Jump to content
giannisanag

ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ ΣΤΟ TUNING ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Recommended Posts

γιατι ρε γαμ*το?

Το Θεμα περα απο τραγικο ειναι και σοβαρο. Αγωνας σε πιστα με αμφιβολες προδιαγραφες ασφαλειας, με πολιτικα φτιαγμενα αυτοκινητα. πειραγμενο evo χανει τον ελεγχο και σκοτωνει ενα παιδακι και τραυματιζει τον πατερα και τον αδελφο του.

Απο εκει που δεν ειχαμε πιστες τωρα κανουμε αγωνες οπου λαχει οπως λαχει. Ειμαι υπερ των trackdays αλλα σε πιστες με προδιαγραφες οπως οι Σερρες.

Ειμαι υπερ και του tuning. με φοβιζει ομως οτι στη χωρα μας με την κακιστη οδηγικη παιδεια, ο καθε πικραμενος με παχυ πορτοφολι μπορει να αγορασει ενα evo, μια m3 η κατι αντιστοιχο, να ριξει 20.000 πανω και να το κανει 600-700 αλογα και μετα να βγει στο δρομο. Θαυμαζωτους μηχανικους που κανουν αξιοπιστες τετοιες μετατροπες. Αλλα μπορουν αυτα τα αυτοκινητα να οδηγηθουν απο τον οδηγο τους??? μπορει ο πρων κατοχος rallye να μεταπηδησει σε φτιαγμενο evo 500 ιππων? πιθανως ναι. αλλα στη χωρα με την χειροτερη οδηγικη παιδεια, στη χωρα οπου σκοτωνομαστε με 60 αλογα, στη χωρα με τους χειροτερους δρομους στην Ευρωπη, ποσο σοφο ειναι να κυκλοφορουν αυτοι οι ημιτρελοι? Ποσο ασφαλες ειναι ενα honda civic turbo με 350 άλογα στα χερια ενος 22χρονου που στην πλατη του εχει 30-40 χιλιαδες χιλιομετρα? ξερω τον αντιλογο, τον χρησιμοποιω και εγω συχνα "μη στοχοποιουμε το tuning, ειναι το ιδιο επικινδυνος με τον 70αρη με το νορμαλ αυτοκινητο με τα λιωμενα λαστιχα". Η διαφορα ειναι οτι ο 70αρης δεν βγαινει κ****νος στο δρομο. ειναι εξισου επικινδυνοι, μονο που ο ενας το ξερει και ο 70αρης το αγνοει.

Υγ: μην παρεξηγηθω, αν μπορουσα μπορει θα χα και εγω ενα evo 450 iππων αλλα αν αισθανομουν οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να το οδηγησω και να το ελεγξω δεν θα το εκανα.

Edited by giannisanag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριμα για το παιδακι...Φιλε μου θα συμφωνησω σε ολα οσα ειπες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και στην τελικη ποτε θα αποκτησουμε και εμεις εδω ενα tuv? εχουμε ικανοτατους μηχανικους που θα μπορουσαν να κανουν μετατροπες ασφαλεις και εγκεκριμενες. ποτε θα αρχισουν να γινονται και τετοιοι ελεγχοι στο δρομο? ειναι δυνατον να μοιραζομαι τον δρομο που πληρώνω με καποιον που εχει βγαλει τον καταλυτη απο το ολοκαινουριο του evo (ενω εγω πληρωνω παραπανω τελη επειδη το αυτοκινητο μου ειναι παλιο), και κυκλοφορει με semislicks Δεκεμβρη μηνα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι θα πει αυτος ο πατερας στη μανα που τους περιμενε για φαγητο το μεσημερι? τι εχουν να πουν ολοι αυτοι οι φωστηρες? οτι λυπουνται? ειμαι εξω φρενων...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι συλλυπητήρια στην οικογένεια και καλή ανάρωση.

Δυστυχώς τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα για το παιδί και κρίμα για την Ελλάδα...Έχουμε καταντήσει να πηγαίνουμε κάπου να ευχαριστηθούμε και να μην ξέρουμε από που θα μας έρθει γιατί δεν υπάρχει πουθενά έλεγχος...Πάντα πρέπει να υπάρξουν θύματα για να γίνει κάτι σωστά στον τόπο που ζούμε (και αν γίνει)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και το

.

Πραγματικά αγώνες με τέτοιες προδιαγραφές ασφαλείας, θα έπρεπε να τους έλεγχε κάποιος, και να μην επιτρέπονται!!! Αίσχος, την επικινδυνότητα της συγκεκριμένης στροφής μπορώ να την αντιληφθώ ακόμα και γω, εκεί δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος(ανεύθυνος) να το δει;

Το μεγαλύτερο ζόρι τώρα το τραβάει η μητέρα λόγω του ότι πέθανε το παιδί της, αλλά περισσότερο και ο πατέρας για τις τύψεις...

Τα συλληπητήρια μου και καλή ανάρρωση. wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kάτσε τώρα γιατί ξεφεύγετε...Ο οδηγος του evo μετά το παιδί είναι ο τελευταίος που φταίει...Ο πατέρας του γιατί έκατσε στην εξωτερική μεριά όπου σε όποια ανάβαση και αν πας σε διώχνουν. Η οργάνωση φταίει για το μέρος, την ασφάλεια και την μη ύπαρξη ασθενοφόρου που κοιτάνε μόνο να τσεπώσουν και ο πατέρας που έκατσε εκεί...Σκεφτείτε λίγο πριν το ανοίξετε...

Aν δηλαδή στο wrc που έφυγε ο Λεμπ στο Ακρόπολης έπαιρνε μαζί του κανέναν θα ήταν ο κομπλεξικός που νομίζει ότι ξέρει να οδηγάει;;;;;Η οδηγική παιδεία δεν έχει να κάνει σχέση μόνο με το τιμόνι αλλά και όταν είσαι πεζός. Για αυτό νιώστε γιατί ο κομπλεξικός είσαι εσύ φίλε μου που κάθεσαι και σχολιάζεις μόνο το ότι μπορεί να έχει βγάλει καταλύτη και να έχει βάλει σλικ κοκ...

Edited by enigma

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατι ρε γαμ*το?

Το Θεμα περα απο τραγικο ειναι και σοβαρο. Αγωνας σε πιστα με αμφιβολες προδιαγραφες ασφαλειας, με πολιτικα φτιαγμενα αυτοκινητα. πειραγμενο evo χανει τον ελεγχο και σκοτωνει ενα παιδακι και τραυματιζει τον πατερα και τον αδελφο του.

...

...

ξερω τον αντιλογο, τον χρησιμοποιω και εγω συχνα "μη στοχοποιουμε το tuning, ειναι το ιδιο επικινδυνος με τον 70αρη με το νορμαλ αυτοκινητο με τα λιωμενα λαστιχα". Η διαφορα ειναι οτι ο 70αρης δεν βγαινει κ****νος στο δρομο. ειναι εξισου επικινδυνοι, μονο που ο ενας το ξερει και ο 70αρης το αγνοει.

Υγ: μην παρεξηγηθω, αν μπορουσα μπορει θα χα και εγω ενα evo 450 iππων αλλα αν αισθανομουν οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να το οδηγησω και να το ελεγξω δεν θα το εκανα.

Ο αντίλογος έρχεται:

Σε μια δολοφονία ας πούμε, υπάρχει ο δολοφόνος, το όπλο και η σφαίρα. Το όπλο και η σφαίρα, δεν φταίνε ποτέ.

Σε αυτή τη δολοφονία, ο δολοφόνος είναι ο διοργανωτής, το όπλο ο άνθρωπος και η σφαίρα το αυτοκίνητο.

Κατηγορείς ένα από τα θύματα, όταν μιλάς για τον οδηγό και το αυτοκίνητο.

Από 12 χρονών πήγαινα στην "super-ειδική" της Αναβύσσου με το ΚΤΕΛ και με ότοστοπ (δεν πήγαιναν του ΕΑΣ) για να δω τα αγωνιστικά. Από τότε καλέ μου φίλε τα χρόνια πέρασαν από πάνω μου πηγαίνοντας όπου υπήρχε χαβαλές τέτοιου τύπου, πολλές φορές συμμετέχοντας.

ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 12 ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. Η μόνη διαφορά που πρόσεξα είναι ότι έβαψαν τα λάστιχα κόκκκινα...

Ο οδηγός φίλε μου καλέ, δεν πήγαινε στο δρόμο κομμάτια και ανέβηκε στη στάση και σκότωσε το παιδάκι... Ο οδηγός πήγαινε εκεί που του είχαν οριοθετήσει ως "πίστα". Φυσικά και το να μη στέκεται κάποιος, όχι μόνο στη κορυφή της στροφής αλλά και πριν και μετά από αυτή, είναι θέμα κοινής λογικής αλλά δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το πατέρα γι΄ αυτό. Η ευθύνη για όλα είναι των διοργανωτών.

Δε θέλω να γράψω πολλά, γιατί είμαι σχετικά φορτισμένος.

Υ.Γ. Ο οδηγός είναι ένα από τα θύματα επειδή α. πρέπει να ζήσει αυτή τη κόλαση των τύψεων μέχρι να πεθάνει και β. θα τραβηχτεί σε όλα τα δικαστήρια της Ελλάδας και θα πληρώσει με το αίμα του για ένα σκηνικό που δεν έχει τη παραμικρή ευθύνη.

ΤΙΡ: Αν παρακολουθήσετε τα βιντεάκια, θα δείτε πως έπειτα από το δυστήχημα, οι διοργανωτές συνεχίζουν τους υπόλοιπους αγώνες...

ΚΑΛΟ Ε;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο οδηγος του EVO ειναι οντως ο τελευταιος που φταιει για το ατυχημα. Δεν ειπα κατι αντιθετο . οσα εγραψα περι tuning αφορουν γενικα την επικινδυνοτητα τετοιων οχηματων οταν βρισκονται σε ακαταλληλα χερια.

Οσα εγραψα αφορουν το οτι ολοι εμεις που κανουμε το κεφι μας οδηγωντας σβελτα και βελτιώνοντας τα αυτοκινητα μας στο μετρο του ασφαλους και εφικτου, στοχοποιουμαστε χωρις να φταιμε απο τετοια περιστατικα. Αναρωτιεμαι γιατι δεν γνωριζω αν την νομικη ευθυνη για το συμβαν εχει ο οργανωτης, ο ιδιοκτητης της πίστας ή ο οδηγός. Σε εναν επισημο αγωνα την νομικη ευθυνη φερει η οργανωση. Εδω ομως δεν εχουμε επισημο αγωνα, ουτε κανονικο αγωνιστικο. Αν ο οδηγος κατηγορηθει τοτε εχει ευθυνη για την απερισεκψια του να λαβει μερος σε κατι τετοιο. Εδω δεν εχουμε επισημο αγωνα, με οδηγους που κανουν πολλους αγωνες τη χρονια. Εχουμε κ****νους ερασιτεχνες, που αφου τους δινεται η ευκαιρια τρεχουν αλλα σπανια γνωριζουν αν οντως τηρουνται τα μετρα ασφαλειας. Στους αγωνες οι οδηγοι ειναι οργανωμενοι, εχουν εκπροσωπους που νοιαζονται και γνωριζουν γι αυτα τα θεματα.

τα αντιστοιχα events του εξωτερικου εχουν αυστηροτατες προδιαγραφες ασφαλείας και οδηγοι και θεατες εχουν πολυ καλυτερη αγωνιστικη παιδεια απο τη δική μας. Εμεις βλαχοτρεχουμε και βλαχοντριφταρουμε ρεζιλευοντας τοσο τους πραγματικα καλους και ταλαντουχους οδηγους, οσο και τους εξαιρετικους μηχανικους που διαθετουμε. ειμαστε προχειροι και τσαπατσουληδες.

ειμαι ο τελευταιος που θα πει οτι ο οδηγος φταιει, δεν εστριψε σωστα κλπ. Δεν με αφορουν αυτα οταν εχει χαθει ενα παιδι. με φοβιζει οτι αυτο μπορει να ξαναγινει πολυ ευκολα οσο υπαρχει η ιδια νοοτροπια απο τους "οποιους" διοργανωτες. Δεν εχουμε να κανουμε με rally acropolis εδω Γιαννη. Σε τετοιες διοργανωσεις τα πραγματα ειναι "χυμειο"

Edited by giannisanag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου φταίνε 100% οι διοργανωτές. Η ασφάλεια ήταν ανύπαρκτη. Αν υπήρχαν κυκληδώματα δεν θα έφευγε το αυτοκίνητο εκτός δρόμου και αν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος δεν θα άφηνε κανέναν να κάτσει πάνω στην στροφή. Ετσι προλαμβάνονται τα ατυχήματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

enigma δηλαδα συγκρινεις το Λεμπ με αυτο τον οδηγο?Αυτοι που φταινε ειναι οι υπευθυνοι της διοργανωσης πρωτα και μετα ολοι οι αλλοι.Θα συμφωνησω μονο μαζι σου οτι η οδηγικη παιδεια δεν ειναι μονο το τιμονι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και επισης αυτο που με τρομαζει ειναι οτι ενω τα wrc κυκλοφορουν σε ΕΔ (με τα οποια μετρα ασφαλειας) και οδηγουνται απο οδηγους αγωνων επαγγελματιες (φυσικη κατασταση, προπονησ, τεχνικη, εμπειρια), τα ελληνικα evo, impreza κλπ των 600-700 ιππων κινουνται στο δρομο, πολλες φορες πολυ γρηγορα, και οδηγουνται απο ελληνες οδηγους σε ελληνικη ασφαλτο. και εκει δεν υπαρχουν κριτες και οργανωτες. Και εξω υπαρχουν τετοια αυτοκιντηα αλλα τα εχουν κυριως χομπιστες που τα κυκλοφορουν σε τετοια events.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο οδηγος του EVO ειναι οντως ο τελευταιος που φταιει για το ατυχημα. Δεν ειπα κατι αντιθετο . οσα εγραψα περι tuning αφορουν γενικα την επικινδυνοτητα τετοιων οχηματων οταν βρισκονται σε ακαταλληλα χερια.

Οσα εγραψα αφορουν το οτι ολοι εμεις που κανουμε το κεφι μας οδηγωντας σβελτα και βελτιώνοντας τα αυτοκινητα μας στο μετρο του ασφαλους και εφικτου, στοχοποιουμαστε χωρις να φταιμε απο τετοια περιστατικα. Αναρωτιεμαι γιατι δεν γνωριζω αν την νομικη ευθυνη για το συμβαν εχει ο οργανωτης, ο ιδιοκτητης της πίστας ή ο οδηγός. Σε εναν επισημο αγωνα την νομικη ευθυνη φερει η οργανωση. Εδω ομως δεν εχουμε επισημο αγωνα, ουτε κανονικο αγωνιστικο. Αν ο οδηγος κατηγορηθει τοτε εχει ευθυνη για την απερισεκψια του να λαβει μερος σε κατι τετοιο. Εδω δεν εχουμε επισημο αγωνα, με οδηγους που κανουν πολλους αγωνες τη χρονια. Εχουμε κ****νους ερασιτεχνες, που αφου τους δινεται η ευκαιρια τρεχουν αλλα σπανια γνωριζουν αν οντως τηρουνται τα μετρα ασφαλειας. Στους αγωνες οι οδηγοι ειναι οργανωμενοι, εχουν εκπροσωπους που νοιαζονται και γνωριζουν γι αυτα τα θεματα.

τα αντιστοιχα events του εξωτερικου εχουν αυστηροτατες προδιαγραφες ασφαλείας και οδηγοι και θεατες εχουν πολυ καλυτερη αγωνιστικη παιδεια απο τη δική μας. Εμεις βλαχοτρεχουμε και βλαχοντριφταρουμε ρεζιλευοντας τοσο τους πραγματικα καλους και ταλαντουχους οδηγους, οσο και τους εξαιρετικους μηχανικους που διαθετουμε. ειμαστε προχειροι και τσαπατσουληδες.

ειμαι ο τελευταιος που θα πει οτι ο οδηγος φταιει, δεν εστριψε σωστα κλπ. Δεν με αφορουν αυτα οταν εχει χαθει ενα παιδι. με φοβιζει οτι αυτο μπορει να ξαναγινει πολυ ευκολα

Ένα evo 400Ps είναι καλύτερο στα δυναμικά χαρακτηριστικά του από ένα μικρομεσαίο αμάξι επομένως το αν βγάζει 450 ή 50Ps δεν με ενδιαφέρει από την στιγμή που αυτός που το καβαλάει ξέρει τις δυνατόητές ΤΟΥ και του εκάστοτε αυτοκινήτου. Ο οδηγός πήγε σε μια διαδρομή που ήταν οριοθετημένη από τα πλαστικά που δεν είχαν νερό κιόλας. Το ότι μπορεί να μην υπολόγισε καλά την ταχύτητα εισόδου και να έσφαλε με το να φρενάρει έτσι είμαι ο τελευταίος που θα το κρίνω. Όμως αν κοιτάξεις τα πρώτα σου σχόλια λοιδορείς τον κλάδο του tuning και τα άτομα που ασχολούνται με τον χώρο υποννοώντας ότι όλοι είναι άσχετοι και ότι όσοι παίρνουν evo είναι επιδειξίες. Δηλαδη αν αυτός έχει και mercedes σε ποια κατηγορία ανήκει;;; Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω evo ούτε σκοπεύω ποτέ να πάρω, ούτε ασχολούμαι με τον κλάδο του tuning επαγγελματικά αλλά στα post σου στοχοποίησες αυτούς που στην ουσία δεν έφταιγαν. Οι διοργανωτές και δυστυχώς και ο πατέρας έφταιγαν που κάθισαν εκεί.

Τέλος να μην λέμε ότι στο εξωτερικό όλα γίνονται τέλεια. Ακόμη και στην Αμερική είχα δει vette να πέφτει πάνω σε κόσμο από άνθρωπο που πραγματικά δεν ήξερε. Συγγνώμη για το ύφος μου, εκ των υστέρων, αλλά μου φάνηκε κάπως το σχόλιο...

enigma δηλαδα συγκρινεις το Λεμπ με αυτο τον οδηγο?Αυτοι που φταινε ειναι οι υπευθυνοι της διοργανωσης πρωτα και μετα ολοι οι αλλοι.Θα συμφωνησω μονο μαζι σου οτι η οδηγικη παιδεια δεν ειναι μονο το τιμονι...

Όχι απεναντίας....Αλλά παλιά δεν θυμάμαι ποιος Έλληνας αγωνιζόμενος παραλίγο να σκοτώσει πόσα άτομα με το impreza/evo του σε Ακρόπολης γιατί πόσοι θεατές είχαν κάτσει σε εξωτερική μεριά στροφής, όπου από φωτογραφία που χα δει ήταν μάλιστα ένας με σπασμένο χέρι ή πόδι που κυριολεκτικά βούτηξε σε κάτι θάμνους για να σωθεί...

Τον Λεμπ τον έβαλα σαν παράδειγμα γιατί σπάνια κάνει λάθη και εξοδους και μπορούσε αν είχε βάλει ο διάολος το ποδάρι του να είχε γίνει κάτι αντίστοιχο...Κοινώς δεν κοιτάμε σαν φταίχτη τον οδηγό που ο άνθρωπος μπορεί να ήθελε να δοκιμάσει το αμάξι του να το μάθει και να επιδιώξει την βελτίωσή του....Ούτως ή άλλως δεν ηταν επαγγελματικός αγώνας.

Edited by enigma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αναρωτιεμαι γιατι δεν γνωριζω αν την νομικη ευθυνη για το συμβαν εχει ο οργανωτης, ο ιδιοκτητης της πίστας ή ο οδηγός. Σε εναν επισημο αγωνα την νομικη ευθυνη φερει η οργανωση.

ΕΛΠΑ's παρούσας, πάσα ευθύνη αποταξάτω...

Δεν εχουμε να κανουμε με rally acropolis εδω Γιαννη. Σε τετοιες διοργανωσεις τα πραγματα ειναι "χυμειο"

Δεν το έθεσα σωστά ίσως. Και στο Ακρόπολις, για τα ίδια κάγκελα μιλάω!!!

Είπαμε, ΕΛΠΑ'ς παρούσας...

Υ.Γ. Στο προηγούμενο ποστ, έγραψα πως συνέχισαν τους αγώνες μετά το δυστύχημα. Το παιδάκι ξεψύχησε 9 λεπτά μετά το ατύχημα, ΜΕΣΑ ΣΤΗ "ΠΙΣΤΑ" και όχι στο ασθενοφόρο ή στο νοσοκομείο...

ΗΞΕΡΑΝ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!!

ΟΕΟΟΟΟΟΟ... ΕΛΠΑΑΑΑΑΑ...

Edited by Yianni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο οδηγός του evo δεν φταίει καθόλου είναι και αυτός θύμα. Μπήκε σε μια πίστα για να λιώσει το αυτοκίνητο του και να δει που μπορεί να φτάσει.

Όσο για τους διοργανωτές με επιείκεια πρέπει να κατηγορηθούν για ανθρωποκτονία από αμέλεια αν όχι για καθαρή ανθρωποκτονία

Για να δούμε και την ελληνική δικαιοσύνη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε η ΕΘ.Ε.Α.

«Για το τραγικό δυστύχημα που συνέβη στη διάρκεια προγραμματισμένης επίδειξης δοκιμασίας αυτοκινήτων στην πίστα Αφιδνών, με αποτέλεσμα την απώλεια ενός 8χρονου παιδιού, τον τραυματισμό του 9χρονου αδελφού του και του πατέρα τους, η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ –ΕΘ.Ε.Α, ως αρχή των μηχανοκίνητων σπορ στη χώρα μας:

-Εκφράζει τη βαθειά της λύπη για το τραγικό συμβάν και εκφράζει τα συλλυπητήρια και την συμπαράσταση της στην σκληρή δοκιμασία στην οικογένεια των παθόντων.

-Όσο αφορά στην προγραμματισμένη επίδειξη αυτοκινήτων, η ΕΘΕΑ αναφέρει ότι η επίδειξη έγινε με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και μέτρα ασφαλείας.

-Η εκδήλωση ήταν πλήρως ασφαλισμένη για κάθε κίνδυνο προς τρίτους.

-Όσον αφορά στον καταλογισμό των όποιων ευθυνών για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος, η ΕΘΕΑ θα ερευνήσει ενδελεχώς τις αιτίες και θα προβεί στον καταλογισμό τους».

Mάλιστα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έτσι όπως είδα το βίντεο ΧΩΡΙΣ να είμαι ειδικός σε καμιά περίπτωση, δεν φταίει ο πατέρας. Σίγουρα οι ευθύνες είναι αλλού.

Το χειρότερο είναι ότι συνεχίστηκε ο αγώνας με κίνδυνο να ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ το περιστατικό, και τότε θα ήθελαν κρέμασμα.

Ας ενώσουμε της δύναμης μας εμείς για να μπορέσει αυτή η οικογένεια να αντεπεξέλθει σε αυτήν την δοκιμασία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη είδα το βίντεο με το ατύχημα θα σας πω τι ακριβώς έφταιξε αν και σε κάποιους μπωρεί να μην αρέσουν αυτά που θα πώ, αλλά δυστηχώς είναι η αλήθεια. 1ον - ελλιπής μέτρα από τους διοργανωτές του (Auto Festival) στην συγκεκριμενη πίστα να βάζουν 2 λάστιχα και απλά κάγκελα γύρω απο την πίστα λες και τρέχουνε cart! Άν και δεν είναι η μόνη πίστα που δεν τηρεί του κανόνες ( υπάρχουν πάρα πολλές).2ον Μεγάλη ευθύνη του πατέρα να καθίσει μαζί με τα δύο του παιδιά πάνω στην στροφή αν και κάποιος αρμόδιος έπρεπε να τους απομακρύνει απο εκείνο το σημείο!Έπρεπε να πάνε να καθίσουνε πριν την στροφή γιατί όλοι λίγο πολύ ξέρουμε οτι τα ατυχήματα κατα 98% θα γίνουν πάνω σε στροφή!Και 3ον ο οδηγός όσο και αν σας φαινεται παράξενο δεν έχει καμία ευθύνη για το ατύχημα (δυστυχώς γιατί σκότωσε ένα παιδάκι).Τα αίτια του ατυχήματος θα μπορούσανε να έιτανε πάρα πολλά πχ μπορούσε σε κλατάρη ένα απο τα μπροστινά λάστιχο θα μπορούσε να κολληση το γκάζι πάνω στην στροφή , γιατί ποιος ξέρει πόσο έχουν πειράξει την μηχανή για να έχει 450 άλογα όπως λένε γιατί μετά πάμε για αυτοκίνητο για draghster και οχι για να τρέχει μέσα σε τετια πίστα!Δυστυχώς του οδηγού που οδηγούσε το evo φενεται καθάρα ότι μπαίνει στην στροφή με πολλά χιλιόμετρα και στην συνεχεια χάνει τον έλενχο του αυτοκινήτου που για μένα μπορεί να συμβεί και στον κα΄λύτερο οδηγό γιαυτό δεν εχει ευθύνη, όλοι οι οδηγοί αγώνων προσπαθούν να κάνουνε όσο καλυτερο χρόνο μπορούνε και γιαυτο δεν μπορουμε να τους δωσουμε ευθυνες οτι αν βγούνε εκτος πίστας και χτυπήσουν κάπιον θα είναι οι φτιαχτες.Για μένα το μεγαλυτερο βαρος ευθύνης πάει στου διοργανωτές αυτού του αγώνα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε enigma, δεν υπαρχει χωρος και λογος για προσωπικες αντιπαραθεσεις οταν μιλαμε για τη ζωη ενος παιδιου. ειμαι σιγουρος οτι αν ξαναδιαβασεις το πρωτο μου Post θα δεις οτι δεν καταφερομαι εναντιον του tuning γενικα. Δεν θα μπορουσα αφου οδηγαω βελτιωμενο πισωκινητο Β σταδιου! το tuning ειναι μια εξαρτηση, στην οποια με ευχαριστηση εχω παραδοθει.

Απλά με ανησυχει το γεγονος οτι πλεον κυκλοφορουν στην Ελλαδα πολλά παρα πολυ δυνατα βελτιωμενα αυτοκινητα. Δεν μπορει ολοι αυτοι που οδηγανε τα leon και τα golf των 350-400 ιππων και τις φτερουγες των 500+ να ειναι ολοι οδηγαρες, ειδικα γνωριζοντας την οδηγικη μας ποιοτητα. Ε αν αυτους τους φοβομουν μια φορα με 100 αλογα, πιστευω ειναι λογικο να τους φοβαμαι περισσοτερο με τα 5πλασια. και με την ιδια νοοτροπια προχειροτητας που κυκλοφορουν στο δρομο (με ευθυνη δικη τους και της πολιτειας) με την ιδια νοοτροπια προχειροτητας πολλες φορες διοργανωνονται τετοια events. Αυτο ειπα και αυτο εννοουσα. Τωρα οσον αφορα τις νομικες ευθυνες.... αλλα λογια να αγαπιομαστε. Το παιδακι δε γυριζει πισω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδα το βιντεάκι.

Ο κόσμος που καθεται ακριβώς πάνω στην στροφή πρέπει να απαρτίζεται από ηλίθιους.

Sorry.

Ο τύπος με το EVO έγινε φονιάς διότι όλοι εκείνοι ''παρακαλούσαν'' κάποιον να τους σκοτώσει.

Οι διοργανωτές φέρουν όλη την ευθύνη.

Και για τα ανύπαρκτα μέτρα ασφάλειας και για την μη αποτροπή των θεατών να παρακολουθούν στο πιο επικίνδυνο μέρος της πίστας.

Κρίμα το πιτσιρίκι.

Edited by preve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι είναι, ο Διοργανωτής έχει ακέραια την ευθύνη.

Δεν τίθεται θέμα ηλιθιότητας θεατών, οδηγών,κλπ γιατί αυτή είναι δεδομένη.

"Είματσε" ηλίθιοι από κούνια και εάν δεν υπάρχει υποχρέωση τήρησης στοιχειωδών κανόνων ασφάλειας στο οτιδήποτε δεν τηρούμε τίποτα.

Ο κάθε ένας από εμάς θεωρεί τον εαυτό του σώφρονα αλλά αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει δυστηχώς και αρκετοί από εμάς ζούν από καθαρή τύχη.

Αναλαμβάνουμε κινδύνους, αγνοώντας την πιθανότητα να πάει κάτι στραβά, είτε σαν οδηγοί, ακόμη χειρότερα σαν πεζοί, στην δουλειά, στα σπόρ-χόμπυ, την "απροσεξία" κάποια στιγμή θα την κάνουμε. Εάν εκείνη την στιγμή το σπάσει ο διάολος το ποδάρι του κάποιος εκεί γύρω θα την πληρώσει.

Αναρωτηθείτε πόσες φορές έχετε μπεί για παράδειγμα με ταχύτητα σε μία στροφή χωρίς φυσικά να γνωρίζετε τι "κρύβεται" από πίσω.

Κάποιοι από εσάς θα πείτε, όχι πολλές "εγώ προσέχω" και μπορεί να είναι και έτσι. Όχι πάντα όμως !

Μία "λάθος" στροφή, μία λάθος προσγείωση ! μία λάθος εκτίμηση κινδύνου τέλος πάντων κάποιες φορές καταλήγει στο χειρότερο.

Το μόνο που χρειάζεται είναι η παρουσία π.χ ενός αντικειμένου ή υποκειμένου που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται "εκεί".

Ένα σταματημένο αυτοκίνητο, ένας άνθρωπος, λάδια.............μερικά δένδρα ............ ένα Αφγανάκι !

(προσοχή λοιπόν και που αφήνετε και τις μπόμπες, κάποιος μπορεί να χτυπήσει)

Edited by e.t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kάτσε τώρα γιατί ξεφεύγετε...Ο οδηγος του evo μετά το παιδί είναι ο τελευταίος που φταίει...Ο πατέρας του γιατί έκατσε στην εξωτερική μεριά όπου σε όποια ανάβαση και αν πας σε διώχνουν. Η οργάνωση φταίει για το μέρος, την ασφάλεια και την μη ύπαρξη ασθενοφόρου που κοιτάνε μόνο να τσεπώσουν και ο πατέρας που έκατσε εκεί...Σκεφτείτε λίγο πριν το ανοίξετε...

Aν δηλαδή στο wrc που έφυγε ο Λεμπ στο Ακρόπολης έπαιρνε μαζί του κανέναν θα ήταν ο κομπλεξικός που νομίζει ότι ξέρει να οδηγάει;;;;;Η οδηγική παιδεία δεν έχει να κάνει σχέση μόνο με το τιμόνι αλλά και όταν είσαι πεζός. Για αυτό νιώστε γιατί ο κομπλεξικός είσαι εσύ φίλε μου που κάθεσαι και σχολιάζεις μόνο το ότι μπορεί να έχει βγάλει καταλύτη και να έχει βάλει σλικ κοκ...

Το ΛΑΘΟΣ είναι από την λέσχη που οργάνωσε αυτόν τον αγώνα χωρίς να πάρει τα κατάλληλα ασφαλιστικά μέτρα,

να πάρουμε παράδειγμα τους αγώνες που διεξάγονται στις Σέρρες,ΕΛΕΟΣ να υπάρχει ο κόσμος μέσα στην ειδική...

Η ειρωνεία σε όλο αυτό είναι ότι ο μηχανικός που έκανε το συγκεκριμένο EVO είναι μαζί με τα παιδιά του το θύμα

με απώλεια του μικρού 8 χρόνου παϊδιού του.

Edited by tentoglou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαθαίνω από φίλο που τρέχει κιόλας, ότι η "πίστα" δεν έχει άδεια. Ήταν μία αλάνα στην οποία κάνανε παλαιότερα παζάρι αυτοκινήτων, και που και που κάνουνε "αγώνες".

Χωρίς άδεια η πίστα, ασθενοφόρο δεν υπήρχε, όλα στον αέρα... Τι να πει κανείς;

Κρίμα το παιδάκι... Στεναχωρήθηκα πολύ χθες το βράδυ , δεν με έπαιρνε ο ύπνος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε giannisanag ας μην αρχίσουμε να μιλάμε για τα βελτιωμένα γρήγορα αυτοκίνητα και ποιός έχει το δικαίωμα ή την ικανότητα να τα οδηγεί. Ο καθένας αγοράζει ό,τι θέλει και του επιτρέπουν οι οικονομικές του δυνατότητες. Αυτό είναι δημοκρατία και δεν θα ήθελα κανένας να μου πει μέχρι πόσα άλογα μπορεί να είναι το αυτοκίνητό μου. Από εκεί και πέρα πρέπει τα βελτιωμένα αυτοκίνητα να ελέγχονται (αλλά πες μου τί ελέγχεται στην Ελλάδα), διότι οι όποιες μετατροπές πρέπει να μην "χαλούν" την ασφαλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και βέβαια, ο καθένας είναι υπεύθυνος για τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Όταν κάποτε αρχίσουν να τηρούνται οι νόμοι από όλους μας (μην τα ρίχνουμε όλα στο κράτος), τότε ίσως τα πράγματα γίνουν καλύτερα. Διότι για να σκοτώσεις κάποιον δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο 500 ίππων, ούτε καν 100.

Συμφωνώ με όλα τα άλλα περί οδηγικής παιδείας. Δεν έχουμε, πώς να το κάνουμε τώρα. Όταν οι περισσότεροι πληρώνουν για να πάρουν το δίπλωμα; Όταν αρκεί μια εξέταση 10 λεπτών (όταν τουλάχιστον έδωσα εγώ εξετάσεις) για να αποφασιστεί η ικανότητα οδήγησης; Τί συζητάμε τώρα;

Στο θέμα του ατυχήματος. Σίγουρα δεν φταίει μόνο ένας. Φταίνει οι διοργανωτές που δεν έλαβαν τα κατάλληλα μέτρα (και αν όντως αυτά ήταν τα μέτρα που έπρεπε να λάβουν, όπως ισχυρίζεται η ανακοίνωση, τότε πρέπει να ψάξουμε αλλού τις ευθύνες και συγκεκριμένα σε αυτόν που έχει ορίσει τα "κατάλληλα" μέτρα), φταίει και ο άνθρωπος που κάθισε πάνω στη στροφή (πιθανώς παρασυρμένος από τα αγόρια του που θα έκαναν σαν τρελά με τα γρήγορα αυτοκίνητα), φταίνε ξανά οι διοργανωτές που δεν τον απομάκρυναν από εκεί έγκαιρα, φταίει και ο οδηγός που συμμετείχε σε έναν πρόχειρα οργανωμένο αγώνα. Μόνο το μικρό παιδί δεν φταίει και είναι αυτό που τελικά την πλήρωσε. Και βέβαια η μάνα. Μην ξεχνάμε την μάνα. Δεν υπάρχουν λόγια παιδιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×