χ. με πετρέλαιο θέρμανσης; Τότε τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για το περιβάλλον και την τσέπη μας, αφού πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει πρόβλημα. Επιπλέον, συνήθως αυτά που βλέπω στο δρόμο να βγάζουν μαύρο καπνό είναι αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου (ταξί και φορτηγά) και πολύ λιγότερο τα βενζινοκίνητα. Αν συντηρήσεις λανθασμένα τον κινητήρα πετρελαίου μολύνει περισσότερο από έναν αντίστοιχο βενζίνης. Πώς θα εξασφαλίσεις σωστή συντήρηση και καθαρό πετρέλαιο; Πολύ δύσκολο στην Ελλάδα.

Επιπλέον, έχω ακούσει ότι ένας κινητήρας πετρελαίου έχει πολύ ακριβότερη συντήρηση, επομένως τα οφέλη από τη μειωμένη κατανάλωση αντισταθμίζονται, εκτός αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ένας κινητήρας πετρελαίου βγάζει τα ίδια άλογα από περισσότερα κυβικά ή με τη χρήση τούρμπο. Δεν υπάρχει αυξημένο κόστος συντήρησης; Και τί θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας και το τέλος ταξινόμησης; Δηλαδή θα πρέπει να αγοράσω περισσότερα κυβικά για παραπλήσιες επιδόσεις [βέβαια ας μην ξεχνάμε τη υπερ-ροπή των κινητήρων πετρελαίου σε σχέση με τους βενζίνης - άσχετο, αλλά ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει;] , άρα να πληρώσω περισσότερους φόρους.

Όσο για την βενζίνη....Νομίζω ότι η επεξεργασία του πετρελαίου για να παραχθεί βενζίνη γίνεται εδώ, δηλαδή δεν εισάγουμε κατευθείαν βενζίνη, οπότε απλά θα σταματήσει να γίνεται.

Mα, οι αρμόδιοι δεν πρέπει να παίρνουν ως μέτρο σύγκρισης ότι γίνεται νοθεία κλπ. Στο χέρι τους είναι να την σταματήσουν!!! Αν είναι δυνατόν, δηλαδή στην Ευρώπη λένε: "ΆΑΑ, θα έχει νοθεία το πετρέλαιο, και δεν θα συντηρούν και οι κάτοχοί τους σωστά τους κινητήρες;;;". Και τέλος, ειδικά πιο παλιά, πόσους παππούδες(και μη), έβλεπες με κάτι ταλαιπωρημένες αντικές(βενζίνης), να βγάζουν από πίσω ένα ντουμάνι και εσύ από το πιο πίσω αυτοκίνητο δεν μπορείς να αναπνεύσεις; Και αυτά βενζίνη δεν είναι;

Φιλικότατα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως, από σχετικές συζητήσεις, ξέρω ότι η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα κέντρα απαγορεύεται για λόγους ρύπανσης.

Πράγματι, το πετρέλαιο είναι λιγότερο βλαβερό όταν είναι καθαρό. Τί γίνεται όμως όταν νοθεύεται π.χ. με πετρέλαιο θέρμανσης; Τότε τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για το περιβάλλον και την τσέπη μας, αφού πολύ γρήγορα το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει πρόβλημα. Επιπλέον, συνήθως αυτά που βλέπω στο δρόμο να βγάζουν μαύρο καπνό είναι αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου (ταξί και φορτηγά) και πολύ λιγότερο τα βενζινοκίνητα. Αν συντηρήσεις λανθασμένα τον κινητήρα πετρελαίου μολύνει περισσότερο από έναν αντίστοιχο βενζίνης. Πώς θα εξασφαλίσεις σωστή συντήρηση και καθαρό πετρέλαιο; Πολύ δύσκολο στην Ελλάδα.

Το πετρελαιο κινησης και θερμανσης ειναι το ιδιο, η μονη διαφορα ειναι ο χρωματισμος. Αν δεν κανω λαθος ο καπνος προερχεται απο την αυξημενη περιεκτικοτητα σε θειο που εχει το πετρελαιο στην Ελλαδα. Στο εξωτερικο δεν βγαζουν αυτα τα ντουμανια λογω καθαροτερου πετρελαιου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε ichol, σωστά αυτά που λες, όμως δε φταίει το πετρέλαιο αλλά η κακή νοοτροπία οδηγών/βενζινοπωλών κλπ.

Αυτό θα έπρεπε να μπει στο στόχαστρο της κρατικής μηχανής και όχι να απαγορευτεί η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν για να τα βάλουμε ένα ένα τα πράγματα,

1) Το πετρέλαιο θέρμανσης διαφέρει από το πετρέλαιο κίνησης, ο λόγος είναι ότι ο τρόπος διυλίσεις ειναι πιο απλός και συνάμα ποιο οικονομικός για τις εταιρίες, με απλά λόγια, είναι λιγότερο καθαρό από το πετρέλαιο κίνησης και ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιείται για θέρμανση και όχι για κίνηση. Άλλες είναι οι προδιαγραφές ενός καυστήρα και άλλες ενός καινούριου ντίζελ κινητήρα υψηλής απόδοσης.

2) Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης δεν είναι ίδιος με την αμόλυβδη, όποτε λιγότερα έσοδα για το κράτος, στο ίδιο συγκαταλέγετε και οι κατά πολύ λιγότερη κατανάλωση που έχουν οι κινητήρες ντίζελ.

3) Συμφώνα με την κοινοτική οδηγία σε ότι αφορά το βιοντιζελ, όπου σήμερα είναι ντίζελ = 20% βιοντιζελ (+) 80% πετρελαιο κινηση

Παρατηρείται λοιπόν στην χωρά μας ότι τα αποθέματα βιοντιζελ εξαντλούνται με μεγαλύτερο ρυθμό από ότι παράγονται με αποτέλεσμα κατά τις τελευταίες ημέρες των τριμήνων του έτους να μην επαρκούν όποτε και διαθέτουν στην αγορά ‘σκέτο’ ντίζελ, (εάν παρατηρήσετε το χρονικό αυτό διάστημα την τιμή του ντιζελ αυτή πέφτει μόλις συμβεί το παραπάνω παράδοξο)

4) οσο για το θειο στο πετρελαιο κινησης, ειναι γιατι προμηθευομαστε μεγαλες ποσοτητες ρωσικου πετρελαιου, οπου εχει μεγαλητερη περιεκτικοτητα. παιζει και ρολο ο τροπος διυλησεις.

Για μένα έχει πολλά υπέρ να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, πρώτο και καλύτερο είναι η κατανάλωση που σε συνθήκες ταξιδίου είναι εντυπωσιακές. Αν και πρατηριούχος για μένα μετραει πολύ. Τυχαίνει να ταξιδεύω συχνά και για μεγάλες αποστάσεις, από την στιγμή που αγόρασα ένα ντιζελ Ι.Χ είδα πολύ μεγάλη διαφορά σε όλο το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου οχήματος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι:

1) στην Ελλάδα η ποιότητα πετρελαίου είναι μάπα συγκριτικά με την Ευρώπη και μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα από την βενζίνη

2) τα αποθέματα πετρελαίου δεν επαρκούν για να υποστηρίξουν όλη την αθήνα με μια μελλοντική μεγάλη ζήτηση πετρελαίου κίνησης.

με λίγα λόγια το παιχνίδι παίζετε με τις εταιρίες καυσίμων. ίσως τώρα που θα πάρει η ΕΚΟ το 30%+ της αγοράς (με την εξαγορά της BP) να

ανοίξει άλλος δρόμος και άλλη συμφωνία μεταξύ ΕΚΟ και Κυβέρνησης. Ξέρετε, πάντα κάτω από το τραπέζι οι συμφωνίες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωστός μου από αντιπροσωπεία(ιαπωνικής εταιρείας), μου είπε ότι τελικά δεν έγινε δεκτό να επιτραπεί το ντίζελ φέτος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι:

1) στην Ελλάδα η ποιότητα πετρελαίου είναι μάπα συγκριτικά με την Ευρώπη και μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα από την βενζίνη

2) τα αποθέματα πετρελαίου δεν επαρκούν για να υποστηρίξουν όλη την αθήνα με μια μελλοντική μεγάλη ζήτηση πετρελαίου κίνησης.

με λίγα λόγια το παιχνίδι παίζετε με τις εταιρίες καυσίμων. ίσως τώρα που θα πάρει η ΕΚΟ το 30%+ της αγοράς (με την εξαγορά της BP) να

ανοίξει άλλος δρόμος και άλλη συμφωνία μεταξύ ΕΚΟ και Κυβέρνησης. Ξέρετε, πάντα κάτω από το τραπέζι οι συμφωνίες...

1. Υπαρχει κανεις που πραγματικα πιστευει οτι οι κυβερνουντες νοιαζοντε για το περιβαλλον?

2. Εδω ειναι το παιχνιδι. Στις εταιριες καυσιμων. Σωστος ο dinko. θα αφησει ο Βαρδινογιαννης να απαξιωθει η επενδυση του? Οι μεγαλοι κοντρολαρουν το παιχνιδι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος θελει να παρει Diesel θα το παρει το θεμα ειναι οτι πρεπει να τεθει ενα οριο ηλικιας τουλαχιστον πανω απο euro3 νορμα καυσαεριων ο κινητηρας γιατι στην Ελλαδα κυκλοφορει πολυ παλιαντζουρα σε Diesel,το να το επιτρεψει ετσι γενικα και αοριστα νομιζω θα αυξηθει το προβλημα!

Edited by nikosw204

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος θελει να παρει Diesel θα το παρει το θεμα ειναι οτι πρεπει να τεθει ενα οριο ηλικιας τουλαχιστον πανω απο euro3 νορμα καυσαεριων ο κινητηρας γιατι στην Ελλαδα κυκλοφορει πολυ παλιαντζουρα σε Diesel,το να το επιτρεψει ετσι γενικα και αοριστα νομιζω θα αυξηθει το προβλημα!

Ετσι ειναι φιλε μετα θα γινει χαμως....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την απόφαση για απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα ΙΧ σε Αττική και Θεσσαλονίκη έχει λάβει η κυβέρνηση, καθώς δέχεται πιέσεις από την Ε.Ε., ενώ ταυτόχρονα η άρση της απαγόρευσης θα αποτελέσει μέτρο τόνωσης στις πωλήσεις Ι.Χ. και γενικότερα του κλάδου αυτοκινήτου, σύμφωνα με αποκλειστικπο ρεπορτάζ της εφημερίδας Ημερησία.

H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης αποτελεί μείζον θέμα στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1990, καθώς τότε η υπερβολική ρύπανση που προκαλούνταν από τους παλιούς κινητήρες diesel επιβάρυναν ιδιαίτερα την ατμόσφαιρα κυρίως στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

Ωστόσο ύστερα από 20 χρόνια, οι εκπομπές ρύπων αλλά και μικροσωματιδίων από τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες που πληρούν τις προδιαγραφές Euro5 καταρρίπτουν το επιχείρημα της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος

. Ετσι, σύμφωνα με αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, σύντομα η κυβέρνηση αναμένεται να προχωρήσει στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Μία ακόμη παράμετρος που αποτελούσε εμπόδιο στην άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης ήταν τα διυλιστήρια, τα οποία έχουν προβεί σε πολύ μεγάλες επενδύσεις για την παραγωγή διαφόρων τύπων αμόλυβδης, ενώ αντίστοιχα στο πετρέλαιο οι σχετικές επενδύσεις ήταν πολύ μικρότερης κλίμακας.

Πηγή: http://www.nooz.gr/economy/apeleu8erosi-tis-petrelaiokinisis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×