Jump to content
menios

Καταργείται το μέτρο της απόσυρσης - Αλλαγές στα τέλη

Recommended Posts

Καταργείται το μέτρο της απόσυρσης σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομίας, Γ. Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη, ενώ όσοι έχουν αποσύρει τα αυτοκίνητά τους μέχρι και αύριο, όπου θα δημοσιευτεί το ΦΕΚ με τη νέα απόφαση της κυβέρνησης θα αποζημιωθούν κανονικά σύμφωνα με τα ποσά που είχε ορίσει η προηγούμενη κυβέρνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα.... Μπορεί να ήθελε βελτιώσεις αλλά σίγουρα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτόν τον νόμο τον υπέγραψε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Και τον κατάργησε ο υπουργός οικονομίας μέσα σε ένα βράδυ.

Η Κάρολος Παπουλιας δεν ήξερε τη υπέγραφε και αν δεν ήξερε έπρεπε να ρωτήσει να μάθει.

Η ο Παπακωσταντίνου τον αγνόησε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτόν τον νόμο τον υπέγραψε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Και τον κατάργησε ο υπουργός οικονομίας μέσα σε ένα βράδυ.

Η Κάρολος Παπουλιας δεν ήξερε τη υπέγραφε και αν δεν ήξερε έπρεπε να ρωτήσει να μάθει.

Η ο Παπακωσταντίνου τον αγνόησε.

Τί ψάχνεις να βρεις φίλε Μένιο......

Στην Ελλάδα ποτέ ο προηγούμενος δεν έχει κάνει κάτι καλό (εννοείται ότι μιλάω ανεξαρτήτου κόματος, ΠΑΝΤΑ).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΕΛΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ

Διαφορές μεταξύ της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου 16/09/2009 και της σημερινής τροποποιημένης

Συνοπτικά, τροποποιούμε τα περιβαλλοντικά τέλη, καταργούμε το μέτρο της απόσυρσης και καταργούμε το μέτρο του πράσινου δακτυλίου.

1. Περιβαλλοντικά τέλη

Τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά. Η βασική διαφορά είναι ότι με την σημερινή τροποποίηση αφενός μεν ενδυναμώνονται τα περιβαλλοντικά κριτήρια, αφετέρου δε εισάγονται κοινωνικά κριτήρια.

Κατηγοροποίηση των ΙΧ οχημάτων: Ανάλογα με την τεχνολογία τους χωρίστηκαν σε 4 κλάσεις: Α, για τα οχήματα νέας τεχνολογίας Euro 4,5 και μεταγενέστερης και Β, Γ, Δ για τα παλαιότερης τεχνολογίας.

Διάρθρωση τελών κυκλοφορίας: Με την προηγούμενη πράξη Σουφλιά για τον υπολογισμό των νέων τελών κυκλοφορίας προσετέθη στα υφιστάμενα τέλη κυκλοφορίας ένα σταθερό ποσό στις τρεις κατηγορίες Β, Γ, Δ των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, ασχέτως κυβισμού, ενώ μειώθηκαν ελαφρά τα τέλη για την κατηγορία Α. Με τον τρόπο αυτόν υπολογισμού, είχαμε για τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα αυξήσεις που έφθαναν στα 400% ενώ για τα μεγάλου κυβισμού αυξήσεις της τάξης του 20%.

Με τη δική μας τροποποίηση αναστρέψαμε τη λογική υπολογισμού των νέων τελών, έτσι ώστε τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, που αντιστοιχούν στις χαμηλότερες εισοδηματικά τάξεις, να επιβαρύνονται λιγότερο και, αντίθετα, τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα να επιβαρύνονται περισσότερο.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΩΝ ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ

Πίνακας 1 Διάρθρωση Τελών Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης (βάσει κυβισμού και επιβάρυνσης κινητήρα).

______________<301__301-785_786-1357_1358-1928_1929-2357_>2357

A________________0_______28______94_____ 184_____428_____ 562

B_______________35______63______137_____252_____521_____680

Γ_______________51______79______162_____302_____596_____780

Δ_______________68______96______187_____352_____671_____880

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΕΛΗ_18______46______112_____202_____446_____580

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΩΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΝΠ ΣΟΥΦΛΙΑ

Πίνακας 2 Διάρθρωση Τελών Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης (βάσει κυβισμού και επιβάρυνσης κινητήρα).

______________<301__301-785_786-1357_1358-1928_1929-2357_>2357

A_______________0_____28_____94______184______428______562

B_______________68____96_____162_____252______496______630

Γ_______________118___146____212_____302______546______680

Δ_______________168___196____262_____352______596______730

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΕΛΗ_18____46____112_____202______446______580

Edited by pggiotas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά.

ΚΑΛΑ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ

Τα τέλη της προηγούμενης κυβερνήσεις ήταν σε συνδυασμό με την απόσυρση (από τα χρήματα των τελών και από το φπα των καινούργιων θα χρηματοδοτούσαν την απόσυρση)

Αυτοί σταμάτησαν την απόσυρση ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΕΛΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Κατηγοροποίηση των ΙΧ οχημάτων: Ανάλογα με την τεχνολογία τους χωρίστηκαν σε 4 κλάσεις: Α, για τα οχήματα νέας τεχνολογίας Euro 4,5 και μεταγενέστερης και Β, Γ, Δ για τα παλαιότερης τεχνολογίας.

...

Με τη δική μας τροποποίηση αναστρέψαμε τη λογική υπολογισμού των νέων τελών, έτσι ώστε τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, που αντιστοιχούν στις χαμηλότερες εισοδηματικά τάξεις, να επιβαρύνονται λιγότερο και, αντίθετα, τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα να επιβαρύνονται περισσότερο.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΩΝ ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ

Πίνακας 1 Διάρθρωση Τελών Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης (βάσει κυβισμού και επιβάρυνσης κινητήρα).

______________<301__301-785_786-1357_1358-1928_1929-2357_>2357

A________________0_______28______94_____ 184_____428_____ 562

B_______________35______63______137_____252_____521_____680

Γ_______________51______79______162_____302_____596_____780

Δ_______________68______96______187_____352_____671_____880

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΕΛΗ_18______46______112_____202_____446_____580

ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΩΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΝΠ ΣΟΥΦΛΙΑ

Πίνακας 2 Διάρθρωση Τελών Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης (βάσει κυβισμού και επιβάρυνσης κινητήρα).

______________<301__301-785_786-1357_1358-1928_1929-2357_>2357

A_______________0_____28_____94______184______428______562

B_______________68____96_____162_____252______496______630

Γ_______________118___146____212_____302______546______680

Δ_______________168___196____262_____352______596______730

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΤΕΛΗ_18____46____112_____202______446______580

Τελικά, οι κλάσεις ειναι βαση τι Euro ανακοινωνει το εργοστάσιο ή βαση του "αυθαίρετου" όριου του 2005 που χωριζε την κλαση Α απο την Β ανεξαρτητα αν το αυτοκινητο ηταν Euro4/5 ???

Edited by MrSmith

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά, οι κλάσεις ειναι βαση τι Euro ανακοινωνει το εργοστάσιο ή βαση του "αυθερετου" όριου του 2005 που χωριζε την κλαση Α απο την Β ανεξαρτητα αν το αυτοκινητο ηταν Euro4/5 ???

Απ΄όσο καταλαβαίνω μάλλον βάσει αυτής της αυθαίρετης(και αβάσιμης) χρονολογικής κατάταξης.....

Edited by pggiotas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο το κριτηριο ρυπων βαση χρονολογιας πραγματικα μονο στην ελλαδα θα μπορουσε να ισχυει! Εγω εχω τον ιδιο ακριβως κινητηρα με το αυτοκινητο του πατερα μου(1.8 m271) στο ιδιο αυτοκινητο(c class sedan και s.coupe) μονο που εχουν καποιους μηνες διαφορα στην ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας(8/2004 και 6/2005) και ομως θα πληρωνουμε διαφορετικα τελη....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΠΟ ΤΟ «Car+Speed»

Αναξιόπιστη αλλά και άκρως αλαζονική αποδεικνύεται η Κυβέρνηση η οποία εφαρμόζει αβίαστα το δόγμα «πονάει δόντι, βγάζει κεφάλι…». Και ενώ οι άνθρωποι που τώρα Κυβερνούν, προεκλογικά διαβεβαίωναν το «Car+Speed» (γραπτώς μάλιστα), ότι εφόσον εκλεγούν δε θα καταργήσουν το μέτρο της απόσυρσης, αλλά, απλά θα το άλλαζαν μερικώς για να δώσουν μία πιο περιβαλλοντολογική χροιά σε αυτό, σήμερα έχοντας τα ηνία αυτού του κράτους και τον αέρα της διαφοράς του 10 και βάλε τις εκατό, ανακοίνωσαν ότι το μέτρο της απόσυρσης, καταργείται.

Επιδεικνύοντας μία απίστευτη αλαζονεία (10,5 % είναι αυτό) και χωρίς να συζητήσουν με τους ανθρώπους της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου, για τις επιπτώσεις που θα επιφέρει αυτή η κατάργηση σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές, αποφάσισαν να καταργήσουν την απόσυρση, αφήνοντας σύξυλους τους πάντες και κυρίως αυτούς που περιμένανε να αποσύρουν το παλιό ρυπογόνο αυτοκίνητό τους και να μην μπουν στη διαδικασία να το μεταπουλήσουν.

Και όμως κα Μπιρμπίλη, έχει αποδειχτεί παγκοσμίως ότι το μόνο μέτρο που αποτελεσματικά μπορεί να ανανεώσει το στόλο των αυτοκινήτων με νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, είναι η απόσυρση. Παρόλα αυτά, το κόμμα που έκανε σημαία του προεκλογικά την «πράσινη ανάπτυξη», χωρίς καν να μπει στη διαδικασία συζήτησης με τους ανθρώπους της αγοράς, χωρίς καν να προσπαθήσει να βρει μία λύση, έστω να δώσει ένα μικρό χρονικό περιθώριο να αποσυρθούν όσο το δυνατόν περισσότερα παλιά αυτοκίνητα, αποφάσισε απλά να καταργήσει την απόσυρση.

«Δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ελλάδα…», λέει ο κος Παπακωνσταντίνου. Εχουμε όμως 250.000 εργαζόμενους που απασχολούνται στο αυτοκίνητο και τρέφουν τις οικογένειές τους, κύριε Υπουργέ. Και αυτό και μόνο θα έπρεπε να ωθήσει, εσάς και τους συμβούλους σας, να βρείτε μια λιγότερο… αιματηρή λύση, από την εύκολη και συνάμα αλαζονική κατάργηση της απόσυρσης.

Όμως σχετικά με το θέμα αυτό, θα επανέλθουμε…

Τάκης Τρακουσέλλης

Edited by menios
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω απολύτως με τον Μenios!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρωί ο πρόεδρος των εισαγωγέων έκανε λόγο για 70.000 εργαζομένους γύρω από τον χώρο του αυτοκινήτου.Πως έγιναν τώρα 250.000.Εδώ κόπηκαν προγράμματα που θα τόνωναν γενικότερα την εγχώρια αγορά (βλέπε πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμησης κτιρίων)

των οποίων τα χρήματα θα πήγαιναν σε ελληνικά χέρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρωί ο πρόεδρος των εισαγωγέων έκανε λόγο για 70.000 εργαζομένους γύρω από τον χώρο του αυτοκινήτου.Πως έγιναν τώρα 250.000.Εδώ κόπηκαν προγράμματα που θα τόνωναν γενικότερα την εγχώρια αγορά (βλέπε πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμησης κτιρίων)

των οποίων τα χρήματα θα πήγαιναν σε ελληνικά χέρια.

Δεν είναι δική μου η πληροφορία αν οι εργαζόμενοι στον κλάδο είναι 250.000 ή 70.000. (από όλο το κείμενο αυτό σε πείραξε)

Εγώ δεν είπα ότι το μέτρο της αναβάθμισης των κτιρίων δεν είναι σωστό μέτρο.

ΑΛΛΑ

Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα,

Σε16 ευρωπαϊκές χώρες που το εφαρμόζουν έχει ή δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι δική μου η πληροφορία αν οι εργαζόμενοι στον κλάδο είναι 250.000 ή 70.000. (από όλο το κείμενο αυτό σε πείραξε)

Εγώ δεν είπα ότι το μέτρο της αναβάθμισης των κτιρίων δεν είναι σωστό μέτρο.

ΑΛΛΑ

Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα,

Σε16 ευρωπαϊκές χώρες που το εφαρμόζουν έχει ή δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα?

Διακρίνω μια επιθετικότητα ή κάνω λάθος;Για να μην παρεξηγηθώ λοιπόν δεν με πείραξε ο αριθμός των ατόμων ούτε αναφέρθηκα στα μέτρα αλλά στις αναβολές ή ματαιώσεις αυτών.

Και πιστεύω ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για την τόνωση των ελληνικών επιχειρήσεων γενικότερα.Ο κλάδος του αυτοκινήτου οφελήθηκε ήδη μια φορά στο κοντινό παρελθόν έστω και για λίγους μήνες(την μείωση του τέλους ταξινόμησης εννοώ και μακάρι να μπορούσε να διατηρηθεί επ΄αορίστου).Δεν πρέπει λοιπόν να οφελήθουν και άλλοι τομείς;Αυτή ήταν η σκέψη μου...

Edited by nikosf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διακρίνω μια επιθετικότητα ή κάνω λάθος;Για να μην παρεξηγηθώ λοιπόν δεν με πείραξε ο αριθμός των ατόμων ούτε αναφέρθηκα στα μέτρα αλλά στις αναβολές ή ματαιώσεις αυτών.

Και πιστεύω ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για την τόνωση των ελληνικών επιχειρήσεων γενικότερα.Ο κλάδος του αυτοκινήτου οφελήθηκε ήδη μια φορά στο κοντινό παρελθόν έστω και για λίγους μήνες(την μείωση του τέλους ταξινόμησης εννοώ και μακάρι να μπορούσε να διατηρηθεί επ΄αορίστου).Δεν πρέπει λοιπόν να οφελήθουν και άλλοι τομείς;Αυτή ήταν η σκέψη μου...

Σε ένα δικτυακό τόπο για αυτοκίνητα μιλάς 80% για αυτοκίνητα.

Μακάρι να μπορούσαμε να μιλήσουμε για όλες τις επιχειρήσεις.

Ναι με πείραξε η παρατήρηση σου στο ακριβές νούμερο την στιγμή που δεν παίζει ρόλο.

Στο προηγούμενο μέτρο που είχε εξαγγείλει η προηγούμενη κυβέρνηση είχα καταθέσει σε αυτό το φόρουμ της αντιρρήσεις μου, (μπορείς να ανατρέξεις στις σελίδες), (για να μην κατηγορηθώ ότι το κάνω λόγο αλλαγής κυβερνήσεις.

Αν δεν κάνω λάθος σχεδόν για όλες της μικρομεσαίες επιχείρησης τρέχει ένα πρόγραμμα εξειχρονισμού.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ότι κάποιοι πολίτες αυτής της χώρας 72000χιλ επωφελήθηκαν και αλλοι οχι, από ένα μέτρο που σταμάτησε να ισχύει μέσα σε ένα βράδυ.

Για σκέψου αυτούς που είχαν κλήση ραντεβού για αυτές τις μέρες.

Δηλαδή την άλλη φορά που θα υπογράφει έναν νόμο ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας θα πρέπει να παίζουμε μπουνιές για το ποιος θα προλάβει.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ότι ο κάθε ναι ο λέει ότι τα αυτοκίνητα τα φέρνουμε από το εξωτερικό άρα στηρίζουμε τις ξένες οικονομίες. Μπορείς να μου πεις τη δεν έρχεται από άλλες χώρες, τα πάντα ακόμα και τα ψάρια, τα πορτοκάλια, ο μούστος, το λαδί, τα ρούχα, τα πάντα, μόνο το ούζο δεν έρχεται και η φέτα, αν και σε αυτήν έχετε το γάλα.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΩ.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν παραφέρθηκα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ένα δικτυακό τόπο για αυτοκίνητα μιλάς 80% για αυτοκίνητα.

Μακάρι να μπορούσαμε να μιλήσουμε για όλες τις επιχειρήσεις.

Ναι με πείραξε η παρατήρηση σου στο ακριβές νούμερο την στιγμή που δεν παίζει ρόλο.

Στο προηγούμενο μέτρο που είχε εξαγγείλει η προηγούμενη κυβέρνηση είχα καταθέσει σε αυτό το φόρουμ της αντιρρήσεις μου, (μπορείς να ανατρέξεις στις σελίδες), (για να μην κατηγορηθώ ότι το κάνω λόγο αλλαγής κυβερνήσεις.

Αν δεν κάνω λάθος σχεδόν για όλες της μικρομεσαίες επιχείρησης τρέχει ένα πρόγραμμα εξειχρονισμού.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ότι κάποιοι πολίτες αυτής της χώρας 72000χιλ επωφελήθηκαν και αλλοι οχι, από ένα μέτρο που σταμάτησε να ισχύει μέσα σε ένα βράδυ.

Για σκέψου αυτούς που είχαν κλήση ραντεβού για αυτές τις μέρες.

Δηλαδή την άλλη φορά που θα υπογράφει έναν νόμο ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας θα πρέπει να παίζουμε μπουνιές για το ποιος θα προλάβει.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ότι ο κάθε ναι ο λέει ότι τα αυτοκίνητα τα φέρνουμε από το εξωτερικό άρα στηρίζουμε τις ξένες οικονομίες. Μπορείς να μου πεις τη δεν έρχεται από άλλες χώρες, τα πάντα ακόμα και τα ψάρια, τα πορτοκάλια, ο μούστος, το λαδί, τα ρούχα, τα πάντα, μόνο το ούζο δεν έρχεται και η φέτα, αν και σε αυτήν έχετε το γάλα.

Εμένα το πρόβλημα μου είναι ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΩ.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν παραφέρθηκα.

You_Rock_Emoticon.gifrockon.gif3iagree.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν εχετε παρει χαμπαρι λιγο τι γινεται, η Ελλαδα αυτη τη στιγμη ειναι στα ορια της χρεοκοπιας...

και μου θελετε και αποσυρσεις για να κυκλοφοραμε με καινουργια αμαξια........

αααα και πρασινη αναπτυξη δεν ειναι αναπαλαιωση στολου αυτοκινητων.

αλλα εκσυγχρονισμο ΜΜΜ, επεκταση μετρο κτλ....

δε λεω, ωραια ειναι τα αμαξια, (mx5 εχω), αλλα δε μπορουμε διστυχως να συνεχισουμε να ζουμε ετσι... ειδικα στην Αθηνα με τοση κινηση. Οι αποστασεις που κανω το χρονο ειναι περιπου 8-10,000km, και τα περισσοτερα μεταμεσονυχτιες ωρες και ΣΚ.

και για αυτους που ειπαν για τον προεδρο της Δημοκρατιας, πρεπει να καταλαβουν, οτι ο ρολος του Προεδρου ειναι παρα πολυ τυπικος και μονο σε εκτατες περιπτωσεις επεμβαινει (καταλυση συνταγματος κτλ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

και για αυτους που ειπαν για τον προεδρο της Δημοκρατιας, πρεπει να καταλαβουν, οτι ο ρολος του Προεδρου ειναι παρα πολυ τυπικος και μονο σε εκτατες περιπτωσεις επεμβαινει (καταλυση συνταγματος κτλ).

Συμφωνώ μαζί σου, αυτόν το νόμο τον υπέγραψε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας (αν θυμάσαι αν όχι να διαβάσεις) η βουλή είχε κλήση.

Να έμενε σε αυτές της έκτατες περιπτώσεις που περιγράφεις ΕΣΥ.

Edited by menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν εχετε παρει χαμπαρι λιγο τι γινεται, η Ελλαδα αυτη τη στιγμη ειναι στα ορια της χρεοκοπιας...

και μου θελετε και αποσυρσεις για να κυκλοφοραμε με καινουργια αμαξια........

αααα και πρασινη αναπτυξη δεν ειναι αναπαλαιωση στολου αυτοκινητων.

αλλα εκσυγχρονισμο ΜΜΜ, επεκταση μετρο κτλ....

δε λεω, ωραια ειναι τα αμαξια, (mx5 εχω), αλλα δε μπορουμε διστυχως να συνεχισουμε να ζουμε ετσι... ειδικα στην Αθηνα με τοση κινηση. Οι αποστασεις που κανω το χρονο ειναι περιπου 8-10,000km, και τα περισσοτερα μεταμεσονυχτιες ωρες και ΣΚ.

και για αυτους που ειπαν για τον προεδρο της Δημοκρατιας, πρεπει να καταλαβουν, οτι ο ρολος του Προεδρου ειναι παρα πολυ τυπικος και μονο σε εκτατες περιπτωσεις επεμβαινει (καταλυση συνταγματος κτλ).

Ολα αυτά δεν αναιρούν την κωλοτούμπα που έγινε (εκτός αν η βελτίωση του μέτρου της απόσυρσης ήταν η κατάργηση του... wink.gif ).... Ασε που η δικαιολογία ότι δεν θα υπήρχαν περιβαντολογικά οφέλη είναι τουλάχιστον για αφελείς ή άσχετους..... mad.gif

Edited by pggiotas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χειρότερο σε όλο αυτό είναι ότι πολλοί δώσανε τα αυτοκίνητά τους για απόσυρση και λεφτά δεν έχουνε πάρει,

αλλά θα τους δώσουν τώρα χρήματα για να μπορούν να κινούνται με συγκοινωνία,(αστικά)ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι χειρισμοί της κυβέρνησης ήταν πρόχειροι και δημιούργησαν αίσθημα αδικίας.

Ας έλεγε την επομένη των εκλογών ότι το μέτρο παγώνει προσωρινά για να δούμε τι γίνεται με τα λεφτά, και ας έδινε τα προνόμια που ίσχυαν μέχρι εκείνη την ημέρα σε όσους είχαν ήδη παραδώσει τα αμάξια τους. Έβαλε τον καθένα που είχε ένα παλιό αμάξι να πληρώσει τέλη και να το πάει στην απόσυρση περιμένοντας να πάρει το χιλιάρικο της απόσυρσης + ένα χιλιάρικο ακόμη αγοράζοντας ένα αυτοκινητάκι τριετίας. Άμα το ήξερε ότι θα δώσει το αμάξι του για να πάρει πίσω 800 Ευρώ, δε θα το έδινε...

Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας, η πολιτική τους αναπαράγει προσεγγίσεις δεκαετίας 90...

Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο με ρύπους 135 γραμμάρια CO2 (π.χ. VW Polo 1.4) να πληρώνει ίδια τέλη με μία E200K με ρύπους 225 και περισσότερα από ένα RX8 με ρύπους 267!

Έπρεπε να περάσουν ένα πιο μοντέρνο σχήμα, αλλά δυστυχώς δεν ασχολήθηκαν πολύ με το θέμα. Εκτίμησαν ότι προέχουν άλλα θέματα σε αυτή τη φάση (τώρα ετοιμάζεται η πολιτική για την πάταξη της φοροδιαφυγής π.χ.) και το περάσαν σε στυλ ''αστο να τρέξει φέτος έτσι και βλέπουμε μέχρι του χρόνου"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χειρότερο σε όλο αυτό είναι ότι πολλοί δώσανε τα αυτοκίνητά τους για απόσυρση και λεφτά δεν έχουνε πάρει,

αλλά θα τους δώσουν τώρα χρήματα για να μπορούν να κινούνται με συγκοινωνία,(αστικά)ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ!

Δεν είναι έτσι ακριβώς Νίκο, ΑΜΑ θέλει κάποιος μπορεί να πάρει τα μισά λεφτά + κάρτες για τα λεωφορεία.. Αν δε θέλει η αν του είναι άχρηστες οι κάρτες, π.χ. ένας που είναι στο χωριό, παίρνει κανονικά το χιλιάρικο...

Τουλάχιστον έτσι το διάβασα εγώ, αν είναι όπως τα λες συμφωνώ μαζί σου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το γνωριζω οτι ο προεδρος της δημοκρατιας το υπεγραψε, αφου η βουλη ηταν κλειστη. Αλλα στην ουσια εκτελεσαι την εντολη της βουλης, η οποια ηταν κλειστη και δε μπορουσε για πρακτικους λογους να το ψηφισει. wink.gif

κανεις απο εσας ομως δεν αναφερθηκε στο τεραστιο ελλειμα που αγγιζει τα 300 δις euro βεβαια......

επισης περα απο το mx5, εχω ενα nissan micra του 1993, το οποιο ειχε βγει car of the year.

και σας διαβεβαιω, οτι καιει πολυ λιγοτερο και μολυνει λιγοτερο το περιβαλον απο ενα "συγχρονο και euro 5" C63 AMG.....

Το μονο λαθος της καταργησης ειναι οτι προεκλογικα δεν ειπαν τπτ.... και αυτο ειναι τουλαχιστον ανηθικο.

joke:

Η μονο αποσυρση που επρεπε να κανει η κυβερνηση ηταν τα SUV της Αθηνας, τα οποια τα περισσοτερα ειναι ασχημα, ρυπογονα, και καταλαμβανουν πολυ χωρο...

καθαροτερο περιβαλλον εχουμε μονο με ΜΜΜ, και οχι με τα TSI..

Τωρα αν ο κλαδος της ελληνικης αυτοκινητοβιομηχανιας της εισαγωγης αυτοκινητων, δεν ενισχυθει, δε θα στεναχωρηθω και πολυ....

Ας δωσουν 4-5 μεγαλα εργα σε κατασκευαστικες ωστε να αποσχοληθει πολυς κοσμος και στο τελος να μεινουν τα εργα.... ή να ενισχυσουν εταιριες εξαγωγων... ή να φτιαξουν υποδομες για ξενες επενδυσεις....

το micra μου και το καθε micra που κυκλοφορει δεν ειναι το προβλημα της Ελλαδας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανεις απο εσας ομως δεν αναφερθηκε στο τεραστιο ελλειμα που αγγιζει τα 300 δις euro βεβαια......

επισης περα απο το mx5, εχω ενα nissan micra του 1993, το οποιο ειχε βγει car of the year.

και σας διαβεβαιω, οτι καιει πολυ λιγοτερο και μολυνει λιγοτερο το περιβαλον απο ενα "συγχρονο και euro 5" C63 AMG.....

Το μονο λαθος της καταργησης ειναι οτι προεκλογικα δεν ειπαν τπτ.... και αυτο ειναι τουλαχιστον ανηθικο.

joke:

Η μονο αποσυρση που επρεπε να κανει η κυβερνηση ηταν τα SUV της Αθηνας, τα οποια τα περισσοτερα ειναι ασχημα, ρυπογονα, και καταλαμβανουν πολυ χωρο...

καθαροτερο περιβαλλον εχουμε μονο με ΜΜΜ, και οχι με τα TSI..

Τωρα αν ο κλαδος της ελληνικης αυτοκινητοβιομηχανιας της εισαγωγης αυτοκινητων, δεν ενισχυθει, δε θα στεναχωρηθω και πολυ....

Ας δωσουν 4-5 μεγαλα εργα σε κατασκευαστικες ωστε να αποσχοληθει πολυς κοσμος και στο τελος να μεινουν τα εργα.... ή να ενισχυσουν εταιριες εξαγωγων... ή να φτιαξουν υποδομες για ξενες επενδυσεις....

το micra μου και το καθε micra που κυκλοφορει δεν ειναι το προβλημα της Ελλαδας.

Tην σχέση του ελλείματος με την "απόσυρση" της απόσυρσης δεν την καταλαβαίνω.... Μόνο το ΕΤΤ ενός νέου αυτοκινήτου είναι περισσότερο από το bonus της απόσυρσης....και υπάρχει και ο ΦΠΑ....

Η C63 ενημερωτικά είναι Euro4.....

Με αυτή την λογική να μην πάρουμε κανένα αυτοκίνητο γιατί με τα ποδήλατα δεν μολύνουμε καθόλου...

Για πιο λόγο να απογορευτούν τα SUV στην Αθήνα??? Δεν είχα ούτε θα πάρω ποτέ SUV αλλά η απαγόρευση τους θα ήταν τουλάχιστον ρατσιστική....Οπως και η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης.....

Αν δώσουν 4-5 μεγάλα έργα τα λεφτά θα τα πάρουν 4-5 μεγαλοεργολάβοι και τα ψίχουλα οι αλλοδαποί ανασφάλιστοι(επί το πλείστον) εργάτες τους....

Τέλος πάντων θεωρώ ότι έχουμε ξεφύγει από το θέμα μας , δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να θεωρεί ότι το τέλος της απόσυρσης και ο τρόπος υπολογισμού των νέων τελών είναι κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση....

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×