Jump to content
Sign in to follow this  
pggiotas

Νέα μέτρα - Απόσυρση

Recommended Posts

Νέα απόσυρση αυτοκινήτων για να τονωθεί η αγορά, μαζί με μειώσεις του φόρου πολυτελείας στα ακριβά αυτοκίνητα , ανάλογη με αυτή που είχε γίνει το 2008. Δίδεται κίνητρο για την αντικατάσταση οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας με έκπτωση των τελών κυκλοφορίας και αναπροσαρμογή του φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα μεσαίας εργοστασιακής αξίας. Το μέτρο ισχύει έως το τέλος του 2011. Αφορά αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας που εκδόθηκε πριν από το τέλος του 1998. Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ, κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1.400 κυβικά εκατοστά, μέχρι και 8.000 ευρώ, από 1.401 μέχρι και 1.600 κυβικά εκατοστά, μέχρι και 11.000 ευρώ. Και από 1.601 μέχρι και 2.000 μέχρι και 14.000 ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέα απόσυρση αυτοκινήτων για να τονωθεί η αγορά, μαζί με μειώσεις του φόρου πολυτελείας στα ακριβά αυτοκίνητα , ανάλογη με αυτή που είχε γίνει το 2008. Δίδεται κίνητρο για την αντικατάσταση οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας με έκπτωση των τελών κυκλοφορίας και αναπροσαρμογή του φόρου πολυτελείας σε αυτοκίνητα μεσαίας εργοστασιακής αξίας. Το μέτρο ισχύει έως το τέλος του 2011. Αφορά αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας που εκδόθηκε πριν από το τέλος του 1998. Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ, κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1.400 κυβικά εκατοστά, μέχρι και 8.000 ευρώ, από 1.401 μέχρι και 1.600 κυβικά εκατοστά, μέχρι και 11.000 ευρώ. Και από 1.601 μέχρι και 2.000 μέχρι και 14.000 ευρώ.

Δηλαδη ουτε ενα κινεζικο με full extra δεν απαλασετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας περιμένουμε τους αναλυτικούς πίνακες-προσφορές από τις εταιρείες και θα κρίνουμε....

Υ.Γ.

Η απόσυρση δεν ήταν που είχε κριθεί (μόλις πριν από 1 χρόνο) ως λάθος μέτρο???.... sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας περιμένουμε τους αναλυτικούς πίνακες-προσφορές από τις εταιρείες και θα κρίνουμε....

Υ.Γ.

Η απόσυρση δεν ήταν που είχε κριθεί (μόλις πριν από 1 χρόνο) ως λάθος μέτρο???.... sad.gif

Βασικα πιστευο η κατηγορια που θα οφεληθει κατα κυριο λογο θα ειναι των 1600-2000 κυβικων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικα πιστευο η κατηγορια που θα οφεληθει κατα κυριο λογο θα ειναι των 1600-2000 κυβικων!

Ας περιμένουμε γιατί σε αυτή την κατηγορία (από αυτά που ανακοινώθηκαν) θα έχει μείωση μόνο στο 50% το ΕΤΤ και υπάρχει και ο περιορισμός της εργοστασιακής αξίας....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε, καλά μην παίρνετε όρκο ότι θα ισχύει μέχρι το τέλος του 11. Πλάκα κάνουμε? Καλημέρα μας λένε πλέον και βγαίνουμε στο μπαλκόνι να δούμε εάν ξημέρωσε...

ΔΕΝ υπάρχει καμία εμπιστοσύνη από τους πολίτες προς το κράτος. ΤΕΛΟΣ. Ιδίως με τα νέα μέτρα, πες τε μου και πάλι ΠΟΙΟΣ θα πάει να αγοράσει αυτοκίνητο... Χώρια ότι οι τράπεζες για να δώσουν δάνειο 10.000 πρέπει να έχει κότερο, εξοχικό και 100.000 εκκαθαριστικό...

Το πτώμα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου ΔΕΝ πρόκειται να σωθεί με τέτοια... Το έχουν αποτεφρώσει κιόλας με τις απίστευτες πρακτικές τους... (Μακάβριος έγινα πρωι πρωι)

ΥΓ Με τα μεταχείρω τι θα γίνει ??? Άλλο ένα στοίχημα που αφορά χιλιάδες εμπόρων και υπαλλήλων..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα μας λένε πλέον και βγαίνουμε στο μπαλκόνι να δούμε εάν ξημέρωσε...

Έγραψε!!!!!!

Και τέλος του 2011, έκτακτος φόρος πολυτελείας για 1100 και πάνω, έκτακτη αύξηση τελών κυκλοφορίας, έκτακτος φόρος στην βενζίνη, έκτακτη αύξηση στον ΦΠΑ σε ανταλλακτικά και συνεργεία, διόδια και σε επαρχιακούς δρόμους και η ανάπτυξη καλά κρατάει.

Δεν περνάμε καλά , περνάμε έκτακτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το καλοσκεφτείτε είναι πραγματικά τραγικό να μην υπάρχει πλέον ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη του πολίτη στο Κράτος..... Αν δεν αποκατασταθεί (δεν βλέπω βέβαια το πως...) δεν υπάρχει πιθανότητα ανάκαμψης της Ελλάδας....

Υ.Γ.

"Καλημέρα μας λένε πλέον και βγαίνουμε στο μπαλκόνι να δούμε εάν ξημέρωσε..."

Εκπληκτικό.... lol2.giflol2.giflol2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όνειρα θερινής νυκτός.

Απόσυρση γίνονται λέει αμάξια μέχρι το 1998.

Ένας που κυκλοφοράει με αμάξι μοντέλο του 1995, έχει λεφτά να πάρει καινούργιο; Ας πούμε, ότι έχει. Σε ποια κατηγορία θα παίξει; Σίγουρα σε κάποιο οικονομικό μοντέλο , γιατί αν είχε 30.000 Ευρώ στην άκρη, δε θα περπάταγε με την corolla του /1995!!

Τι θα κερδίσει σε αυτή την κατηγορία ; Ένα χιλιάρικο στα 15.000; Δε νομίζω ότι λόγος που δεν άλλαζε αμάξι ήταν η έλλειψη 1.000 Ευρώ...

Άρα, η ιστορία αυτή όπως εξελίσσεται δεν πρόκειται να βοηθήσει σε τίποτε την αγορά....

Edited by blugosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όνειρα θερινής νυκτός.

Απόσυρση γίνονται λέει αμάξια μέχρι το 1998.

Ένας που κυκλοφοράει με αμάξι μοντέλο του 1995, έχει λεφτά να πάρει καινούργιο; Ας πούμε, ότι έχει. Σε ποια κατηγορία θα παίξει; Σίγουρα σε κάποιο οικονομικό μοντέλο , γιατί αν είχε 30.000 Ευρώ στην άκρη, δε θα περπάταγε με την corolla του /1995!!

Τι θα κερδίσει σε αυτή την κατηγορία ; Ένα χιλιάρικο στα 15.000; Δε νομίζω ότι λόγος που δεν άλλαζε αμάξι ήταν η έλλειψη 1.00 Ευρώ...

Άρα, η ιστορία αυτή όπως εξελίσσεται δεν πρόκειται να βοηθήσει σε τίποτε την αγορά....

Συμφονω!!..ασε που μπορει σε κανενα μηνα να την καταργησουν παλι!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To θεμα δεν ειναι η αποσυρση,αυτος που κυκλοφορει με ενα αυτοκινητο που η αξια του σημερα ειναι 1000 ευρω και θελει 250 για τελη κυκλοφοριας το κανει γιατι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αγορασει ενα αυτοκινητο με 10000 ευρω και αν τα εχει με την κατασταση που επικρατει(βλεπε παραπανω αποψεις pgiotas)η κινηση του να αγορασει ειναι απολυτως απαγορευτικη.Στο θεμα των μεταχειρισμενων και οτι αφορα τις τιμες τους εχω να πω οτι δεν φταιει μονο το κρατος αλλα και οι εμποροι οπου με τις τιμες και το περιθωριο κερδους που εχουν οδηγουν και αυτοι την αγορα σε πληρη σταση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε τους Μ@λ@κ&ς, ήμουν σίγουρος ότι δεν θα κάνουν απόσυρση και πούλησα ένα Κορόλα 1,6 του 1996 για 700€ πριν από 20 μέρες.

Μεγάλοι χαμένοι αυτής της αλλαγής όσοι έχουν αποκτήσει καινούρια αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 15.000€ ή μεταχειρισμένα αξίας άνω των 11.000€ τους τελευταίους δέκα μήνες, οπότε και επιβλήθηκε ο φόρος πολυτελείας.

Άλλο ένα δείγμα της έλλειψης σχεδιασμού φορολογικής πολιτικής και της αναστάτωσης στην αγορά και στους καταναλωτές.

Edited by menios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ιδια ειχαν κανει προπερσι και πηγαν ολοι και πηραν αυτοκινητα πολυ πανω απο 2000 κ.εκ.

Και μετα εβαλαν τις αυξησεις και ψαχνοταν ολος ο κοσμος, ποσο μαλλον αυτοι που επωφεληθηκαν!

Για τα τωρινα μετρα δεν λεω τιποτα, εχουν γινει ολα τοσο απροβλεπτα που δεν μπορει κανεις να ξερει την επομενη κινηση της εκαστοτε κυβερνησης και οπως ειπαν και πολλοι, η εμπιστοσυνη οτι τα μετρα γινονται μονο για το καλο της αγορας εχει χαθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με λουκέτο απειλούνται από την 1η Ιανουαρίου χιλιάδες επιχειρήσεις εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, εξαιτίας των διπλάσιων τελών ταξινόμησης, που προβλέπεται να επιβληθούν από τις αρχές του 2011, στα οχήματα με περιβαλλοντικές προδιαγραφές «Euro 4» (ενόψει της έλευσης του νέου, αυστηρότερου προτύπου «Euro 5» για τις εκπομπές ρύπων από τα οχήματα).

http://real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=32510&catID=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αγορά αυτοκινήτου κατέγραψε 141.499 ταξινομήσεις το 2010, κινήθηκε δηλαδή σε επίπεδα που καταγράφονταν προ δεκαπενταετίας ή και πριν το 1990. Το τελευταίο εξάμηνο του έτους η κατάσταση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων εξελίχθηκε πολύ χειρότερα, με την πτώση να φθάνει το -62,6%.

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=36750&catID=23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευτυχώς με τις νέες τιμές θα πάρει λίγο μπροστά η αγορά...Μόνο που το κατάλαβαν λίγο αργά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα καινούργια... γιατί τα μεταχειρισμένα... πάλι... τους έχουν καταδικάσει...

Ας είναι καλά οι εισαγωγείς καινούργιων... Πως γίνεται να είναι μόνο αυτοί ωφελημένοι... δεν ξέρω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ μείωση 58,6% παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά τον Ιανουάριο του 2011 σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο εφέτος κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στη χώρα 13.562 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 58,6% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Να αναφέρουμε ότι αύξηση 24,9% είχε παρουσιαστεί τον Ιανουάριο 2010 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009.

Επίσης, τον Ιανουάριο εφέτος κυκλοφόρησαν 3.429 νέες μοτοσικλέτες (άνω των 50 cc), αριθμός που είναι μειωμένος κατά 13,3% σε σχέση με τον Ιανουάριο πέρυσι.

Μείωση 10,2% είχε παρουσιαστεί και τον Ιανουάριο 2010 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009.

http://www.greekfinanceforum.com/boutiapwlhseisautokinhtwn.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αύξηση του 2010 οφειλόταν στην απόσυρση του 2009....

Το 2011 λογικά θα σημειωθεί αρνητικό ρεκόρ πωλήσεων 20ετίας....

Edited by pggiotas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοίνωσαν κάποια στιγμή νέα μέτρα... Είναι τόσο νέα που από τότε που τα ανακοίνωσαν έγιναν... παλια!

Εχουν καταστρέψει την αγορά, παντελώς...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοίνωσαν κάποια στιγμή νέα μέτρα... Είναι τόσο νέα που από τότε που τα ανακοίνωσαν έγιναν... παλια!

Εχουν καταστρέψει την αγορά, παντελώς...

Για κάποιο λόγο γίνονται όλα αυτά.... Απλώς δεν τον έχουμε καταλάβει....Δεν μπορεί να είναι τόσο ανίκανοι....

Υ.Γ.

Για άλλη μια φορά : Το σχόλιο δεν έχει καμία κοματική προέκταση....

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα έχει υπογραφεί η Κοινή υπουργική απόφαση

- Το μέτρο της απόσυρσης αφορά στα αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν πριν από το 1999

Όπως αποκάλυψε ο υφυπουργός Οικονομικών, Δημήτρης Κουσελάς μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, έχει ήδη προχωρήσει η κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων και πώς αυτή την εβδομάδα θα υπογραφεί.

Μετά την υπογραφή, όπως προβλέπει ο νόμος μετά από δέκα ημέρες θα δημοσιευτεί η υπουργική απόφαση και θα αρχίσει να ισχύει το μέτρο της απόσυρσης των παλιών οχημάτων, μέτρο που περιμένουν χιλιάδες πολίτες.

Ο κ. Κουσελάς διευκρίνισε ότι η απόσυρση θα περιλάμβάνει δύο τρεις φάσεις:

Η πρώτη, είναι να πάει στις πιστοποιημένες εταιρίες αποσύρσεων, στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, στις ΔΟΥ και μετά στο Τελωνείο. "Είναι δύο τρεις ενέργειες που πρέπει να κάνει για να πάρει το πιστοποιητικό με βάση, το οποίο θα του μειώνεται κατά πολύ το τέλος της ταξινόμησης ή θα αφαιρείται τελείως, ανάλογα με αυτά που προβλέπει ο νόμος", επεσήμανε ο υφυπουργός Οικονομικών.

Το μέτρο της απόσυρσης αφορά στα αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν πριν από το 1999, έχουν δηλαδή τουλάχιστον 12ετία, ενώ προϋπόθεση είναι η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, έως το 2.000 κυβικά!

Η ρύθμιση αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που για το αποσυρόμενο αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31.12.1998. Επίσης θα πρέπει να καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.

Η μείωση των τελών θα γίνεται σε συνδυασμό με απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου το οποίο θα έχει άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα έως 31.12.1998. Επίσης θα ισχύει για τα αυτοκίνητα που θα αποσυρθούν έως και 31.12.2011. Η μείωση των τελών ταξινόμησης αφορά κυρίως τα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα.

Αναλυτικότερα στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προβλέπεται ότι:

Καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 1800 κυβικά εκατοστά και τα οποία παραλαμβάνονται σε αντικατάσταση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, που αποσύρονται από την κυκλοφορία για καταστροφή, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης, ως εξής :

- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.

- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 901 μέχρι και 1400 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.

- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1401 μέχρι και 1600 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το 65% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.

- Αυτοκίνητα κυλινδρισμού κινητήρα από 1601 μέχρι και 2000 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.

http://sarotiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_4530.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι τσοπάνηδες και ανίκανοι.

Εμείς κάναμε την απόσυρση τον Οκτώβρη του 2009, πήραμε το Polo το Μάρτη του 2010 γιατί τότε ήρθε το αμάξι που είχαμε βάλει παραγγελία, και το χιλιάρικο ακόμη δεν μας το έχουν δώσει.

Ούτε καν απάντηση παίρνουμε από κάποιον πότε θα έχουν λεφτά να μας δώσουνε....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι τυχαίο ότι η εφαρμογή "άργησε" μέχρι τώρα ώστε να απαιτείται η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2011???.... Το χρηματικό όφελος ξεφτιλίζεται....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×