Jump to content
Sign in to follow this  
pggiotas

ΝΕΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜERCEDES

Recommended Posts

Οι μειώσεις στις τιμές κάθε άλλο παρά αμελητέες μπορούν να θεωρηθούν...Άντε μήπως πάρει καμιά ανάσα η αγορά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρασα από την ΜΒ και είδα και τί "παίζει" με την απόσυρση..... Οπως το περιμέναμε "λίγα πράγματα".....

Σε ένα Α160 κερδίζεις 1400€ περίπου.... Οχι αμελητέα αλλά το θέμα είναι αν έχει νόημα να αποσύρεις το "παλιό" σου αυτοκίνητο για 1500€...

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρατηρησα το εξης.η c350 με τιμη προ φορων 40000ε δεν εχει φορο πολυτελειας,ενω η slk 200 με τιμη προ φορων 35000ε εχει φορο πολυτελειας!!!τι παιζεται?

μηπως επειδη τα cabrio εχουν αλλη αντιμετωπιση?

παντως οι τιμε εγιναν παλι "λογικες" εως πολυ καλες, μετα την παραφροσυνη της περσυνης χρονιας με το φορο πολυτελειας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρατηρησα το εξης.η c350 με τιμη προ φορων 40000ε δεν εχει φορο πολυτελειας,ενω η slk 200 με τιμη προ φορων 35000ε εχει φορο πολυτελειας!!!τι παιζεται?

μηπως επειδη τα cabrio εχουν αλλη αντιμετωπιση?

παντως οι τιμε εγιναν παλι "λογικες" εως πολυ καλες, μετα την παραφροσυνη της περσυνης χρονιας με το φορο πολυτελειας.

Όλο το μυστικό για τις διαφορές στον φόρο πολυτέλειας είναι ότι το αυτοκίνητο έρχεται στην Ελλάδα χωρίς το κέρδος του εργοστασίου στην Γερμανία και μπαίνει από την εδώ ΜΒ Ελλάς μετά από τον εκτελωνισμό

Share this post


Link to post
Share on other sites

η τιμή του slk350 με τους φόρους διπλασιάζεται...από 42 πάει 84.000ευρώ...

παίρνεις μία για σένα και μία για το κράτος που τόσο σε φροντίζει...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πεσανε λιγο οι τιμες..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι τιμές είναι χαμηλότερες από αυτές του 2007 που πήρα το δικό μου...Ή φταίει το τούρμπο ή η φορολογία...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τιμή προ Φόρων Φόρος Πολυτελείας ΦΠΑ 23% ΤΤ Τιμή

MAYBACH 62 S 458.350 141.221 137.901 176.527 914.000

Χαχαχα, ΑΚΡΙΒΩΣ τα διπλά λεφτά για φόρους!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι τιμές είναι χαμηλότερες από αυτές του 2007 που πήρα το δικό μου...Ή φταίει το τούρμπο ή η φορολογία...

Μονο οι Ελληνες αντιπροσωποι θα μπορουσαν να κανουν αυτη την μεγιστη κομπινα!!!..Φαντασου με αυξηση 4& του ΦΠΑ + φορο πολυτελειας να φθηναινουν τα αυτοκινητα!..

Ελλαδα the Neverland!

Ετσι για την ιστορια η Mercedes οπως και η BMW στα νεα της μοντελα εχει κανει την κομπινα το κερδος της εταιριας να μπαινει στο τελος και οχι στην αρχικη τιμη του αυτοκινητου που επιβαρυνεται με τον φορο πολυτελειας.Ο πρωτος που το καταλαβε βεβαια ηταν ο παναγιωτης.

Φυσικα αυτο δεν μπορουν να το κανουν στα ακριβα μοντελα οπως η maybach που λεει ο φιλος γιατι αναγκαστικα η εργοστασιακη αξια ειναι πολυ υψηλη.C-CLASS,E-CLASS,SLK,CLS τις πιανει ομως.Στην cls εχει μεν φορο πολυτελειας αλλα πολυ μικροτερο απο οτι θα επρεπε να ειχε βασει νομου.

Φαντασου φιλε spartan οταν κανει περιπου 37000 το facelift καινουργιο με φορους και παπαριες ποσο θα πρεπει να πουλησεις εσυ το δικο σου που στανταρ σου ειχε παει κανενα 50 αρικο...

Βαζω το παρακατω κατατοπιστικο αθρ απο την ΗΜΕΡΗΣΙΑ!...

Το υπουργείο Οικονομικών ως γνωστόν προσπαθεί με κάθε τρόπο να αντλήσει χρήματα από όλους τους κλάδους. Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο έδειξε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά αυτοκινήτου από την οποία προσδοκούσε να αυξήσει τα δημοσιονομικά έσοδα. Ομως παρά την επιβολή Φόρου Πολυτελείας αλλά και την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ τα έσοδα από τον κλάδο του αυτοκινήτου συνεχώς μειώνονται! Ο λόγος δεν είναι μόνο η ύφεση.

Κάποιες εισαγωγικές εταιρείες κατάφεραν να αναπροσαρμόσουν έγκαιρα τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους προς τα κάτω βέβαια ώστε τα ΙΧ που εισάγουν στη χώρα μας να μην υπόκεινται σε Φόρο Πολυτελείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί κάποιο πολυτελές μοντέλο με τιμή λιανικής 52.000 ευρώ το οποίο “καταφέρνει” να γλιτώνει το Φόρο Πολυτελείας καθώς η εργοστασιακή του αξία κυμαίνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στις 18.600 ευρώ! Βέβαια ο πελάτης σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μάθει την πραγματική αξία του αυτοκινήτου καθώς στην “αναλυτική” προσφορά των μοντέλων ως βασική αξία οχήματος (προ φόρων) αναγράφεται 34.872 ευρώ, χωρίς όμως πουθενά να υπάρχει η επιβάρυνση για το Φόρο Πολυτελείας όπως θα έπρεπε...

Ενα άλλο παράδειγμα τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε υπερπολυτελές όχημα με κινητήρα 3,5 λίτρων του οποίου η αξία λιανικής κυμαίνεται πάνω από τις 68.000 ευρώ και βέβαια ούτε αυτό υπόκειται σε Φόρο Πολυτελείας. Ο λόγος είναι απλός καθώς η εργοστασιακή του αξία είναι χαμηλότερη από τις 20.000 ευρώ και ειδικότερα στα 19.700 ευρώ οπότε και δεν καταβάλλει τον εν λόγο φόρο. Οι καταναλωτές ωστόσο βλέπουν ως τιμή προ φόρων όχι την εργοστασιακή του αξία αλλά το ποσό των 47.500 ευρώ...

Βέβαια το παράλογο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως αν κάποιος εισάγει από άλλο κράτος μέλος το ίδιο ακριβώς μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο στο εξωτερικό θα πρέπει να καταβάλλει Φόρο Πολυτελείας με αποτέλεσμα το εισαγόμενο μεταχειρισμένο να στοιχίζει ακριβότερα από ότι το αντίστοιχο καινούριο κατά πολλές χιλιάδες ευρώ! Από την άλλη μεριά βέβαια το κράτος από τις χαμηλές εργοστασιακές αξίες χάνει πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ είναι πλέον απαγορευτικές...

Το εν λόγο ζήτημα έχει αναστατώσει εισαγωγείς αλλά και εμπόρους καθώς οι μεν πρώτοι κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό αφού ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών καταβάλλουν το Φόρο Πολυτελείας ενώ από την άλλη μεριά οι ανεξάρτητοι έμποροι που εισάγουν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό πλέον δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν καμία συναλλαγή αφού το εισαγόμενο ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στοιχίζει ακριβότερα από το αντίστοιχο καινούριο

Edited by cls500amg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαντασου φιλε spartan οταν κανει περιπου 37000 το facelift καινουργιο με φορους και παπαριες ποσο θα πρεπει να πουλησεις εσυ το δικο σου που στανταρ σου ειχε παει κανενα 50 αρικο...

Αυτό το έχω ξεχάσει με αυτά που γίνονται...Μάλιστα όταν πήγα να δω το facelift ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι μπορεί να μου αγοράσει το δικό μου στο 50% της τιμής που το αγόρασα...Και έχει 30000χλμ κυρίως σε αττική οδό και είναι ολοκαίνουργιο μέσα-έξω...Γέλασα ειρωνικά και είπα στον εαυτό μου ΟΥΤΕ ΚΑΝ!

Για την κομπίνα δεν είχα ακούσει τίποτα και είναι όντως πολύ έξυπνη...Θέλω να δω τα πρόσωπα αυτών που αγόρασαν τότε που μία C έκανε στην βασική της έκδοση 50 χιλιάρικα...γυμνή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα επισκευτικα με τον κουμπάρο μου την ΕΚΚΑ,

Τη να πω τα έχασα,,,,,,,

καινούργιο Ε 200 ελενγκατ αυτόματο συναγερμό ταμπλό ναππα (η κάτι τέτοιο) καθρέφτες αισθητήρες πάρκιν ποτηροθηκη ποδιά Κάρτερ προστασία ηλίου τιμή 66.883,

θέλετε να μάθετε ποσό το αφήναν ????

είστε σίγουροι ????

θα μπορέσετε να βρείτε την εξίσωση που θα στοιχίζει το δικό μας το μεταχειρισμένο….

Το αυτοκίνητο το παίρνεις με 43. 800

Το ML AMG από 189.000 στα 110.000

Τιμή για το δικό μου για ανταλλαγή 22000, το πήρα 50.000 2009 με 16.000χιλ χιλ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στον Ισμαηλο στη Γλυφαδα ενα cl 350 απο 200000+ στα 110000!

Share this post


Link to post
Share on other sites

για καινουρια αυτοκινητα να φανταστω οι τιμες αυτες??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα επισκευτικα με τον κουμπάρο μου την ΕΚΚΑ,

Τη να πω τα έχασα,,,,,,,

καινούργιο Ε 200 ελενγκατ αυτόματο συναγερμό ταμπλό ναππα (η κάτι τέτοιο) καθρέφτες αισθητήρες πάρκιν ποτηροθηκη ποδιά Κάρτερ προστασία ηλίου τιμή 66.883,

θέλετε να μάθετε ποσό το αφήναν ????

είστε σίγουροι ????

θα μπορέσετε να βρείτε την εξίσωση που θα στοιχίζει το δικό μας το μεταχειρισμένο….

Το αυτοκίνητο το παίρνεις με 43. 800

Το ML AMG από 189.000 στα 110.000

Τιμή για το δικό μου για ανταλλαγή 22000, το πήρα 50.000 2009 με 16.000χιλ χιλ

Οι τιμες ειναι πολυ καλες,, αν αναλογιστεις οτι τα αμαξια ειναι κουτα...

Απλως μην ξεχνας οτι εχουν αντικατασταθει με νεα μοντελα και αμα δεν τα διωξουν θα τους μεινουν στο ραφι και θα χασουν πιο πολλα χρηματα.

Το ML θα αντικατασταθει εντος του επομενου μηνα και εκτος αυτου ειναι και ενα κινητρο για να παρει καποιος το amg.

Οπως και για το Ε σιγουρα φανταζομαι αναφερεσε στην προηγουμενη γενια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι τιμες ειναι πολυ καλες,, αν αναλογιστεις οτι τα αμαξια ειναι κουτα...

Απλως μην ξεχνας οτι εχουν αντικατασταθει με νεα μοντελα και αμα δεν τα διωξουν θα τους μεινουν στο ραφι και θα χασουν πιο πολλα χρηματα.

Το ML θα αντικατασταθει εντος του επομενου μηνα και εκτος αυτου ειναι και ενα κινητρο για να παρει καποιος το amg.

Οπως και για το Ε σιγουρα φανταζομαι αναφερεσε στην προηγουμενη γενια.

Μάλλον για το καινούργιο Ε λέει.

Αν είναι κούτα δεν νομίζω να έχει μείνει τίποτα από το παλιό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι τιμες ειναι πολυ καλες,, αν αναλογιστεις οτι τα αμαξια ειναι κουτα...

Απλως μην ξεχνας οτι εχουν αντικατασταθει με νεα μοντελα και αμα δεν τα διωξουν θα τους μεινουν στο ραφι και θα χασουν πιο πολλα χρηματα.

Το ML θα αντικατασταθει εντος του επομενου μηνα και εκτος αυτου ειναι και ενα κινητρο για να παρει καποιος το amg.

Οπως και για το Ε σιγουρα φανταζομαι αναφερεσε στην προηγουμενη γενια.

ειναι γτα το νεο Ε,σε προσφορα ειναι και το Ε κουπε και το ανοικτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε βέβαια και κάναν προσφορές γιατί με το φόρο πολυτελείας και τις δικές τους αυξήσεις κάθε χρόνο, οι τιμές είχαν φτάσει στα ύψη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι γτα το νεο Ε,σε προσφορα ειναι και το Ε κουπε και το ανοικτο.

Μπραβοοο αυτο δεν το περιμενα,, προσφορες σε καινουργια αμαξια...

Μεσω γνωστου το εμαθες ?? ,, γιατι ας πουμε οτι μπαινει πελατης στο 'μαγαζακι' για αγορα της Ε ,, του λενε παρε αυτη σε προσφορα και μην δωσετε παραπανω λεφτα...

Αλλα δεν αγοραζει κανεις μαλλον γιαυτο πεφτουν κατευθειαν στις προσφορες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τιμή για το δικό μου για ανταλλαγή 22000, το πήρα 50.000 2009 με 16.000χιλ χιλ

Μέσα σε 2 χρόνια έχασε το 50% της τιμής του? Τρελοί είναι? Δεν θέλω να σκεφτώ πόσο πάει το δικό μου που είναι 10/2007!

Τσάμπα το δίνουν το Ε πάντως...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι και τελειως τσαμπα!..στην ουσια σου χαρίζουν το extra εξοπλισμο μιας και συνηθως προκειται για αυτοκινητα ετοιμοπαραδοτα.Τορα αν ζητησεις εσυ ενα αυτοκινητο παραγγελια το χρωμα που θελεις με βασικο εξοπλισμο εκει θα ειναι η μαγκια να κανουν ενα 20-30%.Δηλαδη την νεα Ε απο 47 να την παρεις 37000-32000!

Ο αλλος μπορει να μην θελει τον extra εξοπλισμο που εχει απανω το αυτοκινητο και να ηθελε κατι αλλο π.χ. amg pack αντι για δερμα Nappa.

Σε καθε περιπτωση παντος καλες ειναι οι προσφορες αν βρεις το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει.

Οτι και να παρεις ομως σε 1 χρονο θα εχει χασει 20-25%..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από 100 χιλ. στα 80 χιλ, κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι η διαφορά...Οι τιμές έγιναν πιο ευνοϊκές ακόμη και από όταν πήραμε το δικό μου...Ευτυχώς που έγινε έτσι γιατί αλλιώς εκτός από το Λαϊνόπουλο θα έκλειναν και οι υπόλοιποι αντιπρόσωποι....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×