Jump to content
Sign in to follow this  
george74

Ελληνικό... ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Recommended Posts

Στις εγκαταστάσεις του Βιοτεχνικού Πάρκου Πτολεμαΐδας θα λειτουργήσει από του χρόνου η πρώτη, μετά τέσσερις δεκαετίες, γραμμή συναρμολόγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας.

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=27250&catID=23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν πρωταπριλιάτικο αστείο ακούγεται!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αστείο είναι ότι μετά από 150 χρόνια που δεν βρέθηκε λύση για την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν άνθρωποι που δήθεν πιστεύουν ακόμα σε αυτήν. Καλή η ηλεκτροκίνηση για τα παιχνίδια των φοιτητών-μαθητών στις διάφορες σχολές, ή τα διάφορα πολιτικά-οικονομικά παιχνίδια δημοτικών αρχόντων και πολιτικών (συνήθως πράσινων). Και άντε να κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά οχήματα σε χώρες όπου το ρεύμα προέρχεται από ήλιο, νερό ή αέρα, αλλά στην Ελλάδα όπου το ρεύμα είναι η πιο βρώμικη ενέργεια, ποιος ο σκοπός τους; Και μη ξεχνάμε ότι η ενέργεια ακόμη αποθηκεύεται σε μπαταρίες, άλλο ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο (κόστος και μόλυνση κατά την αντικατάσταση, χρόνος φόρτισης, βάρος κλπ.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αστείο είναι ότι μετά από 150 χρόνια που δεν βρέθηκε λύση για την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν άνθρωποι που δήθεν πιστεύουν ακόμα σε αυτήν. Καλή η ηλεκτροκίνηση για τα παιχνίδια των φοιτητών-μαθητών στις διάφορες σχολές, ή τα διάφορα πολιτικά-οικονομικά παιχνίδια δημοτικών αρχόντων και πολιτικών (συνήθως πράσινων). Και άντε να κυκλοφορήσουν ηλεκτρικά οχήματα σε χώρες όπου το ρεύμα προέρχεται από ήλιο, νερό ή αέρα, αλλά στην Ελλάδα όπου το ρεύμα είναι η πιο βρώμικη ενέργεια, ποιος ο σκοπός τους; Και μη ξεχνάμε ότι η ενέργεια ακόμη αποθηκεύεται σε μπαταρίες, άλλο ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο (κόστος και μόλυνση κατά την αντικατάσταση, χρόνος φόρτισης, βάρος κλπ.)

Apapapaaaaaaaa τι μισος είναι αυτό?

"παιχνίδια των φοιτητών-μαθητών στις διάφορες σχολές" είχαν χαρακτηριστεί και τα πρώτα αεροπλάνα άσε που τα "διάφορα πολιτικά-οικονομικά παιχνίδια δημοτικών αρχόντων και πολιτικών" είναι αυτά που μας έχουν φέρει εδώ που είμαστε σήμερα και δεν έχει διαφορά αν ήταν (είναι) πράσινοι ή ζουζουνί με ρόζ ελεφαντάκια.

Πριν απο καιρό διάβασα το αρθο ενός μαινόμενου πολέμιου των ηλεκρτικών αυτοκινήτων που τόνιζε οτι μόνο οικολογικά δεν είναι για τους ίδιους περίπου λόγους που αναφέρεις κι εσυ. Νομίζω οτι δεν είναι σωστή αντιμετώπιση αυτή.

Η παραγωγή ρευματος εδώ και χρόνια έχει απομακρυνθεί απο τις βρώμικες πηγές της. Το αν στην Ελλάδα θέλουμε να εγκαινιάζουμε μονάδες λιγνήτη αντί για αιολικά πάρκα είναι δικό μας σφάλμα κι όχι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Απο την ώρα που η αγορά γέμισε με gadgets που χρησιμοποιούν μπαταρίες η εξέληξη στην τεχνολογία τους έχει αρχίσει να τρέχει αντι για την στασιμοτητα των τελευταίων 150 χρόνων όπως αναφέρεις. Ηδη έχει πολαπλασιαστεί η χωριτικότητά τους και χρησιμοποιούνται υλικά ασφαλή για το περιβάλλον. Σύκγρινε μόνο την μπαταρία του πρώτου σου κινητού με αυτή του σημερινού σου.

Μόλις λυθεί το πρόβλημα της ταχύτητας επαναφόρτησης, που είναι κατά τη γνώμη μου το μοναδικό πρόβλημα, δεν θα υπάρχει λόγος να μην έχουμε ηλεκτρικά. Ας μήν ξεχνάμε οτι ο μόνος λόγος που αρχικά είχαν κυριαρχίσει οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σε σχέση με τους ηλεκρτικούς ήταν η πολύ χαμηλή τιμή του πετρελαίου.

Η μήπως να βάλω ενα twin turbo 0,03 cc στο laptop μου?

http://drivinganarch...-post_1344.html

http://drivinganarch...og-post_29.html

http://drivinganarch...og-post_28.html

Δέστε κι αυτά για περισσότερες λεπτομέρειες.

Εννοήται οτι τέτοιες ενέργειες θα έπρεπε να βοηθούνται αντι να χλευάζονται, ειδικά σε μια χώρα σαν τη δική μας.

Edited by abi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθόλου μίσος και ίσα ίσα που είμαι και λάτρης της τεχνολογίας.

Αλλά δεν βλέπω να διαφωνείς με τα γραφόμενά μου ως προς την βρώμικη ενέργεια (που προέρχεται από καύσιμα είτε ορυκτά είτε πυρηνικά), ούτε ως πρός τον χρόνο φόρτισης (ενδείκνυται μόνο για οχήματα συγκεκριμένης χρήσης)και οι μπαταρίες βέβαια , ακόμα έχουν σαν πρώτο συστατικό τον μόλυβδο και μεγάλο βάρος (εκτός από αυτές με τα εξωτικά και πανάκριβα υλικά).

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι υπάρχει μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με το παρελθόν αλλά και πάλι βλέπουμε πως οι έρευνες στρέφονται στα άλλα καύσιμα (υδρογόνο)ή στον συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού.

Όσο για τα παιχνίδια, να μου επιτρέψεις να επιμείνω στην άποψή μου, γιατί δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς το ερευνητικό πρόγραμμα του όποιου καθηγητή που ξεβράκωνε το Fiat 127 το φόρτωνε μπαταρίες Varta και έναν κινητήρα KIM και έβαζε τις βάσεις για την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα (καμαρώνοντας μαζί με την ομάδα του στα κανάλια). Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εμείς παιδιά με τα Meccano (υπάρχουν ακόμη) κατασκευάζαμε πιο πρωτοποριακές κατασκευές.

Ζω πολλά χρόνια σε αυτή τη χώρα και όλα αυτά τα πράσινα τα ροζ και τα θαλασσί με τρομάζουν, συνήθως κρύβουν αρπαχτές από πίσω

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Βρώμικη" ενέργεια υπάρχει μόνο στην Ελλάδα σε τόσο μεγάλο βαθμό!!! Στην Ευρώπη γίνονται μεγάλες προσπάθειες -που έχουν και καλά αποτελέσματα- για να γίνεται χρήση Α.Π.Ε και για να παράγεται ενέργεια με πιο καθαρό τρόπο.

Επίσης, όπως πολύ σωστά λέει ο abi το μοναδικό μειονέκτημα είναι ο χρόνος φόρτισης, του οποίου η διόρθωση δεν είναι μακριά. Όπως επίτρεψέ μου να προσθέσω και τις επιδόσεις, στις οποίες όμως ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα -δες επιδόσεις στα Tesla πχ.

Όσο για το κόστος, όλα αυτά έχουν ένα χρόνο εξέλιξης δεν μπορεί από τη μία μέρα στην άλλη να βελτιωθούν όλα! Τα εξωτικά και πανάκριβα υλικά που χρειάζονται για τις "φιλικές" μπαταρίες, σε λίγο καιρό θα πάψουν να είναι εξωτικά και πανάκριβα!

Άμα δεν δουλέψεις πάνω σε κάτι που στην αρχή μπορεί να βγει με ελλατώματα, δεν γίνεται να το φέρεις κάποια στιγμή στο μέλλον στα επιθυμητά επίπεδα ποιότητας και πρακτικότητας.

Να τονίσω ότι εγώ είμαι υπέρμαχος όσο δεν πάει των Μ.Ε.Κ λόγω αίσθησης. Αλλά παραδέχομαι ότι με την εξέλιξη των τελευταίων χρόνων, σε λίγο καιρό τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα είναι πρακτικότερα και ουσιαστικά πιο καθαρά από τα συμβατικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι μπαταριες εχουν εξελιχθει πολυ τα τελευταια χρονια.Και ως προς το χρονο φορτισεως και ως προς τη χωρητικοτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή είμαι από Πτολεμαΐδα και έχω παρακολουθήσει σχετικό σεμινάριο (ηλεκτροκίνησης) έχω να σας πω να μην προτρέχετε.

Μία φορά προσπαθεί να κάνει μια κίνηση σωστή αυτή η χώρα, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Σύντομα, θα πω ότι οικολογικό είναι οτιδήποτε μπορεί να είναι λιγότερο ενεργοβόρο από τον προκάτοχό του. Υπό αυτή την έννοια, χίλιες φορές να είναι ηλεκτρικό παρά βενζινοκίνητο. Επίσης, η δυτική Μακεδονία είναι πρωτοπόρα στα φωτοβολταϊκά πάρκα (κάτι πάμε να κάνουμε κι εμείς δηλαδή) sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά εξελιγμένη είναι η ηλεκτροκίνηση...Δεν ξέρω τι θα κατασκευάζουμε στην Ελλάδα αλλά η Jaguar σε λίγο θα παρουσιάσει το απόλυτο υβριδικό supercar με jet turbines (στροφάρουν γύρω στις 80000 στροφές)...Το έχουν οδηγήσει εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχει πολύ καλές κριτικές...Αν θέλετε μπορώ να σκανάρω το άρθρο...sad.gif Μέχρι και διαφορετικά λάστιχα θα φοράει...

Δείτε εδώ: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1316273/E-Type-Jaguar-supercar-200mph-electric-hybrid-jet-engine-costs-200K.html

Edited by spartan18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθόλου μίσος και ίσα ίσα που είμαι και λάτρης της τεχνολογίας.

Αλλά δεν βλέπω να διαφωνείς με τα γραφόμενά μου ως προς την βρώμικη ενέργεια (που προέρχεται από καύσιμα είτε ορυκτά είτε πυρηνικά), ούτε ως πρός τον χρόνο φόρτισης (ενδείκνυται μόνο για οχήματα συγκεκριμένης χρήσης)και οι μπαταρίες βέβαια , ακόμα έχουν σαν πρώτο συστατικό τον μόλυβδο και μεγάλο βάρος (εκτός από αυτές με τα εξωτικά και πανάκριβα υλικά).

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι υπάρχει μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με το παρελθόν αλλά και πάλι βλέπουμε πως οι έρευνες στρέφονται στα άλλα καύσιμα (υδρογόνο)ή στον συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού.

Όσο για τα παιχνίδια, να μου επιτρέψεις να επιμείνω στην άποψή μου, γιατί δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς το ερευνητικό πρόγραμμα του όποιου καθηγητή που ξεβράκωνε το Fiat 127 το φόρτωνε μπαταρίες Varta και έναν κινητήρα KIM και έβαζε τις βάσεις για την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα (καμαρώνοντας μαζί με την ομάδα του στα κανάλια). Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εμείς παιδιά με τα Meccano (υπάρχουν ακόμη) κατασκευάζαμε πιο πρωτοποριακές κατασκευές.

Ζω πολλά χρόνια σε αυτή τη χώρα και όλα αυτά τα πράσινα τα ροζ και τα θαλασσί με τρομάζουν, συνήθως κρύβουν αρπαχτές από πίσω

Sorry που δεν είμουν ξεκάθαρος, αλλά στο μυαλό μου η εξέληξη του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου συμβαδίζει με την εξέληξη των ΑΠΕ. Εννοήται οτι πρέπει να απαλαγούμε απο ορυκτά και πυρηνικά για την παραγωγή ενέργειας, αν και αν θυμάμαι καλά δεν έχουμε πυρηνικά στην Ελλάδα :-)

Είμαστε μια χώρα με εκπληκτικό δυναμικό σε ηλιακή, αιολική, κύματική (θαλάσσια κύματα) κλπ. ενέργεια και παρόλα αυτά είμαστε ουραγός στην χρήση τους. Χάρικα ιδιαίτερα που διάβασα απο τον alexisp οτι η δυτική Μακεδονία έχει προχωρίσει γιατί εγώ όλο προβλήματα βρίσκω μπροστά μου.

Το άλλο πλεονέκτημα των ΑΠΕ που έχει άμεση ανάγκη η χώρα μας είναι η επιτόπου εγκατάσταση. Τα νησιά μας για παράδειγμα θα μπορούσαν να είναι ενεργειακά ανεξάρτητα με την συνδιασμένη χρήση δύο ή και παραπάνω μεθόδων και να καταργηθούν τα χιλιόμετρα καλωδίων που μολύνουν (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) των βυθό μας.

Απο την άλλη κανένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή μοτοσικλετα, παραγωγής δεν χρησιμοποιεί μπαταρίες με μόλυβδο. Είναι κι ο μόνος λόγος που δεν έχω μετατρέψει ακόμα τον σκαραβαίο μου όπως πολλοί τύποι που έχω βρεί στο web.

Η Ρενό νομίζω έχει προτείνει μια λύση για τον χρόνο φόρτισης, έχουν αφαιρούμενες μπαταρίες που αλλάζουν μεσα σε τρία λεπτά. Πας στο "βενζινάδικο" βγάζεις τις άδειες βάζεις γεμάτες κι έφυγες.

Όσο για τα εξωτικά υλικά και τα ανθρακονήματα ήταν, πριν απο λίγα μονο χρόνια, εξωτικά και τώρα το λαπτοπ και το τηλεκατευθυνόμενό μου έχουν ανθρακονήματα.

Meccano εννοείς τα παιχνίδια? Δεν είχαμε τέτοια στην εποχή μου. Δε νομίζω οτι η τελική παραγωγή θα ήταν με ξεβρακωμένα 127 και μπαταρίες varta.

Θα συμφωνίσω μαζί σου για τις αρπαχτές και δυστυχώς κάθε φορά που ακούω για κάτι προτοποριακό στην Ελλάδα το μυαλό μου πάει σε δύο σκέψεις.....ή είναι αρπαχτή ή θα το θάψουν αυτοί που θέλουν να κάνουν αρπαχτή και τους χαλάει τη μόστρα.

Πριν απο κανένα χρόνο διάβαζα για το "Το πρώτο αυτόνομο ενεργειακά κτίριο στο Παλαιό Φάληρο...εξασφαλίζει οικονομία ενέργειας έως και 90%" Στην μελέτη του συμμετείχαν ΕΜΠ και ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης. Παρόλα αυτά κάποιος "πονηρός" απο την πολεοδομία είχε σταματίσει τις εργασίες κατασκευής γιατί λέει δεν υπήρχε πρόβλεψη για παροχή φυσικού αερίου....έλεος! Eχουν και site http://www.promitheaspirforos.gr/

Όπως λέει κι ο alexisp ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Τέλος για τις επιδώσεις το youtube ειναι γεμάτο με ηλεκτρικές μηχανές κι αυτοκίνητα που ριχνουν τόνους σκόνη στα ΕΚ που προσπαθούν να τα φτάσουν. Μην ξεχνάμε οτι ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ροπή απο τις μηδέν στροφές.

Edited by abi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά εξελιγμένη είναι η ηλεκτροκίνηση...Δεν ξέρω τι θα κατασκευάζουμε στην Ελλάδα αλλά η Jaguar σε λίγο θα παρουσιάσει το απόλυτο υβριδικό supercar με jet turbines (στροφάρουν γύρω στις 80000 στροφές)...Το έχουν οδηγήσει εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχει πολύ καλές κριτικές...Αν θέλετε μπορώ να σκανάρω το άρθρο...sad.gif Μέχρι και διαφορετικά λάστιχα θα φοράει...

Δείτε εδώ: http://www.dailymail...costs-200K.html

Ναι αλλά £200,000 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς δεν τα ισοπεδώνουμε, είναι κατεδαφισμένα και ισοπεδωμένα, ο ορισμός του επιπέδου.

Σε μία χώρα όπου κλείνουν σχολεία (Λάρισα Κοζάνη Καστοριά), καταργούνται σιδηροδρομικές γραμμές (βιομηχανική ζώνη Πτολεμαΐδας), δεν δίνεται άδεια για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ή ανεμογεννητριών άν δεν υπάρχει συμμέτοχος (νταβατζής) μία τράπεζα , μια χώρα που δεν ξέρει εάν τα πετρελαιοκίνητα είναι βρώμικα ή όχι (με τεράστια κρίση στην αγορά αυτοκινήτων να μη βγάζει μια μόνιμη απόφαση για Αθήνα -Θεσσαλονίκη) μια χώρα που έχει διώξει Nissan, Opel, Namco, Mahindra, Pirelli ......., μια χώρα που επιτρέπει στη ΔΕΗ να δίνει ανταποδοτικό τέλος στον δήμαρχο για τις αρρώστιες που προκαλεί στους δημότες, πρέπει να το δω 10 φορές για να πιστέψω πως παρήγαγε κάτι πρωτοποριακό και σύγχρονο.

Πόσο πιο αισιόδοξος θα ήμουν, άν άκουγα ότι σχεδιάζουν να κάνουν μονάδα παραγωγής φωτοστοιχείων, κινητήρων ανεμογεννητριών ή έστω καταλυτών αυτοκινήτων και φίλτρων για τα φουγάρα τους, ακούω ότι θα γίνουμε πρωτοπόροι στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Και ναι η τεχνολογία έχει προχωρήσει και υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ειδικών χρήσεων)στην πολιτισμένη ευρώπη και ακόμα πιο πολλά animation, αλλά απέχουμε ακόμη από την ημέρα που θα αντικατασταθεί ολοκληρωτικά ο Κ.Ε.Κ. (υβριδικά) και ο ηλεκτρισμός θα προέρχεται αποκλειστικά από ηλ. στοιχεία και όχι από άλλες πηγές π.χ. κυψέλες υδρογόνου. Και εδώ κλείνω γιατί πέφτει η μπαταρία του laptop, (μετά από ένα χρόνο έφαγε τα ψωμιά της και πρέπει να πάει Γαλλία για ανακύκλωση).

Πάντα φιλικά και με καλή διάθεση.

Ναι αλλά £200,000 ???

Μπορείς να αγοράσεις το διαφημιζόμενο στο παραπάνω link REVA Phaedra με 12500 ευρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χμμμ και νόμιζα οτι εγώ τα βλέπω ολα μαύρα............όμως δεν μπορώ να πω οτι διαφωνώ κι όλας.

Οσο για το Reva.... έχω δηλώσει επανηλημένως οτι περιμένω να βγεί (οπου να 'ναι) το ηλεκτρικό Smart, μην μας πετάξουν εξω κι απο το club 2beerchughats.gif

Πάντα φιλικά και με καλή διάθεση.

Μα φυσικά.

Edited by abi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά £200,000 ???

Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για Supercar με 780 άλογα, 1200 κιλά ροπής και μηδαμινή κατανάλωση...Ενδεικτικά:

0-60mph:3,5s

0-100mph:5.5s

0-200mph:17.5s

Πιο άλλο αυτοκίνητο με αυτά τα χαρακτηριστικά κάνει 200,000?Ακόμη και το Veyron το περνάει χαλαρά...Τα συμβατικά αυτοκίνητα θα είναι πιο φτηνά και θα έχουν τις ίδιες τιμές πάνω κάτω με τα ΕΚ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για Supercar με 780 άλογα, 1200 κιλά ροπής και μηδαμινή κατανάλωση...Ενδεικτικά:

0-60mph:3,5s

0-100mph:5.5s

0-200mph:17.5s

Πιο άλλο αυτοκίνητο με αυτά τα χαρακτηριστικά κάνει 200,000?Ακόμη και το Veyron το περνάει χαλαρά...Τα συμβατικά αυτοκίνητα θα είναι πιο φτηνά και θα έχουν τις ίδιες τιμές πάνω κάτω με τα ΕΚ...

Υπερβάλλεις. Με 5.5 για το 0-100 και ειδικά αυτό το 17,5 για το 0-200, δεν είναι και ότι καλύτερο. Δίλιτρα turbo αυτοκίνητα γράφουν τέτοια νούμερα εύκολα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπερβάλλεις. Με 5.5 για το 0-100 και ειδικά αυτό το 17,5 για το 0-200, δεν είναι και ότι καλύτερο. Δίλιτρα turbo αυτοκίνητα γράφουν τέτοια νούμερα εύκολα.

Είναι σε μίλια (mph)... on_the_quiet.gif

Edited by spartan18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×